Voiko terveyskeskuksen kanssa sopia osamaksuista? Pitäisi paikata pari hammasta ja yksi hammas puuttuu. Siihen kai tulisi silta. Miten olette selvinneet hammaslääkärimaksuista?
miten hammaslääkäriin
4
161
Vastaukset
- kyllä voi osittaaVoi, soitat laskutukseen kun olet saanut laskun. Minä kävin juuri äskettäin hammaslääkärissä ja soitin laskutukseen osittaa se summa, kun oli niin iso. Sain pari kk lisä aikaa maksaa. Terkveyskeksukset osittaa hyvin isot laskut. 
- 1278miten siellä voi mitään 'isoja' laskuja edes tulla... eikös siellä ole sellainen kertakäynti maksu joka on samansuuruinen aina... sentakiahan siellä ei mitään hoidetakaan vaan katsotaan ja annetaan jonnekin vuoden päähän paikkaus aika,,,, jolloin on jo hammas niin mätä ettei tarvi paikata... otetaan pois..... sellaistahan se hammashoito oli jo 30-luvulla.Sama taso. - triinaHöpöjä puhut! 
 Lasku määräytyy tietysti sen mukaan mitä tehdään.
 Jos siltoja rakennetaan tai proteeseja tehdään niin lasku on takuuvarmasti iso vaikka onkin kyse terveyskeskuksen hammashoitolasta.
 Muutamia vuosia sitten exälle tehtiin yläproteesi ja alas osaproteesi. Hinta oli jotain 800 e. Nyt varmaan kalliimpia jo.
 Jos on tosi pienet tulot kannattaa kysyä sossusta apua hammaslääkärilaskuun.
- hölmön hommaaMulle tuli kertamaksuna 600 € lasku, olin yksityisellä ostopalveluna terveyskeskukseen kun ei ollut aikoja antaa. Kirjoittivat sitten viimeisen kerran jälkeen koko laskun kerralla, Sossu ei suostunut tätä maksamaan vaan vaati että minun pitää se ensin itse maksaa. En tähän kyennyt kun ei tuonvaerrna edes jää vuokran jälkeen rahaa. Piti antaa mennä perintätoimistoon jonka kanssa sovein maksavani 50 kuukaudessa. Sossu huomioi tämän joka kuukausi ja lopulta tuli sekin maksettua pois. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727467
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät163120
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132111
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161836
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431713