Kuinka XP:llä tehdyt asiat, kuvat, tekstit jms toimivat esim. 7:ssa
XP stä toiseen
2
108
Vastaukset
- Exec. . .
varmaan kaikki toimii, eri ohjelmilla tietysti,,... mutta pelit/ohjelmat voi olla epävarmoja, kun niissä voi olla 32bit/16bit yhteensopivuusongelmia , win7 versiosta riippuen, kun niitäkin on 32bit ja 64bit, eli millasta windows 7.kaa tarkoitat.
Tehdyt asiat, kuvat, tekstit ja sellaset kyllä toimii, vaikka ubuntullakin. - Oudonmaanlintu
Yhteesopivuuden voi valita joko automaattisesti tai manuaalisesti. Win 7 on ehdottomasti parempi kuin XP. Pystyt soveltuvuusohjelmalla myös määrittelemään kullekin ohjelmalle 32 tai 64 bittisen .
Pidän eritoten /:n automatiikasta, lyöt minkä vaan härvelin porttiin, niin se tekee asennukset ja hakee päivitykset, mun ei tartte kuin painaa "Suorita"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984