Saas nährä

vasuri nestori

Milloin ateistit alkaa taas tappamaan pappeja Ukrainassa vuoden 1917 malliin. Papeilta kaivettiin kommunistien toimesta silmät ulos.

14

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin.

      • Voeh

        Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin. "

        Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.
        Pakko kaitse on yrittää syyttää jollakin yleistyksellä suomen kristinuskovia kun muutakaan ei voi.
        Raauhaa.....


      • Voeh kirjoitti:

        Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin. "

        Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.
        Pakko kaitse on yrittää syyttää jollakin yleistyksellä suomen kristinuskovia kun muutakaan ei voi.
        Raauhaa.....

        >>Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.


      • ateismi=jumala?
        Voeh kirjoitti:

        Saas nährä millon teistit alkaa taas lentelee lentokoneella pilvenpiirtäjiä päin vuoden 2001 malliin tai polttamaan ihmisiä elävältä nuotiossa vuoden 2013 malliin. "

        Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin.
        Pakko kaitse on yrittää syyttää jollakin yleistyksellä suomen kristinuskovia kun muutakaan ei voi.
        Raauhaa.....

        "Tuolla yleistyksellä,Sinäkin kuulut teisteihin uskot nimittäin ateismiin."

        Säälittävä trolli. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.


    • Ikävä kyllä

      Ateistit on sellaisia.

    • 23rfgf

      Jos vaikka viikon päästä? Sopiiko? Aikaisemmin ei ehdi kun pitää palvata perkeleitä ja kuunnella Mambaa.

      • Jo nyt on

        Perkeleitten palvaamisen voi vielä hyväksyä, mutta että Mamban kuuntelu? Eikö moraalittomuudella ole enää mitään rajaa? Niin saatanallista pahuutta ei millään voi suvaita kuin Mamban kuuntelu...


      • epistä
        Jo nyt on kirjoitti:

        Perkeleitten palvaamisen voi vielä hyväksyä, mutta että Mamban kuuntelu? Eikö moraalittomuudella ole enää mitään rajaa? Niin saatanallista pahuutta ei millään voi suvaita kuin Mamban kuuntelu...

        Mamba on ihan hyvä bändi. Ei saa tolla tavalla mollata, hyi sinua.

        http://www.youtube.com/watch?v=ddzCPmG9JYc


      • 234ref
        epistä kirjoitti:

        Mamba on ihan hyvä bändi. Ei saa tolla tavalla mollata, hyi sinua.

        http://www.youtube.com/watch?v=ddzCPmG9JYc

        Mamba on kyllä oikeasti hirveintä, millä ihmistä voisi kiduttaa musiikin keinoin.


    • KiiTOZZZZ

      ASIAA !!

      Terveisin aller oy 7-päivää viikossa vuoden jokaisena päivänä.

    • elem

      Nestori varmaan muistaa kuinka punikkeja ja aseistäkieltäytyjiä telotettiin pappien siunauksella samoihin aikoihin Suomessa.

    • A. Teisti

      Keistä Ukrainan ateisteista mahdat puhua? Miksi ateistit alkaisivat tappaa pappeja Ukrainassa?! En ole tuollaisesta kuullut. Olisi kiva saada jotain selvennystä...

    • 5+6
      • En kattellu uutisia vähäänaikaan, niin tämmönen rähinä tuli ihan puuntakaa, tyhmää paska pelleilyä tollanen sotiminen, vituttaa oikeesti. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe