Peräseinäjoen Bmw autot.

havaintojakin

Olen tuossa huomioinut että peräseinäjoella monella pojalla on BMW merkkinen auto.Mistä tämä voisi johtua?

168

3398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulivaanmieleen

      Kylläpäs sä kaikenlaista ehdit huomaamaan.
      Oli muuten kaupassa jauheliha tarjouksessa mutta enhän mä syö lihaa.

    • pihapoliisi vissiin

      Eikä muuta tekemistä ole kuin kytätä ja oikein huomioida mikä auto ihmisillä on?

    • havaintojakin

      niitä on niin paljon ettei voi olla huomaamatta.

    • Kysy itse heiltä

      Öööö...niin mitä sitten jos jollain on bemari!?Meneppäs ihan kysäisemään miks heillä on bmw, itse tietävät sen parhaiten eikä joku ulkopuolinen.

    • kyselijä

      näen selvästi että edellisellä vastaajalla (14.13) on kyseinen auto.voisitko sinä vastata?kiitos

    • jaskkaa

      Pakkohan tuohon on joku selitys olla olemassa?

      • munasaappi

        En viitti sanoa minkä jatke se on,johtuisko siitä;) Kait se on "kovien jätkien" auto.


      • Hyi Bmw:lle
        munasaappi kirjoitti:

        En viitti sanoa minkä jatke se on,johtuisko siitä;) Kait se on "kovien jätkien" auto.

        BMW on homojen ja sukurutsaajien auto.


      • Autokuauto
        Hyi Bmw:lle kirjoitti:

        BMW on homojen ja sukurutsaajien auto.

        Tää on vissii joku epätoivoinen poika joka haaveilee bmw merkkisestä autosta :)?


      • Ketä kiinnostaa BMW?
        Autokuauto kirjoitti:

        Tää on vissii joku epätoivoinen poika joka haaveilee bmw merkkisestä autosta :)?

        Oletko varma että se on poika? Taidat olla varsinainen alapäiden tirkistelijä ja kaiken huipuksi BMW:n vertaus sinun kaltaiseen pallinaamaan, taidat olla varsinainen poikien seksuaalinen häiritsijä. :DD


      • Anonyymi
        Hyi Bmw:lle kirjoitti:

        BMW on homojen ja sukurutsaajien auto.

        Pemarit on ryccäläisyyttä


    • Kysyppä joku toine

      Oho,että oikein suomi24 palstan kautta näät mikä auto jollain on, hatunnosto siitä mutta täytyy tuottaa pettymys,itselläni ei ole ko. automerkkiä ja toisekseen en ole poika. Kysyppä siis heiltä joilla se on.

    • Juuri niin

      BMW = Ky##än jatke ja aikansa elänyt automerkki.

    • tiedetään

      naiset tai tytöt ei kirjoita tavalla miten sinä teet (17.34) ja näin vain automerkkisi,mutta tulipahan nyt sukupuolesikin selville.

      • vastaus.

        No luule ny sit vaikka niin....


    • asa b

      Todellakin,ensisenä "peejokisena" olen myös asian huomannut,liekö pojilla joku pemaripurkaamo siellä peräkylällä? Merkkihuoltoa nyt tuskin?

      • Pertti bemari

        Bemari nyt on vaan hyvä auto, hyvän näköinen. Mitäs kadehtimistakin siinä on, osta pois jos on varaa.


      • hikipinko1
        Pertti bemari kirjoitti:

        Bemari nyt on vaan hyvä auto, hyvän näköinen. Mitäs kadehtimistakin siinä on, osta pois jos on varaa.

        Erikseen ei mainittu onko kyseessä uusia vai vanhoja bemareita mutta kyllähän sellaseen vanhaan ropaleeseen ny on varaa kenellä vaan jos ajokortinkin on pystyny maksaan....Että näin.


    • parta ja

      Vai hyvännäköinen,,he hee,,siihen se sitten jääkin.Aravsinhan että se täytyy olla visuaalista.

    • bmw=hyvä auto!

      Jaahas se on sitten köyhyys ja kommunismi alkanu täälläkin kukoistamaan!!!

      • tähtikeula

        Persaukisten kitinöitä . Menkää töihin ja ostakaa sellainen auto jota tekee mieli .


      • Automiäs

        Köyhyys? Kuulehan santeri, mun Pösön hinnalla saa yli 10 tuollaista vanhaa ruoste- ja saastepesää. Vai viitattiinko tässä noiden romujen älyttömään kulutukseen?

        Lisäksi haastan näyttämään yli 10v vanha hyvä auto yhtään millään merkillä... Siis mikä on hyvä vielä näin Herran vuonna 2014.


      • ladamiäs
        Automiäs kirjoitti:

        Köyhyys? Kuulehan santeri, mun Pösön hinnalla saa yli 10 tuollaista vanhaa ruoste- ja saastepesää. Vai viitattiinko tässä noiden romujen älyttömään kulutukseen?

        Lisäksi haastan näyttämään yli 10v vanha hyvä auto yhtään millään merkillä... Siis mikä on hyvä vielä näin Herran vuonna 2014.

        Kuule heppu . Täällä puhutaan autoista , ei pösööstä .


      • Antti k
        Automiäs kirjoitti:

        Köyhyys? Kuulehan santeri, mun Pösön hinnalla saa yli 10 tuollaista vanhaa ruoste- ja saastepesää. Vai viitattiinko tässä noiden romujen älyttömään kulutukseen?

        Lisäksi haastan näyttämään yli 10v vanha hyvä auto yhtään millään merkillä... Siis mikä on hyvä vielä näin Herran vuonna 2014.

        Voi mitähä sekää asia että millä sitä kukaki ajeloo nii kuuluu kenellekään muulle ja vaikka en ittekkää perusta bemareista nii ei mun tarvi siitä missää netis alkaa tirisee


    • tutkija nasa

      Kyllähän tuohon vastauskin on olemassa,se vain menee tuonne 1800 luvulle.Lisää myöhemmin,hyvää yötä.

      • Lisätutkimukset:.

        .

        "Kyseessä baljastui olevan nimenomaisesti Beräseinäjojen bMW"

        .


      • nurmoosta kajahtaa
        Lisätutkimukset:. kirjoitti:

        .

        "Kyseessä baljastui olevan nimenomaisesti Beräseinäjojen bMW"

        .

        Minä ajan amerikkalaasella rotkella , ajakohot lööpit peeämveellänsä .


    • iRMELI T

      bmw on urheilu auto!

      • Et sillee

        Siis mistä kohtaa, kun kyse on vain romukasasta.


      • Anonyymi
        Et sillee kirjoitti:

        Siis mistä kohtaa, kun kyse on vain romukasasta.

        Eihän se edes kestä mitään poliisin pitäis kerätä ne pois tuolta liikenteestä kuleksimasta

        top gear saab 900 vs bmw
        https://www.youtube.com/watch?v=_9fw9nou_G8


    • tzeezba

      Tuppiku****a on beeämWee! :D :D niitä vissii poppajoesta löytyy.

    • pmv on tiskikone

      pmv ei kylläkään ole auto vaan kulkuväline.
      Onneksi vak. yhtiöt ovat alkaneet vetää vak. maksuissa suurempaa taksaa noille romuille joille sattuu vahinkoja normaalia enemmän kuin muille AUTOILLE.

    • wmb 510

      Pysytäänpä aiheessa kun minuakin kiinnostaisi tietää,saman havainnon olen tehnyt.

    • Saakelin urpot.

      Haistakaa köyhät katkerat vasemmistolaiset pitkä paska! Kyllä BMW on parhaasta päästä oleva auto! Kyllähän se vituttaa ajella jollakin paskalla nissanilla kun joku tulee uudenkarhealla bemarilla vastaan...

      • Ei kiitos bmw:lle.

        Ainut joka täällä on urpo niin sinä. Senkus nussit sitä paskaasi kevari BMW:tä jotta lotina käy. Sitä paitsi Nissan on sentään auto toisin kuin joku romu BMW. Jopa Ladakin on 100 kertaa parempi auto kuin röttelö BMW.


      • tane furima

        Hui ! Kertoisitko vielä paljonko sulla o velekaa autostasi,mulla o maksettu ooppeli.


      • Uusi bmw
        Ei kiitos bmw:lle. kirjoitti:

        Ainut joka täällä on urpo niin sinä. Senkus nussit sitä paskaasi kevari BMW:tä jotta lotina käy. Sitä paitsi Nissan on sentään auto toisin kuin joku romu BMW. Jopa Ladakin on 100 kertaa parempi auto kuin röttelö BMW.

        Kyllä köyhyys katkeroittaa ihmisen!


      • Laatua haluava
        tane furima kirjoitti:

        Hui ! Kertoisitko vielä paljonko sulla o velekaa autostasi,mulla o maksettu ooppeli.

        0 euroa, maksoin uuden bemarini käteisellä!


      • Tyytyväinen
        Uusi bmw kirjoitti:

        Kyllä köyhyys katkeroittaa ihmisen!

        En ole niin katkera kuin sinä uuden bemarin kullinimjä.


    • ncacc

      Varakasta,,harvalla peejokisella on vain varaa suoraan ostoon ja jos on niin sen kuulee kylältä.Suurin osa pemareista on ostettu velaksi,vanhatkin.

    • keijo g

      Suurin osa Peräseinäjoen Bmw autoista on vm.1997-2000,niiden hinta vaihtelee 1500€-5000€ eli juuri sellaisia mitä nuoriso saa juuri irti.Alumiinivanteet ja vahaus saa auton usein näyttämään uudemmalta.

      • ifi

        B M W = B e r ä s e i n ä j o e n M o p o p o i k i e n W i r i t y k s e t


    • 15+19

      Ompas taas puheenaiheet. Kuinkahan paljon niitä BMW-merkkisiä autoja on esim. Seinäjokelaisilla, Lapualaisilla tai Isokyröläisillä lopeilla???

    • jokutietää

      Joo mutta väestöön nähden niitä on tosi paljon Peräseinäjoella,käykää vaikka katsomassa! Mikä syynä?

    • BiltemaMotorWorks

      Ja kyllä niitä ihan Seinäjoen ytimessäkin on. Voi luoja ku lippikset vilajaa roveksentien bemmitallis :D On muute huvittava näky ku lippis vinossa kierrätellään romuja :D Saabismi on sairaus mutta bemarius on jotain aivan käsittämätöntä paskaa. Sääliksi käy...

      • nähty !

        Pitää myös huomioida että 90% Seinäjoen Bemuista tulee juuri Peräseinäjoelta,jatkuva letka iltaisin.Aamuyöstä taas kotiin päin.


    • P_M_W

      .
      Huomasin saman SAKSASSA... yllättävän monella on BMW
      .
      ...johtaako jäljet Peräseinäjoelle...?
      .
      P ERÄSEINÄJOEN
      M OTOR
      W ERK

      • LUONNEVIKANA BMW

        Bemarikuskia vaanii ikävä yllätys ,hinta romahtaa roimasti,on verrattu esim.Audiin ja Mersuun,kun Bemarin hinta tippui viidessä vuodessa 62 pros,samassa ajassa Mersun n,50 pros,On kirjoitellut aikanaan Talouselämä-lehti.Tyyppivikoja löytyy ihan riittävästi niin kuin muistakin.Niitä voi lueskella netistä.On nykyään nuorison suosiossa ,samoin kuin aikanaan Corolla joka oli luotettavuudeltaan omaa luokkaansa ,myös katsastustilastoissa pyöri vähiten vikaa olevana.Jokin luonnevika on näillä Audi ja Bemari kuskeilla kun seuraa tien päällä sitä ajamisen peuhuuttamista,sääntöjä rikotaan ohitu ksissa ym.Se auto ei ole niin ylivertainen että antaisi aihetta tähän ,nuorison käyttämät yleensä 500-3000 e hintaluokkaa, vanhuuden väsyneitä.Nimim,Autoa ajellut 30-70 tuhatta vuodessa 41-vuotta .


      • hmw_
        LUONNEVIKANA BMW kirjoitti:

        Bemarikuskia vaanii ikävä yllätys ,hinta romahtaa roimasti,on verrattu esim.Audiin ja Mersuun,kun Bemarin hinta tippui viidessä vuodessa 62 pros,samassa ajassa Mersun n,50 pros,On kirjoitellut aikanaan Talouselämä-lehti.Tyyppivikoja löytyy ihan riittävästi niin kuin muistakin.Niitä voi lueskella netistä.On nykyään nuorison suosiossa ,samoin kuin aikanaan Corolla joka oli luotettavuudeltaan omaa luokkaansa ,myös katsastustilastoissa pyöri vähiten vikaa olevana.Jokin luonnevika on näillä Audi ja Bemari kuskeilla kun seuraa tien päällä sitä ajamisen peuhuuttamista,sääntöjä rikotaan ohitu ksissa ym.Se auto ei ole niin ylivertainen että antaisi aihetta tähän ,nuorison käyttämät yleensä 500-3000 e hintaluokkaa, vanhuuden väsyneitä.Nimim,Autoa ajellut 30-70 tuhatta vuodessa 41-vuotta .

        Totta,asennevamman olen minäkin näissä kuskeissa huomannut,erityisesti pemarikuskeista.Liekö heikko itsetunto jos tollai pitää liikenteestä kohennusta hakea?


      • BMWBMWBMWBMWBMWBMW
        hmw_ kirjoitti:

        Totta,asennevamman olen minäkin näissä kuskeissa huomannut,erityisesti pemarikuskeista.Liekö heikko itsetunto jos tollai pitää liikenteestä kohennusta hakea?

        Mitä hel*etin väliä on tipuuko hinta viidessä vuodessa 70% tai mitä väliä on millasia vikoja siinä on kuuden vuoden iässä. Aivan sama minulle. Minä vaihdan auton aina kahden vuoden välein. Olen ajanut sinun Audillasi, Mersulla ja etenkin BMW:llä. Näitä vi*un katkeria kirjoituksia yhdistää täällä vain ja ainoastaan yksi sana: KÖYHYYS!


      • Huimat ajatukset
        BMWBMWBMWBMWBMWBMW kirjoitti:

        Mitä hel*etin väliä on tipuuko hinta viidessä vuodessa 70% tai mitä väliä on millasia vikoja siinä on kuuden vuoden iässä. Aivan sama minulle. Minä vaihdan auton aina kahden vuoden välein. Olen ajanut sinun Audillasi, Mersulla ja etenkin BMW:llä. Näitä vi*un katkeria kirjoituksia yhdistää täällä vain ja ainoastaan yksi sana: KÖYHYYS!

        Kyllä taloudellinen ajattelu on aina poikaa,huomaat sen ,kun joudut itse tienaamaan rahasi.Yhtä hyvin se hinta tippuu kahdessa vuodessa .Ajattelusi ymmärtää silloin kun isi ja äitimamma maksaa bemusi eikä tarvitse itse ajatella muuta kun Nesteen ja Farkkutuotteen väliä jota ilmeisesti ajat illat pitkät.


      • 3.mersu menos
        LUONNEVIKANA BMW kirjoitti:

        Bemarikuskia vaanii ikävä yllätys ,hinta romahtaa roimasti,on verrattu esim.Audiin ja Mersuun,kun Bemarin hinta tippui viidessä vuodessa 62 pros,samassa ajassa Mersun n,50 pros,On kirjoitellut aikanaan Talouselämä-lehti.Tyyppivikoja löytyy ihan riittävästi niin kuin muistakin.Niitä voi lueskella netistä.On nykyään nuorison suosiossa ,samoin kuin aikanaan Corolla joka oli luotettavuudeltaan omaa luokkaansa ,myös katsastustilastoissa pyöri vähiten vikaa olevana.Jokin luonnevika on näillä Audi ja Bemari kuskeilla kun seuraa tien päällä sitä ajamisen peuhuuttamista,sääntöjä rikotaan ohitu ksissa ym.Se auto ei ole niin ylivertainen että antaisi aihetta tähän ,nuorison käyttämät yleensä 500-3000 e hintaluokkaa, vanhuuden väsyneitä.Nimim,Autoa ajellut 30-70 tuhatta vuodessa 41-vuotta .

        voivoi vanhan bemarin hinnalla saa kymmenen mersua , se siitä arvosta


      • oitispoistettavaeuroopan
        3.mersu menos kirjoitti:

        voivoi vanhan bemarin hinnalla saa kymmenen mersua , se siitä arvosta

        Bmw-kuskilta korvat pois ja vähä lisää karvoja,niin mies on kokovartalokyrpä.


    • pemari on surkea

      pemarit ovat sama kuin itäsaksan trapantit aikanaan.
      Ei toimi-- ei kulje --pensa kelpaa ja ulkonäkö on suoraan kuin panssarivaunusta
      Ja lopulta kukaan ei enää halua romua itselleen.

    • voortti

      Just noi bemari, audi ja mersukuskit on liikenteessä aina niin pontevaa, luulevat että liikennesäännöt ei koske heitä ollenkaan. Vaikka kuinka edellä ajava menis ylinopeutta niin kyllä,joku saatanan vatipää on puskurissa kiinni ja yleensä joku noista kolmesta merkistä. Menkää sitte ohi jos edellä mennään muka niin hiljaa, onhan teillä nyt kovetut autot. Olkaa kovia jätkiä oikeista kohdista. Noloot!

      • majava passi

        Taidan tietää,että aloittaja on reppana joka ajaa vanhalla toyotalla.
        Lisäksi aloittaja ei taida tietää, että liiallinen uteliaisuus vaarantaa terveyden.


      • Näin se menee
        majava passi kirjoitti:

        Taidan tietää,että aloittaja on reppana joka ajaa vanhalla toyotalla.
        Lisäksi aloittaja ei taida tietää, että liiallinen uteliaisuus vaarantaa terveyden.

        Voortit kommentti täysin oikea,olen sen todennut paljon tien päällä liikkuvana.


    • kur ikk a

      Nythän oli kyse pemarikuskeista,peejoella niitä piisaa joka torpparin pojilla

    • Velaton uusi BMW

      Köyhyys aiheuttaa kateutta! Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.

      • Tapansa kullakin

        Virheostos.hinta tippuu eniten,mutta voihan sitärahaa polttaa.


    • Veli Ponteva

      Minkä ikäistä porukkaa täällä oikein kirjottelee!? Kommenteista päätellen suurimmalla osalla on bemari ja hyvin lapsellisia tuntuvat olevan. Minkä takia siitä bemarista pitää olla niin ollaksensa?

    • rty7

      torpparin pojat

    • jatke_

      toivottavasti niitä tulee vielä entistä enemmän kiertään pjoen kylää...

    • r.y: n nimi

      pmw=peräassjoen mutter vukkers

    • amol

      bemari on nuortenmiesten kyrvänjatke

    • Bimmerholisti

      Peräseinäjoki on BMW Harrastajan mekka, löytyy oma asiantuntijahuoltokin (vkv service). Miksi sitä pitää siis ihmetellä jos haluaa parhaan takavetoisen automerkin :) peejoella ymmärretään laadun päälle, yksi syy siihen miksi naiset katsellaan sitten muualta kuin omasta kylästä! :D

      • johto tähti

        Eikö lihavat bmw kuskit peräseinäjoelta saa tussua ilman autoa?? Pitää olla m5 ja alpinaa.. olisko aika vaikka kokeilla jutta ja puolenvuoden superdietti kuuria ? Nii saa naisia ilman sitä bmw:täkin


      • 2xM5
        johto tähti kirjoitti:

        Eikö lihavat bmw kuskit peräseinäjoelta saa tussua ilman autoa?? Pitää olla m5 ja alpinaa.. olisko aika vaikka kokeilla jutta ja puolenvuoden superdietti kuuria ? Nii saa naisia ilman sitä bmw:täkin

        Ylipainonen ja onnelisesti kihlois :DD sekä pjoelta ja ajan beeämweellä:D


      • niinpä niin
        johto tähti kirjoitti:

        Eikö lihavat bmw kuskit peräseinäjoelta saa tussua ilman autoa?? Pitää olla m5 ja alpinaa.. olisko aika vaikka kokeilla jutta ja puolenvuoden superdietti kuuria ? Nii saa naisia ilman sitä bmw:täkin

        Lihavuudesta pääsee eroon, mut rumuuteen ei auta mikään :) et ennemmin lihava ja onnellinen ku ruma ja onneton. Joka taitaa olla johto tähden kohtalo!


      • ifi

        Vai katselee nämä peräsuolimiehet oikein naisiakin ?


    • naapuripitäjästä

      Voi kuinka vasurit täällä huutelevat kun me työssä käyvät rahamiehet ajelemme bemareilla... Kun taas te itkijät ajelette parin satkun Nissaneilla työkkärituilla ja Steenin vasuriräppi huutaa varastetuista stereoista. Kyllä te alle tonnilla saatte vaikka millä mitalla karjalalippis-bemareita, mutta monen tonnin bemmit ovatkin ihan eri maata ja unelmavärkkejä ajaa. Täällä siis huutelee töitä tekevä e39 omistaja.

    • bemari

      BMW ON PARAS JA POLIISIT SIKOJA!
      MUISTAKAA KAIKKI TULLA KALAJOEN BIMMER PARTYILLE, SIELLÄ ON PAKOÄÄNIKISA

      • celcior

        Eikös se bimmerparty ollu pohjoismaiden suurin gay tapahtuma ?? Perä rööristäkö niitä pakoääniä kuunnella ja nuuhkitaan :DD


      • matti<3ville
        celcior kirjoitti:

        Eikös se bimmerparty ollu pohjoismaiden suurin gay tapahtuma ?? Perä rööristäkö niitä pakoääniä kuunnella ja nuuhkitaan :DD

        KYLLÄ SAMA TAPAHTUMA SIELÄ KOHTAA MAALAISJUNTIT KYRÖÖSTÄ JA PERÄSEINÄJOELTA JA AAMULLA TELTAS HAISEE NUSASTU MIEHEN PERÄSUOLI


    • helevetin pellet!

      Ostakaa mersu tai ajakaa pyörällä. Sama kumpi. Ei tuu ainakaa riitaa.. lapsellista paskaa koko keskustelu. Varsinki näiltä jotka haukkuu kaikkia. Köyhä ja köihä voi viddu...

    • merkkeedes <3

      Ja mitä vitun väliä millä ajaa. Kukin tykkää mistä tykkää. Bmwn pensakoneet on esimerkiksi hyviä rojekti kohteita jos tykkää bensavehkeistä. Ja sit mersun diisseli jos tykkää mersusta. Hyvä harrastus tuo on joten ehkä sen takia bmwtä ja mersua on paljo joka puolella suomea. Peace to mersu and bmw!

      • mjuu

        Kyllähän nuo pensa pemarit onki sellaasia rojekteja ku ei vakionakaan taharo kannet kestää :D


      • horsepower+
        mjuu kirjoitti:

        Kyllähän nuo pensa pemarit onki sellaasia rojekteja ku ei vakionakaan taharo kannet kestää :D

        Poijat ei oo viä kuullu että jatketta saa tableteilla


      • Huohhhhhh
        mjuu kirjoitti:

        Kyllähän nuo pensa pemarit onki sellaasia rojekteja ku ei vakionakaan taharo kannet kestää :D

        Kyllä lippispäät saa kaiken hajalle jos kaasupohjas vetää koko ajan


    • arvaakuka3

      Ei vidddu :D ilolla saa seurata vierestä tätä keskustelua. Tai surulla.. Kuinka alas voi ihminen vajota? Kaikki merkit ne yhtä paskoja on ja tätä keskustelua TÄLLÄ TASOLLA mitä täälä on Nii vois varmaan jatkaa hamaan maailmanloppuun saakka.. Mutta kun kukaan ei siitä mitään hyödy! Ollaan vaan niin vitun kovaa jätkää joka suunnalta!! Ja itse kysymykseen oma mielipide; peräseinäjoen kokosella pikkupaikkakunnalla sen ehkä näkee helpommin kuinka paljon bimmereitä on. Mutta saman verran niitä varmaan prosenteissa väkilukuun nähden on kaikkialla.

    • junttiprosentti100

      Peräseinäjoki ja auto ei sovi yhteen.. kuulin, että siellä kuljetaan vielä trakotereilla, pitääkö paikkansa?

      Sen verran tuosta BMW-merkistä, että onhan se vähän sellanen teiniauto jos on vielä popit kiinni.. hahahaha mitä touhua

      • paikallinen

        oon huomannu että monet pjokiset ajaa raktoriilla joilla ei oo autokorttia, parempi vaihtoehto se kai on ku esimerkiksi mopoauto. Jonku riisseli mersu kuulostaa kyllä raktorilta myös. Onhan niitä bemaria pjoella mutta myös paljo muitaki merkkejä kuten vw tai mb että en ny sanoosi että niitä varsinaasesti paljoa enempää on ku mitää muuta merkkiä.


      • Menee yli hilseen!!

        Yhtälailla sitä nuorukaaset kulukoo raktorilla jokaases "maalaiskyläs" joilla on siihen maharollisuus. Sokeakin saa olla, jos ei näe, kun vain peejoella tulevan raktorin vastaan. Ja tuo poppivehejes homma, se kuuluu siihen tiettyyn ikään oli autona sitte vaikka datsun 100a tai lada, tähänkin voi sanoa, että ne ostivat joilla on varaa tai haluaa käyttää kaikki rahansa niihin poppivehkeisiin. Mitä vitun väliä?? Kateus on sairaus, johon ei oo lääkettä... Ei oo muiden vika, jos sulla on köyhä lapsuus ja et oo saanu ostettua vastaavia vehkeitä, peiliin saisit kattoa, ku tuut tänne tuollaasta latelemahan. Stn kersa!


      • ifi

        Juu pelaruksella täällä painetaan,lumikettingit on alla kesät talvet.


    • kari3

      VKV service hah.. epäasiantuntemusta ja korkeat hinnat.. menee varmaan pian konkurssiin?

      • Itsetyytyväinen

        Meidän vehkeet saatu aina kuntoon ja ei hintakaan kallis ole ollut, mutta kaikkia ei voi miellyttää?


      • Kiitosvkv

        Kyllä tuolla aina autot tullu kuntoon. Ja eikä oo sen kalliimpi kun muutkaan !


      • corolla3

        Täysin samaa mieltä, kusetusta koko touhu!


      • opeliksi
        corolla3 kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, kusetusta koko touhu!

        kyllä siellä homma toimii täysin, nämä paskapuheet yleensä tulee niiden suusta joilla ei muutenkaan oo mitää hyvää sanottavaa kenestäkään!


      • Kyllä kyrpii!!
        corolla3 kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, kusetusta koko touhu!

        Täälä on tosi hienoa huikkia nimettömänä. Hinnoista voi mielestäni keskustella avoimesti vkv: n omistajien kans, aina ollahan saatu kummallekkin kannattava hinta pyöristeltyä.
        Ja tämä "pian konkurssis" ei jumala*ta, monella ei olisi eres munaa ruveta yrittämähän tälläises pikku kylässä ja tietääkseni vkv:llä menee hienosti, niinku kuuluukin ja paljon toimintaa on yhden rakennuksen sisällä! Kannatan!!
        Kyllähän se monia varmahan vituttaa, ku omistaja ajeloo 2 m5:lla ja muitakin bemareita löytyy!!
        Vähän voisi miettiä mitä tänne lähtöö kirjoittelemahan, jos on jotaki vastaavaa sanottavaa nii laittakaa ne nimellisenä, lapsellista tuollaanen "puskista haukkuminen"!!!!


    • Merkkiuskollisuuskatehis

      Eikähän se oo ny se ja sama kukaa ajaa milläki.. Haluan pysyä kumminki anonyyminä etten nyt vain pahoota kenenkää mieltä mutta sen voin kertoa jotta oon ylipainoonen karvaturpaanen rahtari joka ajaa kaikilla maharollisilla romuulla mitä ny sattuu vastaan tulla ja naistakin oon saanu ja oon ajatellu saada sitä myös jatkoski mutta toista bemaria en kyllä hanki.. Ugh ja rirtus

      • E34 M5

        Ompa kypsää puhetta taas.. Ei hyvää päivää kun kaikenmailman merssukuskit tulee tänne huutelemaan että ei kannet kestä yms. Kertokaapa te kauppakasseilla ajavat ihmiset että minkä auton kansi ja koko loppu moottori kestää moista väärinkäyttöä kun mitä nämä edulliset bmwt joutuu bensalenkkareiden toimesta kestämään. Kokeilkaapa huvikseen ajella vaikka korollalla vanhoilla paskoilla öljyillä ja heittäkää rajottajalle ku on vielä kylmä kone, mahtaa kailahtaa aika äkkiä kansinahasta puhumattakaan. Asia nyt on vaan niin et oikealla käytöllä kaikki autot kestää sen minkä pitääkin, mutta aina joukosta löytyy se 10% joka pilaa loppujen 90% maineen, tiedetäänhän se. Mulla on ollu audi ja mersu, jonkajälkeen 12x bmw omakohtainen kokemus osoitti että bmw tuntui parhaalta, tätäkö nyt pitää hävetä vai mitä? Herätkää nyt hyvät ihmiset ja ajakaa millä hypriideillä tykkäätte. Ja joku aijemmin moittikin että bmw kulkee huonosti ja viee paljon bensaa, oletteko verranneet esimerkiksi volvojen kulutukseen? Ja milläs ne hevosvoimat tehdään jos ei polttoaineella kun ne ei tyhjästäkään tule. Sitten kun ajatellaan näitä kulutusta pelkääviä niim ne taitaa ajaa toyotalla tai jollain muulla pikkukoneisella? Okei kulutus on bemarissa suurempi, mutta mitä kaikkea sillä bensamäärällä saakaan vastineeksi? Mielellään ajaa hiukan enemmän kuluttavalla jykeväntuntuisella laatuautolla jossa siaämelukaan ei ole juuri mitään, kuin jollain hyvin laiskalla kohisevalla muovisen narskuvalla pikku kinnerillä. Kyllä muaki vituttais jos motarilla ajaisin jollain kipolla ja bmw tulis kepeesti ohi.

        -deal with it!


    • helena a

      bmw=heikko itse tunto.

    • _sam_

      Aloittaja on tehnyt harvinaisen havainnon,itse en ole tätä merkki asiaa edes huomioinut kunnes nyt.Asiassa vinha perä kun näin vilkkaana keskustelu käy,kuka tietää vastauksen?

    • esko.h

      kokemuksia on merkistä ku merkistä ja niin vaan omaki pää käänty bemariin ku koeajamas käytihi. tällä hetkellä kaks bemaria pihas. mutta ei merkillä niin väliä, eniten vituttaas asua Peräseinäjoella. Hyissaatana. mieluummin nyrkki persees ku asua sielä.

      • Lapset lapset...

        Mitä helvettiä jengi mussuttaa jostaki bemareista. eikö se oo ihan sama millä ajaa kuhan se vie sut paikasta a paikkaan b. Toiset arvostavat autossa luotettavuutta ja toimivuutta ja toiset sitä että se on hieno. bemari tai ei.
        Eikö pässinpäät vielä tässäkään iässä ymmärrä että,emme kaikki ole samanlaisia, emmekä kaikki pidä samoista asioista, kukin tekee mitä tekee ja kaikki ei voi tehä samaaa. simple as fuck! Vai oletteko kenties lapsia vanhempienne tietokoneilla salaa??


    • Sivusta_seuraaja

      Tähänkin pätee aika lailla vanhat sananlaskut.

      1) Sääliä saa pyytämällä, mutta kateus on ansaittava
      2) Siitä puhe, mistä puute

      Hyvin paistaa nämä molemmat näistä kirjoituksista läpi. Valtava kateus autoja kohtaan, on ko. merkin huonoin puoli. Ihmettelen ihmisiä, jotka kadehtii toisten vanhoja autoja. Pitää Pjoella lippu korkeella!

    • Nolot...

      on se kivaa huudella anonyyminä

    • pemarimies

      pemari on vaan niin ristuksen komia auto. kävin itte saksasta hakemas uuren pemarin ja ei ollu kolarootu ainakaa paljoa ja mittariski oli 1000 00(0) kyllä teinilikat tykkää istua kyyris ;)

    • jepjep3

      Ei vittu ootte kyl säälittäviä tulkaa vittu pjoelle niin katotaan saatana onko teistä vitun mulkuista mihkää vitun urpot

      • polta kumia älä kytkintä

        Menikö tunnehommiksi ???
        Taidat olla henkisesti jotenkin jälkeen jäänyt
        Itse olen kymmenenvuotiaana selvitellyt välejä koulussa tolla metodilla että jos ei tykätä ni hakataa:D


      • kaitsunen

        Tuu sä jalasjärvelle niin piestään susta paskat pihalle. Vitun homo.


      • Pitää vaan esittää
        kaitsunen kirjoitti:

        Tuu sä jalasjärvelle niin piestään susta paskat pihalle. Vitun homo.

        Et taida olla ihan normaali, tosin tuohon lapsenikään taitaa kuulua typeräkin käytös.
        Noin uhoaa kakarat,ei aikuiset.


    • pjoenkuningas

      Peräseinäjoella beemw on suosittu koska siellä ei ole vasenmistolaisia!! Konmunistit saaaaatna:D

      • sekalaista seurakuntaa

        Jep jep. Ajelkaa vaikka ristus polkupyörillä,vai ruvetaanko sitäki seuraavaksi seuraamaan minkä merkkisillä pyörillä porukka ajaa :D vittu mitä kateellisia velliperseitä. Naapuri pitäjästä ollaha ja volvolla mennähän. Ja iteppähä o poijaat autonsa valinneet ja olokoo vaikka 600kpl bemaria poppajoella,auto se on diinä mihinä muukki.


    • vkv service sucks

      Nojoo, lyödään faktat pöytään. Automerkillähän ei sinänsä ole mitään merkitystä, kukin ajaa millä tykkää. Naurettavaahan on se jos ostat, sanotaan vaikka bemarin ja alat "tuunaamaan" sitä ja laitat autoon monen sadan/tuhannen euron poppilaitteet kiinni ja pyörit peräseinäjoen pillurinkiä volat täysillä ja yrität saada teinityttöjä kyytii.. lisäksi kylä täynnä suditusjälkiä... myötähäpeä.. suurinosa porukasta vielä 20, joka tällästä tekee.. ei ihme, että peräseinäjoella on paska maine

      • työssäkäyvä

        kuinka jollaki voi olla aikaa murehtia tällääsiä asioota !? hommakkaa ny ristus ittellennä töitä niin ei tartte täälä internetis kaikenpäivää roikkua!!!


    • kei jo

      Tiukkaa keskustelua aiheesta mutta ei vieläkään selvää vastausta.

      -Bmv on urheiluauto.
      -joka poika haluaa olla urheilija.
      -pönkittää heikkoa itsetuntoa.
      -1000-2500€ saat pemun.
      -takaveto,voi luisuuttaa talvella ja lumipölyää.
      -sumuvalot.

      • KP alueelta

        Ihmiset MITÄ VITTUA!?!?!?!? :DD


    • haluaatietoa

      Kuka ja koska osti sen ensimmäisen peejoen bemari auton??

    • TPe

      70 lukua se oli mutta en nyt heti muista kuka,300 sarjalainen se oli.

    • amislipat vilajaa

      Hahah, joku pikkupoika nimimerkillä JEPJEP3 esittää ny niin kovaa jätkää bemarillansa, vai traktorillako kuljet yläasteelle! Siinä tapauksessa ymmärrän jos kuulut jälkimmäiseen, ei normaalilla aikuisella joka toinen sana ole vittu perkele saatana.

      • jepjep3

        Ei vittu kyl mä kuulen ajelen autolla tuu viikonloppuna pjoelle niin katotaan ooks joku kovaki äijä


      • kommentti2
        jepjep3 kirjoitti:

        Ei vittu kyl mä kuulen ajelen autolla tuu viikonloppuna pjoelle niin katotaan ooks joku kovaki äijä

        Minkä ikänen oikein oot!? Alaikäinen vai just 18 vee. Ei mulla ole tarvetta pikkupoikien kans ruveta kovistelemaan jostain bemarista, vai meinaatko että aikuisilla ihmisillä olis noin lapsellinen tarve ja puhetyyli kun sulla? Jos tosiaan oot täysikäinen (mitä suuresti epäilen) niin koitahan vähä kasvaa äläkä ole noin lapsellinen.


    • M:mä

      BMW kuskit luulee saavansa normaalia enemmän naisia ja naista,siks kaiketi pitää olla jatke,vai miks sitä sannotaan k****n jatkeeks?? Pikkukikkelit vetää penkin niin taakse että just ja just pää näkyy ja lippalakki pyörii, huvittava näky.

      • ö=k

        unohdit tummenetut takalasit ! Ne kaitanaamat ! salassa niin salassa


    • as ko

      Kuinka siellä on nyt liiroiteltu viimmeyönä kun liukasta on,ehkä viimmeisen kerran tänä talvena?

    • viliho69

      mää kerään joka päivä kylällä roskia ja palakaksi oon bemarikossiilta saanu kovaa kymppiä tupakkaan. unskin kans ollahan sitä mieltä bemarit hommataha ku saaraan vaan rahaa.

    • iisi

      Vilhollakin on M5 nen

    • bmwboy

      Mikä ny tilanne siellä kirkonkylällä?kuinka luisuutellaan?
      kannattaako lähetä täältä sikakylästä sinne luisuuttelemaan?

    • bmw4

      Nimim: jepjep3, mistä sut tunnistaa siä kylillä sillon viikonloppuna? Pyysit käymään...

      • jepjep3

        Ajan punaista Audia,jos se sut niin ,,,,,i kiinnostaa


      • kommentti3
        jepjep3 kirjoitti:

        Ajan punaista Audia,jos se sut niin ,,,,,i kiinnostaa

        Itsehän niin kovasti uhosit ja pitäis tulla käymään,kyllähän sut pitää silloin tunnistaakin.


    • M7-

      Ruumiita tulee,,,ompa nyt vakavasta asiasta kyse,,,relatkaa bemu pojat!!

    • hahahahah1

      Heh heh,mikähän täällä nyt on niin vakava asia kun alaikäiset pojanklopit niin kovaa uhoo.... ?Mites ajattelitte sen kovan jätkän maineen nyt sitten katsoa,kertokaas te alaikäiset :D Jos tosiaan aikuisia ootte niin hieman on jälkeenjäänyttä porukkaa.

    • 525

      mitä siinä valitat,eikö muka saisi bemaria omistaa ja asua peräseinäjoella,,häh?
      mikä siinä muka on?jos on tyylikäs auto ja tummennetut lasit niin mitä!?
      itse ainakin pidän sumarit aina päällä ja istun matalalla,ei luulisi haittaavan,häh!?

    • 1+1=3

      Noloo...jos tarkotat sumareilla sumuvaloja niin tiedätkö edes koska niitä pidetään päällä?!Ei todellakaan aina.
      Ja juu eihän se haittaa jos ja kun pikkupojilla ei muuta näy ku lippalakista lippa mutta... miks siitä bemarista pitää olla niin pontevaa ja olla jossain keskustelupalstalla uhoamassa, sitä ei ymmärrä.Auto se on siinä missä muutkin. BMW:n omaavilta ei asiallista vastausta voine odottaa minkä jo täälläkin huomaa...

      • masa 95

        mULLA ON VAA heikkoitsetunto,niin ne törävällä sanoi,aina ollaan oltu jalasjäven tai seinäjoen puristuksissa,pappanikin sanoi mulle kun pikkupoika olin että kattos poika,tuolta se elämä alkaa,ei tää hääviä oo.ritola ollut jo aikaa.


    • pjoki pois kartalta

      Mut hei, nyt kumminki puhutaan peräseinäjokisista.. On niillä vähä omat jutut..

      • 70s show

        .

        "Beräseinäjoki on 70s show"

        .


    • ifi

      BMW moottoripyörät on laatua,mutta autot Kia,Skoda,Dacia,Daewoo-luokkaa...

    • jaapea

      Ajoin eilen peejoen läpi ja näin ainoastaan yhden bemmun,tämä tapahtui n.17.50

    • 22v

      onko siellä ny paljon bemmuja kylillä?

    • anastasia nui

      Oliko havaintoja viimme illalta?Mikä oli saldo?

    • 16+4

      Menkää ja kysykää Vilholta, että montako BMW:tä Peräseinäjoella pyörii. Toki tuokin tieto maksaa kovan kympin...

    • ihmettelen joo

      Onko M3 sia tai montako (peräti) m5sia,mistä rahat näin kalliisiin autoihin?

      • eunukki

        Kovasti tuola ylempänä erimerkin miehet yritti helpottaa mielipahaansa tuolla pillurinki ja lippis puheilla. Voin kertoa että rinkiä ajamalla ei kukaan oo naista selttäny ja lippis pääs ei aja kun 18 vuotiaat merkistä riippumatta.


    • tui nai

      Mistä peejokiset repii rahat näin kalliisiin autoihin?Pikkutilallisia kaikki,paitsi yksi.

      • e r k k i

        Velaksi ostavat,isoja vanteita myös.


    • sikakylän terv

      Joko on kesäpyöriä vaihdettu siellä peräseinäjoella?Kuinka isoja vanteita on nähty pemareissa?kuinka isot saa alle?

    • terax

      Mulla o 20" kesäpalloina ja 18 talvikiekkoina,näyttävä näky!!
      Kerran kokeilin 22" mutta en pystynyt kääntämään kunnolla,seinäjoella vasta havaitsin kun piti kääntyä keskustaan,onnex eräs toinen pimmukuski auttoi ja sain taas nokan kohti kotia,autona siis 525

      • tojota rav

        Ei helkkari!!


    • #rahaaonpaljo

      mullon pemari koska mulla on rahaa. Vastasko kysymykseen?

      • jylppx

        mitä muuta sul o?


      • taarup

        köyhä oot,persaukinen peejokinen,pikkutilallinen,sarkojen leveys vain 20m


    • nuolemunkiveksiä

      mikäs sen hienompaa kuin miettiä joka saatanan töyssyllä/liuskalla että pitääkö siitä ajaa 2km/h poikittain vai jopa peruuttaa että ei jää pohjasta kiinni/renkaat revi sisälokasuojia irti kun raapii niin vitusti : ) on se hienoa!!
      ymmärrän kun 18v kaverit harrastaa mutta näiden pemarien kanssa ruuvailee aikuiset miehetkin.

    • P e ne

      ONKO KYLILLÄ NYT PALJON BEMAREITA?Siis kirkonkylällä

      • Kaahaajat kävelemään

        Viime perjantaina yksi bemarilla peuhkaaja ohitteli ylinopeudella 16-17 välillä Seinäjoelta P-joen suuntaan ,mustan bemarin rekkari annetaan poliisi sedän seurantaan,ehkä vauhdit hiipuu kesän kynnyksellä,sitten on kiva kävellä ja ajaa polkupyörällä koko kaunis kesä, nimim,paljon P.joella liikkuva.


      • wwkupla
        Kaahaajat kävelemään kirjoitti:

        Viime perjantaina yksi bemarilla peuhkaaja ohitteli ylinopeudella 16-17 välillä Seinäjoelta P-joen suuntaan ,mustan bemarin rekkari annetaan poliisi sedän seurantaan,ehkä vauhdit hiipuu kesän kynnyksellä,sitten on kiva kävellä ja ajaa polkupyörällä koko kaunis kesä, nimim,paljon P.joella liikkuva.

        Joo,toi on valitettava ilmiö peejoki sjoki välillä,kai sitä pitää jotenkin esittää kun on "urheilu" auto alla?Vai mikä siinä on?Kertokaa,,,
        Mikä siinä on että bemmuja on vain peejoella niin vietävän paljon!?Jonkun täytyy tietää vastaus.


    • rokkilato

      bongista savut ja kattelee näitä keskusteluja, täydellistä :D

    • galaxy....

      Näitä kun lukee täytyy sanoa ettei varmaankaan missään muualla olla näin kateellisia kuin E-P:lla.

    • Zami

      Eihän kateellisuus liity siihen,että peejoella on 80% autoista bemareita,siitähän on kyse.
      Miksi siellä on niin paljon bemareita?

    • nikodemus.

      Kai niihin saa madallussarjan penkkiinkin?Lippalakki kaupanpäälle,syvällä istutaan heh

    • jotain rajaa !

      Tässä se nähdään

      http://yle.fi/uutiset/summer_up_-jarjestaja_tuohtui_tuki_ei_olisi_mennyt_mun_bemariin/7258585

      Kysymys kuuluukin,monenko opiskelijan tuet ja lainat menee bemariin tai sen vanteisiin? Peejoella varmaan joka lantti !

    • Anonyymi

      Saatanan tunarit miksi saastutatte paska kasoilla kun voisitte mennä aasilla ja hevosella
      Tai edes suomalais merkkisillä autoilla esim toroidion korvensuu ELCAT Finlandia

      • Mainitsemiasi autoja ei riitä kaikille! 😅

        Suomessa on valmistettu seuraavat autot:
        Korvensuu 1913 1 kpl
        Fennia 1914? 1 kpl
        Finlandia henkilöauto 1922-1924 2 kpl
        Finlandia Kuorma-auto 1922-1924 2 kpl
        Riemu 1922
        Sisu 1931-
        Ford 99T 1940-47
        Ford AA 1942-43 1428 kpl
        Vanaja 1948-71
        Ilves 1952
        Wäinö Kupla 1956 1 kpl
        Wiima 1957 1 kpl
        Wilke 1958-64 120 kpl
        Wihuri-Volvo 445. 1959 25 kpl
        OH-Special 1960
        Wihuri kupla 1200L 1969-70 48 kpl
        MKA Asuntoauto 1974 1 kpl
        Mefisto 2D 1975 1 kpl
        Teijo 1975-76 200 kpl
        Kabus 1977-2014
        Kestotankki-säiliöauto 1978 1 kpl
        Hollming-säiliöauto 1980–1987 50 kpl
        Monika monikäyttöauto 1981 1 kpl
        Elcat Citywan/Citywagon 1985-2002 170 kpl

        Saab 95 1969–1975 2 833 kpl
        Saab 96 1969–1980 65 887 kpl
        Saab 99 1969–1984 191 049 kpl
        Saab 900 1978–1992 238 898 kpl
        Saab 900 Cabrio 1978-1994 48894 kpl
        Saab 90 1983–1987 25 380 kpl
        Saab 9000 1986–1990 8 267 kpl
        Saab 9-3 Viggen 1999–2003 7 789 kpl
        Saab 9-3 Cabrio 1999-2002 149138 kpl
        Saab yhteensä 738 135 kpl


    • Anonyymi

      seinäjoella ja nurmooskin on vähä toiseen noita bemari piruja ..se on sitä esittämisen iloa...aah tämä kaupunki missä kaikilla on tarve päteä...miksiköhän apteekit myykin niin hyvin masennus ja mielenterveys lääkkeitä...wroom

      • Anonyymi

        Eikö ne bemarit oo vanhanaikaisia ja meluisia


    • Anonyymi

      Kuka nyt bemarilla nykyään enää ajaa, kyllä mersu pitää olla.

    • Anonyymi

      Bemari tekee ajajastaan urheilullisen.

      • Anonyymi

        Läskejä paskoja ne on, ei edes seiso, tarttee viagraa jo murkkuiästä lähtien. Ja se murkkuikä vain jatkuu ja jatkuu. Seiso ei, pakokaasu haisee ja jätkät vain haistelee bemujensa haisevia pakoputkia, ja yrittöö saada kepin seisomaan, eikä onnistu millään. No virosta viagraa, ja eikun bemun pakoputkea hieromaan. Unk unk vaan ja amisviikset väpättää, öösks.


    • Anonyymi

      Vanhoja BMV saa halvalla, niihin täytyy vaihtaa(n.100000km) jakopäänketjut. Kalliiksi tulevat, eikä kukaan järkevä edes osta enää tuollaista.

      Kaikki tietävät, että Bemarikuskilla ei ole kaikki muumit kotona, onhan tuo nähty niin monet kerrat.

    • Anonyymi

      Kaikki osaavat lisätä hevosvoimia mutta vain BMW osaa kouluttaa niitä.
      Hajaantukaa köyhät.

    • Anonyymi

      B =bimbo
      M =mies
      W =wiskissä
      El bimbo on vain mies..... sanotaan laulussakin.

      Bemari miehet ovat testosteri-bimboja. Kun lapsen tasolla olevalle klopille annetahan liian tehokas auto, tuloo rumihia. Se on nähty jo moneen kertaan. Isissä vikaa kun pojat kuolevat komian tähären?

    • Anonyymi

      Hevonen putosi kuoppaan,jänis ajoi kuopan reunalle ja veti hänet Bemarilla ylös.Jäniskin putosi kuoppaan ,hevonen laski jortikkansa jota pitkin jänis kiipesi ylös.Opetus; jos on isoo kalu niin ei tartte Bemaria.

    • Anonyymi

      Naiset tykkää, jos miehellä on BMW.

      • Anonyymi

        HAHA. Niinkö miehet luulevat. Ajat ovat muuttuneet.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe