Tiedättekö, löytyykö Turun seuduilta KENGÄTTÖMIEN kavioiden vuolijaa, joka kävisi vuolemassa ja joka voisi mahdollisesti myös opettaa omistajaa vuolemaan ja huolehtimaan oman hevosensa kavioista ?
Olisi mahtavaa löytää tälläinen henkilö, olisin todella kiitollinen jos joku tietäisi tälläisen henkilön. :)
Kengättömien kavioiden vuolija, Varsinais-Suomi!
3
184
Vastaukset
- Kasiro
Kengitysseppä hoitaa myös kengättömät kaviot. Joten kyseleppä sepältä miten ne vuollaan mutta itse antaisin sepän vuolla, hän on sentään ammattilainen. Ei hän kenkiä laita ellet pyydä ja kun ilmoitat jo tilatessasi hänet että pelkkä vuolu.
- -ipsukka-
Etsin kengättömien kavioiden vuolijaa. Kengättömät kaviot vuollaan eri tavalla, kuin kavioit, joihin tulisi kenkä.
- Minna oulusta
Etkö ymmärtänyt: Seppä osaa myös kengättömät kaviot. Seppä hoitaa myös varsat, shettikset monet siitostammat ym , niillekkään ei tule kenkiä.
Seppä vuolee sekä kengälliset että kengättömät ja tietää että ne vuollaan erilailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275