Hei!
Olen nuori 16 vuotias tyttö ja haluaisin kysyä teiltä vanhemmilta tätä..
Olen vakavasti masentunut ja itsetuhoinen, minusta tuntuu, että äitini ei tiedä tästä ollenkaan. Hän tietää, että olen muuttunut iloisesta nuoresta surumieliseksi, mutta hän ei ehkä ajattele tästä mitään vakavempaa.. Joku vaihe vain elämässä.
Vanhempani ovat siis eronneet ja asun äitini luona.
Isäni kanssa emme ole kauhean hyvissä väleissä.
Jos teidän lapsenne olisi masentunut, haluaisitko, että hän kertoisi siitä teille?
Pitäisikö minun puhua äidilleni?
Pelkään, että hän pettyy, hän on jo joutunut pettymään ja minusta tuntuu, että hänellä on raskasta nykyään. Kannattaako minun rasittaa häntä?
Mitä teen?
HEI SINÄ VANHEMPI!
3
125
Vastaukset
- Myös äiti
HEI SINÄ NUORI! Sinuna ehdottomasti ottaisin asian mitä pikimmiten puheeksi äitisi kanssa. Ja varsinkin, kun kirjoitit tuntevasi, että äidilläsikin olisi tällä hetkellä raskasta. Voihan olla, että hänkin miettii keskustelun avausta kanssasi. Voimia Sinulle aloitukseen!
- äiti,aiem.mas.
Kerrot että olet vakavasti masentunut, oletko käynyt lääkärissä ja saanut diagnoosiin? Ellet niin käyhän ensin koulun th:n luona ja sitä kautta sitten eteen päin.
Totta kai kerrot äidillesi. Miksi äitisi pettyisi??? Eihän sairaudelle voi mitään.
Tsemppiä!!!- 16vuotiasnuori
Olen käynyt lääkärissä ja diagnoosin saanut. Lääkäri totesi minun tarvitsevan apua, mutta koska kieltäydyin ja nostin niin kovan metelin, eivät he voi minua mihinkään pakottaa, ei siis äitinikään asiasta tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1337280Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142650Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2661278- 1001049
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942169988Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71935En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137930Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79784Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13763Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18741