Neitsyys hävettää

hävettäää

Olen poika 17v syksyl 18v täytän. Nii nyt on alkanut nää hälytyskellot jo soimaa nimittäin olen vieläkin neitsyt. Kohta täysikänen ja ihan kokematon niin kyllä se hävettää aika paljon. Yleisimmät mun ikäset ei ole enää neitsyitä. En opiskelu ja kaikki päivät vietän melkeinpä kotona niin en kenenkää tutustu. Olen nyt miettinyt, että pitäisikö mennä maksullisiin naisiin? Niin pääsisin ainakan eroon tästä neitsyyden tuomasta häpeästä. Suomessahan ne ovat kalliita ja köyhällä nuorel työttömällä ei ole varaa. Olenkin kelannut, että menisin maksullisiin naisiin tallinassa.

94

3650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivet3

      Ei noin nuoren kannata moisesta stressata, tai alkaa sen takia maksullisiin. Voi tulla vaikka tauteja semmoisilta ja voit kyllä saada ilmatteeksikin.

      • hävettää

        No kyllä silti huolestuttaa vaikka näin nuori olenkin. Ei kukaan huoli tämmöstä luuseria niin ei siinä auta muu, kun mennä maksullisiin naisiin. En halua, että olen 30vuotiaanakin vielä neitsyt.


      • väsyttää
        hävettää kirjoitti:

        No kyllä silti huolestuttaa vaikka näin nuori olenkin. Ei kukaan huoli tämmöstä luuseria niin ei siinä auta muu, kun mennä maksullisiin naisiin. En halua, että olen 30vuotiaanakin vielä neitsyt.

        No 18-vuotiaasta on vielä aiiiiika pitkä aika kolmekymppiseksi.... Monet muutkin nuoret varmasti voivottelevat samoja turhia asioita (kuuluu ikään), mutta se ei kuitenkaan tarkoita että se olisi järkevää. Älä keskity liikaa elämään samalla tavalla kuin muut äläkä stressaa itseäsi epäolennaisuuksilla. Aikasi tulee kun on tullakseen eikä kaikkien tarvitse olla samasta puusta veistettyjä. Sama homma esim. pukeutumisen kanssa: älä yritä kuulua tylsään ja harmaaseen massaan vaan pukeudu reilusti kuten sinä itse haluat. Monet tytötkin arvostavat omilla aivoillaan ajattelevaa poikaa joka on reilusti oma itsensä. Se viestii hyvästä itsetunnosta. Mäkättäjiä toki riittää myös jotka ovat heti arvostelemassa jos toinen on vähänkin massasta poikkeava, mutta heidät kannattaa ohittaa olankohautuksella. Antaa lampaiden vaeltaa katraassaan. Mikäänhän ei toki estä sinua käymästä maksullisissa, mutta suosittelen kyllä että unohdat moiset. Olet vielä todella nuori ja kaikki on vielä edessä!


    • Panohaukka

      No kyllä jo 12 vuotiaan neitsyen pitää hypätä kaivoon. Eihän neitsyet oo ees ihmisiä.

    • Neitsyt vieläkin, ikää 28.

      • Anonyymi

        Ei se oo mitään "vieläkin". Ei se ketään ressaa vaikka olisit. Saat sinä olla, saat olla vaikka loppuikäsi jos pystyt kestämään tai haluat nimenomaan niin valita. Jos et, on mahollista mennä naimisiin. Omalla vastuulla voi huoratakin vaikka se ei taia helpottaa sen enempää kuin runkkaus.
        mikä on ankeempaa kuin luovuttaa neitsyys vain sen takia ku olettaa että se jotenkin helpottaa neitsyytensa menettäneiden tai luovuttaneiden elämää. Ihmisillä on nykyään mammonaa, kiirettä ja murhatte niin palljo että ei siinä jaksa kiinnostaa muiden elämä paljoakaan, saati sitte heiän seksuaallisen kokeneisuutensa määrä


    • juuuu

      Kyllä neitsyyden menettäminen on viimeinen asia, mistä kannattaa olla häpeissään tai huolestunut. Itsekin varmaan ikuisesti neitsyt, mutta muita ongelmia siinä määrin ettei tuota jaksa enää ajatellakaan...

    • parikymppisenävasta

      ...ja moni niistä, jotka väittää tehneensä ties mitä, valehtelee... tai ainakin värittää totuutta.
      Ei todellakaan ole häpeä, inhottaa että näin on maailma kääntynyt.

    • ?!?

      Voi ystävä nuori! Jos tuo todellakin on suurin huolesi, miten hyvin sinun asiat todella ovatkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Invisible boy

        No joo, mutta sitten kun sitä ikää on se kolkyt plus ja tilanne on vieläkin sama, niin asiasta tulee suuri ongelma. Tälläkin palstalla naiset ovat tehneet selväksi, että miehen pitää osata tyydyttää nainen, eikä kukaan halua ruveta opettamaan tämän asian osalta lapsenkengissä olevaa "miestä" mieheksi. Myöskin kun on ikää, muttei kokemusta, saa se tällaisen ihmisen olon tukalaksi, kun paineet kasvavat, mitä vanhemmaksi tulee, ja lopulta koko paska ruokkii itseään niin, että sitä voi mennä ihan lukkoon ja silti samalla on pelko siitä, ettei onnistu löytämään ketään.

        Teillä naisilla ei tuollaisia ongelmia olekaan, joten mielestäni voisitte olla kommentoimatta tuolla tapaa kun miehellä on huoli asian tiimoilta. Tytöthän menettävät neitsyytensä heti kun teineiksi tulevat, ja jos joku nyt sattuisikin parikymppisenä vielä neitsyt olemaan, se ei olisi ongelma, vaan hyvin ihanteellinen tapaus. Miehellä kokemattomuus taas kasvattaa luotaantyöntävyyskertoimia ikävuosien mukaan.


    • mietipä vielä kerran

      No onks se sitte siistiä että voit kertoa menettänees neitsyytes jolleki thai huoralle rahasta, ku et muualtakaa saanu? No ei ole. Ei se ole sama asia ku että joku muija tykkää susta ja haluaa panna sun kanssa.

      Ja prostituutioon liittyy ihmiskauppaa ja on turha ku kuvitella että ne naiset tekisivät sitä työtä omaksi huvikseen. Heidät on joko pakotettu tai huijattu rinkiin mukaan tai sitten he ovat sielä olosuhteiden pakosta. Yksikään nainen ei tule thaimaasta omaksi ilokseen nussimaan suomalaisia lihavia äijiä johonkin hikiseen takahuoneeseen. Ajattele näitä naisia ennen kuin teet mitään typerää.

      18 ei ole ikä eikä mikään olla neitsyt. Ja ainahan voit valehdella ihmisille, jotka tuntuvat tuomitsevan neitsyyden.

      • hävettää

        En sillä menis leiveilee tai en edes sitä kenellekkään kertois. Itsevarmuus kuiteskin kasvais varmaan, kun pääsisin neitsyydestä eroon.


      • 223332

        no itelläni eka kerta oli 30v virolainen huora. ei ollut kummonen mutta eipä ole valinnanvaraa 10v baareissa ja ravintoloissa pyöriny ja ketää koskaa saanu mukaan. ikää oli 25v


    • sadsdasdasdasdasd

      Vau olisipa minullakin elämä noin hyvin että neitsyys olisi ainoa murheenaihe

    • tuurokki

      Yksi paikka mistä voisit etsiä on vähän vanhempien eukkojen (30-50 vuotiaiden) paikat. Sieltä nuori poikaliini voisi löytää hyvän opastajan.

      Tuo ikä ei ole pahakaan,moni varmaan teeskentelee muuta siinä iässä.

      Ihan oikeasti hae opiskelemaan, siellä löytyy tyttöjä.
      Jos menet viron puolelle, muista kondomit ihan joka hetki joka kerta, siellä on sairauksia hepatiitti C ja HIV

    • patu 81v.

      Tytöillä neitsyys, pojilla poikuus, sanottiin ennen vanhaan.

    • ootko bi ?

      Koita nyt ensin menettää poikuutesi.

    • Miksi sen pitäisi hävettää että on neitsyt ENNEN täysi-ikäisyyttä? Ei kukaan sitä sinulta vaadi eikä kukaan siihen sinua painosta (muuta kuin idiootit joiden ongelma intiimielämäsi ei edes pitäisi olla) joten ihan rauhassa voit odottaa vielä sitä oikeaa hetkeä.

      Maksullisiin naisiin ei missään nimessä pidä turvautua, et edes tiedä minkä taudin heiltä saat kun monet heihin todennäköisesti ovat menneet sisälle. Sitten kun tapaat oikeasti jonkun tytön josta tykkäät, on siinä STD:ssäsi sitten selittelemistä viimeistään silloin kun heiltä on seulottu papakoe ja se osoittautuu vuoksesi positiiviseksi.

      • Invisible boy

        Huorat vaativat yleensä kortsun käyttöä, mitä ei voi sanoa näistä "puhtoisista" naapurintytöistä ja muista hutsuista, jotka antavat vetää paljaalla, kun eivät tilanteen kiihtyessä edes tule sellaista kumia ajatelleeksi.

        Kortsuhan ei suojaa täysin herpekseltä, eikä näiltä iki-ihanilta visvasyyliltä, mutta samalla tavalla se tyttö josta tykkää on altistanut itsensä niille levitellessään itseään niille muille pano-orhille, vaikka olisikin käyttänyt kortsua.


    • jjffykjcfykkhg

      Maksullinen nainen ja suomalainen nainen on kyllä aikalailla sama asia :-D

    • mikä hävettää!?

      Ite oon tänä vuonna 19-vuotta täyttävä nuori nainen ja mäkin oon neitsyt. Mut en nää sitä mitenkään häpeällisenä asiana...? miks ees pitäis, etenkin kun on vielä näin nuori? teini-ikäinenkin?

      Mä oon kyllä tehny päätöksen siitä että meinaan päästä ensvuoteen mennessä neitsyydestä eroon, kun täytän 20-vuotta ja en oo enää teini vaan virallisesti nuori aikuinen. Lähti se sitten yhden yön jutulla tai parisuhteessa, tottakai toivon että se ois mielummin ehkä parisuhteessa jonkun ihanan tyypin kanssa.

      Monet aina on kysyny multa et miten noin nuori ja nätti tyttö voi olla neitsyt. Niimpä...

      Sen mä tiedän etten mä ollu valmis harrastamaan ennen 16-vuotta seksiä ainakaan. Sitten aloin harkihtemaan sitä vähitellen ja 17-vuotiaasta lähtien oon ollu varma et haluaisin nyt harrastaa seksiä jos joku oikeanlainen tyyppi sattuu kohdalle.

      Mua on esim kiusattu. Huoriteltu. Niin jotenkin sellanen on jättäny kammon tonne takaraivoon, että minä pelkäsin seksiä aika pitkään. Pidin sitä ihan mörkönä. Ajattelin et tää neitsyys on ainut puhdas asia mikä minusta on jäljellä jolla pystyn ikään kuin todistamaan etten ole likainen nainen. Niin se kiusaaminen saatto traumatisoida mut et mä aloin pelkäämään seksiä kun kaikki huoritteli mua ja keksi musta vaikka mitä likasia juttuja... en tiedä, oisinko itsetunnoltani kyenny sillon harrastamaan seksiä aikasemminkin jos mua ei ois huoriteltu ja ois ollu joku poika, josta ois voinu olla aivan 100% varma et se välittää minusta. Ehkä.

      • relaa

        Itse (nainen) menetin neitsyyteni 21-vuotiaana, eikä se ollut yhtään liian myöhään. Pari kuukautta ennen neitsyyden menettämistä en osannut edes kuvitellakaan, että saisin pian ensimmäisen poikaystävän ja harrastaisin seksiä. Elämä voi muuttua hyvinkin nopeasti, kun kohtaa uuden ihmisen.

        PS. Poikaystäväni oli tuolloin 22-vuotias ja neitsyt itsekin.


    • Kylläehditsinne!

      Seksikokemukset on jokaisen oma asia. Siksi älä ainakaan ota paineita siitä, jos kavereilla on kokemuksia ja sinulla ei. Ei sinun tarvitse asiasta puhua.. sivuuta epämääräisesti, jos tulee puheeksi.

      Omaa suhtautumistasi yritä rauhoittaa. Jos haluat itsellesi tytön, joka on kiltti ja ymmärtäväinen, hän ymmärtää tämänkin asian sitten aikanaan. Itse naisena arvostan miehiä, jotka ei sudi sinne tänne. Joka tapauksessa uudessa suhteessa AINA lähdetään yhdessä tutustumaan, miten juuri tässä suhteessa ollaan seksisuhteessa..vaikka kummallakin olisi taustalla aikaisempi kokemuksia. Aina se jännittää ja on säätämistä eikä kukaan ole täysin kokenut ja varma eikä tarvitse ollakaan.

      Tytöt eivät välttämättä ollenkaan arvosta pojalla prostutioidun kanssa hankittuja kokemuksia. Moni tyttö kokee hyvin vastenmielisenä seksibisneksen ja sen ihmisiä hyväksikäyttävän puolen. Tapaatko mieluummin tytön peitellen huorakokemuksiasi vai sitä, että et ole häntäheikki? Mitä arvelet tytön näistä ajattelevan?

      • Invisible boy

        Kumma, että kerran käynti huoralla on naisten mielestä jotain epäarvostettavaa, mutta itsellään heillä on monesti seksikokemuksia sen verran, että voisivat olla huoria.

        Naiset itse kiristävät miehiä seksillä ja käyttävät näin hyväkseen heidän luonnollisia viettejään saadakseen haluamansa, ja koska naiset heittäytyvät tällä tavalla hankaliksi, on helpompi maksaa ammattilaiselle tussusta, kuin antaa akkojen pompottaa loputtomiin saman asian vuoksi. Tämän takia naiset eivät diggaa huoria, koska heidän palvelunsa ovat naisilta itseltään pois.


      • olisivat ees rehelli
        Invisible boy kirjoitti:

        Kumma, että kerran käynti huoralla on naisten mielestä jotain epäarvostettavaa, mutta itsellään heillä on monesti seksikokemuksia sen verran, että voisivat olla huoria.

        Naiset itse kiristävät miehiä seksillä ja käyttävät näin hyväkseen heidän luonnollisia viettejään saadakseen haluamansa, ja koska naiset heittäytyvät tällä tavalla hankaliksi, on helpompi maksaa ammattilaiselle tussusta, kuin antaa akkojen pompottaa loputtomiin saman asian vuoksi. Tämän takia naiset eivät diggaa huoria, koska heidän palvelunsa ovat naisilta itseltään pois.

        Osuit naulan kantaan. Pimppi on naisen valttikortti ja naiset kyllä tietävät tämän. Johonkin ihmiskauppaan yms vetoaminen on vain tekosyy. Suomessa käytännössä kukaan ei minkään ihmiskaupan uhri ole edes. Suurin osa tekee aika leveätäkin tiliä myymällä tavaraansa. Osa naisista on varmasti myös kateellisia prostituoiduille, jotka saavat helpolla tehtyä elämästään luxusta.


      • inhoreaktio
        olisivat ees rehelli kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan. Pimppi on naisen valttikortti ja naiset kyllä tietävät tämän. Johonkin ihmiskauppaan yms vetoaminen on vain tekosyy. Suomessa käytännössä kukaan ei minkään ihmiskaupan uhri ole edes. Suurin osa tekee aika leveätäkin tiliä myymällä tavaraansa. Osa naisista on varmasti myös kateellisia prostituoiduille, jotka saavat helpolla tehtyä elämästään luxusta.

        Kuka sitä luksusta kaipaa edes?
        Huorissa ällöttää juuri se, että sitä reikää on kuluttaneet sadat miehet, jopa enemmän. Kyllä miehet itselleen nuo "palvelut" suovat mutta naisille ei. Mutta tehkööt miehet kuten haluavat.


      • 4364363464
        inhoreaktio kirjoitti:

        Kuka sitä luksusta kaipaa edes?
        Huorissa ällöttää juuri se, että sitä reikää on kuluttaneet sadat miehet, jopa enemmän. Kyllä miehet itselleen nuo "palvelut" suovat mutta naisille ei. Mutta tehkööt miehet kuten haluavat.

        Jos palveluilla tarkoitat maksullisia palveluita, ei naisille niitä ole niin paljoa johtuen yksinkertaisesti siitä, että naiset nyt saavat ilmaiseksikin. Aika harvassa on sellaiset naiset, joita ei kukaan suostu tuuppaamaan. Sen sijaan miehiä on vähän enemmänkin sellaisia, jotka mielellään tuuppailisi, muttei heidän tuupattavakseen ketään suostu. Ainakaan ilman setelitukkoa siis.


      • dgdf
        4364363464 kirjoitti:

        Jos palveluilla tarkoitat maksullisia palveluita, ei naisille niitä ole niin paljoa johtuen yksinkertaisesti siitä, että naiset nyt saavat ilmaiseksikin. Aika harvassa on sellaiset naiset, joita ei kukaan suostu tuuppaamaan. Sen sijaan miehiä on vähän enemmänkin sellaisia, jotka mielellään tuuppailisi, muttei heidän tuupattavakseen ketään suostu. Ainakaan ilman setelitukkoa siis.

        Kun on tässä henkisten syiden pakottamana joutunu 30-vuotiaax oleen neissyt niin alkaa jo monien 5-kymppisten tiukkafarkkujen (naisten) näkeminenkin tuuppauttamaan. No, laajeneehan se panettavuus-skaala sielä toisestakin päästä (tässähan tuntee itsensä pian pedoviiliksi). Sit taas joku tavan vuoksi paneva voi olla niin ranuksi jo äitynyt ettei sen etumusta pullista muiden ku tollasten 18-40-vuotiaiden tiirailu


      • Invisible boy
        inhoreaktio kirjoitti:

        Kuka sitä luksusta kaipaa edes?
        Huorissa ällöttää juuri se, että sitä reikää on kuluttaneet sadat miehet, jopa enemmän. Kyllä miehet itselleen nuo "palvelut" suovat mutta naisille ei. Mutta tehkööt miehet kuten haluavat.

        Ei tarvitse olla maksullinen, jotta sitä reikää saa kulutettua sadoilla miehillä.

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/seksi/petra_32_olen_ollut_sangyssa_130_miehen_kanssa

        Eikä tämä taida edes olla mikään radikaali poikkeustapaus, kun nykyään täytyy kuulemma nussia saatanasti, ettei jää vituttamaan, kun löytyy se "oikea", tai kun rupeaa olemaan toinen jalka haudassa. Älä yritäkään väittää, että naiset olisivat jotain pulmusia, jotka eivät ole koskaan levitelleet muille, kuin ukolleen. Naiset tykkäävät nykyään viettää sinkkuelämää ja idea on se, että saa jatkuvasti eri keppiä. Muuttuisivatko nämä naiset saastaisemmiksi, jos he olisivat ottaneet maksun joka kyrvältä?


    • Ota huomioon myös se, että vaikka seksuaalisuutta korostetaan, mm. aseksuaalisuus on ollut nousussa. Jotkut ihmiset eivät pidä seksiä tai seurustelua ollenkaan tärkeänä tai kiinnostavana asiana.

    • vbhmvh

      Mä oon 30 enkä oo koskaan ees pussannu naista, hyvä jos käestä pitäny. Vaikka enemmän mä kyllä piän yleensä siitä käden omistajasta ku sen käestä, heheh. Pitämistä on kahenlaista nääs.
      Tuskin ketään oikeesti kiinnostaa ookko nää neissyt. Mä ainakin nostan hattua semmoselle joka ei vaan tavan vuoksi ryntää naimaan.
      Avioliittoonhan se neissyyen menetys alun perin kuuluu.
      Ihmisillä on kuule niin paljon muutakin oikeeta huolta, varsinkin näinä ilmastonmuutosten, yt-neuottelujen ja muun paskan sejassa, ettei niitä taia vähempää huolettaa se, oletko juuri sinä panematon vaiko et.
      Ole rohkeasti oman käen onnen varassa siihen saakka että löyät aviopuolison ja kuulet papin aammenen.

    • Wpb

      En kyllä olis huolissani poikuudesta tuossa iässä. Ite menetin neitsyyden vasta reilu parikymppisenä ja nyt lähes nelikymppisenä koen vieläkin itseni melko kokemattomaksi kun in tähän ikään ollut vain viiden miehen kanssa. Ei se silti minusta ole ollenkaan noloa.

      • eerterert

        Viiski on kyllä aika paljon, jos ne on siis ollu vyysisiä rakastajia eli suomeksi panijoita. Miksi ihmeessä pitäisi ehtiä olla seksisuhde useamman kuin yhden kanssa??? Henkistä seurusteluahan voi toki kokeilla monenkin kans.


    • Wpb

      Varmaan siksi pitäisi olla useampi jotta olisi kokenut. Kun on 15 vuotta saman ihmisen kanssa niin ei sitä ole juuri varmempi uudessa suhteessa kuin neitsyenäkään oli. Ja sehän siinä onkin vaikeutena että tuntuu miehiä kiinnostavan vain seksi ei niinkään se henkinen seurustelu.

      • rthrt

        No vaan eikai se haittaa mitään jos kaks kokematonta kohtaa ja on yhessä loppuelämänsä? Sit ku toine jää leskeks niin se toinenki on jo varmaan niin vanha ettei uus liitto kiinnosta ja jos meneekin naimisiin niin ei mihinkään seksiliittoon. Tai voihan ne harrastaa seksiä henkisesti... ja ruumiillisestikin. Ja pannakin voi varmasti ilman mitään mekaanisia ja kemiallisia esteitä (kortsut, pillerit, vaahot, kierukat, pessaarit ja mitä helevettejä niitä onkaan).
        Jos mies ei pysty menee naimisiin myös henkisesti, niin sillonhan on aivan sama vaikka ei menis naimisiin ollenkaan se käyttäs loppuikänsä vaan erilaisia elottomia ja elollisia huoria.
        Ja mikäli siis joutuu siihen tilaan että vaikkapa alkuperäne aviopuoliso kuolee ja on vielä ite niin viriili ettei pysty elää yksin hyppimättä seinille ku on vielä jälellä sitä luomisessa meihin asetettua pano/hellimis/keskustelu/tunteidennäyttämis/yhteiselo-halua, niin sillon voi ettiä toisen semmosen jolla on myöskin oma puoliso kuollu ja samat tarpeet ku itellä ja yhistyä semmosen kans.
        Miehillekö ei muka mielestäsi kelpaa aviopuolisoksi muu ku jakorasia? Soo vaa urpaanilekenda kuule tai joku idioottimaiset sitkeä kuolematon aivopieru. Neitsyt passaa aivan hyvin. Miksi me haluttas semmonen joka on monen kanssa seksiä kokeillut ja siis todennäkösesti jatkaa pettämistään meiänkin kohalla???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


      • werwer

        Jos miestä kiinnostaa se nainen niin sillon on kyllä aivan sama kuinka käsi ja avuton se on fyysisessä seksissä. Ei siinä mitään menetetä jos kaks kokematonta harjottelee toistensa kans, tietenkin vasta avioliiton solminnan jälkeen. Sehän se ois se ihannetilanne.
        Vaan kun on synti, kuten tiedämme, sotkenut kaiken niin se ei kuitenkaan oo se toellinen totuus, ja sitten tulee just näitä tilanteita että neitsyyen luullaan olevan häpeällistä ja luulotautia että ei kelpaa ku kokeneena jne jne.

        Se se vaan on pirukasta, ku mullaki toki ois vyysisiä seksihaluja ja hiplaushimoa vaan ku en henkisesti pysty olemaan naisten kans, siitä syystä että vihaan itteeni, oon epävarma ja hiukkasen kai mielisairas, murrosikä jääny henkisellä tavalla läpi käymättä ja monin tavoin kehittymätön olen . Niin että miksi silloinkin pitää olla se panohimo vielä tallella ku ei sitä kuitenkaan voi käyttää muuhun ku runkkaamiseen ja kiduttavaan vantasiointiin.


    • Wbo

      Tässähän aloittaja oli huolissaan kun on vielä 17-vuotiaana neitsyt ja vastaukseni liittyi tähän huoleen eli ei kannata olla huolissaan ettei kokemattomana kelpaa kun muitakin kokemattomia on vaikka ikää puolet enemmän. Lisätään vielä aloittajan lohduksi että itse kerännyt tän huiman kokemuksen vasta nyt neljän kympin korvilla.

      Ja toki jokainen toivoo että löytyisi se vastakappale oli sitten kokenut tai ei. Aloittajalla vasta elämä edessä ja ehtii kyllä päästä poikuudesta eroon kun sopuva tyttö tulee kohdalle.

    • luonto tikanpojan...

      Kyllä kokemattomuus katoaa kun se sopiva osuu kohdalle, älä turhaan kanna huolta :) Aika harva hautaan kokemattomana päätyy.

    • sss1

      te ette vaan tajua. Miettikää itse sitä hetkeä kun olitte neitsyitä, kuinka paljo se vaivasi silloin? Asia EI ole enää ongelma sen "poiston" jälkeen. Jos pillua ei jotku saa, niin menköön huoriin... Se ei ole niiden vika, että maailmassa pärjää ainoastaan pillumgneetit....

      • jcugigihihhih

        Itte olen 36-v ja poikuus tallella. En todellakaan ajattele sitä jatkuvasti. Elämässä on ollut paljon muutakin. Välillä se mieleen tulee, mutta se on pieni ongelma ollut verrattuna syöpään, jonka jouduin sairastamaan. Sen jälkeen ajattelutapani muuttui.


    • ei kun etsimään

      Kyllä kovasti tuota seksijuttua enemmän pitäisi olla huolissaan, ettei ole töissä eikä opiskele.
      Ihan ensiksi nyt yhteishaussa haet opintopaikkaa. LVI ala on hyvä ala, töitä riittää. Samoin miehenä hoitoala, lähihoitaja, ja siellä riittää naisia sitten.
      Ihan oikeassa olet, harva nykytyttö ottaa kotona makaavaa luuseria poikaystäväksi, mutta opiskelijan on paljon helpompi löytää seuraa ihan opiskelijaporukoistakin.
      Varastoala, kuljetusala on myös työllistäviä. Miehisiä aloja, mutta opiskelijaporukoissa on helppo kulkea etsimässä

    • Tsemppiä

      Oikein hyvä asia et poikuus tallella. Nykyään leuhkivat ja menevät heti tavattuaan naisen ja sanovat teille vai meille? Älä usko tota potaskaa. Odota kunnes kohtaat sen oikean! Ennen sanottiin älä tee huorin! Säästyt monelta ongelmalta ja kentien sukupuoli taudilta! Puhtaus on puoli ruokaa!

      Tsemppiä :0))

      • 574824

        Minusta tämä on juuri sitä potaskaa. Kyllä ne naiset ovat jo tautinsa hankkineet nuorella iällä, ei siinä siis miltään säästy.


      • 12+14
        574824 kirjoitti:

        Minusta tämä on juuri sitä potaskaa. Kyllä ne naiset ovat jo tautinsa hankkineet nuorella iällä, ei siinä siis miltään säästy.

        Ajattelet siis kaikkien naisten olevan vastuuttomia?
        Hienosti ajateltu, Hermanni.


    • jouko1

      Voi hyväpoika kyllä vieläkerkiät ? täytyykö sinun sitä kertoa kellekään ?????????

    • m27..

      itse olen kohta jo 28 ja vielä poikuus talllella, ei se mua hävetä, seurustelemattomuus ja se läheisyyden puute kyllä harmittaa paljon.

    • Kyllä.

      Seksi on mukavaa ja sitä on mukava harrastaa.

    • sad333

      Aika moni 18v on neitsyt.

    • tyhmyys huipussa

      voi,tollo ,idiootti saat vielä tappavan tuliaisen matkaan .ajattelehan aivoillas pentu

    • huh,

      En puhu mittää,
      perse tuntuu olevan ainut asia joka kiinnostaa tänä päivänä.
      Makaa vaan puoli kaupunkia, onpahan sitten puhdas olo kun menet lopulta jonkun kanssa naimisiin.

    • Täti 52 v.

      Minä olin 24-vuotias,kun neitsyys meni (tuleva mieheni 22-vuotias,kun poikuus meni).
      En kadu pätkääkään seksin "myöhäistä" aloittamista.Mieluummin neitsyt,kuin jakorasian maineessa jo 15-vuotiaana.Seksiä ehtii kyllä harrastaa välillä kyllästymiseen asti,vaikka aloittaakin vähän myöhemmin.

      • Invisible boy

        "Seksiä ehtii kyllä harrastaa välillä kyllästymiseen asti,vaikka aloittaakin vähän myöhemmin."

        Naisten kohdalla tämä päteekin, he voivat lykätä ja aloittaa koska tahansa. Mies voi aloittaa vain, jos nainen antaa luvan, ja mitä myöhempään on aloittelemassa, sitä harvempi nainen antaa sitä lupaa. Vaikka sitten onnistuisikin aloittamaan, mies siihen harvemmin kyllästyy, ennen kuin nainen niin tekee.


    • pera pervo. . . .

      Ennen yhdyntää seurusteltiin ainakin 3 vuotta.

      Et joo... älä luo asiasta suurta numeroa. Kyllä se oikea sieltä eteen tulee.
      Jos yrittää liikaa, menee kaikki pieleen. Jos keskittyy muihin asioihin, noikin asiat järjestyy itsestään.

    • yksi_mies_vaan

      Muistan kyllä itsekin 16-vuotiaana miten ahdisti, etten ollut harrastanut seksiä vielä, mutta nyt tuollainen ajattelu jotenkin naurattaa. Suoraan sanoen en välttämättä ollut valmis vielä 16-vuotiaana ja olisi ollut ehkä fiksuakin odottaa (tosin poikuus meni tyttöystävän kanssa joten ei sinänsä huono kokemus). En kuitenkaan missään nimessä suosittele menemään huoriin, koska seksi on PALJON parempaa kun siinä on tunteet mukana. Suosittelen mielummin tutustumaan tyttöihin ja jos löydät jonkun mukavan josta oikeasti tykkäät niin sitten voit kokeilla hänen kanssaan. Laita vaikka ilmoitus jonnekin treffipalstalle tai aloita uusi harrastus missä on myös tyttöjä mukana.

    • asdvf

      Aloittajalla on asenneongelma. Hänellä on väärää tietoa. Neitsyys ei ole synti

    • FAERAERGE2523

      Neitsyys ei ole häpeän eikä myöskään kehumisen aihe. Neitsyys tarkoittaa vain sitä että et ole ollut koskaan yhdynnässä. Neitsyyttä EI VOI TODISTAA.

      Immenkalvo ei ole aukkoa kokonaan peittävä kalvo. Se voi revetä yhdynnässä ja vuotaa verta mutta ei aina. Immenkalvo voi repeytyä myös ilman neitsyyden menettämistä. Immenkalvo joustaa ja sen aukon koko vaihtelee ihmisillä, eli se voi hyvin pysyä ehjänä yhdynnöistä huolimatta.

      Joillekin ensimmäinen seksikerta on todella kivulias ja mahdottomalta tuntuva ja joillakin penis työntyy emättimen sisään ilman mitään ongelmaa.

      Jotkut miehet ovat valmiita maksamaan suuria summia päästäkseen sänkyyn neitsyen kanssa. Valitettavasti heille ei voi kukaan 100 prosentin varmuudella todistaa neitsyyttä. Monissa maissa pienet tyttölapset on naitettu aikuisille miehille siitä syystä että se on ainut lähes varma keino taata tytön/naisen neitsyys.

      Neitsyyden menettämisen kanssa ei kannata kiirehtiä, mutta on hyvä pitää mielessä että neitsyys on myös yliarvostettu ominaisuus. Seksi neitsyen naisen kanssa ei ole sen kummempaa kuin kokeneenkaan naisen kanssa. Emätin joustaa, venyy ja palautuu aina takaisin samoihin mittoihinsa yhdyntöjen jälkeen.

      • dsgd

        Neitsyys on asia jota ei voi mitata asteikolla ylpeys-häpeä. Samoin kuin et voi ilmoittaa pituuttasi richterin asteikon lukemana etkä ikääsi ph-lukuna


    • dfgdfdf

      Kun kasvat vielä toiset 17 vuotta, ymmärrät ettei ole perusteita hävetä neitsyyttä, vaikka ois 125-vuoptias ja vanhapiika tai vanharenki. Naimattomuus ei ole syntiä josta pitäisi olla huono omatunto ja häpeää. Ei sitä pidä millään ylpeys-häpeä mittarilla edes aatella. Mitä apua siitä yhdyntäseksistä olisikaan ellei ole edes valmis isäksi. Turvaseksiäkin on mahdollista harrastaa, missä iässä vaan, vaikka sitten avioliitossa, jos kummtki on sitä mieltä ettei lapsia tarvita. Jokin halailu esimerkiksi voi jopa tuottaa suurempaa tyydytystä kuin paneminen, koska silloin ei oo vaaraa tautien saannista, levityksestä eikä raskautumisesta. Elämänvalintakysymys se vain on, harrastaako alastonsekisä, muuta seksiä, emneekö naimsiiin vai onko yksin
      . Minä oon 34 ja kokematon, mutta en olekaan naimisissa, niin siinä mielessä ei ole hyövännytkään lähteä mitään koettelemaan. Lapsia en kyllä haluaisi vaikka vaimo olisikin

    • TahtoTanenTaskussa

      Montako vuotta olet ehtinyt kuunnella tätä propagandaa, jonka mukaan neitsyydestä täytyy päästä ennen avioliittoa? Semmosta se aivopesu monesti on, että asiat vaan todetaan kevyesti ja jokaisessa mahdollisessa yhteydessä itsestäänselvyyksinä, että näinhän se on, miten kukaan voi olla kuuta mieltä.

    • Lost-one

      Eihän neitsyydessä muuten mitään vikaa ole, mutta miten sitä mies voi koskaan uskotella itselleen kelpaavansa parisuhteeseen naisen kanssa, jollei hän kelpaa edes petikaveriksi?

      Itse en aio huoriin mennä, siinähän vain nainen rahaa vastaan "esittää" että minä muka kelpaisin. Kyllä jonkun naisen pitää ihan omasta halustaan minua sänkyyn haluta, että saan sen "minä kelpaan" fiiliksen.
      Tuossa mielessä huorissa käynti on yhtä tyhjän kanssa.

      Itsekin olen jo 32v, neitsyt mies, ja kyllähän se on aivan helvetin ahdistavaa tuntea itsensä kenellekään kelpaamattomaksi.

      • dfbdsfgbsdfgb

        Ma oun 35-vuotias poikamies ja täysin kokematon mutta en koe asian olevan niin etten kenellekään kelpaisi. Käytännössä kun en oo ees kysynyt ensimmäiseltäkään suomalaiselta naiselta tahi tytöltä koskaan, kelpaanko hälle tai mitään treffejä tahi seurustelua edes ehottanut. Oon täysin ulkona pysytellyt niistä elämäntavoista.
        Mitään seurusteluja en oo koskaan harrastanut ja tuntuu että mulle ei sovi avioelämä. Koen sen olevan minulle luonnotonta. En vaan ymmärrä miksi mun nyt semmosta pitäs kaivata. En osaa lähtä ees yrittämään mitään tai ymmärrä mitä kukaan siitä hyötyisi jos naimisiin menisin. puuttuu myös kaikki avut jotka saisivat jonkun viihtymään seurassani loppuelämänsä. En osaa riidellä, kehua, puhua enkä pussata, paljoakaan olla kiinnostunut toisen olemuksesta ja tekemisistä tai sovittaa menemisiäni ja tekemisiäni synkroottisesti jonkun toisen hommien kanssa.
        Jonku nastan oloisen naisen saurassatulee vaan pohjattomn tyrmääntynyt ja yhtä taidoton olo kuin oli jo joskus 14-vuotiaana, kun yläasteella jotkut likat hyljeskeli. Kaikki siskoni ovat kyllä naimisissa


    • KMT

      Älä häpeä asiaa, vaan pidä sitä arvossa. Toisaalta ei sitä tarvitse missään välttämättä huudellakaan, koska kyse on henkilökohtaisesta asiasta. Seksi on tarkoitettu avioliittoon, ei jaeltavaksi kenelle tahansa.

    • kyntömiesnestori

      No taidat olla aika nuori tosiaan, kun tuommosesta ongelman teet vai onko se ympäristön paineet. Minä olen varmaan tähän vastaamaan oike vanha ukko ympärileikattu tuppimulkku. itsellä meni 38.vuotta.

    • kyntömiesnestori

      Kyllä sitä sex-iä voi harrastaa vaikka miten sitten ,kun saa eikä tosiaan ole tarkoitettu avio.-liittoon. perkele nain jokaista täysi ikäistä naista jos paska tulee lämpöisenä ja sokeri sulaa suussa. tuli niin paljon paineita ja myrkyihini olin tukehtua ja ranteen niveltuppitulehdus kroonisoitui 38.vuodessa. sitten vanhusten kerhossa aion ajaa daamien perässä rollaattorilla jos elän ja kanki vähänkin kovettuu. meinaan seksi on ihana asia kun sitä on .

    • No johan on..

      Itsehän en ole kokematon, mutta siitä huolimatta olen pitänyt itseni 100% puhtaana, eli suojaamatonta seksiä on ollut ainoastaan kahden neitseen kanssa..

      Minusta on outoa jos on ihmisiä ketä tuo asia hävettää kun itse varta vasten ja eritoten etsin neitsyttä naista fwb-suhteeseen.. Tereydellisistä syistä johtuen ainoastaan neitsyt voi käytännössä täyttää kriteerini.

      85% ihmisistä kantaa erilaisia hpv-viruksia, joita on n.40 sukupuolielimien alueella vaikuttavaa virustyyppiä.. Osa aiheuttaa syöpää, osa kondylooma syyliä.
      80-85% ihmisistä kantaa hsv 1 virustyyppiä ja 25% hsv 2 tyypin herpestä.
      tottakai myös muut mahdolliset sp-taudit, mutta nehän on helppo labroilla sinällään todeta.
      Kahta edellistä mainittua ei käytännössä testata ollenkaan.

      Näillä faktoilla voi ihan suoraan todeta, että kukaan suojaamatonta seksiä harrastanut ihminen ei ole terve, vaan saastunut sanan varsinaisessa merkityksessä. -Poikkeuksena itseni kaltaiset ihmiset kenellä ollut suojaamatonta ainoastaan puhtaiden neitseiden kanssa.
      -Neitseet on tänä päivänä tässä tinderi / kullikaruselli maailmassa käytännössä ainoita puhtaita ja terveitä ihmisiä. Siitä pitäis osata olla ylpeä!!!!!

      Valitettavasti aloittajalle en voi tarjota seuraani, mutta neitseitä naisia jos täältä löytyy niin ottakaahan yhteyttä sähköpostiini, niin päästään tutustumaan.

    • Vesimies84

      Et ole yksin, mä oon 35v. heteromies, enkä ole tähän ikään mennessä kokenut yhdyntää naisen kanssa, unta olen nähnyt että työnnän kovettuneen kikkelini naisen karvapimppiin.

      Oon kyllä tuntenut marraskuusta 2006 lähtien yhden ihanan naisen, mua 4 vuotta
      nuoremman, mut me ollaan vaan frendejä, ei seurustella eikä asuta saman katon alla. Hellyydenosoituksia oon jakanut tälle naiselle monesti, ja on tykännyt mun jakamista hellyydenosoituksista. Tämä mun frendi valmistui kodinhoitajaksi nyt joulukuussa 2018 Helsingin Diakoniaopistolta.

      Ai että mä diggaan tästä friidusta, parempaa
      saa etsimällä etsiä hurttien ja kattien kanssa.

      Välillä kyl ottaa koville etten oo tähän ikään mennessä kokenut yhdyntää naisen kanssa.

      Raiskaamaan en rupea naisia, sen verta mulla on kunnioitusta naisia kohtaan, raiskaustapaukset joista uutisoidaan on mun mielestä alhaista ja ääliömäistä toimintaa miehien taholta tyttöjä ja naisia kohtaa... hyi helvetti!

    • Oon 28v mies, ja kokematon seksiasioissa.

    • Anonyymi

      Lakatkaa puhumasta aloittelijalle, hän on tällä hetkellä 22v.

    • Anonyymi

      Koska mä pelkään pusuja, oon neitsyt yhä vielä 23 vuotiaana ja tuun varmaan pysyvästi olee =D

      • Anonyymi

        Oletko ketjun aloittaja vai nainen?


    • Anonyymi

      Mitä hävettävää siinä on jos 17-vuotias ei oo vielä naimisissa? Mä oon reilu 2x vanhempi enkä' oo kertaakaan ees seurustellu. Se on mulle ihan ok, kestän kyllä

    • Anonyymi

      Olin päälle 30 kun menetin neitsyyden. Lopettakaa tällaiset typeryydet jostain neitsyyden häpeämisistä. Täyttä idiotiaa. Ei mitään muuta. Ei yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Varmaan salkkarit yhelle sukupolvelle opettanut senkin että neitsyys on jokin sellainen asia, josta voidaan tuntea häpeää. Ei minusta, ei ensinkään. Ei sen enempää häpeää kuin syyllisyyttäkään. Neitsyys kun ei oo synti.

        Pystyn viehättymään naisen kehosta, käytöksestä, äänestä ja muutenkin Psyykkeeni ja moni muu avu on sen sijaan on sen verran vinollaan että lie kaikkein kannalta parempi etten ala muodostella mitään suhteita. Oon seurustelematon kokematon ja 36 v, mutta se on ihan jees ja ok, koska ei oo mulla kuitenkaan aikomusta naimisiiin mennä enkä irtosuhdekierteeseen langeta halua.
        Oletan nimittäin että siitä vois tulla miestä syövä tapa, ehkä vähän sillä tavalla että irtoilusta siinnyttä huonoa morkkista lähtisi unohtamaan uudella hupipanolla. Sen jälkeen ois taasen masis ku tietäis tehneesä semmosta jota ei Jumala hyvällä kato/siunata tahdo ja odottaisi rankaistusta joka ilmenisi kyräilynä, jonka tuottamaan ressiin tahtoisi taas helpotusta.
        Mitä se edes kenenkään elämää helpottaisi jos en olisi neitsyt, tekisinkö minä jollekulle aivan valtavan palveluksen, poitsuudestani eroon pääsemällä. Tuskin kenestäkään on inhottavaa että olen neitsyt (tai poitsut) tai tuntuu sanomattoman raskaalta etten ole pannut tai juuri edes pettingöinyt ketään.
        Ei kai ihmisiä nykyään edes kiinnosta toistensa kokemusmäärä tai kokemattomuutensa määrä. Liekö oikeasti kuunaan edes napannut.
        Ovatko monet sittenkin vain vuosikymmeniä eläneet vainoharhassa ja luopuneet neitsyyksistään vain, koska olettivat että heitä pidetään noloina niin kauna kuin ovat neitsyitä ja poitsuita?
        Se voi olla mahdollista täälä nimettömien heippalappujen ja t nimettömiä tekstareita pullistelevien päivälehtien Suomessa, kun oletetaan eikä kysytä, moitita tai kiitetäkään suoraan, vaikka kyllä varmasti osattaisi.
        Mieti aloittaja tai joku tämän lukeva neitsyt tai poitsut tai niistä jo luopunut, että pidätkö itse nolona hengilöä joka ei ole panneiden kirjoissa. Rasittaako sinua jonkun kokemattomuus? No, ei minuakaan.
        Joten, eiköhän neitsyyden häpeämiseltä ole tässä jo ihan hualella karissut kaikki perusteet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan salkkarit yhelle sukupolvelle opettanut senkin että neitsyys on jokin sellainen asia, josta voidaan tuntea häpeää. Ei minusta, ei ensinkään. Ei sen enempää häpeää kuin syyllisyyttäkään. Neitsyys kun ei oo synti.

        Pystyn viehättymään naisen kehosta, käytöksestä, äänestä ja muutenkin Psyykkeeni ja moni muu avu on sen sijaan on sen verran vinollaan että lie kaikkein kannalta parempi etten ala muodostella mitään suhteita. Oon seurustelematon kokematon ja 36 v, mutta se on ihan jees ja ok, koska ei oo mulla kuitenkaan aikomusta naimisiiin mennä enkä irtosuhdekierteeseen langeta halua.
        Oletan nimittäin että siitä vois tulla miestä syövä tapa, ehkä vähän sillä tavalla että irtoilusta siinnyttä huonoa morkkista lähtisi unohtamaan uudella hupipanolla. Sen jälkeen ois taasen masis ku tietäis tehneesä semmosta jota ei Jumala hyvällä kato/siunata tahdo ja odottaisi rankaistusta joka ilmenisi kyräilynä, jonka tuottamaan ressiin tahtoisi taas helpotusta.
        Mitä se edes kenenkään elämää helpottaisi jos en olisi neitsyt, tekisinkö minä jollekulle aivan valtavan palveluksen, poitsuudestani eroon pääsemällä. Tuskin kenestäkään on inhottavaa että olen neitsyt (tai poitsut) tai tuntuu sanomattoman raskaalta etten ole pannut tai juuri edes pettingöinyt ketään.
        Ei kai ihmisiä nykyään edes kiinnosta toistensa kokemusmäärä tai kokemattomuutensa määrä. Liekö oikeasti kuunaan edes napannut.
        Ovatko monet sittenkin vain vuosikymmeniä eläneet vainoharhassa ja luopuneet neitsyyksistään vain, koska olettivat että heitä pidetään noloina niin kauna kuin ovat neitsyitä ja poitsuita?
        Se voi olla mahdollista täälä nimettömien heippalappujen ja t nimettömiä tekstareita pullistelevien päivälehtien Suomessa, kun oletetaan eikä kysytä, moitita tai kiitetäkään suoraan, vaikka kyllä varmasti osattaisi.
        Mieti aloittaja tai joku tämän lukeva neitsyt tai poitsut tai niistä jo luopunut, että pidätkö itse nolona hengilöä joka ei ole panneiden kirjoissa. Rasittaako sinua jonkun kokemattomuus? No, ei minuakaan.
        Joten, eiköhän neitsyyden häpeämiseltä ole tässä jo ihan hualella karissut kaikki perusteet!

        Tiedätkö, että et ole yksin! On monia jotka ovat tismalleen samassa tilanteessa kuin sinä. Todellisuudessa siinä on iso illuusio, että kyseessä olisi jotain hienoa ja mahtavaa. Ideana on että ihmiset pariutuisivat nopeasti. Jokin lieväkin psykologinen kehityshäiriö tai poikkeama, tai huono tuuri ja sattuma, voi johtaa siihen ettei päädy sänkyyn kenenkään kanssa vaikka olisi jo 40 v. Maksullisissa käymisestä voi miettiä, että mahtaakohan se nainen arvostaa häntä joka hänelle maksaa? Terveellä ihmisellä maksullisiin haksahtaminen saattaa varjostaa mieltä ja surettaa ja laskea oman arvon tunnetta hyvinkin pitkällä tähtäimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, että et ole yksin! On monia jotka ovat tismalleen samassa tilanteessa kuin sinä. Todellisuudessa siinä on iso illuusio, että kyseessä olisi jotain hienoa ja mahtavaa. Ideana on että ihmiset pariutuisivat nopeasti. Jokin lieväkin psykologinen kehityshäiriö tai poikkeama, tai huono tuuri ja sattuma, voi johtaa siihen ettei päädy sänkyyn kenenkään kanssa vaikka olisi jo 40 v. Maksullisissa käymisestä voi miettiä, että mahtaakohan se nainen arvostaa häntä joka hänelle maksaa? Terveellä ihmisellä maksullisiin haksahtaminen saattaa varjostaa mieltä ja surettaa ja laskea oman arvon tunnetta hyvinkin pitkällä tähtäimellä.

        Muutenkin kyse ei ole mistään konkreettisesta jonkin menettämisestä. Miten sellaisesta voi tuntea syyllisyyttä mitä ei ole olemassakaan? Nuoret eivät sitä paitsi ole niin kokeneita kuin iltalehdissä väitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, että et ole yksin! On monia jotka ovat tismalleen samassa tilanteessa kuin sinä. Todellisuudessa siinä on iso illuusio, että kyseessä olisi jotain hienoa ja mahtavaa. Ideana on että ihmiset pariutuisivat nopeasti. Jokin lieväkin psykologinen kehityshäiriö tai poikkeama, tai huono tuuri ja sattuma, voi johtaa siihen ettei päädy sänkyyn kenenkään kanssa vaikka olisi jo 40 v. Maksullisissa käymisestä voi miettiä, että mahtaakohan se nainen arvostaa häntä joka hänelle maksaa? Terveellä ihmisellä maksullisiin haksahtaminen saattaa varjostaa mieltä ja surettaa ja laskea oman arvon tunnetta hyvinkin pitkällä tähtäimellä.

        Tähdennettäköön yhä, että mulle ei oo elämän ykkösasia eikä kakkos-asiakaan (u-e-luttismaista neitihihittelyä) päätyä sänkyyn, pettinkiin , naimisiin tai edes panemattomaan seurustelusuhteeseen joittenki tuntemattomien nimimerkkien, iltsikan elisen maallistuneen mielipidemörön tai mummovainaani sisarusten mieliksi, jos kohta he sukujuhlissa joskus saattavatkin irvi silmässä hyristä: No joko sitä ens kesänä sinu häitä tanssataa kylän lavolla, aijjai soikoon... joko se mielitietty on katottuna, eikö oukkaan, ka hihhihhi, pitäs sitä jo, kihiki hikki, tuos iäs, ois navetallakin apuna, hohhohoop, kraaakh.
        Onhan näitä ja meitä kutka olema vabahdetut avioitumisen halusta, pystymä elämää yksihi seinille tai Seineenkään hyppimätä, syystä eli kolmannesta. On voina olla jo syntyjään passeloitumaton avioeloon tai ihmiset ovat jotehi onnistuneet hänet ilmeisesti turmelemaan naimisoitumiskyvyttömäksi tai sitten on jollain niin väkevä evankelioimisvietti ettei riitä siksi tarmoa. ottaa mielluummin vaivakseen evankeelaamisen kuin vaimon oikkuineen ja nitisevät lapset sekä yleensä perheenpidon.
        Nyt vaan täytyisi saaja selvää onko mulla sitä naimattomuuden armolahjaa. Jos tietäs että o, niin saisi aikas rennosti lunkistella eikä tarttis ees yrittää avioitumista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin kyse ei ole mistään konkreettisesta jonkin menettämisestä. Miten sellaisesta voi tuntea syyllisyyttä mitä ei ole olemassakaan? Nuoret eivät sitä paitsi ole niin kokeneita kuin iltalehdissä väitetään.

        "Miten sellaisesta voi tuntea syyllisyyttä mitä ei ole olemassakaan?"

        No, aikoinaan ainakin syyllistettiin ja rangaistiinkin moisesta. Suomessa oli 30-luvulta 70-luvun puoliväliin saakka ns. vanhan pojan ja -piian vero. Ne, jotka eivät pariutuneet ja lisääntyneet saivat suuremman verotuksen osakseen. Ne, joilla toinen noista toteutui, saivat hivenen kevyemmän verotuksen, ja ne, jotka onnistuivat molemmissa, saivat pienimmän verotuksen.

        Kun ajatellaan, että poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, ja jos kaikki Suomen naiset olisivat onnistuneet pariutumaan ja lisääntymään, olisi miehiä kuitenkin jäänyt yli. Noilla ylijäämämiehillä ei siis olisi ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia pariutua, koska kaikki Suomen pariutumismateriaalit olisivat olleet jo varattu. Näin ollen olisi ollut aika reilua pistää noille miehille kovempi verotus päälle, kuin rangaistuksena siitä, että kukaan ei huolinut. Kaiken sen yksinäisyyden ja siitä johtuvien ongelmien päälle tuollainen palkinto.


    • Ei se mitään vaikkei ole kokemusta. Ei kokemus takaa että on hyvä sängyssä. Ja hyvä sängyssä on se että olet tutustunut omaan seksuaalisuuteesi ja osaat elää sen verta hetkessä että pystyt lukemaan kumppaniasi eläimen vaistolla ja tuomaan hänelle nautinnon ilman mitään niitä näitä kikkoja. Olen ollut yhdynnässä kolmen naisen kanssa ja olin aika... hukassa? ennenkuin tuli tämä viime leidi, sai olla hänen kanssaan oma itsensä.

      Irtaudu häpeästä, et tarvi sitä. Seksi itsensä ja muiden kanssa on luonnollinen ja terveellinen asia. Hoida homma vaan eettisesti ja aidosti kun hoidat.

    • Anonyymi

      Eikö neitsyys tai poitsuus ois kuitenki aina parempi luovuttaa kuin menettää, jos siis on aikomus tai tarve päästä siitä eroon. Menetys kuulostaa siltä kuin tulisi suunnilleen raiskatuksi. Luovutus kuulostaa snetään vapaaehtoiselta ja väkivallattomalta tapahtumalta

    • Anonyymi

      Kyllä se on pojat (ja ehkä tytötkin) niin, että neitsyyden häpeäminen on yksi pahimmanlaatuisista taukkiuden muodoista. Suosittua, ja eihän sille mitään voi, kun sosiaaliset paineet jne. Silti taukkia. Huomaatte ja tajuatte viimeistään sitten, kun asia on hoidettu, jos se yhtään mitään antaa...

    • Anonyymi

      Poikuus pois! Fleshlight keinovaginalla, joka tuntuu paremmalta kuin oikea. Naiset ovat vaikeita ja vittumaisia sekä käyvät kalliiksi. Keinovagina ei keksi tekosyitä pihtaamiseen. Osta se, et kadu, kohta et edes naisia enää kaipaakaan.

    • Anonyymi

      Anna mun kaikki kestää, olipa tuossakin neuvo.

      • Anonyymi

        Tällä palstalla ovat naiset aiemmin käskeneet naisen puutteesta valittavia miehiä vetämään käteen.


    • Anonyymi

      Jotkut viitsii nostaa 5 vuotta vanhan julkaisun:D ootte tylsiä

      • Anonyymi

        Aina ajankohtainen aihe maailmassa ja yhteiskunnassa, jossa aitoutta ja todellista erilaisuutta pelätään kaikista asioista eniten.

        Nostoa noston perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ajankohtainen aihe maailmassa ja yhteiskunnassa, jossa aitoutta ja todellista erilaisuutta pelätään kaikista asioista eniten.

        Nostoa noston perään.

        ...Eri ikäisten ihmisten erilaisissa kokemuksissa ei tietysti ole mitään erityisen "outoa". Olennaista on, että luullaan olevan, ja sitä pitää hävetä ja peitellä.

        Samalla kaikkein siisteintä on se, mikä on mahdollisimman epäaitoa, pinnallista ja tyhjää. Kylmä on kuuminta, tyhjyys kimaltaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ajankohtainen aihe maailmassa ja yhteiskunnassa, jossa aitoutta ja todellista erilaisuutta pelätään kaikista asioista eniten.

        Nostoa noston perään.

        Mutta mitä tekemistä tällä aiheella on yksinäisyyteen? Keskustelut seksin puutteesta kuuluu seksi osastolle.


      • Anonyymi

        Tätä nimenomaan mietin. Tosin moni mies luulee et yksinäinen nainen on aina seksin perässä vaikka asia ei ole niin. Toisaalta ne luulee ja olettaa että parhaat mahkut päästä panemaan yksinäistä, masentunutta ja jopa mielenterveys ongelmista kärsivää naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä tekemistä tällä aiheella on yksinäisyyteen? Keskustelut seksin puutteesta kuuluu seksi osastolle.

        Seksin puute on oleellinen osa yksinäisen miehen elämää, joten se kuuluu aika lailla tälle palstalle. Miksi yksinäisellä naisella sitten olisi mielestänne suurempi oikeus puhua tällä palstalla, vaikkapa shoppailuseuran puutteesta? Mitä tekemistä sillä on yksinäisyyden kanssa, kuten itse kyselet?


    • Anonyymi

      Minulla on samanikäinen poika kuin sinä olet. Poika on aina kotona ja viettää paljon aikaa koneen äärellä. Pojan yksinäisyys huolettaa, mutta siltikin olen tyytyväinen, ettei hänellä ole tyttöystävää. Pikkusisko on puhellut tälläistä, että " x on vielä neitsyt". Tosiaan onneksi on, näin vanhemman näkökulmasta. Poika on kyllä todella komea ja huolettaa että jos kohta, kun täyttää 18 v. menisi baariin voisi joku vanhempi nainen yrittää käyttää hyväksi. Yhden yön suhteet ovat moraalittomia ja jättävät ihmiselle tyhjän ja rikkinäisen olon. Älä mene ilotalon. Haluatko jossain vaiheessa elämääsi perustaa perheen ? Yritä tutustua tyttöihin noin muutoin. Ja toki vanhemmat naiset ovat varmasti nuorista miehistä kiinnostuneita. Kukaan ei takuulla jää yksin. Jokaiselle joku löytyy.

      • Anonyymi

        Hyvä jos poika ei lähde siihen että rupeaisi luovuttelemaan neitsyyttään tai poitsuuttaan vain saadakseen hyväksyntää joltain siskoltaan/perheeltään/ sukulaisiltaan. Ei kokemattomuus oo asia josta niin heppoisin perustein kannattaa luopua. Olisi hyvä lähteä siitä että jos menee avioon niin silloin saa kaksi ihmistä hyvällä viiliksellä luovuttaa neitsyytensä toisilleen, joskaan ei se vielä silloinkaan ole välttämätöntä.
        Jos taas katsoo hyväksi elää yksin ja pystyy sillaanolemaan huoritta sekä seinille tai Seineen hyppimättä niin mikäs siinäkään, käyttää vaikka sitten johonni muuhun sen elämänenerkian jonka käyttävät puolisonsa hyvänäpitoon ja perheestä huolehtimiseen ne joilla on myös avioitumiseen passeloituva psyyke ja tarve elää jonkun kans, ei pelkästään fyysinen ja henkinen kaipaus


      • Anonyymi

        Kyllä se "luonto vetää jokaisen tikanpojan puuhun".


    • Anonyymi

      Yksinäinen nuori mies on väistämättä aina yksinäinen, kun elää ikäisineen reppanoineen täällä teidän ylläpitämässänne paskateeskentelymaailmassa.

      Lisää huora vaan lapsille. Vai mitä kuutiot?

      • Anonyymi

        *huoria


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe