Nukun 8 tuntia - vuorokaudesta jää jäljelle 16 tuntia. Teen aamusta iltaan töitä 8 tuntia - jää jäljelle 8 tuntia. Työmatkoihin menee päivässä 2,5 tuntia - jää 5,5 tuntia. Haen lapset päiväkodista, menen kauppaan, tämä hoituu 1 tunnissa - jää 4,5 tuntia. Kotona ruuan laittamista, tiskausta, pyykinpesua, pikkusiivousta 1,5 tunti - jää 3 tuntia. Lasten vieminen harrastuksiin 1 tunti - jää 2 tuntia. Koiran aamu- ja iltalenkit 1 tunti - jää 1 tuntia, joka kuluu joka ikinen päivä puhelimessa kuunnellen iäkkään äitini itkua, kun hän on niin yksinäinen, hänen päivänsä eivät kulu, hän tuntee olevansa hyödytön, kukaan ei tarvitse häntä, hänellä on ikävä minua ja perhettäni, miksi emme käy, miksi emme välitä hänestä. Yritän keksiä hänelle kaikkea tekemistä, harrastuksia, kerhoja, mikään ei käy. Pyydän kylään (asuu 10 km päässä), ei kuulemma viihdy meillä, ei halua tunkeilla. Oma koti on paras paikka. Vihjailen, että hän olisi meille hyödyllinen (lasten nouto päiväkodista, kotityöt, koiran ulkoilutus), mutta ei käy. Hän on jo omat lapset kasvattanut ja se riittää. *huoh* Kun mikään ei riitä. Miksi ihmeessä mulla on niin syyllinen olotila???
Mä en riitä joka paikkaan
Se tekee sitten 0 h
1
144
Vastaukset
- 3+13=?
minullakin 24 h, kun se on elämän sisältö ja annan lapsille rahaa- se on enemmän hyödyllistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302866Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081847Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171434
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731370Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771179- 311038
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa981016