tmart.com

hobottigg

Olisin kiinnostunut tilaamaan täältä verkkokaupasta. Onko kokemuksia? Joutuuko maksamaan tullimaksuja?

2

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lankaan mennyt

      Älä ihmeessä tilaa! Ei kannata. Itse tilasin ensimmäisen satsin tavaraa (kaikkea pientä sälää esim. kosmetiikkaa ja puhelimen tarvikkeita) 7.6.2014, ja hölmönä tein toisen "päällekkäistilauksen" (vai miksikö sitä nyt sanotaankaan) viikkoa myöhemmin. No, nyt on jo 29.7.2014 eikä tilauksista kuulu YHTÄÄN MITÄÄN. Otin toki heihin jo yhteyttä, mutta vastasivat (yllättävän ystävällisesti) että toimituksissa saattaa kestää jopa se 45 päivää. Nyt on siis tilauksestani kulunut 36 arkipäivää, eli ei kuitenkaan 45 päivää, mutta en odota pakettiani kuitenkaan kovin luottavaisin mielin. Itse tein sen virheen etten tajunnut lukea minkäänlaisia kokemuksia ko. puljusta, vaan tilasin suoraan. Jälkeenpäin tmartista lueskeltuani en missään nimessä paikasta mitään tilaisi. Englanninkielisillä keskustelupalstoilla ei juurikaan mitään hyvää paikasta oltu kirjoitettu, kaikki lähinnä vain pettyneiden asiakkaiden vihaisia valituksia asiasta kuin asiasta. Halvat hinnat houkuttelivat minutkin tilaamaan, toivottavasti kovin moni muu ei siihen lankaan mene. Onneksi tilaukseni summa taisi jäädä alle 20€, mutta köyhänä opiskelijana sekin pistää vihaksi jos rahoja ei enää tule näkemään eikä niille saa minkäänlaista vastinetta. Sanon jo nyt että tämä ei ole minkäänlainen maksettu mainos, mutta suosittelen LightInTheBox.comia, sieltä olen tilannut nyt 4 kertaa melko tiuhaan tahtiin, ja palvelu pelaa mahtavasti, kertaakaan en ole selkkauksiin joutunut. Ystäväni kehuvat ko. saittia myös. Hinnat ovat lähes samat, elleivät halvemmatkin osakseen. Tästedes jos tilaan pysyn kaukana muista sivustoista ja käytän vain oikeasti hyväksi havaittua palvelua!

      • lisäys vielä

        Ja vielä lisäyksenä että tulleja ei LUULTAVASTI joudu maksamaan, mene ja tiedä kun ei pakettia näy. Sillähän se luultavasti ratkeaa kun tuskin sitä ollenkaan edes ole lähettäneet :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe