Milloin ateistit alkaa taas tappamaan pappeja Ukrainassa vuoden 1917 malliin. Papeilta kaivettiin kommunistien toimesta silmät ulos.
Saas nährä
14
172
Vastaukset
Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin.
- Voeh
Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin. "
Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.
Pakko kaitse on yrittää syyttää jollakin yleistyksellä suomen kristinuskovia kun muutakaan ei voi.
Raauhaa..... Voeh kirjoitti:
Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin. "
Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.
Pakko kaitse on yrittää syyttää jollakin yleistyksellä suomen kristinuskovia kun muutakaan ei voi.
Raauhaa.....>>Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.
- ateismi=jumala?
Voeh kirjoitti:
Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin. "
Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.
Pakko kaitse on yrittää syyttää jollakin yleistyksellä suomen kristinuskovia kun muutakaan ei voi.
Raauhaa....."Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin."
Säälittävä trolli. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.
- Ikävä kyllä
Ateistit on sellaisia.
- 23rfgf
Jos vaikka viikon päästä? Sopiiko? Aikaisemmin ei ehdi kun pitää palvata perkeleitä ja kuunnella Mambaa.
- Jo nyt on
Perkeleitten palvaamisen voi vielä hyväksyä, mutta että Mamban kuuntelu? Eikö moraalittomuudella ole enää mitään rajaa? Niin saatanallista pahuutta ei millään voi suvaita kuin Mamban kuuntelu...
- epistä
Jo nyt on kirjoitti:
Perkeleitten palvaamisen voi vielä hyväksyä, mutta että Mamban kuuntelu? Eikö moraalittomuudella ole enää mitään rajaa? Niin saatanallista pahuutta ei millään voi suvaita kuin Mamban kuuntelu...
Mamba on ihan hyvä bändi. Ei saa tolla tavalla mollata, hyi sinua.
http://www.youtube.com/watch?v=ddzCPmG9JYc - 234ref
epistä kirjoitti:
Mamba on ihan hyvä bändi. Ei saa tolla tavalla mollata, hyi sinua.
http://www.youtube.com/watch?v=ddzCPmG9JYcMamba on kyllä oikeasti hirveintä, millä ihmistä voisi kiduttaa musiikin keinoin.
- KiiTOZZZZ
ASIAA !!
Terveisin aller oy 7-päivää viikossa vuoden jokaisena päivänä. - elem
Nestori varmaan muistaa kuinka punikkeja ja aseistäkieltäytyjiä telotettiin pappien siunauksella samoihin aikoihin Suomessa.
- A. Teisti
Keistä Ukrainan ateisteista mahdat puhua? Miksi ateistit alkaisivat tappaa pappeja Ukrainassa?! En ole tuollaisesta kuullut. Olisi kiva saada jotain selvennystä...
- 5+6
Mitä tekemistä tässä asiassa on ateisteilla ja papeilla?
http://yle.fi/uutiset/ukrainassa_taistelevat_korruptoinut_eliitti_ja_kansa__ei_eu_ja_venaja/7098658En kattellu uutisia vähäänaikaan, niin tämmönen rähinä tuli ihan puuntakaa, tyhmää paska pelleilyä tollanen sotiminen, vituttaa oikeesti. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487