Haluaisin niin olla uskossa, mutta kun en voi. Tupakan synti sitoo - vai onko se synti. Joskus tekee mieli ottaa vähän huikkaakin mutta kun ei voi - uskovainen nääs. Iäksi kadotettu?
Onko se totta että kuoleman jälkeenkin on joko taivas tai helvetti? Jos kerran näin on niin miksi uskovaiset ihmiset eivät ole yötä päivää etsimässä näitä sieluja jotka menee kadotukseen?
Miksi en näe kadun kulmissa, raitiovaunussa, junassa bussissa tai metrossa uskovaisia HUUTAMASSA IHMISILLE että uskokaa nyt, tämä juttu on tosi älkää menko helvettiin. Jos tää on mukamas niin tärkee juttu niin missä te kaikki uskikset ootta? Haloo Hei?
elämää onko
naali paiseperä
2
184
Vastaukset 2
- ....
Tupakanpoltto on iljettävä tapa, olipa uskovainen tai pakana.
Kukaan itseään kunnittava ihminen ei nyky-aikana polta tupakkaa. Alkoholi maltillisesti käytettynä on ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520