naistanne sen jälkeen kun on ottanut spermat suuhun
suuteletteko
nams
311529
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
Vastaukset 31
Vanhimmat
Kyllä. Usein alan kiihottua silloin uudelleen, ja pian hän saa uuden spermalastin :-)
Tietysti suutelen sillä eihän nyt oma spermani mitään myrkkyä ole. Sitten on mullakin huulet spermassa:D
tottakai. nuolen myös pillusta spegut
mikäpäs sen maukkaampaa
joskus tulee lipastua
kyllä. maistuu mukavasti sperma
oma spermani maistuu aivan hyvälle
on suolasta puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä hyvää,suolasta,kiihottavaa niellä
tottakai. maistuu oikeen mukvalle. runkkaan myös kouraan ja nuolen ne siitä. myös nainnin jälkeen pillun puhdistus kielellä
kyää'
kyllä suutelen. suolaselle maistuu
Runkkaan itse omaan suuhuni suoraan. Semmonen sopiva käyrä asento selällään niin onnistuupi. Suolaisen maukasta, kaikkein ihaninta kun koko lasti löytää perille suuhun, niin että suu oikein täyttyy spermasta.
kyllä suutelen
Tottakai! Siat ei suutele
Suutelen ja tarttuu sitä siinä omaakin suuhun . On kyllä tosi k8ihottavaa mutta harvoin ainakaan itse pääsen l aukeaman suuhun viimeksi thaihierojalla. Puristi pallejani kun laskin spermat nielun otti kumin pois juuri oikealla hetkellä huhh
itse en haluaisi, mutta vaimo pakottaa ottamaan spermat hänen suustaan minun suuhuni ja joudun nielemään ne myös.
joudun nuolemaan pillusta ja pyllystä myös omani ja muiden spermat. joskus olen joutunut nuolemaan puhtaaksi panon jälkeen hänen rakastajan kullinkin.
Kyllä se meilläkin noin menee minä imen puhtaaksiniin vaimon pillun kuin vieraiden kalutkin. Vieraille se on kaiketi täydellinen nöyryytys. Itse pidän sitä tosi kiihoittavana vaikka en sitä myönnä. Mutta kyllä ne sen näkee.
jos muija ottaa mällit poskeen ni kait minäkin voin sitä suudella
Totta kai. Kiihottaa kun tyttöystävän suupielissä on spermaa ja huulipunat vähän sinne päin.
juon omat spermani enkä anna niitä millekään pilluoliolle. oma sperma hyvää ja kokoomuksen ministeritkin harrastaa oman sperman juomista ainakin se varkakauksista ja pahoinpitelyistä tuomittu neitipoika.
yleensä suutelen. jos roiskeita naamalla niin nuolasen nekin pois
yleensä suutelen sen jälkeen siirryn antamaan naiselleni kielihoidon ja viimeiseksi vielä spermat vittuun sisälle
Kyllä suutelen, aivan mahtavaa ja nuolen ja juon naisen nesteet kun hän laukeaa..Nam!
Kyllä suutelen
ehdottomasti
Joo ja itse otan spermat talteen ja teen pirtelöä jota tarjoan vieraille
Nami nami vaan, tulkaahan kylään.
Jos on niellyt niin aina jos nainen haluaa en muuten. Tämä on asia joka naisen pitää saada itse valita.
Eihän niitä naiselle anneta, vaan niellään itse. Sitten voidaan suudella.
kyllä suutelen. maistuu spermalle
Kaverinkaa on joskus kiva suudella kun hänellä on miehen spermat suussa. On siis tosi kiihottavaa kun saa suudella naisten kesken se miten huulipunat on hänellä pitkin poskea. Silloin tuntuu et hän on myös minun nainen
Tietenkin......ei mulla mitään myrkkyä tuu.....ja spermasen pillunkin nuolen....kuhan ovat omat eikä naapurin mällit...hah!