Haaveissa rajumpaa seksiä mieheni kanssa, miten voisin asiaa ehdottaa? Seksi meillä menee aika lailla saman kaavan mukaan aina, ehkä mies on siihen ihan tyytyväinen ja olen minäkin siinä mielessä että tulen tyydytetyksi. Mutta kaipaisin enemmän kovia otteita mieheltäni ja siis nimenomaan niin että minä olen alistettuna, mutta en kehtaa ehdottaa saati puhua asiasta kun emme juurikaan ole seksistä puhuneet koskaan, ainakaan siitä miten ja missä asennoissa homman suoritamme. Rajummat otteet ja alistuminen kiihottaa minua tosi paljon
Miten on, pitävätkö miehet yleensä tällaisesta? Onko miehiä jotka eivät halua käyttää kovempia otteita seksin aikana?
Rajumpaa seksiä
8
2349
Vastaukset
- Mies naiselleni
Luultavasti yli puolet miehistä nauttii tajumpien otteiden käyttämisestä seksissä, olla repusti uros joka hallitsee naarastaan. Moni mies pelkää näyttää näitä halujaan, koska olettaa naisen kavahtavan niitä ja haluavan vain hempeää ja lempeää seksiä. Mies saattaa myös ajatella halunsa piiskata tai alistaa naista joksikin sellaiseksi likaiseksi perversioksi, joka on piilotettava eikä edes itselleen myönnettävä.
Nuo ajatukset ovat tavallisesti hyvin virheellisiä. Pari, joka harrastaa BDSM-seksiä molempien juuri sitä haluten, täyttää siinä molempien tarpeita ja nauttii. Mies, joka alistaa naistaan, tämän sitä tarvitessa, tyydyttää naistaan. Toimii siis juuri kuten miehen tuleekin, täyttää naisensa tarpeet.
Teidän tulee keskustella. Puhu hänelle toiveistasi ja kerro, että haluaisit kokea hieman rajumpaa. Älä turhaan säikäytä hänt, koska ette ole aiemmin keskustelleet, kaikkein rajuimmilla kuvitelmillasi. Niiden aika tulee myöhemmin, kun olet saanut ensin portin auki.
Ehdota jotain pientä, joka on sinusta kiihottavaa, Kerro hänelle, että haluat sitä, koska hän on mielestäsi niin miehekäs, että haluat kokea olevasi vieläkin enemmän hänen naisensa seksissä. Olennaista on, ettet esitä asiaa niin, että et olisi tyytyväinen häneen, vaan niin, että koska nautit niin paljon hänestä haluat vielä enemmän.
Jälkeenpäin muista kehua häntä, miten nautit paljon siitä, miten hän vaikka läpsäisi pakaroillesi tai oli sitonut kätesi. Näin saat hänet tajuamaan, että näin hän saa tyydytettyä sinua, naistaan, yhä täydemmin.
Olennaista on, että aloitatte keskustelemisen. Älä odota, että joku muu sen aloittaa. Sinä tiedät tarpeesi ja halusi, sinun on se tehtävä. Toimi päämäärätietoisesti. Pyri puheillasi siihen, että miehesi päästää valloilleen omat halunsa. Sinä tiedät mitä tarvitset ja haluat, miehesi ei niitä vielä välttämättä tiedä.
Olen mies ja olen ollut pitkään naimisissa naisen kanssa, joka nauttii rajummasta seksistä ja minä nautin siitä. Kokemukseni mukaan naisista hyvin suuri osa myös nauttii, kun saa olla miehen vallassa ja hänelle alistuneena seksissä. Kysymys on molempien nautinnosta.
Monilla miehillä on täysin väärä käsitys siitä, mitä naiset haluavat ja luulevat kaikkien haluavan pelkkää hellyyttä. Naiset eivät uskalla kertoa tarpeistaan ja lopulta molemmat toimivat sekä itselleen että kumppanilleen väärin ja harjoittavat molemmille heikkoa seksiä.
Olennasita on keskustelua ja kokeilu. Kokeilematta ei tiedä, mistä nauttii. Saattaa toki olla, että miehesi ei kykene olemaan seksissä hallitseva ja alistamaan sinua, kuten tarvitset. Sitä et voi tietää, ellet selvitä sitä. Kun ajan myötä selviävät molempien seksuaaliset tarpeet, voitta katsoa miten ne sopivat toisiinsa ja miten ne voidaan yhdistää. Myös sinun on oltava valmis myönnytyksiiin tilanteessa, jossa ne eivät olisikaan aivan toisiinsa täydellisesti sopivat.
Pahinta on jatkaa ilman, että keskustellaan, kokeillaan ja selvitetään tarpeita.- Haavepilvi
Jonkin verran mies käyttääkin rajumpia otteita seksin yhteydessä, mutta ei läheskään joka kerta ja silloin kun käyttää, se on useimmiten niin että pitää ennen seksin harrastamista kiinni lujempaa ja puristaa enemmän ja toisinaan saattaa läpsiä takapuolelle muutaman kerran. Olen kyllä eleillä ja äänillä näyttänyt tässä että nautin tilanteesta, mutta mies ei ole kuitenkaan jatkanut sen pidempään tätä vaan siirtynyt sitten suoraan asiaan, siis siihen hellään seksiin.
Rajumpi seksi ollut haaveissa jo pidemmän aikaa mutta en ole taas ajatellut asiaa hetkeen, kunnes viikonloppuna... Meillä oli pientä riitaa ja huusimme toisillemme, jne. ja yhdessä vaiheessa mies huusi minulle suoraa kurkkua: "Mene siitä laittamaan ruokaa". Uskomatonta miten tämä kiihotti vaikka hän ei koskenut edes minuun millään tavalla samalla kun huusi.
Olemme tasa-arvoinen pari ja teemme kotityöt puoliksi, jne. mutta jostain syystä tämä kiihotti niin paljon että itsekin rauhoituin siinä hieman ja samalla kiihotuin... Uskomatonta... - Mies naiselleni
Haavepilvi kirjoitti:
Jonkin verran mies käyttääkin rajumpia otteita seksin yhteydessä, mutta ei läheskään joka kerta ja silloin kun käyttää, se on useimmiten niin että pitää ennen seksin harrastamista kiinni lujempaa ja puristaa enemmän ja toisinaan saattaa läpsiä takapuolelle muutaman kerran. Olen kyllä eleillä ja äänillä näyttänyt tässä että nautin tilanteesta, mutta mies ei ole kuitenkaan jatkanut sen pidempään tätä vaan siirtynyt sitten suoraan asiaan, siis siihen hellään seksiin.
Rajumpi seksi ollut haaveissa jo pidemmän aikaa mutta en ole taas ajatellut asiaa hetkeen, kunnes viikonloppuna... Meillä oli pientä riitaa ja huusimme toisillemme, jne. ja yhdessä vaiheessa mies huusi minulle suoraa kurkkua: "Mene siitä laittamaan ruokaa". Uskomatonta miten tämä kiihotti vaikka hän ei koskenut edes minuun millään tavalla samalla kun huusi.
Olemme tasa-arvoinen pari ja teemme kotityöt puoliksi, jne. mutta jostain syystä tämä kiihotti niin paljon että itsekin rauhoituin siinä hieman ja samalla kiihotuin... Uskomatonta...Olet näyttänyt eleillä ja äänillä nautintoasi rajummasta seksistä. Olet toiminut aivan oikein ja tuo, mitä kerroit osoittaa, että miehesi on todennäköisesti hyvinkin valmis seksiin, josta haaveilet. Ongelma on naisen ja miehen erilainen kyky tajuta toisen ajatuksia, eleitä tai ääniä. Me miehet olemme tavallisesti paljon naisia heikompia tajuamaan ei-sanallisia viestejä. Luultavasti miehesi ei vain tajua noista eleistäsi mitä koetat sanoa. Hän olettaa, että sanot asiasta, jos haluat jotain.
Puhu nyt hyvä nainen miehesi kanssa. Kerro siitä, miten nautit hänen kovemmista otteistaan ja miten sinä kiihotut, kun juuri hän pitää sinua vallassaan seksissä. Kerro miten hänen maskuliinisuutensa vaikuttaa sinuun niin, että halauat olla hänen vallassaan seksissä. Tiedät itse parhaite, miten sanota asian, mutta sano se suoraan, ei niin, että sen voi tulkita moitteeksi.
Minun kokemukseni mukaan juuri tasa-arvoiset ja vahvat naiset pystyvät myöntämään itselleen omat seksuaaliset tarpeensa. Siksi varmasti alistumisesta nauttivat ja sitä seksissä harrastavat naiset ovat usein henkisesti vahvoja. He tietävät tarpeensa ja katsovat olevansa oikeutettuja niitä toteuttamaan.
Vallan luovuttamisellla ja sen ottamisella on usein parisuhdetta piristävä vaikutus. Vaikka olette tasa-arvoisia sen ei tarvitse tarkoittaa sitä, että pitäisi olla nauttimatta seksuaalisesta kyvystään nauttia alistumisesta tai hallinnasta.
Epäilen miehesi muuten myös kiihottuneen sanoessaan sinulle mitä sinun on tehtävä. Tällaisista riitatilanteista ei kuitenkaan saa tulla teille kiihotuksen lähdettä, koska se todennäköisesti puhumattomuudessa johtaisi vain syyllisyyden tunteisiin ja niiden hyvittelyihin entistä lempeämmällä seksillä ja lopulta molempien suurempaan tyytymättömyyteen. Ainoa tie on myöntää niin itselleen kuin toiselle mitä haluaa ja tarvitsee.
Onnea puhumiselle ja entistä kiihkeämmälle seksille!
- mkjumkjkmju
Samat toiveet täälläkin, mutta mies on liian kiltti ja hellä. Olen monesti kyllä yrittänyt kannustaa oikeaans uuntaan ja jos on vahingossa käyttänyt parempia otteita, heti kehunut. Se on vain aika hidas tie, jos miehellä ei ole itsellään kiinnostusta sellaiseen.
- Loukkaat toista!
Kun keskusteluyhteys ei toimi, täytyy kysellä kaikenlaista muualta.
Mutta kun se muualta kysely loukkaa aina syvästi sitä toista! - Paskajaakko
Tiedätkö itse mitä tarkoitat rajummilla otteilla? Useimmat naiset vikisevät haluavansa kovempia otteita ja rajua seksiä, mutta kysyttäessä eivät edes tiedä, mitä oikeastaan tarkoittavat sillä.
Sitten kun mies läimäyttää kasvoja, painaa naisen alleen, vääntöä kädet solmuun selän taakse, repii hiuksista ja haukkuu huoraksi nussiessaan väkisin perseeseen, itketään, että yhyy, mieheni kohteli mua niin huonosti. - Pentti P.
Selatkaa yhdessä netin bdsm-sivuja!
- Peikko itsekkin
Löytyiskö tästä jotain ajatuksia?
http://molinay.blogspot.fi/2013/11/peikkotohtorin-vastaanotolla.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999