Tekeekö ihminen syntiä jos häneltä puuttuu hengenhedelmät ?
Hengenhedelmät
4
98
Vastaukset
Ihmien tekee syntiä,lihassa ollessaan,henki on vartiana jos lankeaa heiti varoitta siitä. Jeesuksessa ei tee syntiä hän vanhurskas on silloin jumlallae kelpoinen.
Risti on se paikka jossa tekemiset kuolevat,kaikki ei niitä enään ole,Jeesuksen kautta on synnitön silloin. Ristillähän esi rippu hakesi kahtia,auksi paikka isän eteen,kirkkauteen Jeesus on siinä se ovi sisään käymistä varten.
tiedoton1- Voisi kysyä että
miten ihminen tietää itse minkäverran hänellä on rakkautta Jeesusta ja lähimmäisiä kohtaan! Jumalalla on hyvä mitta-asteikko varmaan ja Jeesuksen rakastaminen on sitä että tekee hänen opetuksensa mukaan, ja Isä tietää miten ihminen elää elämäänsä. Lähimmäisten rakastaminen on sitä että tekee siten kuin on heille parhaaksi, ja tämänkin vai Isä Jumala voi tietää silleen totuudellisesti ja vertailupohjaa on todella paljon, nykyään ihmisiä noin 7 miljardia.
Jokainen ihminen tekee syntiä. Ajan myötä ihminen voi kasvaa Kristuksen tuntemisessa, mutta se tuskin muuttaa sitä, etteikö aina ajoittain lankeaisi. Muistaakseni Simone Weil totesi joskus hienosti, että usko on sitä, kun kiinnitämme katseemme Jumalaan. Synti on puolestaan seurausta siitä, kun katse irtoaa Jumalasta ja lähtee harhailemaan.
Galatalaiskirjeessä mainitaan hengen hedelmistä: rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, lempeys ja itsehillintä (Gal. 5:22-23). Kristittynä kasvaminen on oikeastaan sitä, että kasvamme noissa asioissa. Siinä lienee tehtävää koko elämäksi.
Vilppu H.
pappi- tiedoton1
Mitä minä olen seurakunnissa huomannu ,on tervehtiminen ja sen minä ymmärtäisin olevan hengenhedelmiä, kaikkia ei tietenkään tarvitse moikata mutta sellaiset henkilöt jotka käyvät siellä "jatkuvasti" eli naama jo muistetaan, kyllä sellaiset kuuluu moikata.
Toinen asia on sitten se, että tervehtiminen on oiva keino valkata porukka sinne,jos halutaan joku pois yhteisöstä niin jätetää tervehtimättä ja toivotaan et ymmärtäis mennä jonnekkin toiseen seurakuntaan.
Esim tämän minä käsitän synniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559