Keravalla liikkuu tuusulan lisäksi varkaita jotka ovat olevinaan mykkiä kaupustelijoita. Esim. saviolla nuori romanikundi asialla.
Hyrylässäkin näitä on ollut yhä enemmän. Miehiä ja naisia. Kuurous on aika suosittu tekosyy olla mukamas myymässä tai kerjäämässä jotain. Totuus on kuitenkin se, että samalla kun he kiinnittävät huomion tekoviittomiinsa tai lappuihin, uhri ei huomaa kuinka hänen selkänsä taakse tutkaillaan etsien omaisuutta, hälytyslaitteita jne.
Kannattaa välittömästi soittaa hätäkeskukseen, jotta poliisi voi kerätä nämä talteen. Muistakaa tuntomerkit ja poistumissuunta. He ovat ovella vain yhtä tarkoitusta varten: omaisuuden varastaminen.
Keskarissa Hyrylässä sattui maanantaina tapaus, jossa ulkomaalainen nainen oli tunkeutunut ilman lupaa 90-vuotiaan naisen eteiseen. Lintuaiheisia koruja kaupitellut nainen ei ollut puhunut mitään, vaan ojentanut vanhukselle lapun, jossa oli kertonut olevansa syöpää sairastavan lapsen äiti, jonka mies on työtön.
http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/280826-kaupustelija-tunkeutui-90-vuotiaan-kotiin
Varoitus romani "kaupustelijasta"
alattil
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440