Mikä ihme ihmistä vaivaa,,, 30 nopeusrajoitus kapealla hiekkatiellä, ja ei pysty ei kykene. Ihania naapureita minulla. Kiitos itsekkäät apinat.
veen kaahaajat
4
284
Vastaukset
- Yksityistie
Mistähän noi miinukset? Asun myös kapean hiekkatien varrella ja ikävä kyllä muutama kaahari löytyy täältäkin.
- Badding
Hiekkatiet houkuttaa kylän kankkusia ja vatasia. Sinänsä on ihme, että onnettomuudet sitten sattuu hyväpintasilla asfalttiteillä. Promille-kankkunen ajaa yleensä vain ojaan vältellessään vilkkaampia teitä.
- Kaasujalka
Kysehän on kunnioituksesta ja tilannetajusta. Itselläni on todella raskas kaasujalka, mutta ei tulisi mieleenikään kaahata kylätiellä. Moottoritiet on sitä varten.
- d_orga
Helppoa: rekisterinumerosta omistajatiedot ja tekstari prepaidista: "jos kaahaat viel mun tontil, niin puhkon siult renkaat". Jos kaahaaminen ei lopu niin sissikeikka linkkuveitteillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242