Kysely on joskus ollut lehdessäkin.
Kokeillaan kepillä jäätä tuleeko asiallisia vastauksia vai ihan hirveätä haukkumista.
Ruusuja * ja risuja # merkeillä, kuinka monta kukin yritys saa...
Missä paras palvelu Mäntsälässä?
48
4242
Vastaukset
- lisää tulee
S-market ruusut, keittiö expert risut, ravintolat ruusut
- palvelija1
Vaarin Aarteet kirpparilla paras palvelu. Huonoin palvelu Rossossa päivällä.
- Niina...
palvelija1 kirjoitti:
Vaarin Aarteet kirpparilla paras palvelu. Huonoin palvelu Rossossa päivällä.
Turhaa mainosta, eipä se firma kauaa pyörinyt...
- minä kiitän
S-marketille minäkin annan ruusut!
- myrtsi1
Mäntsälässä enemmän huonoa palvelupaikkoja kuin hyviä, siinä koko vastaus.
- pertsa
Minä pidän Ullasta ja Aleksanterista.
- niks naks
Tokmannille iso kara risuja, huono palvelu ja valikoima kaikin puolin.
Apteekille ruusut, hyvä palvelu. - OnneksiKäynHarvoin
niks naks kirjoitti:
Apteekille ruusut, hyvä palvelu.Apteekin sunnuntai ja pyhä aukioloajoille ei voi ainakaan antaa ruusuja...
http://tinyurl.com/oynd77y - olen saanut
OnneksiKäynHarvoin kirjoitti:
Apteekin sunnuntai ja pyhä aukioloajoille ei voi ainakaan antaa ruusuja...
http://tinyurl.com/oynd77yJos apteekit on kiinni vkonloppuisin, terveyskeskus on velvoitettu antamaan lääkkeet, että pärjää maanantaihin.
- OnneksiKäynHarvoin
olen saanut kirjoitti:
Jos apteekit on kiinni vkonloppuisin, terveyskeskus on velvoitettu antamaan lääkkeet, että pärjää maanantaihin.
No tervari se vasta naurettava paikka onkin...toisaalta ymmärrän nyt apteekin aukioloajat.
- Potentiaaliasiakas
niks naks kirjoitti:
Apteekille ruusut, hyvä palvelu.CM Mäntsälä laski eilen 1000 tuotteen hintaa. Se jos mikä hyvää asiakaspalelua
- mieti kahdesti
Potentiaaliasiakas kirjoitti:
CM Mäntsälä laski eilen 1000 tuotteen hintaa. Se jos mikä hyvää asiakaspalelua
Se ei liity mitenkään asiakaspalveluun, vaikk tuotteita alennetaan. Ne vetää ihmisiä enemmän puoleensa, mutta työntekijöiden kohtelu asiakkaita kohtaan on sitä asiakaspalvelua.
- Asiakas1
mieti kahdesti kirjoitti:
Se ei liity mitenkään asiakaspalveluun, vaikk tuotteita alennetaan. Ne vetää ihmisiä enemmän puoleensa, mutta työntekijöiden kohtelu asiakkaita kohtaan on sitä asiakaspalvelua.
Asiakaspalvelu on kokonaisvaltainen asia, cittarissa on hyvä palvelu ainakin palvelutiskillä
- Myelpankki
Kyllä Nordeassa on näin eläkkeelle olevalle parhaat palvelut ei meinaan tiskien palveluaikaan muut edes pääse sinne
- Kunnan
palvelut ne vasta peestä ovat. Eivät osaa päättää vuokran suoramaksusta minkä voisi huonojalkainenkin valita, ettei tarviisi kompuroida sinne pankkiin maksamaan postitse tullutta laskua. Pankkiin minne ei pääse kuin ajan varaamalla ...risuja koko mäntsälälle,prkl.....
- prke
Samaa mieltä, moni on väärässä ammatissaan, sen huomaa asioidessaan
tietyissä paikoissa. Terveysasemalta voisi muutaman työntekijän laittaa käytöskurssille.
- pitkämatkalinen
Mäntsälän shell on mielestäni erittäin hyvän palvelun paikka. Tankkauspalvelu, ystävällinen ja osaava henkilökunta. jopa hodarit ovat hyviä.
- ex-Jonottaja
Miksi niitä hodareita pitää kassamyyjän vääntää bensa-kassalla, kun kahvila-ravintola reilun 5 metrin päässä?
- 206543
ex-Jonottaja kirjoitti:
Miksi niitä hodareita pitää kassamyyjän vääntää bensa-kassalla, kun kahvila-ravintola reilun 5 metrin päässä?
Kirpputori Aurinkoinen ja Vaarin aarteet (harmi että joutui lopettamaan). Henkilökohtaisesti täytyy kiittää että jokaisesta yrityksestä Mäntsälässä olen saanut mukavaa palvelua. On mukavaa asua maassa, jossa ihmisiin voi luottaa ja palvelu pelaa.
- 25860
206543 kirjoitti:
Kirpputori Aurinkoinen ja Vaarin aarteet (harmi että joutui lopettamaan). Henkilökohtaisesti täytyy kiittää että jokaisesta yrityksestä Mäntsälässä olen saanut mukavaa palvelua. On mukavaa asua maassa, jossa ihmisiin voi luottaa ja palvelu pelaa.
Hyvä, että joku saa mukavaa palvelua. Sitä kun valitettavasti ei kaikilta heru, väärissä ammateissa monet.
- Hanna121
Mäntsälän ajo-opetuspiste!!!! Aivan mielettömän hyvä palvelu. Siellä ajetaan meidän perheen loput ajokortit!
- tyytyväinen
Lähimmäisen Leipomon vanhempi tummahiuksinen nainen jolla ruskeat silmät saa plussaa. Ystävällinen ja lämmin ihminen
- Josvieläon
Jos kepillä kokeilee niin se thai paikka
- onhan sitä
Kovalla kepillä nimenomaan.
- gentlemanni
mersukorjaamo kaukalammilla lupsakka kaveri
- mersutar
Hmmmm, tieämpä hyvinnii
- Matkanvarrella
Asmo Karvisen Rengasliike . Pelasti räntäsateessa renkaansa rikkoneen autoilijan. Mukavaa Joulunaikaa kaikille :)
- Tohella pettynyt
Mäntsälän ja Järvenpään Lukko saa risuja ison kasan , siellä ei tiedetä asiakas palvelusta mitään .Miksei siellä osata edes neuvoa lukon asennusta saatikka asenneta sitä paikoilleen .Luulisi että ostaessasi koko talon lukot jotka maksavat yli tuhat euroa saisit jotain muuta kuin pahvilaatikollisen lukkoja ja osia jotka sinun pitäisi itse osata asentaa ilman minkään laisia ohjeita . Kyllä on pehmeetä touhua .
- perke*e
Tohella pettynyt kirjoitti:
Mäntsälän ja Järvenpään Lukko saa risuja ison kasan , siellä ei tiedetä asiakas palvelusta mitään .Miksei siellä osata edes neuvoa lukon asennusta saatikka asenneta sitä paikoilleen .Luulisi että ostaessasi koko talon lukot jotka maksavat yli tuhat euroa saisit jotain muuta kuin pahvilaatikollisen lukkoja ja osia jotka sinun pitäisi itse osata asentaa ilman minkään laisia ohjeita . Kyllä on pehmeetä touhua .
oletko tohella pettynyt.. minä ainakin olen saanut sieltä hyvää palvelua, asennuksesta täytyy maksaa erikseen mutta jos olet niin persaukinen ettet sitä raaskinut maksaa niin voi voi.. sitten... kai sullakin päässä jotain liikkuu.. jos et saatana osaa lukkoja itse asentaa niin kait sä otat asennuspalvelun samalla!!
- vatipää
perke*e kirjoitti:
oletko tohella pettynyt.. minä ainakin olen saanut sieltä hyvää palvelua, asennuksesta täytyy maksaa erikseen mutta jos olet niin persaukinen ettet sitä raaskinut maksaa niin voi voi.. sitten... kai sullakin päässä jotain liikkuu.. jos et saatana osaa lukkoja itse asentaa niin kait sä otat asennuspalvelun samalla!!
juuh mäkin ostin mäntsälän sahalta kasan lautaa, ja prkl ne ei tullu asentaa niitä meidän himaan.. todella huonoa palvelua!!
- Anonyymi
vatipää kirjoitti:
juuh mäkin ostin mäntsälän sahalta kasan lautaa, ja prkl ne ei tullu asentaa niitä meidän himaan.. todella huonoa palvelua!!
Minä kävin mieheni kanssa kesän alussa Mäntsälän sahalla ja saimme todella hyvää palvelua. Laudat sahattiin mittoihin mihin tarvitsimme ja kannettiin peräkärryyn ihan pyytämättä. Saimme myös ideoita lisää rakentaa puusta.
- Todella pettynyt
En todellakaan ole niin persaukinen , otin meinaan asennuksen toisesta liikkeestä josta olisi saanut asennuksen ilmaiseksi ostamalla lukot alunperin sieltä .Lukoista puuttui osia niin paljon ettei niitä olisi niillä osilla saanut kukaan asennettua ja vastaavasti toisia osia oli monia liikaa . Olin tietysti tyhmä yrittäessäni kannattaa paikallista yritystä vaikka naapurini jo varoitteli että näin voi käydä .Nyt lukot ovat paikallaan ja olen viisaampi ensi kerralla .
- metercock
se hirven ruunu on aivan vitun hyvä ravintola.
- sekundantti
Se joku keittö experttissä on kalliit hinnat....................
- en mäne
Entäs se ainoa avoinna oleva huoltis???????
- haisuli6
onko kukaan huomannu outoa "tuoksua" annelesissa/koko kiinteistössä?
- haju herkkä
Joka puolella tuoksuu, kun mäntsälään eksyy
- Jorma4
Thai hieronta paikoista saa parasta palvelua T. Jorma
- Mäntsäläläinen74
s-market= ruusuja
Aurinkoinen =ruusuja
Jatilan talli= risuja iso kasa
J.Mattilan autohuolto= ruusuja
Rautia= risuja niin paljon että mikään ei saa niin paljon risuja
Mäntsälän väri= ruusuja
papado=ruusuja
Kauneuskeskus taika= ruusuja
Robin hood= risuja
Vaniljatähti= risuja- kohtelias
robin hood saa risuja
s-market saa ruusuja
Mäntsälän keittiö ekspert saa risuja
apteekki saa ruusuja
terveyskeskus saa risuja
- tadr
Citymarketin palvelut saa ruusuja niin paljo:3
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
- Anonyymi
Tuo varmaan Uudenmaan asioita hoitelee Siikajoella saamien tietojen mukaan.
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
https://www.youtube.com/watch?v=XdCRBt3Odvk - Anonyymi
Katsastusasema K1 saa ruusut. Asiallinen ,ystävällinen palvelu.
Tuli tunne että K1 on asiakasta varten eikä päinvastoin.
Kiitos !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768