Onko tuollaist enää, ku tuntuu, et kaikki menee vaa toho paskamassaan, eikä muuta olekaan. Ainut suomalainen, jota kuuntelen on 501.
Hyvää suomalaista musiikkia?
10
85
Vastaukset
- miu^o.o^/
Suomalaisia bändejä mitä ite kuuntelen on esim. The 69 eyes, children of bodom, teräsbetoni, motley crue ja turisas. Siinä oli nyt muutama:)
- taniquetil
Mötley Crüe ei oo kyllä suomalainen bändi.
Minä kuuntelen suomalaisista enimmäkseen Riuttaa, Rubikia, CMX:ää. Elektronisesta en tiedä. - miu^o.o^/
ja kukakohan ihana ihminen on alkanu käyttää tätä mun nimeä.. kuuntelen kyllä heviä, mutta en juurikaan mötley crüe:ta tai the 69 eyes:siä.. sitäpaitsi kaikkihan tietää että se ei ole suomalainen ja lisäksi oot kirjottanu ton väärin.. vitun idiootti hanki oma nimi ja elämä!
On niitäkin, jotka eivät mene massan mukana, esim. Eleanoora Rosenholm, Kuusumun profeetta ja Yona.
- jtn12345
Nightwish ja TheRasmus
- hhhryvff
Vaasankatu SS, Kakka-hätä 77, Pää Kii, jos siis punk menee.
- miu^o.o^/
kuuntelen eläkeläisiä
- miu^o.o^/
tämäkään en ole minä... menkää oikeesti ettimään se elämä jostain, kukaan ei jaksa tälläsii paskoi jotka pöllii toisten nimet ja selittää jotai typerää..
t. aito miu^o.o^/ - -_______________-
miu^o.o^/ kirjoitti:
tämäkään en ole minä... menkää oikeesti ettimään se elämä jostain, kukaan ei jaksa tälläsii paskoi jotka pöllii toisten nimet ja selittää jotai typerää..
t. aito miu^o.o^/Jos sinua oikeesti haittaa muiden käyttävän "sinun nimimerkkiäsi" niin miksi et vain rekisteröi sitä? Jeez
- Fuck the suomimusiikki
Sori. Sellasta ei oo koskaan ollukkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628