Pillun nuolemista

roger77

Onkohan oikeesti täällä sellaisii tyttöjä, neitokaisia jotka ihan haaveilevat että heitä nuoltais kunnolla, aistillisesti ja pitkään? Paljon on feikkiviestittäjiä, mutta joukossahan on niitä aitoja. Ihanat tyttösen/naiset, rohkeasti viestittelemään. Ollaan samalla asialla...

35

2643

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna_nanna

No täällä ois yksi nälkäinen tyttö... oma kundi ei välitä muolemisesta mutta haluni ovat korkealla.

• Alkuperäinen

Moi Johanna! Oikein ihanaa kun löytyi! Kevättä on ja halumme kohtasivat - jeesss! Laita mulle viesti- drilliand at suomi24.fi ja jatketaan siinä.

• Missä on nuoltava pillu? Tullaan, tullaan....

piccolt (ät) gmail.com

• fjkfjkf

No missä olet, Johanna?

• nuoleminen se vasta on ihanaaaa ja niin nautinnollista

• nuolija_2012

Aivan niin! Se on parasta! Löytyiskö halukkaita tyttöjä siihen?

• N27

Onnex, löytyi tämmönenkin keskustelu. Täss ois yks halukas pitkään ei nuoltu nainen. Koht. normikroppanen oon.

• Kielimies09

Täälä On Sulle Tummanruskeet Nappi Silmät Ja ruskeet hiukset omaava 37vuotias Kohtelias,Komea,Mukava,tunteellinen,hellyydenkipee,suudelmienkipee Ja Hyväkroppainen luotettava Todella Yksinäinen Mies Helsingistä Joka Etsii Sinua Nainen kuka haluut tulla luokseni nauttimaan kunnon kielikylvyistä niin ota yhteyttä ja nuolen sinut taivaisiin [email protected]

• LickMe

Löytyisipä minullekin ihana kielitaitoinen mies...

• Roger7
        LickMe kirjoitti:

Löytyisipä minullekin ihana kielitaitoinen mies...

No tässähän mä oonkin. Laita minulle viesti ja saat haluamaasi... drilliand6(at)gmail.com

• LickMe
        Roger7 kirjoitti:

No tässähän mä oonkin. Laita minulle viesti ja saat haluamaasi... drilliand6(at)gmail.com

Kiitos tarjouksesta, taisin jo löytää etsimäni ;-)

• Roger7
        LickMe kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta, taisin jo löytää etsimäni ;-)

Ootko varma?

• Ai täällä on naisia vailla nuolijamiestä :)
      Kuinkas pitkä kielihoito sais olla?

• N27

No ihan Tampereelta Nokialle saakka.

• N27 kirjoitti:

No ihan Tampereelta Nokialle saakka.

Tulisinko kyläilemään?
        :P

• halukasss

Etelä-Karjalan alueel naista nuoltavaks nuorelle miehen alulle? salassa käy erittäin hyvin! jos on nii voilaittaa s-posti viestii ([email protected])

• ass goddes

hml riiihimäki hyvinkää akselilla ajelee 50 kielimies joka haluis painaa kasvonsa naisen pyllyvakoon ja nuolla sen kunnolla

• näin meillä

Mun ex oli tylsä tyyppi. Otti ite aina kaiken mutta ei antanu! Ero siitä tuli! ONNEKS. Nyt mulla on kulta joka tykkää nuolla pimpsaa. Ja minä tykkään imeskellä kalua... Puhtaana mielellään, heh. Suuseksi on mukavaa vaihtelua ;)

• HPV-riski

Ja syöpä koht tervetullut.

• igjgjg

Toden totta!

• jossu5

moi oon kiinnostunut sun jutusta oon aina halunnu tommosta kiihottavaa miestä elämääni!

• Roger77

Moi, Jossu5 ! Hyvä kun vastasit! Laitathan mulle viestijatkoa varten: drilliand6(at)gmail.com

• ph66

aah saisikin kunnon suuseksiä...hei kertokaahan miten noi ikäryhmät nykyisin toimii..

• IMESKELE

NUOLE TIKKARIA!!

• mies 55

Täälläkin halukas nuolia mies l¨heltä tre

• VaaleaLady

Aaahhh täällä kanssa nuolemista kaipaisi toden teolla, nm.. kokemusta on niin se on ihanaa siis todella saan nuolemalla aina valtavan ihanat orgasmit..

• Hei vaalea lady! Minä rakastan pillun nuolemista voin nuolla sitä hyvin hyvin pitkään niin että nainen saa useita orgasmeja. Ota yhteyttä niin tavataan nuolemisen merkeissä. [email protected] Olen 46v. taitava nuolija.

• No mistäs päin olet, Lady? Kiinnostuin kyllä..

• roger77

VaaleaLady, moikka! Ihanaa kun kaivataan molemmat samaa! :-) Laita minulle sitten viesti tarkemman tiedon kans os.
      drilliand (at) suomi24.fi

• oiepri

EI

• h-dur

Eikö toki ole halukkaita naisia tai neitosia? Ei uskois että te saatte riittävästi suuseksiä. Mistä sitten se kiikastaa?

• Hottistäti

Kunnon nuolenta on ihanaa, jos mies osaa samalla viel sormella g-pistettä kutitella niin olen taivaissa.

• häje

Hei.olen tykännyt yli 20v.nuolemisesta ja g pisteestä.mistä päin olet voisin tulla nuolemaan.

• Alkuperäinen Roger7

Moi, Hottistäti! Nuolisin sut pitkään ja leikkiten vielä G-pisteellä ja huulillasi, siis täyshoito :-) Laita mailia ja sovitaan... drilliand6 (at) gmail.com

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      17
      1234
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1151
    3. 64
      1140
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      979
    5. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      86
      977
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      62
      969
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      927
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      180
      874
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      801
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      761
    11. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      40
      723
    12. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      616
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      57
      614
    14. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      608
    15. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      46
      586
    16. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      40
      582
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      83
      558
    18. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      51
      509
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      295
      506
    Aihe