Reservin kieltäytyminen on miehen teko

Kieltäydyn

http://akl-web.fi/reservi

Suomen hallitus ja eduskunta ovat Suomen kansan vihollisia, jotka tuhoavat kaiken. Elämme Eurostoliitossa, jonka armeijat ovat NATO:n juoksupoikia. Ole MIES ja pistä paperit vetämään. Vain hyödylliset OBEY-idiootit ovat "Suomen" jo epävirallisesti NATOssa -armeijassa.

Suomi lakkasi olemasta vuonna 2011 jolloin perustuslakiin kirjattiin että "Suomi on EU:n jäsen". Ei ole isänmaata mitä puolustaa joten on typerää että "Suomen" armeijan sotilaitten hihassa on Suomen lippu. EU:n lippuhan siinä pitäisi olla, ja toisessa hihassa NATO:n lippu, jotta kaikki tajuaisivat missä täällä elellään. Tullimiehillä sentään on oikea lippu eli EU:n lippu hihassa kertomassa kenelle täällä muka pitäisi kumartaa. Minä en Per.ke.leelle eli EU:lle ja NATO:lle enkä "Suomen" armeijalle kumarra.

Sitäpaitsi olisi mielenkiintoista tietää moniko upseeri on vapaamuurari. Vapaamuurarit ovat uskollisia vain vapaamuurariveljilleen kansallisuudesta riippumatta ja muutenkin he palvovat Per.ke.lettä joten upseereilta tulevat käskyt välittyvät suoraan Per.ke.leeltä.

10

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ergaererg

Jep. Erottu reservistä v. 2011, eikä kaduta yhtään. Tällaista yliverotettua, monikulttuurilla mokutettua miesvastaista, eurooppaa nuolevaa paskalaatikkoa en tule koskaan puolustamaan. Jos mulla olisi rynkky kriisin aikana lahtaisin kaikki yksikköni upseerit ja sen jälkeen itseni.

• ei sivarille asetta

Josta käykin ilmi, että sinulla passia koskaan ollutkaan.

Ja sivaripohjalta tosiaankin ruvettu ammuskelemaan. Ihan Suomessakin. Sellaisia kaikuja sinullakin jutuissasi. Sitäkin silmittömyyttä armeija vähentää. Joka voi olla sivarille yllätys.

• Pöljä?

"Jos mulla olisi rynkky kriisin aikana lahtaisin kaikki yksikköni upseerit ja sen jälkeen itseni."

Järjenjuoksustasi päätellen sinulla menisi järjestys sekaisin ja sössisit senkin:-D

• Res. kielt.

Kiitos Suomi 1917-1945, hauskaa oli.

• jotain lilaa?

"Reservin kieltäytyminen on miehen teko "

Puhut vissiin miehistä (hups!), etkä miehistä (hmrrrrr...!!!).

Kun on eroa noilla.

• päksissä

Älä tapa sanoo raamattu.

• laki, laki & laki

Vihollisen murhasta voi tuomita oma valtiokin. Oma valtio voi myös pettää upseerin luovuttamalla sen viholliselle. Suomi on myöskin luovutti juutalaisia keskitysleireille kuolemaan.
        Tullut luettua jonkin verran historiaa.

Kuka pettää ja kenet? Jos suomalainen vahingoittaa toista suomalaista on se pettämistä. Ei sillä ole mitään merkitystä mistä puolueesta se on tai jos sanonut jotain harkitsematonta. Teot on se todellinen oikeusmurha.

• nauran teille

"älä tapa" kirjoitin myös reservin kieltäytymislomakkeeseen

barbaarit tappavat toisiaan koska eivät muuta osaa

• Pöljä?

Kerro vaan missä asut niin aloitamme sinusta:-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe