Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

suuteletteko

naistanne sen jälkeen kun on ottanut spermat suuhun
311529
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

Kyllä. Usein alan kiihottua silloin uudelleen, ja pian hän saa uuden spermalastin :-)

Äänestä

Tietysti suutelen sillä eihän nyt oma spermani mitään myrkkyä ole. Sitten on mullakin huulet spermassa:D

Äänestä

tottakai. nuolen myös pillusta spegut

Äänestä

mikäpäs sen maukkaampaa

Äänestä

joskus tulee lipastua

Äänestä

kyllä. maistuu mukavasti sperma

Äänestä
  • oma spermani maistuu aivan hyvälle

Äänestä

on suolasta puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä hyvää,suolasta,kiihottavaa niellä

Äänestä

tottakai. maistuu oikeen mukvalle. runkkaan myös kouraan ja nuolen ne siitä. myös nainnin jälkeen pillun puhdistus kielellä

Äänestä

kyää'

Äänestä

kyllä suutelen. suolaselle maistuu

Äänestä

Runkkaan itse omaan suuhuni suoraan. Semmonen sopiva käyrä asento selällään niin onnistuupi. Suolaisen maukasta, kaikkein ihaninta kun koko lasti löytää perille suuhun, niin että suu oikein täyttyy spermasta.

Äänestä

kyllä suutelen

Äänestä

Tottakai! Siat ei suutele

Äänestä

Suutelen ja tarttuu sitä siinä omaakin suuhun . On kyllä tosi k8ihottavaa mutta harvoin ainakaan itse pääsen l aukeaman suuhun viimeksi thaihierojalla. Puristi pallejani kun laskin spermat nielun otti kumin pois juuri oikealla hetkellä huhh

Äänestä

itse en haluaisi, mutta vaimo pakottaa ottamaan spermat hänen suustaan minun suuhuni ja joudun nielemään ne myös.
joudun nuolemaan pillusta ja pyllystä myös omani ja muiden spermat. joskus olen joutunut nuolemaan puhtaaksi panon jälkeen hänen rakastajan kullinkin.

Äänestä
  • Kyllä se meilläkin noin menee minä imen puhtaaksiniin vaimon pillun kuin vieraiden kalutkin. Vieraille se on kaiketi täydellinen nöyryytys. Itse pidän sitä tosi kiihoittavana vaikka en sitä myönnä. Mutta kyllä ne sen näkee.

Äänestä

jos muija ottaa mällit poskeen ni kait minäkin voin sitä suudella

Äänestä

Totta kai. Kiihottaa kun tyttöystävän suupielissä on spermaa ja huulipunat vähän sinne päin.

Äänestä

juon omat spermani enkä anna niitä millekään pilluoliolle. oma sperma hyvää ja kokoomuksen ministeritkin harrastaa oman sperman juomista ainakin se varkakauksista ja pahoinpitelyistä tuomittu neitipoika.

Äänestä

yleensä suutelen. jos roiskeita naamalla niin nuolasen nekin pois

Äänestä

yleensä suutelen sen jälkeen siirryn antamaan naiselleni kielihoidon ja viimeiseksi vielä spermat vittuun sisälle

Äänestä

Kyllä suutelen, aivan mahtavaa ja nuolen ja juon naisen nesteet kun hän laukeaa..Nam!

Äänestä

Kyllä suutelen

Äänestä

ehdottomasti

Äänestä

Joo ja itse otan spermat talteen ja teen pirtelöä jota tarjoan vieraille
Nami nami vaan, tulkaahan kylään.

Äänestä

Jos on niellyt niin aina jos nainen haluaa en muuten. Tämä on asia joka naisen pitää saada itse valita.

Äänestä

Eihän niitä naiselle anneta, vaan niellään itse. Sitten voidaan suudella.

Äänestä

kyllä suutelen. maistuu spermalle

Äänestä

Kaverinkaa on joskus kiva suudella kun hänellä on miehen spermat suussa. On siis tosi kiihottavaa kun saa suudella naisten kesken se miten huulipunat on hänellä pitkin poskea. Silloin tuntuu et hän on myös minun nainen

Äänestä

Tietenkin......ei mulla mitään myrkkyä tuu.....ja spermasen pillunkin nuolen....kuhan ovat omat eikä naapurin mällit...hah!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

nams kirjoitti:

naistanne sen jälkeen kun on ottanut spermat suuhun

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu