Apua suruun :(

Elämänsä menettänyt :(

Moi.Mun lemppariponi kuoli just.En ole vieläkään päässyt yli surusta.Onko kenelläkään vinkkejä.Minulla on kyseisen hevosen häntäjouhia :)

6

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppatyttö.

Yritä miettiä mukavia asioita ja yrittää päästä surusta yli.Hankalaa se kyllä on,olen itse kokenut hoitohepan menetyksen kun se myytiin yksityiseksi kun ei sopinut ratsastuskouluun opetusponiks.

• ajattele

Ajattele että sillä on nyt hyvä olla kun se pääsi vihreille laitumille. pois kivuistaan.
        Minulta kuoli 1,5 vuotta sitten oma poni. En meinannut mitenkään päästä siitä yli, mutta kun ajattelin noin alkoi helpottaa...

• ponit4ever

Voih :( minunkin yksi lempiponeista kuoli viime vuonna, ja itkin kyllä sinä iltana itseni uneen :'( mutta nyt oon päässyt yli aikas hyvin, joskus ponia muistellessa alkaa itkettää, mutta ajattelen että parempi sen on vihreämmillö niityillä

• surullinen

Mun suosikki poni myytiin yksäriksi, ja kuoli sitten vähän sen jälkeen.

• Mun pikku varsani :'(

Mä otan osaa suruus ja mun pikku varsani kuoli ku se juoksi suoraa jäälle ja hukkui sinne koska pääsi irti...
      En oo päässy vieläkää yli siitä mut yritän ajatella et se on nyt onnellisempi ku se ei tunne kipua.
      :'(
      tämä tapahtui n.1kk sitten

• Villivarsa

Voi ei, hirveää! :'(( Varsa parka :( :'( Jos siitä on apua, niin koettakaa ajatella, että kaikella on aina jokin tarkoitus. Itselläni se ainakin on auttanut :| Otan osaa :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      113
      4513
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      200
      3757
    3. 206
      3044
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      77
      2892
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      60
      2757
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      89
      1464
    7. 60
      1276
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1102
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      121
      1020
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      61
      1016
    Aihe