Haluaisin niin olla uskossa, mutta kun en voi. Tupakan synti sitoo - vai onko se synti. Joskus tekee mieli ottaa vähän huikkaakin mutta kun ei voi - uskovainen nääs. Iäksi kadotettu?
Onko se totta että kuoleman jälkeenkin on joko taivas tai helvetti? Jos kerran näin on niin miksi uskovaiset ihmiset eivät ole yötä päivää etsimässä näitä sieluja jotka menee kadotukseen?
Miksi en näe kadun kulmissa, raitiovaunussa, junassa bussissa tai metrossa uskovaisia HUUTAMASSA IHMISILLE että uskokaa nyt, tämä juttu on tosi älkää menko helvettiin. Jos tää on mukamas niin tärkee juttu niin missä te kaikki uskikset ootta? Haloo Hei?
elämää onko
naali paiseperä
2
138
Vastaukset
- ....
Tupakanpoltto on iljettävä tapa, olipa uskovainen tai pakana.
Kukaan itseään kunnittava ihminen ei nyky-aikana polta tupakkaa. Alkoholi maltillisesti käytettynä on ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339