Mua ihmetyttää HS: tilausmaksut otin tarjouksen 3kk lehdet 73€ (300€/v) nyt olis jatkon paikka ja tuli lasku 2 kk 73€ (438€ /v) vähän ihmetyttää äkillinen lehden maksun korotus!
On myös tarjous 30 €/ /kk 360/v Laskutaitoni ei riitä ymärtämään tätä!
HS-tarjous
3
475
Vastaukset
- ilaslehtiä penkeillä
Painotuotteen tilaaminen ei kannata yleensä. Jos HS tilaa saa mainoksia sivujen täydeltä. Mikäli lehti kiinnostas oikeesti, olisit tilannut sen aikoja sitten. HS on hyvin kallis lehti.
ÄLÄ siis tilee tai jatka lehteä. Toki JOS se on susta rahan vastine, niin ok antaa mennä.Kyllä se on tullut aiamminkin mutta just mainokset ja turhanpäiväiset työ asunto matka oli minulle turhaa, siksi lopetin.Mut nyt taas ajattelin käyttää tarjousta hyväkseni ja katsoa. Todella on kallis lehti. Ei ole rahansa asvoinen!
- uusstadilainen
Siis jos nyt kirjoituksesi oikein ymmärsin, niin kaipa se tarjous oli vain tuon 3 kk ja jatko sitten normaaliin hintaan. Toi 30 e/kk voi olla sitten uusille tilaajille tai jotain.
Minä lopetin puolisen vuotta sitten lehden tilaamisen. Lehden lukeminen jäi aamulla kahvinjuonnin yhteydessä, kun on aina työkiireitä. Jossain vaiheessa päivän mittaan lehden sitten nopsaan vain selasi läpi. Koin sitten, että kun ei ole aikaa sitä lueskella aamulla kahvikupin äärellä, niin turha koko lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154