Miten joku jaksaa kavereita. Kaikki näköjään pelkää, että kuolee, jos niitä ei olisi. Itse omistan yhden sellaisen, enkä todellakaan jaksa mennä hänen luokseen! Pitä nyt kuitenkin mennä, kun hän pyysi. >:( Miksi ihmeessä te cooleiksi luulevat ihmiset ajattelette kavereiden olevan joku maineen antajanne. Ihan typerä käytöstä. H.U.O.H... AAAARRRRRGGGGHHTNUKMGFXNSDFHMHJNGFNHGBV
Siinä protestini, onko ketään muita, jotka kokevat samoin. Ja sosiaaliräjähdykset vittuun saadana!!!!!!!!
Kaverit-muoti-ilmiönä >:(
13
161
Vastaukset
- hunizku
Niin ja miks kaverit osaavat olla niin ärsyttäviä seuran kaipaajia? Ääh.
- Neloth
No tykkään mieluummin olla koneella kuin kavereiden kanssa(jos niitä edes olisi). Johtuu siitä että minulla on asperger. Mutta kyllä kaverit ovat kuitenkin tärkeitä, ei minulle mutta ehkä niille "normaaleille" ihmisille.
- Eräs trotskilainen
Miekään en tykkää tavata kavereita vapaa-ajalla, sillä mie näen heitä tarpeeksi jo koulussa. Mie tarvihten paljon omaa aikaa, ja siksi esim. yökyläily tai leirikoulu on kidutusta.
Mie en tykkää rupattelusta, mutta toisaalta miun täytyy välillä päästä puhumaan tärkeistä asioista (=muiden mielestä tylsää) jollekulle.
Miulla ei koskaan ole ollut varsinaista sydänystävää, eikä ketään sellaista, jolle mie voisin kertoa kaiken, mutta mie en koe tarvitsevani sellaista. Mie vaan pyörin sellaisten tyyppien kanssa, jotka sietävät minua. Tuskinpa aloittaja odotti näin paljoa samanhenkisiä kommentteja...
Minäkään en halua pilata vapaa-aikaani tapaamalla kavereita. Näen heitä liikaa jo koulussa. En oikeastaan edes pidä heistä. Liikun porukassa vain, koska yksinäisyys ei ole kouluympäristössä kannattavaa.- En ole yksin
Pari vuot sit ku asuin koulun lähel niin olin parin tietyn kamunkaa AINA, sit muutin 20km päähän koulust ni se on sit jäänyt. Serkku painostaa et mul ei olis kavereita koska oon niittenkaa vaan koulus (wtf?). No nää kaverit joittenkaa olin pitkään ni ne alko ratsastaa ja ne puhuu kokoajan vaan siitä joten mul ei ole osaa eikä arpaa. No sit etin kaveri porulkaa ja nyt sit löyty samalt luokalt 3 tyttöö joidenkaa hengaan:). Mulle kaverit on tärkeit mut ei sellasii et täytys niittenkaa vapaa ajal olla.
Kaverit ovat tärkeitä, mutta hyvää kaveria ei tarvitse nähdä joka päivä... En yleensä näe kavereitani kouluajan ulkopuolella... Näköjään lähdetään jatko-opiskelemaan eri suuntiin, joten sitten varmaan nähdään useamminkin.
Tulen hulluksi, jos en saa ollenkaan olla yksin. Muuten olen ihan "normaali", mutta kävelyllä käynnistä yksin on tullut minulle joku riippuvuus.
Ei sinänsä, hauskaahan kavereita on nähdä koulun ulkopuolellakin. Mutta ei jokapäivä, tai silloin kun haluan olla ihan yksin.- CynicalBastard
Itse olen ehdottomasti epäsosiaalinen tyyppi, joten ei liene kovinkaan suuri ihme, että koen ihmisten seuran väsyttäväksi. Useimmat saavat voimaa sosiaalisesta kanssakäymisestä, mutta on myös meitä, joita ihmissuhteet kuluttavat. Itse tarvitsen runsaasti omaa aikaa, enkä todellakaan sekoa vaikken viikkoon näkisi muita ihmisiä kuin perheenjäseneni.
Kaipaan minäkin joskus seuraa, tuntuisi jotenkin tyhmältä mennä leffaan yksin tai yksin katsomaan penkkareita jne. Joten kavereita pitää olla erityistapauksia varten. Se ihan totta riittää. Mulla on ihan liikaa kavereita, mutta näin koulujen loputtua ei ole kauheasti tarvinnut niitä nähdä. Mitä nyt tässä on parit synttärit olleet ja silleen, niistä selvitään yleensä ihan hyvin ja on seuraavan kuukauden sosiaalisuuden tarve tullut hoidettu kerralla :D
Mulla on oikeastaan vähän sama juttu kuin trotskilaisella. Kavereinani on vähemmän herkkiä ja itsetietoisia tyyppejä, että kestävät vähän kovemmatkin vitsit. Seurani ei varmastikaan ole siitä kevyimmästä päästä, mutta luotan siihen, ettei kanssani tylsääkään tule.
En siedä herkkänahkaisia ihmisiä. Mulla ei vaan kräsivällisyys riitä porukkaan, jotka ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena. Kuten eräs lukihäiriöinen tuttava, joka veti kilarit kun mietteissäni rupesin laskemaan ääneen kauanko koealueen lukemiseen menisi ja mainitsin sen miten keskimäärin ihminen lukee sivun minuutissa. Jos vetää herneen nenään siitä, ettei itse ole keskimääräinen ihminen niin minkäs minä sille mahdan. En ollutkaan laskemassa paljonko minulta tai häneltä aikaa menisi vaan ihan noin yleisesti. Enkä edes puhunut hänelle. Voitte varmaan arvata, etten vaivautunut pahoittelemaan kun loukkaantuminen kyseisessä tilanteessa ei myöskään ollut perusteltua.- Eräs trotskilainen
Kurpizza, sittenhän meillä on yhteinen riippuvuus. Jee!
Mie hermostun ihan älyttömästi 'herkkien' ihmisten seurassa, sillä mie pelkään, että minulta lipsahtaa jotakin typerää tai loukkaavaa. Esim. sokean kuullen sanoisi vaikka, että "Oletko sie ihan puusilmä?" tai "Tuonhan näkisi sokeakin!" Mie en myöskään tajua ironiaa, mikä sekin osaltaan vaikeuttaa asioita. - CynicalBastard
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Kurpizza, sittenhän meillä on yhteinen riippuvuus. Jee!
Mie hermostun ihan älyttömästi 'herkkien' ihmisten seurassa, sillä mie pelkään, että minulta lipsahtaa jotakin typerää tai loukkaavaa. Esim. sokean kuullen sanoisi vaikka, että "Oletko sie ihan puusilmä?" tai "Tuonhan näkisi sokeakin!" Mie en myöskään tajua ironiaa, mikä sekin osaltaan vaikeuttaa asioita.Täytyy tunnustaa, että minäkin tykkään kävellä yksikseni. Menen lähimetsään kiipeilemään kallioilla. Kun potuttaa niin saatan lähteä ulos vuorokaudenajasta riippumatta. Kerran sattui sitteen iskemään halu kävellä tasan kello 3:33 yöllä joten ei muuta kun vaatteet päälle ja tunniksi päästelemään höyryjä.
Tiedä sitten miten paljon sokeat hermostuvat tuommoisista lipsahduksista. Jos ovat yhtään samaa sarjaa kuin minä niin ovat varmaan tyytyväisiä kun ei koko ajan kohdella kuin posliinia. Mua ainakin ärsyttää jumalattomasti hössötys joten pidän vaivani omana tietonani. Taidan olla siinä mielessä vähän turhan mies. Kärsitään hiljaa ja lekuriin vasta kun on pakko...
Jos osaatte englantia (btw. nettisanakirja on kaveri) niin olisi kiinnostavaa kuulla millaisen tuloksen saatte irti tuosta luonnetestistä:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp
Itse olen INTJ (Introverted iNtuitive Thinking Judging)
Kuulostaa ihan tutulta. Toisaalta miinuspuolena se, että ilmeisesti samaa luonnetyyppiä edustavat Hannibal Lecter ja Professori Moriarty. No mitäs pienistä. (No okei Gandalf ilmeisesti kuuluu smaan joukkoon...)
Veikkaanpa, että tässä ketjussa kaikilla on ekana kirjaimena tuo I. - Eräs trotskilainen
CynicalBastard kirjoitti:
Täytyy tunnustaa, että minäkin tykkään kävellä yksikseni. Menen lähimetsään kiipeilemään kallioilla. Kun potuttaa niin saatan lähteä ulos vuorokaudenajasta riippumatta. Kerran sattui sitteen iskemään halu kävellä tasan kello 3:33 yöllä joten ei muuta kun vaatteet päälle ja tunniksi päästelemään höyryjä.
Tiedä sitten miten paljon sokeat hermostuvat tuommoisista lipsahduksista. Jos ovat yhtään samaa sarjaa kuin minä niin ovat varmaan tyytyväisiä kun ei koko ajan kohdella kuin posliinia. Mua ainakin ärsyttää jumalattomasti hössötys joten pidän vaivani omana tietonani. Taidan olla siinä mielessä vähän turhan mies. Kärsitään hiljaa ja lekuriin vasta kun on pakko...
Jos osaatte englantia (btw. nettisanakirja on kaveri) niin olisi kiinnostavaa kuulla millaisen tuloksen saatte irti tuosta luonnetestistä:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp
Itse olen INTJ (Introverted iNtuitive Thinking Judging)
Kuulostaa ihan tutulta. Toisaalta miinuspuolena se, että ilmeisesti samaa luonnetyyppiä edustavat Hannibal Lecter ja Professori Moriarty. No mitäs pienistä. (No okei Gandalf ilmeisesti kuuluu smaan joukkoon...)
Veikkaanpa, että tässä ketjussa kaikilla on ekana kirjaimena tuo I.INTJ
Introvert(78%) iNtuitive(50%) Thinking(50%) Judging(22%)
You have strong preference of Introversion over Extraversion (78%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (50%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (50%)
You have slight preference of Judging over Perceiving (22%)
Tällainen tulos. - hd!
Eräs trotskilainen kirjoitti:
INTJ
Introvert(78%) iNtuitive(50%) Thinking(50%) Judging(22%)
You have strong preference of Introversion over Extraversion (78%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (50%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (50%)
You have slight preference of Judging over Perceiving (22%)
Tällainen tulos.Introvert(67%) iNtuitive(100%) Thinking(75%) Judging(67%)
You have distinctive preference of Introversion over Extraversion (67%)
You have strong preference of Intuition over Sensing (100%)
You have distinctive preference of Thinking over Feeling (75%)
You have distinctive preference of Judging over Perceiving (67%) - egettaja
hd! kirjoitti:
Introvert(67%) iNtuitive(100%) Thinking(75%) Judging(67%)
You have distinctive preference of Introversion over Extraversion (67%)
You have strong preference of Intuition over Sensing (100%)
You have distinctive preference of Thinking over Feeling (75%)
You have distinctive preference of Judging over Perceiving (67%)
Hmm m. Ihmisiä todellaki näkhee ihan tarpeeksi koulusaki. On se välillä ihan kiva, mutta rajansa kaikela. Ja luultavasti mien nää paljoa kethää ku lähen opiskelemhaan. Onneks sielä on uuet ihmiset, jos sielä ois vähän kivempaa porukkaa ku täälä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904453
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603291Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232416Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki982323- 412053
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91647- 291628