Missä paras palvelu Mäntsälässä?

ei vaan mainosta

Kysely on joskus ollut lehdessäkin.
Kokeillaan kepillä jäätä tuleeko asiallisia vastauksia vai ihan hirveätä haukkumista.
Ruusuja * ja risuja # merkeillä, kuinka monta kukin yritys saa...

48

3945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää tulee

      S-market ruusut, keittiö expert risut, ravintolat ruusut

      • palvelija1

        Vaarin Aarteet kirpparilla paras palvelu. Huonoin palvelu Rossossa päivällä.


      • Niina...
        palvelija1 kirjoitti:

        Vaarin Aarteet kirpparilla paras palvelu. Huonoin palvelu Rossossa päivällä.

        Turhaa mainosta, eipä se firma kauaa pyörinyt...


    • minä kiitän

      S-marketille minäkin annan ruusut!

    • myrtsi1

      Mäntsälässä enemmän huonoa palvelupaikkoja kuin hyviä, siinä koko vastaus.

    • pertsa

      Minä pidän Ullasta ja Aleksanterista.

      • niks naks

        Tokmannille iso kara risuja, huono palvelu ja valikoima kaikin puolin.
        Apteekille ruusut, hyvä palvelu.


      • OnneksiKäynHarvoin
        niks naks kirjoitti:

        Tokmannille iso kara risuja, huono palvelu ja valikoima kaikin puolin.
        Apteekille ruusut, hyvä palvelu.

        Apteekin sunnuntai ja pyhä aukioloajoille ei voi ainakaan antaa ruusuja...


        http://tinyurl.com/oynd77y


      • olen saanut
        OnneksiKäynHarvoin kirjoitti:

        Apteekin sunnuntai ja pyhä aukioloajoille ei voi ainakaan antaa ruusuja...


        http://tinyurl.com/oynd77y

        Jos apteekit on kiinni vkonloppuisin, terveyskeskus on velvoitettu antamaan lääkkeet, että pärjää maanantaihin.


      • OnneksiKäynHarvoin
        olen saanut kirjoitti:

        Jos apteekit on kiinni vkonloppuisin, terveyskeskus on velvoitettu antamaan lääkkeet, että pärjää maanantaihin.

        No tervari se vasta naurettava paikka onkin...toisaalta ymmärrän nyt apteekin aukioloajat.


      • Potentiaaliasiakas
        niks naks kirjoitti:

        Tokmannille iso kara risuja, huono palvelu ja valikoima kaikin puolin.
        Apteekille ruusut, hyvä palvelu.

        CM Mäntsälä laski eilen 1000 tuotteen hintaa. Se jos mikä hyvää asiakaspalelua


      • mieti kahdesti
        Potentiaaliasiakas kirjoitti:

        CM Mäntsälä laski eilen 1000 tuotteen hintaa. Se jos mikä hyvää asiakaspalelua

        Se ei liity mitenkään asiakaspalveluun, vaikk tuotteita alennetaan. Ne vetää ihmisiä enemmän puoleensa, mutta työntekijöiden kohtelu asiakkaita kohtaan on sitä asiakaspalvelua.


      • Asiakas1
        mieti kahdesti kirjoitti:

        Se ei liity mitenkään asiakaspalveluun, vaikk tuotteita alennetaan. Ne vetää ihmisiä enemmän puoleensa, mutta työntekijöiden kohtelu asiakkaita kohtaan on sitä asiakaspalvelua.

        Asiakaspalvelu on kokonaisvaltainen asia, cittarissa on hyvä palvelu ainakin palvelutiskillä


    • Myelpankki

      Kyllä Nordeassa on näin eläkkeelle olevalle parhaat palvelut ei meinaan tiskien palveluaikaan muut edes pääse sinne

    • Kunnan

      palvelut ne vasta peestä ovat. Eivät osaa päättää vuokran suoramaksusta minkä voisi huonojalkainenkin valita, ettei tarviisi kompuroida sinne pankkiin maksamaan postitse tullutta laskua. Pankkiin minne ei pääse kuin ajan varaamalla ...risuja koko mäntsälälle,prkl.....

      • prke

        Samaa mieltä, moni on väärässä ammatissaan, sen huomaa asioidessaan
        tietyissä paikoissa. Terveysasemalta voisi muutaman työntekijän laittaa käytöskurssille.


    • pitkämatkalinen

      Mäntsälän shell on mielestäni erittäin hyvän palvelun paikka. Tankkauspalvelu, ystävällinen ja osaava henkilökunta. jopa hodarit ovat hyviä.

      • ex-Jonottaja

        Miksi niitä hodareita pitää kassamyyjän vääntää bensa-kassalla, kun kahvila-ravintola reilun 5 metrin päässä?


      • 206543
        ex-Jonottaja kirjoitti:

        Miksi niitä hodareita pitää kassamyyjän vääntää bensa-kassalla, kun kahvila-ravintola reilun 5 metrin päässä?

        Kirpputori Aurinkoinen ja Vaarin aarteet (harmi että joutui lopettamaan). Henkilökohtaisesti täytyy kiittää että jokaisesta yrityksestä Mäntsälässä olen saanut mukavaa palvelua. On mukavaa asua maassa, jossa ihmisiin voi luottaa ja palvelu pelaa.


      • 25860
        206543 kirjoitti:

        Kirpputori Aurinkoinen ja Vaarin aarteet (harmi että joutui lopettamaan). Henkilökohtaisesti täytyy kiittää että jokaisesta yrityksestä Mäntsälässä olen saanut mukavaa palvelua. On mukavaa asua maassa, jossa ihmisiin voi luottaa ja palvelu pelaa.

        Hyvä, että joku saa mukavaa palvelua. Sitä kun valitettavasti ei kaikilta heru, väärissä ammateissa monet.


    • Hanna121

      Mäntsälän ajo-opetuspiste!!!! Aivan mielettömän hyvä palvelu. Siellä ajetaan meidän perheen loput ajokortit!

    • tyytyväinen

      Lähimmäisen Leipomon vanhempi tummahiuksinen nainen jolla ruskeat silmät saa plussaa. Ystävällinen ja lämmin ihminen

    • Josvieläon

      Jos kepillä kokeilee niin se thai paikka

      • onhan sitä

        Kovalla kepillä nimenomaan.


    • gentlemanni

      mersukorjaamo kaukalammilla lupsakka kaveri

      • mersutar

        Hmmmm, tieämpä hyvinnii


    • Matkanvarrella

      Asmo Karvisen Rengasliike . Pelasti räntäsateessa renkaansa rikkoneen autoilijan. Mukavaa Joulunaikaa kaikille :)

      • Tohella pettynyt

        Mäntsälän ja Järvenpään Lukko saa risuja ison kasan , siellä ei tiedetä asiakas palvelusta mitään .Miksei siellä osata edes neuvoa lukon asennusta saatikka asenneta sitä paikoilleen .Luulisi että ostaessasi koko talon lukot jotka maksavat yli tuhat euroa saisit jotain muuta kuin pahvilaatikollisen lukkoja ja osia jotka sinun pitäisi itse osata asentaa ilman minkään laisia ohjeita . Kyllä on pehmeetä touhua .


      • perke*e
        Tohella pettynyt kirjoitti:

        Mäntsälän ja Järvenpään Lukko saa risuja ison kasan , siellä ei tiedetä asiakas palvelusta mitään .Miksei siellä osata edes neuvoa lukon asennusta saatikka asenneta sitä paikoilleen .Luulisi että ostaessasi koko talon lukot jotka maksavat yli tuhat euroa saisit jotain muuta kuin pahvilaatikollisen lukkoja ja osia jotka sinun pitäisi itse osata asentaa ilman minkään laisia ohjeita . Kyllä on pehmeetä touhua .

        oletko tohella pettynyt.. minä ainakin olen saanut sieltä hyvää palvelua, asennuksesta täytyy maksaa erikseen mutta jos olet niin persaukinen ettet sitä raaskinut maksaa niin voi voi.. sitten... kai sullakin päässä jotain liikkuu.. jos et saatana osaa lukkoja itse asentaa niin kait sä otat asennuspalvelun samalla!!


      • vatipää
        perke*e kirjoitti:

        oletko tohella pettynyt.. minä ainakin olen saanut sieltä hyvää palvelua, asennuksesta täytyy maksaa erikseen mutta jos olet niin persaukinen ettet sitä raaskinut maksaa niin voi voi.. sitten... kai sullakin päässä jotain liikkuu.. jos et saatana osaa lukkoja itse asentaa niin kait sä otat asennuspalvelun samalla!!

        juuh mäkin ostin mäntsälän sahalta kasan lautaa, ja prkl ne ei tullu asentaa niitä meidän himaan.. todella huonoa palvelua!!


      • Anonyymi
        vatipää kirjoitti:

        juuh mäkin ostin mäntsälän sahalta kasan lautaa, ja prkl ne ei tullu asentaa niitä meidän himaan.. todella huonoa palvelua!!

        Minä kävin mieheni kanssa kesän alussa Mäntsälän sahalla ja saimme todella hyvää palvelua. Laudat sahattiin mittoihin mihin tarvitsimme ja kannettiin peräkärryyn ihan pyytämättä. Saimme myös ideoita lisää rakentaa puusta.


    • Todella pettynyt

      En todellakaan ole niin persaukinen , otin meinaan asennuksen toisesta liikkeestä josta olisi saanut asennuksen ilmaiseksi ostamalla lukot alunperin sieltä .Lukoista puuttui osia niin paljon ettei niitä olisi niillä osilla saanut kukaan asennettua ja vastaavasti toisia osia oli monia liikaa . Olin tietysti tyhmä yrittäessäni kannattaa paikallista yritystä vaikka naapurini jo varoitteli että näin voi käydä .Nyt lukot ovat paikallaan ja olen viisaampi ensi kerralla .

    • metercock

      se hirven ruunu on aivan vitun hyvä ravintola.

      • sekundantti

        Se joku keittö experttissä on kalliit hinnat....................


    • en mäne

      Entäs se ainoa avoinna oleva huoltis???????

    • haisuli6

      onko kukaan huomannu outoa "tuoksua" annelesissa/koko kiinteistössä?

      • haju herkkä

        Joka puolella tuoksuu, kun mäntsälään eksyy


    • Jorma4

      Thai hieronta paikoista saa parasta palvelua T. Jorma

    • Mäntsäläläinen74

      s-market= ruusuja
      Aurinkoinen =ruusuja
      Jatilan talli= risuja iso kasa
      J.Mattilan autohuolto= ruusuja
      Rautia= risuja niin paljon että mikään ei saa niin paljon risuja
      Mäntsälän väri= ruusuja
      papado=ruusuja
      Kauneuskeskus taika= ruusuja
      Robin hood= risuja
      Vaniljatähti= risuja

      • kohtelias

        robin hood saa risuja
        s-market saa ruusuja
        Mäntsälän keittiö ekspert saa risuja
        apteekki saa ruusuja
        terveyskeskus saa risuja


    • tadr

      Citymarketin palvelut saa ruusuja niin paljo:3

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

      • Anonyymi

        Tuo varmaan Uudenmaan asioita hoitelee Siikajoella saamien tietojen mukaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Katsastusasema K1 saa ruusut. Asiallinen ,ystävällinen palvelu.
      Tuli tunne että K1 on asiakasta varten eikä päinvastoin.
      Kiitos !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe