Osaisiko kukaan valaista asiaa, mistä ihmeestä mahtaa johtua paikallinen ilmiö nimeltä suvaitsemattomuus?
Kaupunki on täynnä fiksuja, koulutettuja, sivistyneitä ihmisiä, ja silti yleinen ilmapiiri
huokuu senkaltaista suvaitsemattomuutta, jota on erittäin vaikea ymmärtää sivistysmaassa vuonna 2014.
Onko kysymys jostakin "katoavasta kansanperinteestä" jota yritetään ylläpitää puoliväkisin koskapa niin on ollut aina tapana?
Tarkoituksella en lähde erittelemään mihin paikallisiin ilmiöihin viittaan, eiköhän
jokainen paikallinen itsekin tiedä, mitkä kaikki "erilaisuuden" muodot ovat niitä,
joita tässä kylässä ei hyvällä silmällä katsota.
Maailma olisi tosi ikävä paikka, jos kaikki olisivat vain kopioita toisistaan, eikö vaan? Meille kaikille samanlaisille ja erilaisille on riittävästi tilaa jopa täällä Orivedellä.
Ei erilaisuus oikeasti ole kenellekään uhka ,vaan rikkaus
mitä me suvaitsemme tässä kylässä?
12
635
Vastaukset
- Oriveden toivot
- nahkapää
tuo kertoo orivedestä paljon. Hei mennää kaikki yläpubiin ja laitetaan pilotit päälle!
- orivesiläinen
nahkapää kirjoitti:
tuo kertoo orivedestä paljon. Hei mennää kaikki yläpubiin ja laitetaan pilotit päälle!
Pilottirotsimiehet on komeita. . terv. Homo
- lakasinkone tietysti
orivesiläinen kirjoitti:
Pilottirotsimiehet on komeita. . terv. Homo
onko nämä pilotit jotain kuljettjajia?
- orivesiläinen
lakasinkone tietysti kirjoitti:
onko nämä pilotit jotain kuljettjajia?
ne kuljettaa mut metsän siimekseen ja raiskaa mut pyllyyn ja suuhun
- Oriveteläisiä
orivesiläinen kirjoitti:
ne kuljettaa mut metsän siimekseen ja raiskaa mut pyllyyn ja suuhun
Metsänsiimeksessä olet oppisi saanut kun väität olevasi orivesiläinen.
- tietoatahdon
"Tarkoituksella en lähde erittelemään mihin paikallisiin ilmiöihin viittaan,"
Pakko sanoa että ei nyt aukea tämä. Mitä täällä ei siis suvaita? Opistolaisia??
Ja mitä tarkoitat suvaitsemisella? Miten ihmisiä estetään olemasta omia itsejänsä? Kiinnostaa oikeasti tämä aihe. - orivesiläinen
Tarkoitatko erilaisuudella Oriveden homo- ja lesbokavereita?
- iiggpiuigpigiigiigpi
Vasenkätisiä, oikeakätisiä, punatukkaisia jne
kasvakaa nyt juntit aikuisiksi. sillä mitä muut tekee ei ole mitään merkitystä teille.- Abdikadir Hussein
oNKO TEILLA HUVIA PENSAITA, JOISSA VOI KYYRISTELLÄ KOULUTIEN VARELLA
- Parempaan päin
On Orivesi muuttunut paljon suvaitsevampaan suuntaan!
- Seisoo ja löystyy
Puhut totta. Orivedellä seurakunnan väki katsoo vierestä kun toinen toteuttaa haaveitaan. Mediassa puhutaan hiippakunnan seurakunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569