Mitä mieltä olette ABC-asemista etelä-pohjanmaalla? Missä on paras palvelu ja parhaat ruuat? Onko jokin henkilö, joka on jäänyt mieleen parhaiten hyvässä, tai pahassa?
Itse voisin aloittaa keskustelun ja kehun Lapuan ABC-asemaa. Enkä siis ole lapualainen, eli muutkin voivat sitä kehua :D Palvelu on mielestäni hyvää ja henkilökunta pääsääntöisesti mukavaa. Parhaiten mieleen on jäänyt sellainen nainen, olisiko nimi ollut Katja..? Jos joku tietää, niin voi korjata, että onko siellä edes sellaista :) Oli tosi iloinen ja mukava, piristi minun ja varmasti monen muunkin päivää hymyilemällä iloisesti. Tällaisia saisi olla enemmänkin :)
ABC-asemat
28
847
Vastaukset
- cba
Kaiki abc ja k liikennemyymälät on pers--tä hae itse ruokasi kahvisi ja lopuksi astiat tähän telineisiin alaarvoista kukaan ei pyyhi pöytiä koko päivänä siinä saa juoda kahvinsa ja syödä edellisten asiakkaiden sotkuissa
- bac 9
olen kanssasi samaa mieltä ja ruoka ei ole lämmintä eikä todellakaan maukasta
- Teollisuusruakaa
Olkohon vaikka Patja. Ei oo kummiskaa lähelläkää niin nätti ku oli ennenvanhaa likat Sampan rillillä. OI niitä aikoja!!! Kukahullu apsille syömähä menöö.
- åke
Teollisuusruakaa kirjoitti:
Olkohon vaikka Patja. Ei oo kummiskaa lähelläkää niin nätti ku oli ennenvanhaa likat Sampan rillillä. OI niitä aikoja!!! Kukahullu apsille syömähä menöö.
Saurun saiman veroosta ei oo , no kyllä lillikin oli hyvä .
- CBA
Ruokia kuvaisin mauttomiksi ja hajuttomiksi. Ei kiinnosta maksaa ylihintaa tuollaisesta.
- Samaa safkaa
Hangosta Inariin on samat ruuat näillä ketjuilla Lapualla minun kehotettiin olemaan hiljaa kun olin kysymässä että tältäkö paikkakunnalta on kotoisin nainen joka saa faksia pyytämättä ja yllättäen.
- kamppanjaa lykkää
Samaa safkaa kirjoitti:
Hangosta Inariin on samat ruuat näillä ketjuilla Lapualla minun kehotettiin olemaan hiljaa kun olin kysymässä että tältäkö paikkakunnalta on kotoisin nainen joka saa faksia pyytämättä ja yllättäen.
niinhä tua kuulemma o. vois muuttaa kirjansa vaikka inarihi.
- asema nurin näitten
Mitäs te täällä jaakaate niinkuin akat asemista ja kahvista, käykää juomas se asemanne konkursiin pienellä tuotolla ja kovilla juoruillanne, yleensä se asema tekee seuraavaksi kuupat mihin nämä arvosteliat asettuvat, muut ostajat rupeavat vierastamaan tätä kohdetta, missä juoruajat sihtaavat, näin on näreet.
- suomynona.
Voisitko vähän selkeyttää ajatuksenjuoksuasi, niin sut voisi ottaa todesta?
- leikkiä kestä
verikkö porot nenähäs
- puolesta
leikkiä kestä kirjoitti:
verikkö porot nenähäs
Ei tunnu ainakaan kovin hyvää palautetta täällä tulevan :D Itse ainakin ihan tykkään ABC:n ruuista ja palvelusta, ei siellä joka päivä tuu syömässä käytyä, mutta aina sillon tällöin ja kyllä sillä nälän saa katoamaan. Oon samaa mieltä siitä, että Lapuan ABC:lle mukavin asiakaspalvelija on juuri tuo Katja, jonka sukunimeä en kylläkään tiedä. Siinä olis nainen, jollaisen huolisin hyvin myös itselleni.. : )
- ABC:n Julia
puolesta kirjoitti:
Ei tunnu ainakaan kovin hyvää palautetta täällä tulevan :D Itse ainakin ihan tykkään ABC:n ruuista ja palvelusta, ei siellä joka päivä tuu syömässä käytyä, mutta aina sillon tällöin ja kyllä sillä nälän saa katoamaan. Oon samaa mieltä siitä, että Lapuan ABC:lle mukavin asiakaspalvelija on juuri tuo Katja, jonka sukunimeä en kylläkään tiedä. Siinä olis nainen, jollaisen huolisin hyvin myös itselleni.. : )
Jo vain yrität monen mutkan kautta onkia ihastuksesi kohteen nimen. Ota ja kysy.
- pilalle passatut
suomynona. kirjoitti:
Voisitko vähän selkeyttää ajatuksenjuoksuasi, niin sut voisi ottaa todesta?
Jonsei jymmärä ei jymmärrä, koulussakin jää jälkeen jos ei jymmärrä.
- echbebch
Koveron simpukka sieltä saa kosteet piirakat.
- sihti eteenpäin
Roomakin meni tuppeen mukavuudenhalusta, suksikaas töihin palvelujen ruinaajan, sillä Suomi reilassa pidetään, nyörääjät erikseen.
- nämä sänkyyn passatu
Joooooooo nämä kotona passatut joille iltasadut luetaan ja alapää pestään molemin puolin meinaavat jotta kahvi ABC- asemilla pitäisi eteen kantaa herkuineen ja ilman.
Kyllä näillä perä tuoksahtaisi jonsei kotona vanhempien toimesta suihkutettaisi. - nämä toimettomat sei
ABC- passatu kiertävät asemia ilmaisi kahveeta pyydelle jotta kun ja niinedelleen me netissä näitä arvostella ja bensakin onkallista kuluu paljon kierroksilla eikä edes jokakahvikuppia pysty juomaan röyhtäsyttää niin pirusti.
- Nainen seinäjoelta
Ihmiset hyvät lukiessani näitä vastauksia minua rupesi hirvittämään. Onko oikeasti niin, että suurinosa ei osaa ilmaista itseänsä aikuismaisesti. Hyvä kun on mielipiteitä, mutta eikö ne voi jakaa niin, että jokaisen vastauksen perässä ei tarvitsis päätä pyörittää lapsellisten kommenttien takia. Aikuisia ihmisiä kun ollaan. Ja nyt asiaan. Kuljen paljon abc-asemilla ja ehdottomasti lapuan toimipiste on paras. Henkilökunta on mukavaa ja asiallista minullekin on jäänyt sieltä mieleen tämä nuorineitokainen Katja hänen valoisuus tarttuu meihin asiakkaisiin. Toinen henkilö joka on pistänyt sieltä silmään oliskohan ollu Anne jos oikein muistan. Ruokakin on toisista poiketen erittäin syömäkelpoista ja monta kertaa olen kokille kiitoksen sanonut. Mukava paikka ja jatkossakin ohiajaessani sinne Poikkean.
- täs muutama sana
Onko tämä niitä samoja akkoja jokka ei vaivaru vilkasemahankaa jos kassalla seisoo ja niillä joku näperrys kesken? meen vaan pakon eres kyseeselle asemalle. Muutenkin ottaa päähäni tämä osuuskaupan kusetusjärjestelmä muka-boonuksineen. ruokakin kallistuu koko aijan. kun on tarjous, hyllyt tyhjänä jo tunnin päästä.
- höpsis höpsis
Kyllä haisoo niin ittekehulta niin ittekehulta Tai ainakin lapualaaselta
- Greatplacetowork
Ruoka on hyvää mutta työpaikkana Lapuan Abc on aivan kauhea! Aamuisin joudut palkatta tehdä töitä kun sitä on niin paljon ettei muuten ehdi. Ja ei johtunu siitä että olisin hidas vaan niin opastivat vakityöntekijätkin tekemään ja hekin vuosien kokemuksella tekivät aamuisin puoli tuntia palkatta töitä. Eikä taukoja ehdi aina pitää kun työt on ylimitoitettu.
Sunnuntaita et saa IKINÄ vuorolistalle, koska silloin pomo ja vanhat työntekijät saavat tuplapalkan. Työntekijöitä salakuvataan ja tarkkaillaan otetaanko kassasta omaan taskuun. Ja ainiin palkkaa maksettiin vahingossa puolet liian vähän ja sen perään sai soitella. Eli älkää missään nimessä menkö töihin Lapuan ABC:lle! Enkä sieltä kyllä mitään enää ostakkaan kun en halua heidän yritystään ja pomoa tukea.- uttiv
Outo mielipide.
- ainlaulaintyötästee
Varmaan on asennevikaa myös sellaisessa työharj/työntek. joka paskaa
viskaa suoraan kaiken itsestään poispäin.
Varmaan on sussaki vikaa, jos tuolla asenteella oot, nii saat olla kyllä
loppuelämäs työkkärirahoilla. Valittamalla ei parane vaan lisää vauhtia työntekoon.- simpukka12
ruoka ei todellakaan ole maukasta ja tuosta palvelusta ei voi oikein sanoa mitään
- Kauhavan_sulovilen_ABC
Ei siellä ABC:llä ole pakko maksaa jos on tyytymätön lounasruokaan. Nuuka lapualainen nyt valittaa joka tapauksessa vailla olisi euron lounas - valittamisen ilosta, kun kotona menee päin persettä
Omasta mielestäni lapuan ABC:llä on ainakin vanhoilla työntekijöillä hyvä työmoraali kun saatiin se mulkku esimies-juppi pois joka luulotteli että Lapuan ABC on Suomen pääkaupungissa. Kaikkea hyvää siis Lapuan ABC:n ahkerille ja ystävällisille vanhoille työntekijöille ja uusille kesätyöntekijöille voisi opettaa samoja käytöstapoja.
Toinen ABC joka mielestäni nousee keskitason yläpuolella on Teuvan ABC, siellä tuntee olevansa kuin kotona - niin lepposa ilmapiiri arkipäivisin. Huonoimman ja sikaisimman ABC:n tittelistä ei tarvitse edes taistella: Seinäjoen ABC. - Hyvä.paikka.vapaana
Kauhavan_sulovilen_ABC kirjoitti:
Ei siellä ABC:llä ole pakko maksaa jos on tyytymätön lounasruokaan. Nuuka lapualainen nyt valittaa joka tapauksessa vailla olisi euron lounas - valittamisen ilosta, kun kotona menee päin persettä
Omasta mielestäni lapuan ABC:llä on ainakin vanhoilla työntekijöillä hyvä työmoraali kun saatiin se mulkku esimies-juppi pois joka luulotteli että Lapuan ABC on Suomen pääkaupungissa. Kaikkea hyvää siis Lapuan ABC:n ahkerille ja ystävällisille vanhoille työntekijöille ja uusille kesätyöntekijöille voisi opettaa samoja käytöstapoja.
Toinen ABC joka mielestäni nousee keskitason yläpuolella on Teuvan ABC, siellä tuntee olevansa kuin kotona - niin lepposa ilmapiiri arkipäivisin. Huonoimman ja sikaisimman ABC:n tittelistä ei tarvitse edes taistella: Seinäjoen ABC.Seinäjoen Itäväylän ja Kuortaneentien risteykseen odotetaan uutta liikenneasemaa.
Esim. A. B. C saisi tulla. - Ettälaulappavaan
Tottakai saa valittaa jos työpaikka ei noudata tauko- ja palkkalakeja. Ja toisekseen olisin ymmärtänyt jos olisin itse ollut uutena hidas, mutta kun vuosia talossa olleet joutuvat myös tulla palkatta aiemmin töihin. Varmaan sinäkin valittaisit jos palkatta joutuisit työskentelemään?
Ja ei hätää saan kyllä helposti töitä eikä tarvi sinun pikku verorahojasi kelasta nostella :) p.s opettele argumentoimaan kunnolla ja ymmärrä, että annoin vain muille varoituksen sanan että tietävät mihin ryhtyvät ja ehkä alkaisi paikka parantamaan tapojaan.
- paljonajava
Makuasia, mielestäni maukkainta ja siisteintä lounasrauokaa tämän suunnan ABC:ltä tarjoaa Teuva ja Vaasan moottoritie, surkeinta saa alavudelta ja ähtäristä... testattu on,
kyllä hyvä keittiö pystyy vaikuttamaan makuun jos on ammattitaitoa ja ammattiylpeyttä, usiemalla abc llä tunnutaan menevän ruoan maun suhteen siitä mistä on matalin kohta aidassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803