Pääsin eläkkeelle, vähänkö on siistii! :D
Pääsin eläkkeelle! :D
14
253
Vastaukset
- vaimiten
latvapeekakkonenko
- henrik ijäs72
latvarasula mitä kuuluu?
- henrik ijäs72
mitä reijolle kuuluu järven vieressä
- henrik ijäs72
minäkin työkyvyttömyyseläkkeellä summa ei ole paljon ei etes 950e kuukaudessa
- iita3
Pääsin myös eläkkeelle tehtyäni työtä hirmu pitkän ajan.Kuinkas kävikään,en osannut valmistautua eläkkeellä olemiseen.Ensin meni hyvin eläkepäivät,sitten alkoi menemmään todella huonosti,hyvä kun jäin henkiin.Yhteiskunnalle olisi tietysti ollut parempi kun olisin poistunut elämästä,olisi säästynyt nekin rahat johonkin muuhun.
Nyt olen ollut jo pitkään pois työelämästä,jatottunut tähän toisenlaiseen olotilaan.
Sanon teille jotka siirrytte jatkuvalle vapaalle,valmistakaa itsenne siihen.vaikka sitten vapaaehtois työtä tekemässä sielä entisellä työpaikalla,jos ei palkallinen enää onnistu.Ei tietenkään joka päivä,vaan silloin kun siltä tuntuu.Kyllä se mieli töihin vetää silloin tällöin,vaikka töissä ollessanne ette siihen uskoisikaan.Nyt en enää kaipaa työelämään pätkääkään.On kiva olla vapaa kuin taivaan lintu.Jotkut ehkä suurin osa meistä osaa jäädä eläkkeelle,mutta toisilta se ei niin sujukkaan helposti. - lkjfas
Viime kesäkuussa pääsin itsekin eläkkeelle 48-vuotiaana. Työkyvyttömyyseläke kopsahti kolmen vuoden väännön seurauksena.
Juuri oikeaan aikaan,sanoisin. - Pohjoisen tyttö
Olen ollut 7 kk eläkkeellä ja nyt pikku hilja alan tottua tähän "joutenoloon". Voin kyllä vilpittömästi sanoa, että totutteluaha tämä on ollut. Työelämää 43 vuotta takana ja sitten se yhtäkkiä vain tulee tiensä päähän. Mutta nou hätä - pikkuhiljaa tämä eläkeläisen olotila on muuttunut aika mukavaksi ja nautittavaksi.
Viimeiset viikot olen saanut nauttia auringonpaisteesta päivittäin kävellessäni parin tunnin lenkkejä läheisellä järvenjäällä. Upea ilma,upea maisema ja ihana,että terveyttä liikkua ja lenkkeillä omissa mielenmaisemissani. - henrik ijäs72
harrastukset kuuluu eläkkeeseen itsellä pyöräily ja snooker joskus
- henrik ijäs72
arkistotöitä voisin eläkkeellä tehdä jos lisäansiota,.
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
arkistotöitä voisin eläkkeellä tehdä jos lisäansiota,.
ei pystynyt keskustassa kun asuin tehdä töitä otti henkeen
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
ei pystynyt keskustassa kun asuin tehdä töitä otti henkeen
oulun uudessa sairaalassa olin
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
oulun uudessa sairaalassa olin
eläkkeelle pääsin nuorena koska kuulen ääniä ulkopuolisia.
- nuorena jo...
mä oon ollut koko aikuisikäni työkyvytön ja nyt kun täytin 30 3 vuotta sitten niin vihdoinkin lopullinen eläke,ei tarvi enää pelätä että katkeis.pieni on kansaneläke kun ei ole töitä tehnyt mutta jotenkuten pärjään.ei työt vaan oo kaikille tarkoitettu.
- dirli
Olen ollut eläkkeellä 4,5 vuotta ja aina vain tämä tuntuu ihanalta!
Kun pääsin nivelrikon vuoksi eläkkeelle vaivatkin väistyivät. Ei ole enää kipuja ollenkaan kun ei tarvitse työssä raataa vaan voi säästellä niveliään.
Nautin kiireettömistä aamuista ja siitä että saan itse päättää ajankäytöstäni.
En kaipaa mitään virikkeitä enkä tarvitse ketään leikittämään itseäni. Viihdyn omassa hyvässä seurassani eikä aika ole tullut pitkäksi ikinä.
Aloittajalle lokoisia eläkepäiviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029