Maila on cm komposiitti ja sitä pitäisi ehkä pidentää kun noita jatkopaloja on tarjolla. Mihin kohtaan tuo on järkevintä laittaa? Vai ostanko vain suosiolla uuden?
Mailan pidennys
8
13071
Vastaukset
- jtakkula
Jatkopaloilla saa kyllä kätevästi pidennettyä mailaa. Mitä tarkoitat tuolla, että mihin kohtaan se on järkevintä laittaa? Huomaa, että jatkopala tekee mailasta vähän löysemmän. Ei tarvi välttämättä uutta mailaa ostaa jos nykyinen on vaan hyväkuntoinen!
1. Ota erkat ja muovitappi mailan päästä pois ja lämmitä kuumailmapuhaltimella tuppikohtaa hieman.
2. Kuumenna jatkotuppia niin että liima alkaa sulaa.
3. Työnnä jatkopala varovasti mailaan, niin että kuumaliima pysyy hyvin jatkopalassa.- Limealalieh
Saako jatkotuppia pois mailasta enään, kun se on jo laitettu mailaan kiinni?
- Fjtkcdjliv
Sahaa maila kahteen osaan ja jesaril jatkopala niiden välii
- sbdsbr
hiero sitä vähän.
- jdlaksdjlasjdlasjdlsaj
Osta uusi maila!
- tynkä
Osa on googlannut sanan pidennys ja päätyneet tänne.
Saa jatkopalan pois. Samalla tavalla pitää mailaa lämmittää tarpeeksi kauan, niin että liimat sulaa. Ihan helposti ei lähde, vaan vaatii vähän voimaa, mutta olen niitä jotain 5 - 10 kertaa irroittanut ja aina on lähtenyt.
- Anonyymi
Minulla on jumissa ja en saa sitä pois miten saan sen pois
- Anonyymi
Lämmitä varovasti esim hellan päällä,niin ettei kuitenkaan koske levyyn eikä varsiosa kuumene liikaa. Sitten vaan "nytkyttämällä" vedät tupen pois. Muista käyttää esim patakinnasta kun otat tupesta kiinni,on nimittäin kuuma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818