Tapasin mahtavan miehen ja neljänsillä treffeillä päädyimme hänen asunnolleen juopuneina. En ole ikinä harrastanut suojaamatonta seksiä muuta kuin lasteni isän kanssa, mutta nyt suostuin melkein heti, kun mies sitä ehdotti. Toki tivasin, että olihan hän varmasti terve jne. mutta kukapa olisi siinä vaiheessa sanonut vaikka kantavansa HI-virusta.
Seksi oli elämäni parasta ja ihmettelen itseäni, ettei kaduta tai pelota.
Suuresti on tullut jo ammatinkin puolesta saarnattua turvaseksin tärkeydestä. Näin sitä kuitenkin itse turvallisuuskin lyö välillä hanskat naulaan ja nyt ei muuta kuin odotetaan ja katsotaan, tuleeko seurauksena tauti tai lapsi vai ei kumpaakaan.
En edelleenkään suosittele samaa muille. Halusin vain jakaa kokemukseni.
suojaamaton seksi uuden tuttavuuden kanssa
14
1356
Vastaukset
- onnea matkaan
Voi *ittu. Ei edes raskaudenehkäisyä?
- juusopekka
"eewaa", olet yhtä kokemusta rikkaampi. Pääsääntönä voi pitää, että ihminen ei ymmärrä mitään, mitä ei ole kokenut. Turvaseksistä ja kondomeista on saarnattu jatkuvasti tajuamatta, missä tilanteessa ihmiset "laiminlyövät" turvaseksin.
Jouduin kerran tyttöystäväni (naimisissa oleva rouva) kanssa tilanteeseen, että hänellä ei vielä ollut pillereitä. Hän pyysi, että pitäisin kyrpääni hänen vitussansa vielä hetken, koska se tuntui niin hyvältä. Tunsin kyllä, että kohta laukean, koska minustakin tuntui niin hyvältä, mutta yritin toteuttaa yhteisen halumme yhdynnän pitkittämisestä sillä seurauksella, että tuli pieni etukäteisvuoto ennen kuin vedin kyrpäni hänen vitustaan. Siinä sitten jännitettiin muutama päivä ja tehtiin raskaustestejä. Jos meiltä olisi etukäteen kysytty, olisimme varmasti sanoneet, ettei tällaista tilannetta tule.
Itse olen alkoholisti (kuivilla) ja olen yrittänyt edes analogian kautta joitakin saada ymmärtämään, miltä alkoholistista tuntuu. Täysin turha yritys. Sen sijaan muut alkoholistit, sekä kuivilla että "kentällä" olevat ymmärtävät jo parista sanasta.
Iloitsen muuten miellyttävästä kokemuksestasi! Hyvää jatkoa! :)- hyvä juuso!
Tekstistäsi on luettavissa se kuinka vähättelet asioiden vakavuutta viestiketjun aloittajan mahdollisten ongelmien suhteen. Tai haluat itse pitää tällaisia ongelmia vähäpätöisinä. Kuitenkin haluat lukijoiden ymmärtävän sen kuinka vaikeaa alkoholisteilla on. Haluat siis lukijoiden ottavat alkoholismin vakavana sairautena. Olet siis narsisti joka haluaa että sinua silitetään päästä ennemmin kuin viestiketjun aloittajaa. Luultavasti tuo narsismi on juurikin tehnyt sinusta alkoholistin. Ja nämä minun puheet saattavat ohjata sinua takaisin alkoholin pariin koska ajaudut tästä entistä syvemmälle miettimään omaa narsismiasi ja sitä mistä itsesäälisi johtuu. Et halua myöntää itsellesi olevasi narsisti vaan haluat syyllistää muita. Alkoholin avulla se onnistuu aivan loistavasti. Ei tarvitse välittää muista ihmisistä kun vaan vetää kaljaa, nauraa muille ja pitää muita ihan pelleinä. Olen nähnyt näitä ihmisiä lähipiirissäni 3 pahempaa tapausta ja muita lievempiä tapauksia.
Ikävä kyllä paras hoitomuoto tuohon sinun itsesääliin ja narsismiin on luultavasti juurikin narsismi. Kun syyllistää toisia niin ei tarvitse tarttua alkoholiin ja voi elää elämänsä loppuun saakka katkerana ihmisenä joka vihaa muita ihmisiä sen vuoksi että muut ihmiset eivät ymmärrä itseä. Se on kyllä totta että muut ihmiset eivät ymmärrä sinunkaltaisia ihmisiä koska sinä et edes itse ymmärrä itseäsi. Et itse ymmärrä omaa katkeruuttasi, vihaa ja narsismia, mutta luultavasti se on peräisin vanhemmistasi. Joskus myös muu yhteiskunta onnistuu vaikuttamaan ihmiseen niin suuresti että tulee suuria psyykkisiä ongelmia, mutta useimmiten syyllisiä ovat omat vanhemmat joita on rakastanut ja joihin on luottanut ja juuri tämä luottamus ja rakkaus tekee tästä hyvin petollista. Jos äiti on kannustanut siihen että poika on "hyvä poika" ja paljon parempi kuin muut pojat ja lapsi uskoo tämän niin tottakai siinä katkeroituu kun ei saa arvostusta muulta yhteiskunnalta vaikka olisi muita parempi. Ei kuitenkaan pitäisi jäädä sellaisten kanssa leikkimään jotka eivät anna arvostusta. Sinä et kuitenkaan tule saamaan minun arvostusta kun vähättelet aloittajan tekstiä ja pyrit saamaan itsellesi arvostusta. - juusopekka
hyvä juuso! kirjoitti:
Tekstistäsi on luettavissa se kuinka vähättelet asioiden vakavuutta viestiketjun aloittajan mahdollisten ongelmien suhteen. Tai haluat itse pitää tällaisia ongelmia vähäpätöisinä. Kuitenkin haluat lukijoiden ymmärtävän sen kuinka vaikeaa alkoholisteilla on. Haluat siis lukijoiden ottavat alkoholismin vakavana sairautena. Olet siis narsisti joka haluaa että sinua silitetään päästä ennemmin kuin viestiketjun aloittajaa. Luultavasti tuo narsismi on juurikin tehnyt sinusta alkoholistin. Ja nämä minun puheet saattavat ohjata sinua takaisin alkoholin pariin koska ajaudut tästä entistä syvemmälle miettimään omaa narsismiasi ja sitä mistä itsesäälisi johtuu. Et halua myöntää itsellesi olevasi narsisti vaan haluat syyllistää muita. Alkoholin avulla se onnistuu aivan loistavasti. Ei tarvitse välittää muista ihmisistä kun vaan vetää kaljaa, nauraa muille ja pitää muita ihan pelleinä. Olen nähnyt näitä ihmisiä lähipiirissäni 3 pahempaa tapausta ja muita lievempiä tapauksia.
Ikävä kyllä paras hoitomuoto tuohon sinun itsesääliin ja narsismiin on luultavasti juurikin narsismi. Kun syyllistää toisia niin ei tarvitse tarttua alkoholiin ja voi elää elämänsä loppuun saakka katkerana ihmisenä joka vihaa muita ihmisiä sen vuoksi että muut ihmiset eivät ymmärrä itseä. Se on kyllä totta että muut ihmiset eivät ymmärrä sinunkaltaisia ihmisiä koska sinä et edes itse ymmärrä itseäsi. Et itse ymmärrä omaa katkeruuttasi, vihaa ja narsismia, mutta luultavasti se on peräisin vanhemmistasi. Joskus myös muu yhteiskunta onnistuu vaikuttamaan ihmiseen niin suuresti että tulee suuria psyykkisiä ongelmia, mutta useimmiten syyllisiä ovat omat vanhemmat joita on rakastanut ja joihin on luottanut ja juuri tämä luottamus ja rakkaus tekee tästä hyvin petollista. Jos äiti on kannustanut siihen että poika on "hyvä poika" ja paljon parempi kuin muut pojat ja lapsi uskoo tämän niin tottakai siinä katkeroituu kun ei saa arvostusta muulta yhteiskunnalta vaikka olisi muita parempi. Ei kuitenkaan pitäisi jäädä sellaisten kanssa leikkimään jotka eivät anna arvostusta. Sinä et kuitenkaan tule saamaan minun arvostusta kun vähättelet aloittajan tekstiä ja pyrit saamaan itsellesi arvostusta.Viestisi kertoo, että olet joko ymmärtänyt väärin tai olet ollut poikkeavassa tilassa.
Pyrin juuri tuomaan esiin, miten ap.:n kokemusta eivät ymmärrä ne jotka eivät ole vastaavaa kokeneet. Kerroin siis kaksi asiaa, joista edellinen on lähes vastaava, toinen analoginen. Pyrin
tuomaan esiin, että ap.:n kokema tilanne oli erittäin ymmärrettävä, mutta useille vielä kokematon.
Olet keksinyt itse sekä unen että unen selityksen. Siitä huolimatta, iloitsen ap.:n kokemuksesta, koska kaikki viittaa siihen, että hän itsekin iloitsee. :) - juusopekka
hyvä juuso! kirjoitti:
Ikävä kyllä paras hoitomuoto tuohon sinun itsesääliin ja narsismiin on luultavasti juurikin narsismi. Kun syyllistää toisia niin ei tarvitse tarttua alkoholiin ja voi elää elämänsä loppuun saakka katkerana ihmisenä joka vihaa muita ihmisiä sen vuoksi että muut ihmiset eivät ymmärrä itseä. Se on kyllä totta että muut ihmiset eivät ymmärrä sinunkaltaisia ihmisiä koska sinä et edes itse ymmärrä itseäsi. Et itse ymmärrä omaa katkeruuttasi, vihaa ja narsismia, mutta luultavasti se on peräisin vanhemmistasi. Joskus myös muu yhteiskunta onnistuu vaikuttamaan ihmiseen niin suuresti että tulee suuria psyykkisiä ongelmia, mutta useimmiten syyllisiä ovat omat vanhemmat joita on rakastanut ja joihin on luottanut ja juuri tämä luottamus ja rakkaus tekee tästä hyvin petollista. Jos äiti on kannustanut siihen että poika on "hyvä poika" ja paljon parempi kuin muut pojat ja lapsi uskoo tämän niin tottakai siinä katkeroituu kun ei saa arvostusta muulta yhteiskunnalta vaikka olisi muita parempi. Ei kuitenkaan pitäisi jäädä sellaisten kanssa leikkimään jotka eivät anna arvostusta. Sinä et kuitenkaan tule saamaan minun arvostusta kun vähättelet aloittajan tekstiä ja pyrit saamaan itsellesi arvostusta.Jäi viela vaivaamaan huomio, että seka ap.:n että sinun kielellinen kompetenssisi ja tyylisi olivat näille palstoille tavallista parempia ja yhtäläisiä. Siitä syntyi epäily, oletko sama henkilö.
Jos näin on, mitä en suinkaan toivo, ongelmasi ovat kyllä syvemmällä kuin arvelin lukiessani aloituskirjoituksen. - hyvä juuso!
juusopekka kirjoitti:
Viestisi kertoo, että olet joko ymmärtänyt väärin tai olet ollut poikkeavassa tilassa.
Pyrin juuri tuomaan esiin, miten ap.:n kokemusta eivät ymmärrä ne jotka eivät ole vastaavaa kokeneet. Kerroin siis kaksi asiaa, joista edellinen on lähes vastaava, toinen analoginen. Pyrin
tuomaan esiin, että ap.:n kokema tilanne oli erittäin ymmärrettävä, mutta useille vielä kokematon.
Olet keksinyt itse sekä unen että unen selityksen. Siitä huolimatta, iloitsen ap.:n kokemuksesta, koska kaikki viittaa siihen, että hän itsekin iloitsee. :)"Siitä huolimatta, iloitsen ap.:n kokemuksesta, koska kaikki viittaa siihen, että hän itsekin iloitsee. :)"
Totta. Kaikki viittaa siihen. Hieman sama kuin minä löisin sinua pesäpallomailalla päähän ja toteasin että tämä oli hyvä juttu josta koko kansakunta iloitsee. Saattaisit tulla sanomaan Suomi24:een että kannattaa varoa tuolla ulkona, siellä riehuu joku hullu pesäpallomailan kanssa. Minä saattaisin tulla vastaamaan sinun viestiketjuun että se on vain kokemus siinä missä muutkin kokemukset elämässä. Kokemuksista sitä ihminen rikastuu! Eli onnea vain sinullekin tästä uudesta kokemuksesta!
"En edelleenkään suosittele samaa muille. Halusin vain jakaa kokemukseni."
Tämä teksti tosiaan osoittaa sen että viestiketjun aloittaja iloitsee tästä kokemuksesta. Kaikki tosiaan viittaa siihen!
Ei muuta kuin hymyä suupieliin :) - juusopekka
hyvä juuso! kirjoitti:
"Siitä huolimatta, iloitsen ap.:n kokemuksesta, koska kaikki viittaa siihen, että hän itsekin iloitsee. :)"
Totta. Kaikki viittaa siihen. Hieman sama kuin minä löisin sinua pesäpallomailalla päähän ja toteasin että tämä oli hyvä juttu josta koko kansakunta iloitsee. Saattaisit tulla sanomaan Suomi24:een että kannattaa varoa tuolla ulkona, siellä riehuu joku hullu pesäpallomailan kanssa. Minä saattaisin tulla vastaamaan sinun viestiketjuun että se on vain kokemus siinä missä muutkin kokemukset elämässä. Kokemuksista sitä ihminen rikastuu! Eli onnea vain sinullekin tästä uudesta kokemuksesta!
"En edelleenkään suosittele samaa muille. Halusin vain jakaa kokemukseni."
Tämä teksti tosiaan osoittaa sen että viestiketjun aloittaja iloitsee tästä kokemuksesta. Kaikki tosiaan viittaa siihen!
Ei muuta kuin hymyä suupieliin :)En ymmärtänyt viestistäsi yhtään mitään. :)
- Idiootit____
Hienoa hienoa.
- Marko*
Olen mies ja voin kertoa ettei mikään tunnu sen jännittämältä kuin päästä uutta naista panemaan ilman kumia. Aika vaikea kuvailla miltä tuntuu työntää läpimään ja liukkaaseen pilluun munansa ja hitaasti nai nauttien pillusta, naisesta. En tiedä onko muilla jotakin luolamiesajalta periytyvää fetissiä, että aina kun harrastan suojaamatonta seksiä on pakko päästää kokolasti sisään riippumatta onko naisella pillereitä vai ei. Ei kovin fiksua, mutta minkä himoilleen voi :D
- Kärpix
Hyvä Marko! Meitä on sitten kaksi. Joskus vieras nainen on pyytänyt ns. yhden yön suhteessa laittamaan kondomia. Kerran tein läpällä sen, että rapistin vain karkkipaperia, ennen kuin ryhdyin panemaan paljaalla. Se oli todella hyvä ja kiihkeä pano. Nainen kuitenkin suuttui, kun huomasi kuuman lastin ryöppyävän sisälleen. Jouduin pihalle, mutta se oli sen arvoista!
- jukmjui,kiul,
Kokemusta on, ja nimenomaan humalassa tulee harrastettua suojaamatonta seksiä, vaikka periaatteessa tietää kaikki riskit ja olisi muuten kuinka järkevä ihminen tahansa. Mikähän siihen auttaisi? En ole vielä keksinyt.
- Eeee waaaaa
Anna mennä vaan! Mitä sitä hetken hekumassa ehkäisystä.
- ei koskaan
Kerran kokeilin kumia uuden naisen kanssa. En tee sitä toiste, pahanhajuinen kortsu ja kamalaa hinkkaamista turhan vuoksi.
Nykyisin teen jo ”kättelyssä” selväksi etten ole kumimiehiä niin ei tarvitse tivata eikä pelotella.
Kumia vaativat naiset ei ole minua varten eivätkä ole muita huonompia. Se vaan ei ole mun juttu. En ole pitänyt asiaa salassa joten kaikki minut tuntevat naiset tietävät tilanteen ja siksi vain osa on ”saatavilla”.
Juuri nyt mulla on vaki joka sanoo vihaavansa kumia ja tykkää ns. ehkäisyrenkaasta.
Jos toisen terveyteen ei voi täysin luottaa on paras jättää panematta. - fhmfhmfhmfh
Juusopekka ja hyvä juuso ovat sama tyyppi, elikkämies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408