Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Ylistaron levari

Mitkä ovat parhaat päivät ja ajat saada siellä runkkuseuraa? Minkälaista äijää siellä käy? Onko isomunasiakin? Onko samaa porukkaa vai veihteleeko?
44026543
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 440

Vanhimmat

Kyll varmaan siel käy semmosta jätkää
Tiedän kyllä paikan
valtatien varrella kallioiden välis on levarit kahden puolen tietä

Äänestä

viikonloppuisin ja kyllä viikollakkin. Muutamia isokalusia pyörii paikalla joilta saa kunnon kyytiä, mutta aika myöhään illasta. Kevät tuo säpinää ja paikalla piipahtaa kaiken ikäistä ja tarpeet on kaikilla, milloin mitkäkin.

Äänestä
  • Mistä sitä porukkaa sinne kokoontuu,
    Vai on siellä nii homoluolaaa

Äänestä

• astutus kirjoitti:

Mistä sitä porukkaa sinne kokoontuu,
    Vai on siellä nii homoluolaaa

Hyvä juttu. Kiitos tiedosta. Eiku sinne runkkaamaan. Toivotaan että saan seuraa.

Äänestä

Tänään runkulle Tervajoen-laihian välillä olevalle p-paikalle?

Äänestä
  • tänään ylistaroon ppaikalle runkkailee ja näyttelee kullia

Äänestä

joo tiedän tä paikan.
varmaa etumus koholla, kun auto kurvaa parkkii

Äänestä
  • Kävin matalammalla puolella ja huomenna uusiksi, kevätkiima tuntui jo paikalla. Koitan iltapäivää ja iltahämärää josko olis täysiä kasseja tarjolla. Joko Malkakoskella säpinää, vois piipahtaa myös imuttelemassa.

Äänestä

• ooooooooooooooh

Kevätvärinää kirjoitti:

Kävin matalammalla puolella ja huomenna uusiksi, kevätkiima tuntui jo paikalla. Koitan iltapäivää ja iltahämärää josko olis täysiä kasseja tarjolla. Joko Malkakoskella säpinää, vois piipahtaa myös imuttelemassa.

Äänestä

• ooooooooooooooh kirjoitti:

Olen monesti pysähtynyt Ylistaron levarilla mutta vain kerran on siellä ollut toinen äijä kädellä. Ei ollut mistään kotoisin. Milloin siellä muka on äksöniä? Voiko siellä vaan katsella muiden touhua jos ei itse halua mennä mukaan. Ajatus on kiihottava!

Äänestä

Millä kohdalla tuo levari tarkalleen on? Eli paljon matkaa vaikkapa Seinäjoelta..?

Äänestä

Ylistarosta Vaasaa kohti no ehkä viitisen kilometriä.

Äänestä
  • Hyvä tietää. Jos vaikka perjantaina piipahtaisi.

1Äänestä

• Muna mielessä kirjoitti:

Hyvä tietää. Jos vaikka perjantaina piipahtaisi.

Näyttää autoja melkei siel olevan, mitähän kukin siel sit puuhastele

Äänestä

• eväät syöty kirjoitti:

Näyttää autoja melkei siel olevan, mitähän kukin siel sit puuhastele

Toivottavasti siellä on lounaaksi munia. Heh heh!

Äänestä

Toivottavasti siellä on lounaaksi munia. Heh heh!

kovana vai pehmeenä niitä munia vai juoksevana

Äänestä

• lämmintä kirjoitti:

kovana vai pehmeenä niitä munia vai juoksevana

Kovat ja juoksevat sopii mulle.

Äänestä

Tänään levarilla menoa?

Äänestä
  • Huomenna.

Äänestä

Huomenna.

Onko siellä Ylistaros jyväjemmarit alkaneet munia imee, voiko olla totta ?

Äänestä

• Keltuainenko kirjoitti:

Onko siellä Ylistaros jyväjemmarit alkaneet munia imee, voiko olla totta ?

On totta. Sinne vaan puuhailemaan. Kyllä se muna maistuu Pohjanmaallakin!

Äänestä

On totta. Sinne vaan puuhailemaan. Kyllä se muna maistuu Pohjanmaallakin!

Malkakoskella kuis

Äänestä

• utelias kysyy kirjoitti:

Malkakoskella kuis

Siitä ei mitään tietoa mutta kaikki halukkaat Ylistaroon, siellä tapahtuu! Harmi että sinne pääsee niin harvoin mutta aina kun mahdollista aion tehdä siellä yhtä sun toista.

Äänestä

olin viikko sitten malkakoskella hame ja sukkikset päällä,ei ainakaan silloin ketään ollu.Yksin piti tyydyttää

Äänestä
  • Olisinpas ollut paikalla, olisit saanut laueta suuhuni.

Äänestä

• Utelias53 kirjoitti:

Olisinpas ollut paikalla, olisit saanut laueta suuhuni.

kyll siel on pian auringon ottajia

Äänestä

• juttusille vaa kirjoitti:

kyll siel on pian auringon ottajia

Jaa, hameet sun muut naisten vempaimet saavat meikäläisen kääntymään takaisin. Täydellinen anti-klimax on naisten vaatteisiin pukeutunut mies. Huh huh, siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Duunarimies hikisissä vaatteissa on jotain ihan muuta!

Äänestä

OOtko kiinnostunut komeist kaluist nimim muna mielessä
gay kundi vai ok

Äänestä
  • Totta kai komeat kalut kiinnostaa. Semmoiset ovat todella kiihottavia. Oisko sulla sellainen tarjolla!

Äänestä

Eihän komeeta kalua kannata ohittaa imuttamatta, mutta mikä on mielestäsi komee, kiinnostaa.

Äänestä

Mukavasti ollut kiimasia ukkoja levarilla,kolme kertaa käynyt tälle keväälle ja aina munaa saanut..Ukkoja on toisaan parhaimillaan parkissa 4-5 kpl mutta ne ei uskalla kun muita...Itse asuissa viihtyvä isokulli

Äänestä

Mihin aikaan säpinää eniten, voisin lähtee ajeleen kauempaakin. Onko nuorempiakin, vai vaan vanhempia kullien kyttääjiä?

Äänestä
  • On ihan sattuman kauppaa kuka siellä on. Ite olen törmännyt vanhoihin paappoihin enimmäkseen mutta on siellä muutamia nuorempiakin muna kovana ollut. Tosin kokemusta on vaan muutamasta kerrasta. Harvoin pääsen itsekin sinne mutta ehdottomasti aion pysähtyä kun ohi ajan. Levarirunkut ovat tosi kiihottava juttu!

Äänestä

Molemmin puolin on tosiaan kyttääjiä osa vanhoja ukkoja ja toisinaan viirilejä nuoria kulleja tarjolla...Ujouis tosiaan haittaa monia ns..!!!!!!!Toista oli vuosia sitten kun iso kyrpä näytteli kullliaan estottomasti ja kutsuvasti nykyään kytätään autossa jne

Äänestä
  • Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme

Äänestä

• vanhamaasturi kirjoitti:

Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme

toi muori saattaisi jopa kiinnostaa ;)

Äänestä

• vanhamaasturi kirjoitti:

Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme

Tulinkin jo ma iltap.ja kassit sain tyhjätä kiimaiseen suuhun tulikin kunnon satsi,kiitokset "lenkkeilijälle"

Äänestä

• Oliko se isokyrpä mustapartainen ja kova nussimaan? Taidan tietää hänet. Kulkeeko hän vielä siellä levarilla? Hän on nussinut minuakin lukemattomia kertoja, liukuvoiteena käytti tummelia.
    Ah sitä suurta ja isoterskaista kyrpää.
    Vastaisitko, jos tiedät hänestä jotain? Kiitos jo etukäteen!

Äänestä

Onko siellä nameja iso kulleja tarjolla kuinka...?Itse sex asuissa viihtyvä kiimakulli

Äänestä
  • Mitä tarkoittaa sexasuissa? Ettei vaan mitään naisten vaatteita?
    Kertokaa mistä on kysymys jos mies hakee toisista miehistä runkkuseuraa ja on pukeutunut naisten vaatteisiin?
    Jos haluan miesten välistä niin se on sitten paras olla sitä kaikin tavoin. Sehän on ihan säälittävän näköistä kun on pappa pukeutunut hameeseen. Mua alkaa lähinnä naurattaa eikä takuulla ota eteen. En ole ennakkoluuloinen, en vaan ymmärrä.

Äänestä

Mitä tarkoittaa sexasuissa? Ettei vaan mitään naisten vaatteita?
    Kertokaa mistä on kysymys jos mies hakee toisista miehistä runkkuseuraa ja on pukeutunut naisten vaatteisiin?
    Jos haluan miesten välistä niin se on sitten paras olla sitä kaikin tavoin. Sehän on ihan säälittävän näköistä kun on pappa pukeutunut hameeseen. Mua alkaa lähinnä naurattaa eikä takuulla ota eteen. En ole ennakkoluuloinen, en vaan ymmärrä.

Äläs nyt ole niin tuomitseva. Kyllä jokaisella on oikeus hakea tyydytystä kaikilla laillisilla tavoilla mistä tuntee itselleen iloa saavansa. Ei se pappa korkokengissä ja minarissa nyt hetken tuumailun jälkeen mitenkään shokeeraava ole. Ota huomioon, että se pappa on ollut samalainen jo nuorempana, nyt on vain ikää karttunut. Se ei vaan ole sun juttusi. Minuakin ihmetyttää mitä monet saavat flesukasta kun oikeita ihmisiäkin maailmasta löytyy. Täytyy vain etsiä.

Äänestä

Mitä tarkoittaa sexasuissa? Ettei vaan mitään naisten vaatteita?

En mäkään,kyllä miehinen mies on parasta

Äänestä

Hesan seudulla on kai joku vanhempi äijä kun pörrää autolla parkkareilla. Näyttää ilmottelevan täälläkin...onko joku tavannut sitä tai edes nähnyt...? Kannattaisko testaa, kiinnostaisi...

Äänestä
  • Kiitos vastauksesta nimimerkki Moneen junaan. En halunnut tuomita ketään, totta kai jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. En vaan henk koht ymmärrä mitä seksikästä on miehessä mekko päällä. Itse tykkään tosi miehekkäistä miehistä työvaatteissa. Mutta on totta että antakoon kaikkien kukkien kukkia.

Äänestä

Kiitos vastauksesta nimimerkki Moneen junaan. En halunnut tuomita ketään, totta kai jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. En vaan henk koht ymmärrä mitä seksikästä on miehessä mekko päällä. Itse tykkään tosi miehekkäistä miehistä työvaatteissa. Mutta on totta että antakoon kaikkien kukkien kukkia.

Onko porukka siirtynyt jonnekin muualle kun levarilla on hiljaasta? Vai onko?

Äänestä

Illalla menen ainakin minä roikottamaan isoa, saa tulla katsomaan.

Äänestä
  • Menee jääkiekko munan edelle. Mutta huomenna vois...

Äänestä

• Beeämvee kirjoitti:

Menee jääkiekko munan edelle. Mutta huomenna vois...

kuka sunki kyrpääs hieroo ja nuolee yäk

Äänestä

• oksennustulee kirjoitti:

kuka sunki kyrpääs hieroo ja nuolee yäk

Eile oli Malkakosken saunan terassilla taas kuivunutta ´spermaa.
    Oli joku terassia siementänyt

Äänestä

Täällä olis tarjolla pyöreää ja puhdasta pyllyä. Koska tuut, saat siementää ja lopuksi nuolen kalusi puhtaaksi. Saat myös imeä mellevää aisaani jos tykkäät niin päin.

Äänestä
  • vai nii et siemennyspuuhia

Äänestä

Kaikki käy,kiinnostaako, siis malkakoski?

Äänestä

Täällä halukas 29v mies voisi tulla panemaan puhdasta pyllyä.
Torstai iltana 22.00?

Äänestä
  • Taitaa olla kuollut paikka tämä Ylistaron levari. Ei ole siellä ketään. Kertokaa nyt milloin siellä on äksöniä? Yksin olen siellä autossa runkannut, ketään ei näy eikä kuulu.

Äänestä

• Puutteessa ja pahasti kirjoitti:

Taitaa olla kuollut paikka tämä Ylistaron levari. Ei ole siellä ketään. Kertokaa nyt milloin siellä on äksöniä? Yksin olen siellä autossa runkannut, ketään ei näy eikä kuulu.

Huomenna keskiviikkona 4.6 klo 20.00 levarilla saa ottaa suihin ja minäkin otan jos joku tahtoo!;)

Äänestä

Missä tämä paikka on?

Äänestä
  • Ylistarosta n. Viisi kilometriä vaasaan päin siinä kaksi levaria kallioitten välissä:)

Äänestä

Aaah nyt löytyi. Olisiko siellä toimintaa tiedossa? Mieluummin myöhemmin illalla esim. 21.30->?

Äänestä

Haluaisko joku tänään imeä iltapäivällä tai illalla.

Äänestä

Tarjolla viikon säästelty juhlalasti juhannuksen kunniaksi, ohutta kesäspermaa. Lasti mieluiten annetaan suihin, voin ottaa sultakin suihin sitten. Kullini on iso puoliposlari, kunnon keskiyön herkkusuulle.

Äänestä

Ei ollut toimintaa 5.7 illalla levarilla, päivystin klo 22.30 - 23.50 eikä mitään. Yks vanhempi mies teki läpiajon ja vahtas pitkään mutta ei pysähtynyt. Toinen vanha mies kävi kusella siinä polun varressa, jätti auton käyntiin. Menin kans sinne metsään, ukko tuli vastaan mutta meni autoonsa ja hetken päästä lähti. Runkkailin metsässä sen aikaa että jos tulis sinne mutta ei. Maasto oli kyllä sen näköinen että toimintaakin on ollut, paperia pitkin polkuja.

1Äänestä

Tuu silloin runkulle. Vaimo marmattaa jatkuvasti ja mulle maistuu mieskin. Otatno isosta suihin ja on paksu.

Äänestä

Miten olisi lauantaina 12.07 vaikkapa 18-19 aikoihin? Mulla on nuori kaveri mukana, joka haluaa nussia, hän on aika pienikokoinen n.165 cm. Kaverilla on iha kunnon kyrpä noin 18 cm ja jo ajatuksesta, että saa nussia, hänellä seisoo. Hän on täysin estoton. Minä ohjaisin kullin reijälle runkkaisin ja katselisin, kun kaverini nussii. Hänelle käy minkäikäinen trahansa.

Äänestä
  • Saako sitä kaveriasi hässiä vielä isommalla mulkulla,saat seistä vieressä ja vetää käteen.

Äänestä

Nyt kuulostaa hyvältä, mäkin voisinntulla katsomaan ja vaikka imettään...

Äänestä

Tuu, imen ja nuolen pallisi kuumiksi. Päälle saat pökkiä suihin lastisi.
Saat myös lutkuttaa isoa kulliani jos mies maistuu.

Äänestä

No niin, tällä sopimuksella lauantaina 12.7.2014 klo 18-19 vaasaanpäin mennessä oikealla puolella levarilla... metsässä.

Äänestä
  • Sinä ja sun sopimukses, tuu jos tuut,mälli lähtee ensin ehtivälle. Onko sulla jotain avuja luetella ehtoja, heh.

Äänestä

No oliko menoa?

Äänestä

Oli, harmittaako?

Äänestä

Ei harmita, ei mahdollisuutta tulla paikalle.

Äänestä

Oliko se isokyrpä mustapartainen ja kova nussimaan? Taidan tietää hänet. Kulkeeko hän vielä siellä levarilla? Hän on nussinut minuakin lukemattomia kertoja, liukuvoiteena käytti tummelia.
Ah sitä suurta ja isoterskaista kyrpää.
Vastaisitko, jos tiedät hänestä jotain? Kiitos jo etukäteen!
Toivottavasti joku tietäisi hänestä, taikka hänen puhelinnumeronsa, nykyisen asuinpaikkansa, taikka miten häneen saisi yhteyden. Asui ennen Ylistaron Jääskänjoella, missä nyt? Etunimi on Veikko.
Kiitos jo etukäteen!

Äänestä
  • Joo oli kova sonni ja aah namin iso letku...!!Itse sain häneltä ja myös panin häntä.!Tais olla aikanaan kovin panomies sillä levarilla.!?

Äänestä

Se isokyrpä asui ennen joko Jääskänjoella taikka Alhojoella. Ovat samalla alueella.

Äänestä

Hän on kuollut jo vuosia sitten

Äänestä
  • Kiitos Sinulle tiedosta! Onko hän sinua nussinut?

Äänestä

• Jaska4 kirjoitti:

Kiitos Sinulle tiedosta! Onko hän sinua nussinut?

kyllä on..

Äänestä

• btm06 kirjoitti:

kyllä on..

Olisiko tänään nuoremmalle kaverilleni pyllyä? Hänellä on ihan kunnon kalu ja armoton nussimaan. Tuon hänet kahdeksan pintoihin panemaan. Saanko katsoa vierestä?

Äänestä

Olisko tänään menoa ylistarossa?

Äänestä
  • Onko siell Ylistaros jotakin yksinkertaista porukkaa vai millasta hommaa
    siellä pusikoissa pidetään

Äänestä

Olisiko tänään nuoremmalle kaverilleni pyllyä? Hänellä on ihan kunnon kalu ja armoton nussimaan. Tuon hänet tänään (Maanantaina 28.07) kahdeksan pintoihin panemaan. Saanko katsoa vierestä?

Äänestä

Eilen kahdeksan pintoihin oli hiljaista levareilla, johtui varmaankin siitä että tien päällystystyö oli meneilläänsiinä laihialtapäin tullessa oikealla olevan levarin sisäänajon kohdilla. Olin siellä ylistaronpuoleisella levarilla nuorehkon kaverini kanssa.
Odoteltiin siellä jonkun aikaa, kaverille pyllyä. Ei saanut poika vieläkään nussia.
Koskakohan se onnistuisi; jokohan tulevana lauantai-iltana? Laittakaa viestiä tänne, koska poika saisi nussia puhtaaseen pyllyyn! Minä ohjaan kullin reijälle ja poika sitten nussii.

Äänestä

Mitäs pojaat jos mä tuon teille 60v nahkahameisen reisisaappaisen naisen nussittavaksi? Kyllä sekin imuttaa useampaakin maksusta. Vai imutatteko te vain toisianne? Kyllä on pohjanmaan "miehillä" malliksi mennyt..... pihistelevät naisetko teistä tommosia "joukkorunkkareita" on tehnyt.....
Halukkaita naislutkuttajia on vaikka kuinka paljon....

Äänestä

Koska sitä nasta vois nussia

Äänestä

Vieläkö on kesää jäljelä sen verran että vois saada munaa?

Äänestä

Kyllä saatavilla on, milloin ehdotat?

Äänestä
  • Tänään iltapäivällä 3 aikaan. Jos sais suonikasta :)

Äänestä

• Millane sällli oot ? Mul iso ja vois tulla. Kummalla levarilla

Äänestä

Suonikasta onviikonlopulla.

Äänestä

Onko tänään tarjolla mitään? Illasta hoikka transu haluis nähdä kovia kaluja

Äänestä
  • Koska oot seuraavan kerran paikalla ?

Äänestä

Huomenna iltapäivällä voisin imeä jonkun pussit tyhjäksi.
Ps kulken s80 volvolla siitä tunnistat
Koputa vaan rohkeesti ikkunaan

Äänestä
  • Millane sällli oot? ? Mihin aikaan. Ikä?

Äänestä

Vanhempi mies n60, joskus 3 aikaan siellä

Äänestä
  • Olisko huomenna mitään kivaa

Äänestä

Hyvä paikka, pussit tyhjentyy aina kun vaan jaksaa odottaa maltillisesti. Pahimmillaanki vaan 24 tuntia menny et on asiat hoitunu.

Äänestä

Lauantaina tulossa muita?

Äänestä

Olipas mukavaaviikonlopunan, viikolla uuksiksi? Vaikka keskiviikkona iltapäivällä. Muutkin tervetulleita ;)

Äänestä

Tänään klo 18 ketään paikalla ?

Äänestä
  • Sais imee viikon lastit

Äänestä

Onko kukaan paikalla ?

Äänestä

Aina joku paikalla, vähän väliä autot kiertää. Iltahämärän tullessa alkaa tapahtua enemmän. Vaikuttaa siltä, että maakunnassa on paljon runkkumiehiä ja homoja. Kukas sen kullin paremmin hoitelisikaan ja imuttaisi kuin kullikiimassa oleva toinen mies.

Äänestä

onkos tänään illasta menijöitä?

Äänestä

Olen tulossa punapäisen cdtytön kanssa hämärän tullen noin 19.30. Hänellä oli toiveena saada paljaalla ;)

Äänestä
  • Missä sielä? Ja paljonkin menossa porukka?

Äänestä

• Cdtyttö teki oharit mut itse olen tervajoella tulossa

Äänestä

Aina aisa valmis, tulossa ollaan jo.

Äänestä
  • Uros-valmiina millanen olet? ja monelta menossa?

Äänestä

Huomenna sopisi. 58v ukm siisti iso varustus(paksu) .

Äänestä

Olisiko tänään seuraa saatavilla? Transut kiinnostais:)

Äänestä

Olisiko tänään ketään tuossa 13-15 välillä?
Runkkailua tekisi mieli...

Äänestä

Pysähdyin lauantaina kuselle tohon ylälevarille ja käväisin pikaisesti metsässä kurkkaamassa. Kyllä oli liukuvoidetta käytetty ahkerasti... ;-)
Runkkailin hetken ja jatkoin matkaa, ei näkynyt muita.

Äänestä

Tänään klo 18:30-19:00 välillä olen paikalla

Äänestä

Paras miesmesta pohjanmaalla, jokaiselle jotakin. Harmittaa kun illat viilenee, mutta ei vielä varmaankaan niin paljoa etteikö voisi esiin ottaa ja seisottaa ;-)

Äänestä

Löytyiskö tälle illalle ketään joka panis?

Äänestä

Huominen sopisi hyvin, mutta ei panoja.

Äänestä

Tänään kukaan tulossa , pussit pitäis tyhjätä?

Äänestä

Janakkalan levarilla saa tunnin ajan pyllyä klo 12 eteenpäin 34v neitsyt pyllyltä.

Äänestä

Notta ei pohojanmaalla HOMUja oo ? Suomalaisen miehen mitat, pohojalaaset uhoo ! Notta perkele näkyy olevan levarit täynnä !! Ja Runkkareita.... helvetti !

Äänestä

Mä aion tulla lyhyellävarotusajalla naisen kanssa sinne nussimaan, eli jos katselijoita löytyy niin saa tulla ;)
Saattaapa siinä jotain saada itsekkin ;)

Äänestä
  • Ei kannata, mä olin siellä nais-seuralaisen kanssa, nahkamini, korkoreisisaappaat, kaulapanta, korvikset, rinnatpullollaan ja esillä oleskeli, tosi seksikäs naaras !! Ei nää karvaperseet reakoineet muutakuin heppiään rutistelivat toisten samanlaisten seurassa! No met naitiin....

Äänestä

• NahkahuoranToveri kirjoitti:

Ei kannata, mä olin siellä nais-seuralaisen kanssa, nahkamini, korkoreisisaappaat, kaulapanta, korvikset, rinnatpullollaan ja esillä oleskeli, tosi seksikäs naaras !! Ei nää karvaperseet reakoineet muutakuin heppiään rutistelivat toisten samanlaisten seurassa! No met naitiin....

koska tuut uudestaan

Äänestä

Kyllä jos sielä näistä saa niin tuun heti

Äänestä

Hyi olkoon mikä viesti ketju! Hinttareita täynnä, yäk, miten helvetin etovaa!! Kyllä jotain on pahasti päässä vialla ku äijät paneskelee keskenään ja imuttavatkin, hyi helvetti! Seksi on tarkoitettu VAIN ja ainoastaan miehen ja naisen välille ,näin se vaan on. Sanokoon hinttarit/lesbot mitä tahansa!!

Äänestä
  • Hyi helevetti,muehen kanssa parasta,mies osaa tehdä miehelle mitä pitääkin

Äänestä

joo kyll on melkosta potaskaa

Äänestä

Ei näitä ole pakko lukea, vaikka kovasti kiinnostaakin.

Äänestä

Nooh taitaa kaikkien lukijoiden kyrvät seisoo jakiimatippaa pukkaa vai vai niih
mitä sanootta

Äänestä

olisiko lauantaiillalla imettäjää levarilla kyselee siisti 50v mies

Äänestä

Tullaan tullaan, maltahan, saat kyllä.

Äänestä

Kumpi puoli tänään päivystää?
Ois imetettävää.

Äänestä

riistakamerat, siellä...

Äänestä

Tänään klo 14 imijää tai peppun antajaa!?

Äänestä

Olisiko jollekki päivälle joku innokas imuttelia nuorelle munalle? Voitaisiin sopia aika..

Äänestä
  • Tänään?

Äänestä

• Tule hypäjän koskelle nyt? Lähellä kyläkahvilaa?

Äänestä

• Nyt en pääse sinne. Levari klo 21.30?

Äänestä

• On vähän pitkä matka! Etkö millään voisi tulla? Tai edes hieman lähemmäksi ja minkä ikäinen oot? Liikun itse vielä kaksi pyörä itsellä? Onko sun kik vielä käytössä

Äänestä

• Saakohan karkkilassa kunnon munaa

Äänestä

Tänään klo 21 joku montulle jota saa panna?

Äänestä

Ylistaron levarille panolle nyt ketään

Äänestä

Onko kukaan paikalla nyt?

Äänestä

onko kiimatipat jo housuis vai

Äänestä

Kukaan menossa 12?

Äänestä

Tänään myöhemmin illalla ketään?

Äänestä
  • tänään ?

Äänestä

• millanen sä oot?

Äänestä

• siisti nuori parikymppinen

Äänestä

Nyt joku panemaan?

Äänestä

Tänään ketään panemaan?

Äänestä

Tänään.. Nyt pian menossa levarille runkkaamaan 17cm posliinia.. Olisko btm seuraa?

Äänestä
  • Myöhään illalla ketään touhailee

Äänestä

Olisko nuoremoaa jätkää...?
33w jätkä illalla pakettiautolla liikenteessä. Takana tummennetut lasit ja hyvä tila touhuta. Pääsis runkkaamaan saamaan aikaan omaa ja toisen kullia ja tietysti myös toisinpäin. Suihinototkin käy,mutta kumin kanssa! Mä 177/75 21cm

Äänestä
  • Villeeeee1983 mä voisin tulla oon 19v monenko aikaan suurinpiirtein? Itselle käy illalla/yöllä

Äänestä

• Pyöritkös koskaan uudemman kerran?
    M33 195/95/18

Runkkailu kiinnostais ;)

Äänestä

Kuka sinne hinttien keskelle viitsis lähteä aivan epänormaalien puuhaa

Äänestä

Siisti ukm pitää kaluasi hyvänä, nuolee ja imee palleja pitkään, saat kunnon suihinoton, koska?

Äänestä

Onko tänä iltana ketään menossa? Voisin katsella kun toiset touhuaa.

Äänestä
  • Mäkin haluaisin katsella ja runkata!

Äänestä

• Mihin aikaan?

Äänestä

Runkkaamaan!

Äänestä

Onko levarilla käynyt porukkaa? Kelit parhaimmillaan :)

Äänestä

Kylvöaika ei nuorilla isännillä ole aikaa vetää koko ajan siementä ulos

Äänestä

Aurinkoa voi ottaa Malkakoskella taas kun lämpenee, luonnonkaunis paikka

1Äänestä

Kyllä siementä kerkeää levittää ja varsinkin ottaa vastaan, jos löytyy antajia

Äänestä

Millanen tehoviljelijä siel jokos alkaa siementä puskea ulos, itell vähä ahdasta etumus

Äänestä

Onko tänään ketään?

Äänestä

Tänään joku jota sais panna?

Äänestä

Tälle illalle imettävää kyrpää, nyt haluttaisi, voin myös imettää omaani.

Äänestä

Tänään suuni ja peppuni käytettävissä , vaikka useammallekin kerrallaan tai jonossa

Äänestä
  • Ootko nyt ja kummalla puolella?

Äänestä

• Mihin aikaan ja kummalla puolen?

Äänestä

Lopeta nyt saat tuo kyrvän lutkuttaminen aivan sairasta touhua tajutkaa nyt jo.

Äänestä

Ajoin ohi tänään yhden aikaan muutaman kerran ja oli kyllä autoja molemmilla puolilla.
Tekisi niin mieli tulla imettämään kulliaan, mut pupu menee aina pöksyyn.
Isokin mulkku vielä olisi, ei tarvis hävetä ,kun esiin ottaa, mutta jos joskus pienissä sievissä rohkenisi paikalle.
Kyllä itsellenikin kyrpä maistuisi.

Äänestä

Kyllä kyrvän imeminen on aivan parasta miehelle.
Ihana tunne , kun kalu sykkii suuhun herkut.
On hyvä ,että miehille on tällaisia paikkoja joissa voi purkaa paineita näin mukavasti.

Äänestä

Olisikoha huomenna ketään paikalla puoliltapäivin? Haluaisin koittaa miltä tuntuu runkata miestä.....

Äänestä

Tänään kolmen jälkeen ketään?

Äänestä

Saatan lähteä, annatko imeä/imetkö?
Auton väri?

Äänestä

Ei vittu jätkät. Koittakaa edes naista.

Äänestä
  • Tänään maistuisi kulli jos joku haluaisi naida tai imettää

Äänestä

• Maistuisko nyt?

Äänestä

• Ei kai se ole sinulta pois jos jätkät on keskenään, pidä nyt vaan ne naiset äläkä luo näitä viestejä jos ei kiinnosta ja oksettaa.

Äänestä

Onko nyt ketään poitsu 30v ajelee kohta ohi. Haluisin vaan katsoa kun laukeat.

Äänestä

Haluaisin imeä isoa ja saatanan karvaasta kyrsää tänään ritamäen lavan takana ;)

Äänestä

torstaiillalla siinä 8 mais imisin ja panokin ok siisti 50v um oon

Äänestä

Uskaltaako tonne mennä paneskelemaan

Äänestä

Onko nais seuraan mahdollisuutta?

Äänestä

Tuokaa nyt joku naisia niin saadaan panna niitä. Paskainen reikä kun ei kaikkia kiinnosta. Naisen ikä eikä koko ole ratkaiseva vaan se että sillä on pillu.

Äänestä

Tänään illalla joskus 21-22 paikkeilla ketään levarilla 29v btm imisin kullia

Äänestä

Mit'äs tuli biboy hommailtua oliko vilskettä

Äänestä

millanen biboylla itellä

Äänestä

Tänään imijää on säkit täynnä ja laueta haluan jonku pyllyyn tai suuhun

Äänestä

Ei ollu mitään pari tuntia venailin. Ihan sopiva kai. Nytkin täälä levarilla

Äänestä

Onko kukaan runkkailemassa?

Äänestä

10min päästä joku imeen tai antaan persettä?

Äänestä

Tuun tänään ja nain sun aivot pihalle odota 45 minuuttia niin olen vaasan puolella

Äänestä

Maistuisiko IMURISEDÄLLE pienet pussit mutta runsaasti tuleva ja 24 cm kulli? Haluan roiskia ympäri levaria ;)

Äänestä

Millasta biboy tykkäät porn katella Tapaat sä ajella ja katella mis

Äänestä

Kaikki porno käy onko tänään ketään levarilla voisin imee kalua joskus kello 17.30

Äänestä

Varmaan sä runkk kotonakin kun noi kiimanen kundi, onko sua usein imetty

Äänestä

Onko biboy posliini

Äänestä

Oon posliini

Äänestä

Mite usei sä runkkaalet tekee todella makeeta antaa lastit lentää

Äänestä

Hankala saara munakarvat kokonaan pois mutta kyllä sekin taitaa onnistua kun on kunnon¨
laitteet

Äänestä

Aamulla töihin nyt nukkumaan eks nii bib

Äänestä

Saisko tänään imee kyrpää levarilla? Mihin aikaan sielä porukkaa? Imisin kunnolla

Äänestä

Sua on taittu itteeski imiä, miltä tuntuu kun joku ottaa syvälle, itellä ei kokemusta

Äänestä

Tuu kokeilemaan oon nyt levarilla

Äänestä

Kukaan nyt paikalla?

Äänestä

Kuinka ollu porukkaa paikalla? Vois joku ilta ajella paikan päälle.

Äänestä

Tänään joku penksin koskelle imemään?

Äänestä
  • 52 bi mies vois tulla...siisti Poslari.klo 13 0503439346

1Äänestä

Missä siellä voisi imeä/imettää??

Äänestä

Bitop40v mä voisin imee.. kerro vaan aika millon pääset

Äänestä
  • Voisit tulla imemään mua tänään heti kun pääset ;)

Äänestä

• 30v_nautiskelija kirjoitti:

Voisit tulla imemään mua tänään heti kun pääset ;)

Ootko millane? Illalla voisin tulla

Äänestä

• Terve, karvaton ja kova ;) Löytyykö kik?

Äänestä

• Ei mut numero on 0449168519

Äänestä

Nähdään levarilla. Moneltako ja millä puolella?

Äänestä
  • 21.00 ylistaron puolella

Äänestä

• Mun kik on Punkkariboy jos haluut et imen vielä joskus

Äänestä

Eikö ookin sairasta imeä nyt kusista kyrpää mieti nyt vai mikä nii kiihottavaa

Äänestä
  • Ihan vaan haluaisin tulla tässä sinulle kertomaan että kullin voi myös pestä ja kannattaakin tehdä se silloin tällöin.

Äänestä

• Vanhan 70-80 vuotian ukon kusinen kyrpä, nami juuri kusemisen jälkeen tai jopa sen aikana huh että olis hyvää nami!!!!

Äänestä

Penksin kosken vanhassa myllyrakennuksessa voisi joku tulla huomenna ottamaan poskeen 2 aikaan?

Äänestä
  • Millaista tarjolla?

Äänestä

Kusella menin käymään ylistaron kieppeillä jollain levarilla niin ensin ilmestyi käsi puskasta mulkkua hyväilemään. Eihän siinä puutteessa ja kiihotuksessa enää mitään voinut tuli ja otti poskeen sitten. Erikoinen paikka kyllä. Positiivinen kokemus loppupeleissä.

Äänestä

Tekis mieli antaa jollekin persettä oikein kunnolla mutta ei oo oikein rohkeutta toteuttaa, kyse on lähinnä siitä että se tuntuis vaan niin randomilta, varsinkin laukeamisen jälkeen :D mikähän tässä on ratkaisu

Äänestä

Tänään tänne?

Äänestä
  • Täälä parasta aikaa

Äänestä

Runkkaamaan

Äänestä

Olis mahtavaa runkkailla useamman äijän porukassa, olisi kaiken kokoisia kyrpiä ja monenlaisia tyylejä, olisiko tänään sellainen ilta, ehdotelkaa kellonaikoja.

1Äänestä

Tuo sama vanha äijä esittelee velttoa munaansa ohikulkijoille. milloinkahan saa jokerilyöjän mailasta???

Äänestä

Nyt levarille

Äänestä

Runkkausta tänään

Äänestä

Saisko nyt imut tai persettä?

Äänestä
  • Ehdin jo lähtemään, miten huomenna illalla? Minkä ikäinen?

Äänestä

• 42 vee. Entä sinä?

Äänestä

• 36v

Äänestä

Runkkaamaan

Äänestä

Runkkua nyt

Äänestä

Onko sielä ketään tällä hetkellä? Vois kiinnostaa imut!

Äänestä

Imijää tai btm vielä tänää?

Äänestä

Tänään mälli lentää kuka imee?

Äänestä
  • Voin tulla imemään ootko millane? Mihin aikaan?

Äänestä

Saanko laskea lämpöset spermat sun pyllyynmuuta? Olen paksu kaluinen.

Äänestä
  • Millo Melaboyabc sun kalua sais imee?

Äänestä

• Millo sun kalua sais imee?

Äänestä

Melaboyabc millo sulta sais ottaa poskeen?

Äänestä

Tää 24 sivusto näköjään tilttaa ku ei lähettänyt noita viestejä mut nyt kuitenki on julkaissut ne :/

Äänestä

Olisko jollai haluja saada kokemattomalta mieheltä käsihoito öljyllä? Olis kiihottavaa runkata toisen miehen kullia.Sovitaan aika!

Äänestä

30-45min päästä joku levarille tekis mieli panna perseeseen;) saa mua toki imeäkki;)

Äänestä

Tulisko joku

Äänestä

20v top millanen sulla on? 50v vois olla kiimassa. Koska?

Äänestä

Pussit painaa kuka haluaa imeä? käsittämätön persereijän tarve. Takaan takaa että nautit ;)

Äänestä
  • Sun ikä ym? Vielä tänään?

Äänestä

• 28 kova ja innokas naimaan persettä. Mitä tekisit ?

Äänestä

• Koska paikalla?

Äänestä

juu mä voin tulla mutta käsiöljyt sit mukaa OIKEESTI:D

Äänestä

Onko tänään mitään imuja tai peppureikää tarjolla noin kello 01:00 säkit on täydet tulen mihinkä ikinä haluat.

Äänestä

mul ois paikka mis voitte imettää ja panna,voi roiskia paljaalla peppuun tai suuhun,m40v,txt 041-701 9673

Äänestä

Lisää kikissä 90taurus välillä käyn siellä

Äänestä

Nyt btm?

Äänestä

Onko kalua nyt?

Äänestä

Onkos ketään huomenna päivällä paikalla? Haluaisin katsella ja ehkä hieman koittaa kovaa mulkkua..

Äänestä

Tänään päivällä runkkumiehiä menossa, olisi mukava saada pamputella. Ukm isolla.

Äänestä
  • Mihin aikaan mä täällä nyt

Äänestä

Kukaan laihialla tai isossakyrössä :)? 16v btm täällä

Äänestä
  • Isokyrö 37v top

Äänestä

iso kullista miestä imettään pussit tyhjix?

Äänestä

Munaa tekee mieli , suuhun ja peppuun . Panomiehet tulkaa jo !!

Äänestä
  • Tänään illalla?

Äänestä

koska paikan päältä löytyisi märkää reikää mättäänpäältä? Stayupit

Äänestä

tänäiltana noin 10 mais 50v btm um paikalla

Äänestä

Tulkaa joku 2:00 mun ja tainan kaas naimahan

Äänestä

Ketään tänään liikkeellä? Tekis mieli imuja?

Äänestä
  • Mä tuun ja työstän

Äänestä

• IsooKulli kirjoitti:

Mä tuun ja työstän

moi, haluisin isoo suihin ja tiukkaan peppuun. en pääse levarille mut mulla paikka asun yksin .vois ant bensak. jotain

Äänestä

• MOI, AJELETKO KOSKAAN HÄRMÄN SUUNNALLA, TYKKÄISIN OTTAA SUIHIN SUN ISOSTA. EN PÄÄSE SINNE LEVARILLE EI AUTOO JUST NYT.MITEN SAISIN YHTEYD. SUHUN?

Äänestä

Ketään tänään 22 jälkeen? Pussit on täynnä!

Äänestä
  • Pääsetkö nyt tulemaan voisin imee kunnolla

Äänestä

• Voin odottaa 22 asti

Äänestä

• Jos haluat vielä toistenkin toistenkin nii mun kik on Punkkariboy

Äänestä

Vedä kännyy

Äänestä

kyllä on miehet kyrpiensä kanssa pulassa kun pitäisi koko ajan kusista kalua imeä

Äänestä

Olisko jollakin intoa antaa kunnolla munaa 22 v miehelle, taidan pian mennä joku päivä paikan päälle kun semmoinen tunne iskee. Sais olla kunnolla isoa

Äänestä

Tänään levarille menossa 28v toppi kolmen päivän lastit poslari tyhjääjää?

Äänestä
  • vieläkö tänään sais kullia imettäväksi ja oishan se kiva saada peppuunkin

Äänestä

Olisko huomenna iltapäivällä ketään?

Äänestä
  • Huomenna aamupäivällä?

Äänestä

• Moneltako ajattelit?

Äänestä

Oon paikalla yhdeltä, tulkaa jos pääsette

Äänestä

Pian ohi onko ketään?

Äänestä

Tänään illalla vois imeä ja antaa perää . jotain 21.00 jälkeen

Äänestä
  • Tuletko tänään

Äänestä

Oliskohan tänään myöhään illalla tai yöllä ketään panemaan?

Äänestä

Olisikohan levarilla runkulla kukaan kohtapuoliin?

Äänestä

Levarille

Äänestä

VLähinnä harras kullin imijä olen, sellainen perinteinen polvillaan kulli suussa, imen pitkään ja nielen lastit , imen myös pallit ja nuolen myös reikää.
Imetän halukasta kullillani, ja runkut, ei nussimista. Viikonloppuisin aikaa.

1Äänestä

Onko tänään ketään 22.00 jälkeen? Olisin suihinoton tarpeessa... Runkkuseurakin käy.

Äänestä
  • Moi voin tulla imemään kummalle puolelle?

Äänestä

kyseisellä paikalla on moni ukkomies käräytetty, rekkarit vaan ylös ja tietoa vaimolle jne...

Äänestä

Koska polkupyörissä on taas alettu käyttämään rekisterikilpiä?
Älä ole katkera jos et sovi mukaan, ruinuta sinä sitä hapanta vittua kotona, kyllä miehet päinsä hoitaa kullin imemiset ihan ite.

1Äänestä

huomenna imisin kalua noin 12 aamupäivällä,siistille kullille imut loppuun asti

Äänestä

Näkeekö ylistaron levarilla koskaan tosi isoja kulleja (20cm>) sellaista tahtoisin imeä ja nuolla?

Äänestä

Tee nyt vaa aamulypsyt kun noi aikasin oot herännyt

Äänestä

Onko tänään puoli 10 jälkeen ketään?

Äänestä
  • Noin kello 23 paikalla

Äänestä

Minkälaista seuraa etit xbix

Äänestä

ukm btm imisi huomenna siinä 11 mais aamupäivällä

Äänestä
  • peppua sais illalla tervajoella , rahtari antas

Äänestä

• Levarille tulos noin kello 19-20

Äänestä

Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä?

Äänestä

tänään ottasin kullia suuhun, siinä yhden jälkeen

Äänestä

Tänään isokalu liikkeellä klo 11-12

Äänestä

Eilinen isokaluinen mies, joka oli moottoripyörällä paikalla illalla, laita viestiä jos olet joskus uusiksi paikalla :) Olin se jälkimmäinen jolle sanoit lopuksi ettei enempää jaksa.

Äänestä
  • Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla

Äänestä

Pääsee;)

Äänestä
  • Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla

Äänestä

• Moneltako paikalla?

Äänestä

• Tiistaina kello 12 ketään paikalla?

Äänestä

Onko tänään ketään paikalla iltapäivällä puoli neljä ?

Äänestä
  • Tänään illalla bottom imuri paikalla , saiskohan kunnon kullia ? Autossani onnistuu

Äänestä

• bottomman kirjoitti:

Tänään illalla bottom imuri paikalla , saiskohan kunnon kullia ? Autossani onnistuu

Haluakko kovaa kullia tänään ja sperman suuhun

Äänestä

Miehiä levarille

Äänestä

Tänään nuorta imuria isokalulle parin tunnin päästä?

Äänestä
  • Tänään 17-18 paikalla... apukuskinlippa merkkinä

Äänestä

Olen paikalla tänään 18-19 aikaan.... olen useasti lauennu miehen suuhun ja nyt haluaisin että joku laukee minun suuhuni ;) ”haluan maistaa ;)

Äänestä
  • 27.12 noin 15-16 ajan ohi. Olisko puhdasta suuta ja imettävääkin paikalla?

Äänestä

Miltä maistui

Äänestä
  • Tänään paikalla 15-16 apukuskin lippa alhaalla... tuu rohkeesti käymään ;)

Äänestä

Oletko kokematon1983 paikalla to klo 16

Äänestä
  • Yritän olla;)

Äänestä

Itsellä kokemuksena että aika juustosilla vehkeillä vanhat homot tulee paikalle.

Äänestä

27.12 noin kello 15-16 ajan ohi. Olisko puhdasta imijää/imettävää paikalla?

Äänestä

Perjantai 29.12 kello 12 jälkeen. Mikä on merkki kun tietää hypätä samaan autoon? :)

Äänestä

Vedä kätees ettei tarvi lähteä kaupoille vai

Äänestä

Kävin viemässä matalalle puolelle spermaiset pikkuhousut. :

Äänestä

hahhha älä ny oo köppääne nehän jäätyy sinne kohomeloo hae pois ja laita pyykkikoneesehe voit
sitte taas täytäää niit

Äänestä

missähän tarkasti tämä kyseinen levähdyspaikka on?

Äänestä
  • https://keskustelu.suomi24.fi/t/8402021/keta-taalla--#comment-39522391

Muistutan tuosta. Sama itse itsensä virkaan nimittänyt moraalianne valvova palstapoliisi on tehtaillut Suomi24 seksipalstoille feikki-ilmoituksia jo vuodesta 2009 asti. Varmistakaa treffinne esimerkiksi tekstiviestein, jotta ette joudu sadistin kiusanteon kohteeksi.

Äänestä

Ei kai täällä ny kukaan tosissaan ole kirjotetaan ihan paskaa hupiajutuja

Äänestä
  • Olisko tänään kullia paikalla ?

Äänestä

Mitä sulla mieles

Äänestä

Tänään voisi tulla , imemään ja antamaan peppua , löytyskö panomiehiä ?

Äänestä

Tänäänkin voisi tulla , imemään ja antamaan peppua , löytyskö panomiehiä ?

Äänestä

Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla , autossa lämpimässä .....

Äänestä

Onko noin sairaita ihmsiä et kusisia kyrpiä imetää ja pannaa paskareikää, voisivat mennä
pikaisesti lääk vastaanotolle psyk. osastolle.

Äänestä

Tänään herrasmiestä joka ottais ison vehkeen esiin ja painaisi sen mun tiukkaan kakkoseen.?

Äänestä

Oon 30v bi mies ja kävin siellä 2viikkoo sitte.kuhinaa oli. Runkkasin itteni loppuun asti toisen miehen katselessa.. lenti kyl kunnon lastit iteltä;)

Äänestä
  • Tulisikko mun pyllyyn. Oon kohta pylly pystys. Pane tuu sisään ja poistu

Äänestä

Huomenna perjantaina 16.8. suunnilleen klo 15:30 taas spermaa lennättelen.....

Äänestä
  • Onkohan täällä tänään lauantaina ketään n.21 jälkeen? Vai onko jotain parempaa paikkaa, missä vois ottaa/antaa suuhoitoa? 21cm.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onkohan täällä tänään lauantaina ketään n.21 jälkeen? Vai onko jotain parempaa paikkaa, missä vois ottaa/antaa suuhoitoa? 21cm.

Oon paikalla 15min päästä

Äänestä

Seuraa tänään levarilla?

Äänestä

KOSKA ois runkkuseuraa nuorelle pojallee pojalle

Äänestä
  • minkälainen poika

Äänestä

• Kik?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kik?

ei oo

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

ei oo

Onko vielä toimintaa alueella?

Äänestä

Onko tänään ylistaron levarilla seuraa klo 12 jälkeen? S-posti [email protected] tai kik hehkua

Äänestä
  • Tee ilomootus Ilkka Pohjalaiseen päätoimittaja suosii mettä- bordellianne edelleen - ja nähtävästi -vaikuttaa!

Äänestä

Tänään tiukkaa klo 16:00 polulla

Äänestä

Haluaako joku imeä mua tänään? Mulla paksu 20cm posliini isot kivekset.

Äänestä

Olen J.M ja minulla on pakettiauto missä olisin halukas huoraamaan pyllynreikääni. Hyppää rohkeasti autooni ja täytä minut

Äänestä

Hyvä paikka varsinkin kesäisin.mulla ollut muutamia kertoja nainenkin mukana.kaikki ei välttämättä ole siitä tykännyt jos pelkkiä umpi homoja ollut mutta kyllä sillekkin on saatu hyvin seuraa.

Äänestä

Olen kiimainen maipe ja kulli olis kiva

Äänestä

Pääsiäisenä tullaan nainen mukana.

Äänestä

Käykö vielä porukkaa? Ois kiva tavata mies tai miehiä jotka tykkäis imettää...

Äänestä
  • Kyllä tulee käytyä muutaman kerran viikossa imettämässä, aina on ottaja löytynyt. Senjori 66v.

Äänestä

• Anonyymi00426 kirjoitti:

Kyllä tulee käytyä muutaman kerran viikossa imettämässä, aina on ottaja löytynyt. Senjori 66v.

Olen varmaan aina vääriin aikoihin kun ei ole sattunut olemaan ketään tai mitään.

Äänestä

• Anonyymi00427 kirjoitti:

Olen varmaan aina vääriin aikoihin kun ei ole sattunut olemaan ketään tai mitään.

Siellä matalammalla puolen kun hetken oottelee nii kyllä kaveri löytyy. Kävele metsään ja ota kulli esiin, kyllä toinen tulee kohta perässä. Näin itse toimin. Seniori 66v.

Äänestä

• Anonyymi00428 kirjoitti:

Siellä matalammalla puolen kun hetken oottelee nii kyllä kaveri löytyy. Kävele metsään ja ota kulli esiin, kyllä toinen tulee kohta perässä. Näin itse toimin. Seniori 66v.

Mitä mieles jos stondis kyrön kundi 66

Äänestä

• Anonyymi00426 kirjoitti:

Kyllä tulee käytyä muutaman kerran viikossa imettämässä, aina on ottaja löytynyt. Senjori 66v.

Itte Mantilaanenko?

Äänestä

He­­i! Ku­­­ts­­­um­me sinu­t kä­ymään u­ude­ss­­­a cha­­­tissa! Mei­­tä on yli miljo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/M4r8Z7

Äänestä

Minkä ikästä kundia siellä käy?

Äänestä

Tääl­t­­ä löydä­­t nop­easti suku­­­pu­­olt­a, suh­­­teita, tre­ff­it 👉 http://allyak.com/H/R0e0J6

Äänestä

Farkut alko läydä ahtaaksi.. ootko Kyrön kundia

Äänestä

Millanen varustus 66

Äänestä

Minäpä tulen joko tänään tai huomenna illasta niin että hämärtää jo.

Äänestä
  • Sun käsi tuntuu ihan jo hierovan etumusta täs

Äänestä

• Stondikset on kovat ...

Äänestä

U­­­u­­­si s­­­ek­si­­­tea­tteri avautuu Su­­­ome­­en! Kutsu­­mme kai­kki­. Il­­­mo­it­tau­tum­­­ine­­n ry­­­hmä­­ämm­e tä­­äll­­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/R4c6X8

Äänestä

Millanen varustus cm

Äänestä
  • Tasan 13 cm!

Äänestä

Ootko usein lypsänyt lämpimät suuh

Äänestä

Millasia kokemuksia eteläp. Seniorilla Ylistarosta

Äänestä

Meinaakko lähtiä hämäris käymähän...

Äänestä
  • Tänään täytynee käväistä imettämässä ja saatampa polvistua itsekkin imemään. Seniori 66v.

Äänestä

Tääl­­­t­ä löydät nop­­­easti sukupu­olt­­a, suh­­tei­­­ta, tre­­ff­it 👉 http://armtown.com/H/B8s3O6

Äänestä

Kiva kuulla miten kävi, munat nyt sul valmiiks täynnä

Äänestä

Onks usein lypsetty

Äänestä

Olisiko tänään ylistarossa seuraa.

Äänestä

Et­­­si seks­­­ikump­­pani! Määr­­­i­­­tä para­­metr­­it j­­a kaup­­­unki 👉 http://arara-ik.com/H/A9u2A4

Äänestä

Tulen huomenna klo.12

Äänestä
  • Pääsetkö ensi viikon loppuna.

Äänestä

• Anonyymi00462 kirjoitti:

Pääsetkö ensi viikon loppuna.

Olisin tullut mutta en ollut katsonut että joku tulee.

Äänestä

H­­­ei! Om­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluav­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://arara-ik.com/H/U1s5I0

Äänestä

Miten 66 seniorin kävi

Äänestä
  • Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.

Äänestä

• Anonyymi00456 kirjoitti:

Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.

Olisinpa ollut katsomassa vierestä ja ehkä osallistumassa...

Äänestä

• Anonyymi00456 kirjoitti:

Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.

Tänään illemmalla imettäisin Janakkalassa motarin parkissa. Siisti kalu noin 18cm paksuhko ja spermaa tulee hyvin. T. Bi Ukm 60v luotto 100%

Äänestä

H­ei! Oma str­eam. Sisäänkäynti k­aiki­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/M9j2K0

Äänestä

66 pian uudet purkutalkoot vai..

Äänestä
  • Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.

Äänestä

• Anonyymi00466 kirjoitti:

Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.

Kyllä hyvä antaa vetelyjä, tapaatko kiim. Nettiporn. katella. Siinä heti alkaa kirkasta nousta ja mahlat virtaa. Aina kermaa tulossa, vaikka usein tyhjääkin.

Äänestä

Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.

Oot varmaan tuottoisa mies , aina siementä valmiina..

Äänestä

Millasta mittaa ois tarjolla...

Äänestä

66 joks omat runk.. seisoo varmaan pitääkö ajella taas..

Äänestä

Et­­si seks­­­ikump­­pani! Määr­i­­tä para­­metrit j­a kaup­­­unki 👉 http://armtown.com/H/M1s4C3

Äänestä

Mis oma käsi nyt..

Äänestä

U­­u­­­s­­­i s­­­ek­si­­tea­­­tteri ava­utuu Su­­­omeen! Ku­­tsu­­mme kai­­kk­i­­. Il­mo­­ittau­­­tum­­ine­­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tä­­ällä 👉 http://armtown.com/H/F3k5M4

Äänestä

Olen tulossa tänään tai huomenna taas illan hämärtyessä.

Äänestä

tänään klo 21 isokyrpäinen ukm imettää/imee.

Äänestä

Käykö tuolla koskaan tyttöilijöitä. Itseäni kiinnostaisi sellainen touhuilu. T.tyttöilijä

Äänestä

Tänään tulossa onko muita.

Äänestä
  • Torstaina isoo

Äänestä

• Anonyymi00479 kirjoitti:

Torstaina isoo

Monelta olet paikalla.sopisiko että nainenkin tulisi mukana katselemaan.

Äänestä

Sunnuntai illakksi seuraa ylistaroon +50 v turistille

Äänestä

Ei sielä paljon ketään käy.tai nainen vain ei toivottu vieras.

Äänestä

Vieläköhän ohikulkija sais täällä imeä ja niellä lastit

Äänestä

Oisko ketää imeen/imettään, ny bi btm 39 v antais

Äänestä

Kyllä tekis mieli imeä pitkästä aikaa...

Äänestä

Tänään kun ilta pimenee.häiritseekö jos nainen mukana.

Äänestä

Onko ollut viimeaikoina mitään toimintaa? Joskus vuosia sitten pääsi imemään..🤫

Äänestä
  • Tee ilomootus Ilkka Pohjalaiseen päätoimittaja suosii mettä- bordellianne edelleen mieluusti jutuillaan - ja siltä nähtävästi -vaikuttaa!

Muistakaa uusia tilauksenne!

Äänestä

Kyllä lähtee!
Riistakamera tallentaa metsänpoikain ja ukkojen liikkeet leikit ym. ja henkilötkin ( näkyy) erittäin hyvin!!

Äänestä
  • Runkkumatskuako sillä kuvataan 😁

Äänestä

Jotkut tyytyy riistakameraan,jotkut tosi toimiin.

Äänestä

Käykö teidän pusikoissa kuuluisi paikallisia pesäpallistelijoita joilla liki mailan kokoinen tykki?

Kuuluisa jätti isokaluinen ukm ilm. paikallinen isäntä tai muu asiantuntija joka käsitgelyn kölkeen on käytävä ottamassa muutama tikki peräsuolen suulle.

Näin on kuulemma käynyt jo monelle perseen antajalle.
Mutta miettikää mitä kertoa syyksi kun lääkärit kysyy mitä on tapahtunut kun aukko ammottaa ja vertatihkuu!?
Se tarkoittaa ottopalveluja ei voi viikkoihin tällä metodilla harjoittaa!
Mutta karumpaa on jos testeissä paljasuu samalla kuppa tai tippuri!
Kurkkukuppa on yleistynyt sekin juuri näiden hämy l. imurien keskuusessa... joita levittää linkissä usein toistuva ukko 60++a?

Kuka teistä on juuri nyt taudinn kantajana, se ek näy heti päälle!

Äänestä
  • Voi suakin moraalin vartijaa, ressukka.

Äänestä

Ketä levarille

Äänestä

Tulisiko tänään paljonkin porukkaa levarille. Voin tarjota ryppystä ja saa laskea sisään

Äänestä

Onko ollut porukkaa levarilla nyt 2026?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Muna mielessä kirjoitti:

Mitkä ovat parhaat päivät ja ajat saada siellä runkkuseuraa? Minkälaista äijää siellä käy? Onko isomunasiakin? Onko samaa porukkaa vai veihteleeko?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu