Pääsin eläkkeelle! :D

Elakelainen345

Pääsin eläkkeelle, vähänkö on siistii! :D

14

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimiten

      latvapeekakkonenko

    • henrik ijäs72

      latvarasula mitä kuuluu?

      • henrik ijäs72

        mitä reijolle kuuluu järven vieressä


    • henrik ijäs72

      minäkin työkyvyttömyyseläkkeellä summa ei ole paljon ei etes 950e kuukaudessa

    • iita3

      Pääsin myös eläkkeelle tehtyäni työtä hirmu pitkän ajan.Kuinkas kävikään,en osannut valmistautua eläkkeellä olemiseen.Ensin meni hyvin eläkepäivät,sitten alkoi menemmään todella huonosti,hyvä kun jäin henkiin.Yhteiskunnalle olisi tietysti ollut parempi kun olisin poistunut elämästä,olisi säästynyt nekin rahat johonkin muuhun.
      Nyt olen ollut jo pitkään pois työelämästä,jatottunut tähän toisenlaiseen olotilaan.
      Sanon teille jotka siirrytte jatkuvalle vapaalle,valmistakaa itsenne siihen.vaikka sitten vapaaehtois työtä tekemässä sielä entisellä työpaikalla,jos ei palkallinen enää onnistu.Ei tietenkään joka päivä,vaan silloin kun siltä tuntuu.Kyllä se mieli töihin vetää silloin tällöin,vaikka töissä ollessanne ette siihen uskoisikaan.Nyt en enää kaipaa työelämään pätkääkään.On kiva olla vapaa kuin taivaan lintu.Jotkut ehkä suurin osa meistä osaa jäädä eläkkeelle,mutta toisilta se ei niin sujukkaan helposti.

    • lkjfas

      Viime kesäkuussa pääsin itsekin eläkkeelle 48-vuotiaana. Työkyvyttömyyseläke kopsahti kolmen vuoden väännön seurauksena.
      Juuri oikeaan aikaan,sanoisin.

    • Pohjoisen tyttö

      Olen ollut 7 kk eläkkeellä ja nyt pikku hilja alan tottua tähän "joutenoloon". Voin kyllä vilpittömästi sanoa, että totutteluaha tämä on ollut. Työelämää 43 vuotta takana ja sitten se yhtäkkiä vain tulee tiensä päähän. Mutta nou hätä - pikkuhiljaa tämä eläkeläisen olotila on muuttunut aika mukavaksi ja nautittavaksi.
      Viimeiset viikot olen saanut nauttia auringonpaisteesta päivittäin kävellessäni parin tunnin lenkkejä läheisellä järvenjäällä. Upea ilma,upea maisema ja ihana,että terveyttä liikkua ja lenkkeillä omissa mielenmaisemissani.

    • henrik ijäs72

      harrastukset kuuluu eläkkeeseen itsellä pyöräily ja snooker joskus

      • henrik ijäs72

        arkistotöitä voisin eläkkeellä tehdä jos lisäansiota,.


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        arkistotöitä voisin eläkkeellä tehdä jos lisäansiota,.

        ei pystynyt keskustassa kun asuin tehdä töitä otti henkeen


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        ei pystynyt keskustassa kun asuin tehdä töitä otti henkeen

        oulun uudessa sairaalassa olin


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        oulun uudessa sairaalassa olin

        eläkkeelle pääsin nuorena koska kuulen ääniä ulkopuolisia.


    • nuorena jo...

      mä oon ollut koko aikuisikäni työkyvytön ja nyt kun täytin 30 3 vuotta sitten niin vihdoinkin lopullinen eläke,ei tarvi enää pelätä että katkeis.pieni on kansaneläke kun ei ole töitä tehnyt mutta jotenkuten pärjään.ei työt vaan oo kaikille tarkoitettu.

    • dirli

      Olen ollut eläkkeellä 4,5 vuotta ja aina vain tämä tuntuu ihanalta!
      Kun pääsin nivelrikon vuoksi eläkkeelle vaivatkin väistyivät. Ei ole enää kipuja ollenkaan kun ei tarvitse työssä raataa vaan voi säästellä niveliään.
      Nautin kiireettömistä aamuista ja siitä että saan itse päättää ajankäytöstäni.
      En kaipaa mitään virikkeitä enkä tarvitse ketään leikittämään itseäni. Viihdyn omassa hyvässä seurassani eikä aika ole tullut pitkäksi ikinä.
      Aloittajalle lokoisia eläkepäiviä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe