Uskovien haukkumista, kiusaamista, mustamaalaamista. Ylhäällä kehotetaan keskustelemaan ateismista. Tämäkö palsta on ateismikeskustelua? Taitaa olla epäsosiaalisen ateismiaineksen hengailupaikka.
Tätäkö varten on ateismipalsta?
41
206
Vastaukset
- Ex ateisti
Ateismia puhtaimmillaan!
- tyly totuus
Sisällön perusteella tämä palsta on lähinnä evankelioimispalsta.
Yhteiskunnan ehkä heikkolahjaisimmat tulee tänne innoissaan ensin munaamaan itsensä ja heti perään poraamaan kun kukaan ei otakaan heitä vakavissaan. - Kuka mitäkin
Katsotaanpas vähän palstan aloituksia. Ateisteja syytetään Pohjois-Korean poliittisista hirmutöistä. Ateisteja syytetään pahoiksi ja moraalittomiksi. Ateistien syytetään viettävän järjettömiä sexiöitä. Ateisteja syytetään pedofiliasta ja lasten hyväksikäytöstä. Ateisteja syytetään evokkivalheista. Ateisteja syyteään alasti saunomisesta. Ateisteja syytetään tyhmiksi ja ymmärtämättömiksi. Väitetään että kaikki ateistit ovat homoja. Ateisteja nimitellään mulkuiksi ja syöpäläisiksi jotka pitäisi raivata pois. Ateisteja syytetään raiskaajiksi.
Siinä ihan vain muutamia poimintoja palstan avauksista. Uskovien tekemistä avauksista. Kannattaako yhtään ihmetellä, jos metsä vastaa kuten sinne huutaa?- Lahkolainen
Voisin lyödä kanssasi vetoa, että uskovien pilkkaaminen on täällä kuitenkin se juttu miksi täällä pyöritte...
- Uskon kauneus
Lahkolainen kirjoitti:
Voisin lyödä kanssasi vetoa, että uskovien pilkkaaminen on täällä kuitenkin se juttu miksi täällä pyöritte...
Ja keidenkäs uskonto mukamas opettaa rauhaa ja rakkautta ja hyväksyntää ja hyvää moraalia ja pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta ja toisen posken kääntämistä?
Onko moraalittomaksi murhaajaksi ja raiskaajaksi ja tyhmäksi tapettavaksi homoksi syöpäläiseksi nimittely mielestäsi kovinkin esikuvallista lähimmäisenrakkautta?
Jos teidän uskontonne levittää vain vihaa ja sortoa ja halveksuntaa ja loukkauksia, niin älkää ihmetelkö että siihen suhtaudutaan negatiivisesti. - Huhtikuun alussa
Uskon kauneus kirjoitti:
Ja keidenkäs uskonto mukamas opettaa rauhaa ja rakkautta ja hyväksyntää ja hyvää moraalia ja pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta ja toisen posken kääntämistä?
Onko moraalittomaksi murhaajaksi ja raiskaajaksi ja tyhmäksi tapettavaksi homoksi syöpäläiseksi nimittely mielestäsi kovinkin esikuvallista lähimmäisenrakkautta?
Jos teidän uskontonne levittää vain vihaa ja sortoa ja halveksuntaa ja loukkauksia, niin älkää ihmetelkö että siihen suhtaudutaan negatiivisesti.Tiedät itsekkin, että tuo ei pidä paikkaansa :-)
- Entiä
Huhtikuun alussa kirjoitti:
Tiedät itsekkin, että tuo ei pidä paikkaansa :-)
Mikä uskon kauneus nimimerkin kirjoituksessa ei pidä paikkaansa?
"Ateisteja nimitellään mulkuiksi "
Ei pidä paikkansa, minuakin on nimitelty tuolla tavoin jo tällä viikolla 16 kertaa ja olen esiintynyt koko ajan uskovana.
Millä tuo suu pitäisi pestä?Lahkolainen kirjoitti:
Lahkolainen
>>>Voisin lyödä kanssasi vetoa, että uskovien pilkkaaminen on täällä kuitenkin se juttu miksi täällä pyöritte...- Olet
kiinostunut kirjoitti:
"Ateisteja nimitellään mulkuiksi "
Ei pidä paikkansa, minuakin on nimitelty tuolla tavoin jo tällä viikolla 16 kertaa ja olen esiintynyt koko ajan uskovana.
Millä tuo suu pitäisi pestä?Mulkku!
Lahkolainen kirjoitti:
"Voisin lyödä kanssasi vetoa, että uskovien pilkkaaminen on täällä kuitenkin se juttu miksi täällä pyöritte..."
Joten on järkevää antaa meille lisää "virikettä" teidän vihaamiseenne nimimerkin "kuka mitäkin" listaaman kaltaisilla aloituksilla? Jottei sinun tarvitsisi lyödä vetoa, niin kerron että itse liikun täällä, koska haluan jutella ihmisten kanssa siitä, miten uskonnottomuus vaikuttaa elämääni ja ajatusmaailmaani. Pyrin myös parhaani mukaan lievittämään niitä jopa merkillisen jyrkkiä stereotypioita, joita täällä palstalla uskovien (tai trollien) suusta kuulee.
Enkä tiedä muiden uskontopalstojen vierailijajakaumista, koska käyn oikeastaan vain ateismi-palstalla ja eroa kirkosta-palstalla. Mutta mielestäni on omituista, kuinka moni uskova tulee tänne meidän maailmankatsomustamme käsittelevälle palstalle valittamaan, että kun emme ajattele asioista samoin kuin he.
- Näin on
Kun vertailee teistien ja ateistien tekemien aloitusten määriä ja aiheita ei voi tulla kuin yhteen johtopäätökseen. Tämä palsta on enimmäkseen pahaa oloaan oksentavien teistien provokaatioiden valtaama.
Noita kinostuneen kaltaisia keskustelualoituksia tuntuu olevan eniten. Mitään järkeä niissä ei ole ja vastauksetkin niihin ovat suurinpiirtein samaa luokkaa. Miten älyttömiin kysymyksiin vastataan muuten kuin samalla tavalla.
Asiallista keskustelua on lähes mahdoton muodostua niin kauan kuin sanojen merkityksiä tietämättömät äärikristityt kertovat mielikuvituskavereidensa supervoimista. Kunhan keskustellaan ihan oikeasti olemassaolevista asioista, keskustelu sujuu. - Entiä
Entiä, näyttää etusivulla olevan reilu kaksikymmentä ateisteille vinoilu aloitusta, että mistä olet tuon uskovaisille vioilun löydät.
- palstavierailija
Enpä voi muuta todeta kuin, että onpa kommentoineet ateistit sokeita. Tai mikä todennäköisempää, haluttomia myöntämään tätä kyseistä tosiasiaa.
- Entiä
palstavierailija kirjoitti:
Enpä voi muuta todeta kuin, että onpa kommentoineet ateistit sokeita. Tai mikä todennäköisempää, haluttomia myöntämään tätä kyseistä tosiasiaa.
Eli sä et halua nähdä tuota uskovaisten ateisteille vinoilua? Ei siinä sitten mitään, pidä mielipitees, kjoka on vänän niinkuin vailla todellisuuspohjaa, mutta mielipide yhtäkaikki.
- Kuka mitäkin
palstavierailija kirjoitti:
Palstan etusivulla on 20 avausta joissa vittuillaan ateisteille, solvataan ja haukutaan ja nimitellään mitä törkeimmillä tavoilla. Mutta palstavierailija näyttää olevan sokea tälle faktalle, tai haluton myöntämään tätä kyseistä tosiasiaa.
Facts don't count, todellakin.
- cyjde56t
Mene muualle, jos ei palsta kiinnosta.
Kohdelkaa muita kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Nähtävästi uskovat haluavat ateistien haukkuvan, kiusaavan ja mustamaalaavan heitä.
>>>Tätäkö varten on ateismipalsta?
Lisään vielä pari sitaattia Bertrand Russell:lta
"Maailman kiusana on se, että typerät ovat ehdottoman varmoja ja viisaat täynnä epäilystä."
"Julmuus hyvällä omatunnolla on moralistien mieleen — siksi he keksivät helvetin."
"Niin pitkälle kuin minä voin muistaa, evankeliumissa ei ole ainuttakaan sanaa joka ylistäisi järjen käyttöä."
"Luullakseni uskonto perustuu etusijassa ja pääasiallisesti pelkoon. Se on osittain pelkoa tuntematonta kohtaan, osittain sitä, että ihminen toivoo, että hänellä olisi eräänlainen isoveli seisomassa rinnallaan jokaisen vaikeuden ja kiistan kohdatessa. Pelko on koko jutun perusta – salaperäisyyden pelko, häviämisen pelko, kuoleman pelko. Pelko on julmuuden alku, eikä sen vuoksi olekaan ihme, että julmuus ja uskonto ovat kulkeneet käsi kädessä."- niin metsä vastaa...
komppaan.
mutta totuushan on se, että ihmisillä on aina ollut tarve uskoa johonkin ja kaikki uskonnot perustuvat pohjimmiltaan samoihin etiikkasääntöihin ja luomisoppeihin - myös suomen pakanauskonnot.
onhan tieteeseen uskominenkin uskomista - tiede muuttuu ja faktat muuttuu...
sen ymmärrän, sillä koko ajan tutkitaan ja opitaan uutta.
mutta mihin perustuu se, että uskonnot muuttuu? jos kerran jumalan sana on ainoa oikea, miten se voi vuosien saatossa muuttua? alkuperäinen raamattukin täysin eri kirja kuin nykyään. eikö ole kumma?
käykää allekirjoittamassa aloite valtionkirkosta luopumisen puolesta - uskonnonvapauden puolesta. - palstavierailija
niin metsä vastaa... kirjoitti:
komppaan.
mutta totuushan on se, että ihmisillä on aina ollut tarve uskoa johonkin ja kaikki uskonnot perustuvat pohjimmiltaan samoihin etiikkasääntöihin ja luomisoppeihin - myös suomen pakanauskonnot.
onhan tieteeseen uskominenkin uskomista - tiede muuttuu ja faktat muuttuu...
sen ymmärrän, sillä koko ajan tutkitaan ja opitaan uutta.
mutta mihin perustuu se, että uskonnot muuttuu? jos kerran jumalan sana on ainoa oikea, miten se voi vuosien saatossa muuttua? alkuperäinen raamattukin täysin eri kirja kuin nykyään. eikö ole kumma?
käykää allekirjoittamassa aloite valtionkirkosta luopumisen puolesta - uskonnonvapauden puolesta.Tämä ketju ja muut todistavat sen että ateisteilla riittää selityksiä sille, että vika on aina muissa kuin itsessä.
No samapa tuo kun haluatte elää täällä palstalla harhassanne.
Turha itkeä palstalla trollauksesta tai mistään muusta koska olette itse kovia trollailemaan, haukkumaa tms.
Teidän tulisi ensin miettiä vähän omaa käytöstänne. Tai siis ensin haluta miettiä omaa käytöstänne ja sitten yrittää kontrolloida sitä. palstavierailija kirjoitti:
Tämä ketju ja muut todistavat sen että ateisteilla riittää selityksiä sille, että vika on aina muissa kuin itsessä.
Turha itkeä palstalla trollauksesta tai mistään muusta koska olette itse kovia trollailemaan, haukkumaa tms.
Teidän tulisi ensin miettiä vähän omaa käytöstänne. Tai siis ensin haluta miettiä omaa käytöstänne ja sitten yrittää kontrolloida sitä.Onko sinulla lainata tältä palstalta tekstiä, jossa tiedän olevan ateistin kyseessä ja jossa hän haukkuu syyttä uskovaa. Linkkiä myös kyseiseen ketjuun, kiitos.
Jos ei ole, niin lopeta se marina ja sormella osottelu. On ajan hukkaa vetää nopeita johtopäätöksiä, jos joku ei ole kanssasi samalla linjalla.
Väillä tämä palsta kyllä tuntuu joltakin 1500-luvun kaupungin kadulta, jossa kodittomat juopot osoittelevat ihmisiä kadulla ja sanoen heitä harhaisiksi."Ihmiskunta on saanut kärsiä jo aivan tarpeeksi sairaista uskonnoista kuten kristinuskosta, hinduismista ja islamista, mutta valitettavasti sama meno tullee jatkumaan maailman tappiin."
Hyvin vähän täällä on puhuttu noista uskonnoista ja silloin kun ollaan puhuttu ateistit itse ottaa ne väärät uskonnot aina esille.palstavierailija kirjoitti:
Tämä ketju ja muut todistavat sen että ateisteilla riittää selityksiä sille, että vika on aina muissa kuin itsessä.
Teidän tulisi ensin miettiä vähän omaa käytöstänne. Tai siis ensin haluta miettiä omaa käytöstänne ja sitten yrittää kontrolloida sitä."Turha itkeä palstalla trollauksesta tai mistään muusta koska olette itse kovia trollailemaan, haukkumaa tms. Teidän tulisi ensin miettiä vähän omaa käytöstänne. Tai siis ensin haluta miettiä omaa käytöstänne ja sitten yrittää kontrolloida sitä."
Etköhän yleistä vähän liikaa? Esimerkiksi itse en ole trollailija (ainakaan vielä, heh). Miten voit vaatia minua miettimään käytöstäni, kun ei ole mitään mietittävää? Ja pitäisikö minun hyväksyä kaikki teistien tekemät provoaloitukset vain siitä syystä, että jotkut ateistit ovat armottomia trolleja?kiinostunut kirjoitti:
"Ihmiskunta on saanut kärsiä jo aivan tarpeeksi sairaista uskonnoista kuten kristinuskosta, hinduismista ja islamista, mutta valitettavasti sama meno tullee jatkumaan maailman tappiin."
Hyvin vähän täällä on puhuttu noista uskonnoista ja silloin kun ollaan puhuttu ateistit itse ottaa ne väärät uskonnot aina esille.>>>Hyvin vähän täällä on puhuttu noista uskonnoista
palstavierailija: >>>Uskovien haukkumista, kiusaamista, mustamaalaamista.
Uskossa ei riitä se että osittain mennään totudessa ja osa on keksittyä jota ei löydy Raamatusta ollenkaan.
Näitä seurakuntia on paljon ja KAIKKI kirkot Suomessa
- Omat sivut
palstavierailija
Ei tälle sivulle ole pakko tulla,teillä on omat sivut . Lupaan olla käymättä niissä.Jos toivotte minun poistuvan palstalta, niin voin tehdä sen, onko muilla sama kannatus asiaan?
- ååppå
kiinostunut kirjoitti:
Jos toivotte minun poistuvan palstalta, niin voin tehdä sen, onko muilla sama kannatus asiaan?
Jää ihmeessä. Varoittavia esimerkkejä tarvitaan aina. 1 fundamentalisti saa uskonnolleen aikaan isompaa vahinkoa kuin melkeinpä minkäkokoinen lauma ateisteja tahansa.
- Ei kiinnostunut
kiinostunut kirjoitti:
Jos toivotte minun poistuvan palstalta, niin voin tehdä sen, onko muilla sama kannatus asiaan?
kiinnostunut
Painu vit-tuun palstalta . Juttusi on perceestä. kiinostunut kirjoitti:
Älä hyvä mies edes ajattele tuollaista, saat leikkiä marttyyria ja me saamme oman huvimme kirjallisesta annistasi.
- kaikkien palsta
kiinostunut kirjoitti:
Älä lähde.
- siperia opettaa
OMAT SIVUT
Ei täällä kenelläkään mitään omia sivuja ole.
Ja netissä luvatut "lupaukset" ovat yhtä tyhjän kanssa.
- kihikihi
Parhautta :) Ateistien ja uskovien väittelyt on niin naurettavia että tämä on melkein parasta huumoria netissä. Jatkakaa samaan malliin.
- hihiikih
Kuvittelet varmaan ettet kuulu kumpaankaan porukkaan?
- pelkaa atrollausta
Lopettakaa tämä surkea palsta!
- surkea palsta
Tällä palstalla suvaitaan kristittyjen solvaus ja panettelu.
Muut uskonnot saavat olla rauhassa. Ateismin kritisointi johtaa avauksen poistamiseen. Kaiken kaikkiaan surkean omahyväinen ateistipalsta - ei hyvältä näytä
Epäsosiaalisuus kuuluu ateistiseen verenperintöön.
Jopa toisinajattelevien keskustelupätkät poistetaan kun nuppi ei kestä muuta kuin asosiaalista ateismia eri muodoissa.
Luoja varjelkoon Suomen kansaa ateistiselta sielunrutolta, amen. - lopettakaa vihapuhe
Taas uusi rienausketju. Yritys mustamaalata uskovia. Aloittaja aloittaa mustamaalauksen kun on insertistä lukenut sanan kristitty.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12086907
Aloittaja ei sitten lukenut, että muusikko oli kertonut vaimolleen, ettei enää usko jumalaan.
Palstalla harrastetaan vihapuhetta teistejä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294