ruumiisiin sekaantuminen tulisi laillistaa!
Vihreäthän (vihr.) ja vasemmisto "vas" voisivat alkaa ajamaan tätä asiaa.
Nekrofilia, eli
18
610
Vastaukset
- laillista kaiketi
Onko se edes laitontakaan, paheksuttavaa kyllä mutta onko se oikeasti laitonta ? Jos se on rikos niin ei siinä ole uhria jolla olisi vaateita "väkisinmakaajaansa" kohtaan. Sama asia jos panisi 400 grammaa Saarioisen sika-nautajauhelihaa. Itse ruumiin pumpaamisesta käsittääkseni ei ole koskaan niitä tuomiota tullut vaan niistä toimista mitä on pitänyt tehdä että pääsee ruumista pumppaamaan. Itse aktissa ei taida olla laillisesta näkökulmasta katsottuna mitään voi syytteitä nostaa.
- Saanko minä
kaivaa sinun isoäitivainaasi haudasta ulos ja nussia häntä, siten, että sinä näet sen? Sitäksä haluut? Sitähänsä halusit? (Provo)
- ymmärrä erot
Saanko minä kirjoitti:
kaivaa sinun isoäitivainaasi haudasta ulos ja nussia häntä, siten, että sinä näet sen? Sitäksä haluut? Sitähänsä halusit? (Provo)
Et koska silloin rikot hautarauhaa ja suoritat haudanryöstön, mutta jos löydät kuolleen pultsarin ruumiin ojasta niin voi vapaasti paneskella sitä. Ymmärrätkö että ruumis ei voi laillisessamielessä olla vastaaja (edes dementikot eivät ole) ja vainajan omainen ei voi nostaa syytettä vainajan puolesta, mutta jos joku näkee kun sekaannut ruumiseen julkisella paikalla niin niin saat sakot samalla lailla kuin jos jylpyttäisit elävää julkisella paikalla.
- ja kattia (!) kans
ymmärrä erot kirjoitti:
Et koska silloin rikot hautarauhaa ja suoritat haudanryöstön, mutta jos löydät kuolleen pultsarin ruumiin ojasta niin voi vapaasti paneskella sitä. Ymmärrätkö että ruumis ei voi laillisessamielessä olla vastaaja (edes dementikot eivät ole) ja vainajan omainen ei voi nostaa syytettä vainajan puolesta, mutta jos joku näkee kun sekaannut ruumiseen julkisella paikalla niin niin saat sakot samalla lailla kuin jos jylpyttäisit elävää julkisella paikalla.
Luulisi kumminkin että ruumiin kairaaminen katsotaan vielä 2000-luvullakin sen verran pimeeksi menoksi että lähete hullujen huoneelle vähintään tulisi, vaikka epäsuoran itsensä vahingoittamisen (mädäntyneestä ruumista saa varmaan kaikenlaisia tauteja?) varjolla?
Ei oman pask-nsa syöminen keskustorilla taida sekään ulkopuolisia katselijoita suoraan vaarantaa, ainakaan fyysisessä mielessä, mutta ei siitäkään jutusta taida pelkällä psykiatrin tunnin juttutuokiolla selvitä? Toisaalta ei näistä nykyajan hullutuksista koskaan tiedä... - bon apperir
ja kattia (!) kans kirjoitti:
Luulisi kumminkin että ruumiin kairaaminen katsotaan vielä 2000-luvullakin sen verran pimeeksi menoksi että lähete hullujen huoneelle vähintään tulisi, vaikka epäsuoran itsensä vahingoittamisen (mädäntyneestä ruumista saa varmaan kaikenlaisia tauteja?) varjolla?
Ei oman pask-nsa syöminen keskustorilla taida sekään ulkopuolisia katselijoita suoraan vaarantaa, ainakaan fyysisessä mielessä, mutta ei siitäkään jutusta taida pelkällä psykiatrin tunnin juttutuokiolla selvitä? Toisaalta ei näistä nykyajan hullutuksista koskaan tiedä...Eipäs tuo paskan syöminen laitonta ole, eikä siittä ketään voi psykiatrillekkaan pakottaa, joten mutustele ihan turvallisin mielin.
http://www.youtube.com/watch?v=mNlcle4VqZA - pane kattiasi vaan
ja kattia (!) kans kirjoitti:
Ei oman pask-nsa syöminen keskustorilla taida sekään ulkopuolisia katselijoita suoraan vaarantaa, ainakaan fyysisessä mielessä, mutta ei siitäkään jutusta taida pelkällä psykiatrin tunnin juttutuokiolla selvitä? Toisaalta ei näistä nykyajan hullutuksista koskaan tiedä..."Luulisi kumminkin että ruumiin kairaaminen katsotaan vielä 2000-luvullakin sen verran pimeeksi menoksi että lähete hullujen huoneelle vähintään tulisi, "
Niin sitä voisi luulla, mutta se voi tulla ruumiinnussija bumerangina takaisin vapaalle. Pitää olla todistettavissa oleva kliininen mielisairaus että joutuu pakkohoitoon se ei riitä että joku muu pahoittaa mielensä tämän henkilön ruumiidennussimis harrastuksesta. Pelkkä yhteiskunnallinen paheksunta ei tee tästä toiminnasta rikollista, jos siihen ei muuta rikollista toimintaa liity ja pelkkä mieltymys seksiin vainajien kanssa ei riitä pakkohoito lähetteeseen. Itkekää ja polkekaa jalkaa kuinka paljon haluatte, mutta näin se nyt vain, tämä on ihan jumalan tosi. - hepinheiluttaja
pane kattiasi vaan kirjoitti:
"Luulisi kumminkin että ruumiin kairaaminen katsotaan vielä 2000-luvullakin sen verran pimeeksi menoksi että lähete hullujen huoneelle vähintään tulisi, "
Niin sitä voisi luulla, mutta se voi tulla ruumiinnussija bumerangina takaisin vapaalle. Pitää olla todistettavissa oleva kliininen mielisairaus että joutuu pakkohoitoon se ei riitä että joku muu pahoittaa mielensä tämän henkilön ruumiidennussimis harrastuksesta. Pelkkä yhteiskunnallinen paheksunta ei tee tästä toiminnasta rikollista, jos siihen ei muuta rikollista toimintaa liity ja pelkkä mieltymys seksiin vainajien kanssa ei riitä pakkohoito lähetteeseen. Itkekää ja polkekaa jalkaa kuinka paljon haluatte, mutta näin se nyt vain, tämä on ihan jumalan tosi.ja pane sinä niitä kalmojasi!
- pyhät perversiot
hepinheiluttaja kirjoitti:
ja pane sinä niitä kalmojasi!
Sinun mieltäsihän tämä on vaivannut, minä vain väänsin sinulle rautalangasta kuinka Suomen laki ja oikeuslaitos näihin tapauksiin suhtautuu, niin ettei sinun tarvitse aina kaikista perversioista kinnostuneena aina yrittää raamattua tumputtamalla löytää rangaistuksia. Sinulla taitaa olla palstalla aloitukset jo kaikista mahdollisista perversioista eli olet moneen junaan hetivä kaveri.
- Ne ovat jo
alkaneet ajaa sitä asiaa. Viime vuonna. GOOGLETA!
- kaikki sallittua
Minkälaisia alalajeja siinä löytyy? Heteronekrofilia, homonekrofilia, homopedofiilinekrofilia...?
- Pera Pervo
Mitäs jos on homonekrofiilipedofiilizoofiili? Eli kiihoittuu vain saadessaan harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kuolleen alaikäikäisen eläimen kanssa?
- TimTT
Ajavat jo! Ainakin Vihreät! Ja insestin hyväksymistä myös! :)
http://ottolehto.puheenvuoro.uusisuomi.fi/112677-vihreät-nuoret-vapaata-seksiä-kaikille
... Vasså! :) Enjoy! (ja ota oksennusämpäri esille!) :/ - hyi hyi
hyi helkuta vieköön.
onkohan pääomapresidentti niinistöloisen (vihr.) veljenpoika nekrofiilli ja lento-oraviin sekaantuja, siinä vaankarvat pölisee kun tää vapaamuurari raiskaa oravia.. heheheh- TimTT
Voihan se olla?
Ehkä sen takia se ei ollut kovin huolissaan Talvivaarankaan lirautteluista, kun arvas että sen soosin jäljiltä Kainuun luonto on täynnänsä panovalmiita oravanraatoi!? :D
"Juu tämä Talvivaaran juttu pitää nyt selvittää perinpohjin! Ja ei lisäkysymyksiä mun pitää nyt mennä!!!" *uuuuh! :P "kuuurre, kurte, KURREEEE!"
- karvakinnas
heheheh :)
- SHELVÄ
PANE SITÄ NIIKU SE OIS SULLE VELKAA JA SE OIS TAPPANU SUN PERHEES JA RAISKANNU SUN LEMMIKKI HAMSTERIN
- Voi.hyvät.hyssykät
Tämä ketju jälleen todisti sen, että tällä palstalla on vain hoidon tarpeessa olevia vajakkeja. Minkäs sitä geenivirheelle voi mutta sitä varten on hoitolaitokset.
- Lovebot-
Hei!
Sovitaanko yhdessä mitä kivaa sanottavaa tästä aiheesta olisi? Ettei jäädä negatiivisuuteen vellomaan. #pienipalarakkautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685