Jaa-a taas ovat viisaat määritelleet ihmisen olemusta - tällä kertaa silmien värin perusteella. Itselläni on tummanruskeat silmät ja voin sanoa, että vain tuo itsepäisyys osui kohilleen. Löytääkö kukaan itsensä näistä?
Tummanruskeat silmät
Olet itsevarma, puoleensavetävä ja helposti lähestyttävä. Ruskeasilmäiset ovat myös itsenäisiä ja tutustuvat helposti uusiin ihmisiin, koska ovat kohteliaita, lämpimiä ja saavat muut nauramaan. Ruskeasilmäiset voivat myös olla melko itsepäisiä. Perhe ja luonto merkitsevät heille paljon.
Vaaleanruskeat silmät
Olet rohkea ja tartut uusiin haasteisiin. Olet itsenäinen ja toisinaan itsekäskin, tulistut myös helposti. Parhaimmillasi olet ulospäinsuuntautunut, ystävällinen, empaattinen ja todella romanttinen.
Siniset silmät
Olet puoleensavetävä, ystävällinen, eloisa ja ulospäinsuuntautunut. Sinulla on paljon ystäviä ja ole tmyös itse lojaali ystävä. Lisäksi olet älykäs ja luovam etkä kovinkaan ujo. Sinisilmäisillä ihmisillä on usein pitkiä ihmissuhteita. Siniset silmät ovat myös harvinaiset ja erittäin halutut ja ne yhdistetään usein nuoruuteen.
Vihreät silmät
Olet utelias ja älykäs. Olet hyvä ihmissuhteissa ja intohimoinen. Haluat elää elämän täysillä. Huonoja puoliasi on kateus. Vihreisiin silmiin liitetään usein mystiikkaa.
Harmaat silmät
Olet lempeä, mutta täynnä hiljaista energiaa. Olet rauhoittava ja sinun puoleesi on helppo kääntyä, olet myös hyvin älykäs. Nautit enemmän turvallisuudesta kuin seikkailuista ja olet hyvin siisti ihminen. Muut ovat mielellään lähelläsi, koska hehkut rauhaa ja hiljaista itsevarmuutta.
Silmien väri och luonne
11
202
Vastaukset 11
- inkkaritar
Minun harmaissa silmissäni on häivähdys vihreää ja keltaista :) Ehkä tuo harmaasilmäisten selitys on lähempänä totuutta kuin vaikka vihreäsilmäisille osoitettu selitys.
Keltainen vivahde lienee jäänteitä perimästä, osa lähisuvusta on ruskeasilmäisiä.:)
Nuorena on kovin pahoillani siitä etten ollut perinyt niitä kauniita ruskeita silmiä. - Kaunis Kaarina
Olen kaikin tavoin sinisilmäinen. Hyväuskoisena hölmönä pidän kaiken lukemani ja kuulemani totena, kunnes toisin todistetaan. :)
- Sinisilmien palo.
Sinisilmäinen mies löytyy täältä. Muistan nuorena kun nuoret neidot kehuivat silmieni väriä (eivät siis minua:).
Olin hämmentynyt koska se tuntui oudolta.
Mulla on tummanvihreet silmät, joissa on ruskeeta bigmenttiä..(mite toi kirjoitetaan)...no joka tapauksessa toi vihreiden silmien juttu pitää muutes paikkansa, mutta en tunne itsessäni sellaista piirrettä kuin kateus.. :)
Vilkasin tossa peiliin niin näytti silmät olevan punaset.
- Näön vuoksi.
Minulla on ollut musta silmä ja toinen muurautunut melkein umpeen, joskus nuoruudessa nyrkkeilyä harrastaneena. Huomasin että lajista saattaa olla haittaa silmien luonnolliselle värille niin lopetin harrastuksen.
Hetken aikaa harrastin tuoppeja joista oli seurauksena kaltaisesi aamulla ilmenevä punasilmäisyys, joten sekään laji ei päätynyt lähelle sydäntäni.
Kaiken jälkeen olen yrittänyt pärjätä siniharmailla tutkan korvikkeilla. Pahemmin en olle törmäillyt seiniin tai liikennemerkkeihin. No punaiset silmät nyt tajuaa, jos se on valkoisessa osassa ja on mm. valvonut. Ihmissilmien värikalvo ei tosin voi olla punainen, edes albiinoilla.
Ihmisalbiinoilla ei ole punaisia silmiä ja valkoista tukkaa. Heillä on lähinnä kalpea iho, vaalean blondit hiukset, hailakan sinertävät (ehkä violettiin vivahtavat) silmät.
- Valetohtori
Nythän on niin,että ukrainalaisen yliopiston tuore tutkimus osoittaa,että mitä isommat pussit sen mukavampi ihminen. Ja nyt puhutaan silmäpussukoista.
Itselläni on sinivihreät. Tosin en voi sanoa olevani kovin helposti kateellinen?
Entäs sitten mustat ja violetit? Mustia silmiä on paljon, mutta luonnostaan violettejakin on olemassa. Ne ovat tosin hyvin harvinaisia.- hyvinkääläinen
Mitenköhän mä tuota kattoisin, mulla on vihreet silmät mutta ne on keskeltä ruskeet.................. No ehkä mä katon molempia :D :D
- Pussit pullollaan
Mä en voi katsoa peiliin. On noi pussit niin isot. Siis silmäpussit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1791384- 881214
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2191131- 68952
- 62744
- 55600
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29504- 45497