Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apua suruun :(

Elämänsä menettänyt :(

Moi.Mun lemppariponi kuoli just.En ole vieläkään päässyt yli surusta.Onko kenelläkään vinkkejä.Minulla on kyseisen hevosen häntäjouhia :)

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppatyttö.

      Yritä miettiä mukavia asioita ja yrittää päästä surusta yli.Hankalaa se kyllä on,olen itse kokenut hoitohepan menetyksen kun se myytiin yksityiseksi kun ei sopinut ratsastuskouluun opetusponiks.

      • ajattele

        Ajattele että sillä on nyt hyvä olla kun se pääsi vihreille laitumille. pois kivuistaan.
        Minulta kuoli 1,5 vuotta sitten oma poni. En meinannut mitenkään päästä siitä yli, mutta kun ajattelin noin alkoi helpottaa...


    • ponit4ever

      Voih :( minunkin yksi lempiponeista kuoli viime vuonna, ja itkin kyllä sinä iltana itseni uneen :'( mutta nyt oon päässyt yli aikas hyvin, joskus ponia muistellessa alkaa itkettää, mutta ajattelen että parempi sen on vihreämmillö niityillä

    • surullinen

      Mun suosikki poni myytiin yksäriksi, ja kuoli sitten vähän sen jälkeen.

    • Mun pikku varsani :'(

      Mä otan osaa suruus ja mun pikku varsani kuoli ku se juoksi suoraa jäälle ja hukkui sinne koska pääsi irti...
      En oo päässy vieläkää yli siitä mut yritän ajatella et se on nyt onnellisempi ku se ei tunne kipua.
      :'(
      tämä tapahtui n.1kk sitten

      • Villivarsa

        Voi ei, hirveää! :'(( Varsa parka :( :'( Jos siitä on apua, niin koettakaa ajatella, että kaikella on aina jokin tarkoitus. Itselläni se ainakin on auttanut :| Otan osaa :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe