Olen ollut nyt muutaman päivän ajan rinnallakulkijana eräälle uskovalle, joka taistelee erittäin vahvaa riivaajaa vastaan. Häntä purraan, raavitaan, tönitään ja tehdään kaikkea mahdollista. Itselläni ei ole tietotaitoa näin sinnikkään hengen ulosajamisesta ja siksi häntä varsinaisesti auttaakin eräs pastrori jolla on itsellään kokemusta iholle käyvästä riivaajasta.
Ongelma onkin siinä, että tämä riivaaja on alkanut pelottelemaan minua. Öisin unessa koirani elämä viedään erittäin raa'alla tavalla ja minun henkeäni on alettu uhkaamaan. Viime yönä tuo hahmo, joka on ilmestynyt uniin sanoi "annetaanpa sen auttamisen olla" ja lähti tulemaan kohti minua veitsi kädessä.
Herätessäni kello oli tasan kolme ja televiso vilkutti punaista valoa. Se sammui ja virta tuli takaisin päälle. Ramppasi siinä edestakaisin. Olin läpimärkä ja kauihuissani, koska uni oli erittäin elävä.
En aio lopettaa tuon uskovan auttamista vaikka minua peloteltaisiin. Rukous ja Jumalan sana on vahvoja aseita.
Riivaaja
45
1701
Vastaukset
- ~~tähkäpää~~
Oletko itse uudestisyntynyt uskovainen?
Jään mielenkiinnolla odottamaan viisaampien vastauksia tähän asiaan, sillä itselleni on suuri kysymysmerkki se, että Saa,tana pääsisi tuolla tavoin Jumalan lapsen, uudestisyntyneen uskovan ihmisen elämään käsiksi?- bobousta
Olen uudestisyntynyt. Jeesustakin kiusattiin erämaassa. Ne kykenevät häiritsemään mutta eivät satuttamaan. Raamattu on täynnä varoituksia siitä, että meillä on taistelu näitä pimeyden henkivaltoja vastaan. Ne varoitukset oli kirjoitettu úskoville, uudestisyntyneille Kristityille.
- ~~tähkäpää~~
bobousta kirjoitti:
Olen uudestisyntynyt. Jeesustakin kiusattiin erämaassa. Ne kykenevät häiritsemään mutta eivät satuttamaan. Raamattu on täynnä varoituksia siitä, että meillä on taistelu näitä pimeyden henkivaltoja vastaan. Ne varoitukset oli kirjoitettu úskoville, uudestisyntyneille Kristityille.
Kyllä ja siksi mietinkin tätä:
>>>"rinnallakulkijana eräälle uskovalle, joka taistelee erittäin vahvaa riivaajaa vastaan. Häntä purraan, raavitaan, tönitään ja tehdään kaikkea mahdollista." - ~~tp~~
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
Kyllä ja siksi mietinkin tätä:
>>>"rinnallakulkijana eräälle uskovalle, joka taistelee erittäin vahvaa riivaajaa vastaan. Häntä purraan, raavitaan, tönitään ja tehdään kaikkea mahdollista."Tarkennan vielä:
Tapahtuuko tuo hyökkääminen siis jonkun uskosta osattoman lähimmäisen kautta, vai miten?
- tode*
ulosajamisesta? Missä tämä raapijahenki sijaitsee?
- kyssäri
Mistä tiedätte kuka on riivaja hengen kiusattavana !? Millä muulla lailla se ilmenee. Jos koukussa seksiin likaisiin ajatuksiin ? Jos on koukussa huumeisiin alkoholiin jne. Vai onko kirouksen alla. Miten näissä tilanteissa toimitaan rukous vai joku muu tapa !? Tarkoitan myös sitä että ajatuksen tasolla nämä hallitsee elämääsi !
- ~~tähkäpää~~
Laitan vielä jotain perusasiaa tähän riivaajasta / riivattu olemisesta:
>>>>>>>>>>>>>
Kaikkien vastoinkäymisten ja sairauksien on väitetty olevan saatanasta,
niinpä joissain piireissä ajetaan uskovistakin ulos demoneja.
Voiko uskova ihminen joutua riivaajien valtaamaksi?
Kaikki vakavasti otettavat asiantuntijat sanovat yksimielisesti, että uudestisyntynyt kristitty, eli uskoon tullut henkilö ei voi joutua riivatuksi.
Samassa henkilössä ei voi samaan aikaan asua sekä Pyhä Henki että saatana.
Siinä vaiheessa kun olet antanut elämäsi Jeesukselle, olet saanut Pyhän Hengen sisällesi asumaan.
Ainoastaan sellainen kristitty, jolla on salaisia ja selvittämättömiä syntejä tai hän muuten luopuu pois uskostaan, menettää Pyhän Hengen suojan.
Demonit voivat painostaa ihmistä, elävässä uskossakin olevaa, mm. huolten ja pelkojen muodossa. Painostus tapahtuu aina kuitenkin ihmisen ulkopuolelta käsin.
Vakavampi aste demonien toiminnassa on kiusaaminen ja vaivaaminen.
Sekin voi kohdistua elävässä uskossa olevaan ihmiseen, mutta kyse on silti aina henkilön ulkopuolella olevista demonivoimista.
Saatana pyrkii aiheuttamaan saastaisia ja kiusaavia ajatuksia, ja yrittää näin saada uskovan lankeamaan syntiin.
Kolmas ja vaikein aste on riivaustila eli demonivaltaus.
Siinä saastaiset henkivallat tunkeutuvat ihmisen sisään ja saavat hänet riivattuun tilaan.
Riivaus on tila, jossa ihmisen keho tai persoonallisuus on joutunut kyseiseen ihmiseen asettuneen pahan hengen hallintaan.
Tämän saa aikaan esimerkiksi epäjumalien ja saastaisten henkien palvonta, sekä noitien, poppamiesten, ennustajien yms. okkultistien apuun turvautuminen.
Monet henkilöt ovat joutuneet esimerkiksi reikihoidon, enkeliterapian ja vastaavanlaisten hoitojen kautta yhä syvemmälle okkultismiin ja sitä kautta
riivaajien valtaan.
Myös julkea syntielämä avaa ovet saastaisille demonihengille: koska riivaajahenget tunkeutuvat ihmisen kehoon, niin erityisesti kaikenlainen haureus, huoruus ja luonnottomat sukupuolielämän muodot poistavat esteet riivaajilta.
“Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan” (1. Kor. 6:18).
Lähde: http://ajankohtainen.wordpress.com/2013/05/24/irti-pahan-vallasta-demonien-ulosajaminen/ - selkeä demoni
Kuulostaa ihan siltä, että ystäväsi kotona on demoni. Se on kummitteluilmiöistä kaikkein vaarallisin ja vaikeimmin karkoitettava ilmiö. Demoni pyrkii tuhoamaan uhrinsa henkisesti ja fyysisesti ja ottamaan tämän vartalon haltuunsa ja asettumaan asumaan vartaloon kunnes uhri kuolee.
Demonin ulosajamiseen tarvitaan jo katolisen kirkon apua, vain sieltä löytyy tarvittava ammattitaito kohdata paha henki ja ajaa se todella ulos.
Demoni ei pysty tulemaan kenekään kotiin paitsi näissä tilanteissa:
-kotona leikitään ouja-laudan kanssa
-Demoni on kutsuttu demonin summonoivalla palvontamenolla esiin
-kodissa on harrastettu Saatananpalvontaa
-kotiin on tuotu demonin vapauttava esine, johon demonilla on metafyysinen kytkös
Demoni on sitten täysin älyllinen, varsin pirullisen älykäs ja vaarallinen henkiolento, jonka kanssa ei pidä leikkiä. Missään nimessä sen kanssa ei pidä kommunikoida eikä sitä kohtaan saa missään nimessä osoittaa vihaa tai pelkoa, se saa energiansa nimittäin näistä tunteista.
Demoni pystyy vahingoittamaan ihmisiä viskelemällä tavaroita, raapimalla, kuristamalla ja yrittämällä tukahduttaa esimerkiksi peitolla. Sen lisäksi demoni kykenee aiheuttamaan rakennuksellekin fyysistä tuhoa mm. romuttamalla sisätilat täysin.
http://watchseries.lt/episode/a_haunting_s2_e2.html
http://movpod.in/szq05a5y636l
Melko karmaiseva tositarina perheestä, joka joutui demonin hyökkäyksen kohteeksi
Tunnista milloin kotonasi ei ole kummitus vaan demoni:
http://spectralintelligencesolutions.com/demon_or_ghost.html- aavetyypit
Henkiolennot jaetaan kummittelun suhteen seuraavasti:
-ihmisen henki, aave: tämä on ollut eläessään ihminen. Se ei yleensä halua pahaa, eikä yleensä ole millään tavalla vaarallinen. Kummitteleva ihmisen henki ei vain tiedä olevansa kuollut ja tarvitsee passituksen eteenpäin.
-varjoihminen: tämä aavetyyppi ei ole koskaan ollut ihminen. Varjoihminen on älyllinen henkiolento, joka ei ole pahansuopa ellei sitä kohtaan ensin osoiteta vihaa. Varjoihminen on mahdollisesti interdimensionaalinen olento. Varjoihmiseen saattaa törmätä kotonaan, mutta varmemmin yöaikaan esimerkiksi hautausmaalla tai metsässä liikkuessa. Suututettu varjoihminen yltää vaarallisuudessaan täysin demonin tasolle asti tuhovoimassaan.
-poltergreist: tämä aavetyyppi muistuttaa demonia, mutta ei ole varsinainen demoni. Poltergreist on psyykkistä energiaa joka tarvitsee manifestoitumiseensa ihmisen, yleensä talon asukkaan. Poltergreist ei ole varsinainen aave ollenkaan vaan on ihmisen omaa kykyä telekinesiaan.
-demoni: tämä on henkiolennoista kaikkein pelätyin ja vaarallisin. Se ei koskaan ole ollut ihminen ja vihaa ihmisiä syvästi ja haluaa tuhota uhrinsa totaalisesti. Demoni on äärimmäisen pahansuopa henki, jota vastaan ainoa toimiva keino on kodin siunaaminen ja sitä seuraava demonin ulosmanaaminen kotoa.
- ota seurakunnan
Mitä sinä siellä yksin heilut. ?? Raamatussa Jumala lähetti ihmisiä kaksittain.
Ongelmiin pääset, kun huhkit ja hahkit ja epäraittiisti yrität aloittaja tehdä tehtävää.
Seurakunnassa on vanhimpia, sielunhoitajia, eli ns. hengellisen työn armoitettuja tekijöitä. Tehtävä kuuluu oikeastaan heille, siitä ratkaisu ongelmiisi.
Hoidata heillä itsesikin tämänjälkeen kuntoon. - apua täältä
Tapauksissa joissa tarvitaan pikaista apua kummittelun tai demonin toteamiseksi, yhteys Suomen kummitustutkintaan
http://ghostinvestigation.blogspot.fi/2010/10/ghost-investigations-finland.html
https://www.blogger.com/profile/14448326764965500228- kyssäri
Jos ihminen on uskossa ja lankeaa syntiin" haureuteen jne" onhan selvä että on heikoilla jäillä. Seksuaaliset mieli alan vaihtelut ovat sitovia ja koukuttavia "hallitsevia" se on huumetta . Vaikka ei haluisikaan se pitää kiinni sitä juoksee niin kauan että romahtaa. Välillä se tuo tunteen että kaikki on mahdollista tää on niin helppoa mutta niin vääristynyttä. Tapaat naisen himoitset häntä himoitsee sinua. Meni kauas näistä mörkö jutuista mutta niissä on jotakin samaa. Olen käynyt ton paskan läpi monta kertaa romahtanut noussut pystyyn juossut karkuun pysähtynyt. Sielun vihollinen tietää heikkoutesi mutta olenko todella valmis kun kiusaus käy suureksi !
- Näin asia on.
Uskovassa ei voi olla demonia.
Kun on rauha Jumalan kanssa ja terve usko Kristukseen niin ei mielikuvituksen demoneita tarvitse pelätä.
Noituus on lihan teko kuten muutkin synnit jos siis demonit ovat noituuden kautta ihmisen elämään päässeet häritsemään. Kun tunnustaa syntinsä ja nöyrtyy niin uskovainen vapautuu kaikesta viholilsen voimasta ja pelosta.
Tapio Nousiainen ja vastaavat karismaatikot edustavat valkoista magiaa joka on siis noituutta eikä tervettä Jeesuksen oppia.
Kaikesta noituudesta pitää tehdä parannus myös karsimaatikoiden valkoisesta magiasta joka on riivaajien ulosajamista uskovaisista sekä spiritualismi eli henkien äänien kuunteleminen.
Raamatun sana on selvä sana. Tässä ketjussa on joillakin puurot ja vellit pahasti sekaisin.- Näin asia on
LIhan teot ovat lihan tekoja ei pidä ylidemonisoida syntiä ja synnin voimaa.
Ja ylivilkas mielikuvitus on vain mielikuvitusta. Jeesus Kristus on Herra ja sitä eivät peikot ja menninkäiset eivätkä mitkään kummitukset kestä. Aamen.
Isä meidän rukous on Kristuksen itsensä opettama rukous ja se toimii kun sydän on nöyrä ja asenne Jumalaa kohtaan on oikea. Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille hän antaa armon. - kyllä muuten voi
Uskovassa ihmisessäkin muuten voi olla demoni ja demoni voi saada uskovan ihmisen täysin hallintaansa. Demoni heikentää uhrinsa henkistä puolustuskykyä kunnes sen hetki iskeä koittaa. Demonin voimia ei pidä koskaan aliarvioida, kyseessä on hyvin vaarallinen olento, joka tekee kaikkensa tuhotakseen uhrinsa.
Demoni aloittaa ryskämällä kotona, heittelemällä esineitä ja mm. siirtelemällä huonekaluja ja pelottelemalla moninaisin keinoin. Sen varsinainen päämäärä on ns. "demonic possession", eli se haluaa ottaa ihmisen hallintaansa ja tuhota hänet.
Demoni kiusaa yleensä nimenomaan uskovia perheitä tai yksilöitä, sensijaan ateistien tai muuten vaan täysin maallisten ihmisten riivaaminen ei demoneja kiinnosta pätkääkään, koska nämä ihmiset ovat Jumalan hylänneet muutenkin jo.
"Samalla puolella" oleminen on turva ateisteille demoneja vastaan.
Palataas takaisin nykyaikaan sieltä pimeältä keskiajalta, jookosta....
- Pimeä valtaa mieliä
jan-hus kirjoitti:
KTS on ihan oikees täs! ;)
HYVÄ!Vihollinen, joka saa ihmisen uskomaan, ettei vihollista edes ole, on vihollisista vaarallisin. Raamatun mukaan meillä on vihollisia ja taistelu -ei ihmisiä vastaan vaan taivaan avaruuksissa vaikuttavia henkivaltoja vastaan. Jeesus ja apostolit ajoivat pahoja henkiä ulos ihmisistä. Mihin ne nyt ovat kadonneet, ennen tuomion täytäntöönpanoa?
Hyvin surullista, jos sä säestät KTS:ää, joka näyttää kieltävän riivaajien todellisuuden - ja tietysti hän kieltää js syynkin sun pitäis hyvin ymmärtää KTS:n kirjoitusten perusteella. Pimeä valtaa mieliä kirjoitti:
Vihollinen, joka saa ihmisen uskomaan, ettei vihollista edes ole, on vihollisista vaarallisin. Raamatun mukaan meillä on vihollisia ja taistelu -ei ihmisiä vastaan vaan taivaan avaruuksissa vaikuttavia henkivaltoja vastaan. Jeesus ja apostolit ajoivat pahoja henkiä ulos ihmisistä. Mihin ne nyt ovat kadonneet, ennen tuomion täytäntöönpanoa?
Hyvin surullista, jos sä säestät KTS:ää, joka näyttää kieltävän riivaajien todellisuuden - ja tietysti hän kieltää js syynkin sun pitäis hyvin ymmärtää KTS:n kirjoitusten perusteella.Säestän KTS:ää tässä kohden, sillä voin yhtyä hänen lyhyen ytimekkääseen ajatukseensa.
Tottakai pimeyden henkivallat vaikuttavat aina viimeiseen tuomioon saakka. Mutta nykyinen roomalaiskatolis-karismaattinen exorkistinen huoneistojen puhdisteleminen on täyttä humpuukia. Väitän, että suurin osa ns. riivaajien piikkiin laitetuista tilanteista nykysuomalaisten arjessa on vain todellisuuspakoa. Eli ei niin, että riivaaja pakottaa viiltelemään itseään, vaan, on niin paha olla, että viiltelee itseään.
Missä kohtaa muuten Raamattu kertoo ns. riivaajahengistä, jotka kolistelisivat huonekaluja ja vaikuttaisivat tuolla tavoin ympäröivään fyysiseen maailmaan? En siis sano tätä mitenkään ivatakseni, vaan en itse muista sellaista kohtaa. Onko sellaista?- Iso Q
jan-hus kirjoitti:
Säestän KTS:ää tässä kohden, sillä voin yhtyä hänen lyhyen ytimekkääseen ajatukseensa.
Tottakai pimeyden henkivallat vaikuttavat aina viimeiseen tuomioon saakka. Mutta nykyinen roomalaiskatolis-karismaattinen exorkistinen huoneistojen puhdisteleminen on täyttä humpuukia. Väitän, että suurin osa ns. riivaajien piikkiin laitetuista tilanteista nykysuomalaisten arjessa on vain todellisuuspakoa. Eli ei niin, että riivaaja pakottaa viiltelemään itseään, vaan, on niin paha olla, että viiltelee itseään.
Missä kohtaa muuten Raamattu kertoo ns. riivaajahengistä, jotka kolistelisivat huonekaluja ja vaikuttaisivat tuolla tavoin ympäröivään fyysiseen maailmaan? En siis sano tätä mitenkään ivatakseni, vaan en itse muista sellaista kohtaa. Onko sellaista?Derek Prince kertoi, että kun hän sairastui eräs henkilö rukoili ajaakseen sairauden demonin ulos. Sen seurauksena Prince oli tuntenut kuin kissatappelun rinnassaan. Siis ajoiko rukoilija tuntemuksen häneen vai hänestä ulos?
- katso tuo!
jan-hus kirjoitti:
Säestän KTS:ää tässä kohden, sillä voin yhtyä hänen lyhyen ytimekkääseen ajatukseensa.
Missä kohtaa muuten Raamattu kertoo ns. riivaajahengistä, jotka kolistelisivat huonekaluja ja vaikuttaisivat tuolla tavoin ympäröivään fyysiseen maailmaan? En siis sano tätä mitenkään ivatakseni, vaan en itse muista sellaista kohtaa. Onko sellaista?Tämä muuttanee käsitykseksi siitä mihin demoni kykenee ja mihin ei. Katso tuo jakso läpi:
http://watchseries.lt/episode/a_haunting_s2_e2.html katso tuo! kirjoitti:
Tämä muuttanee käsitykseksi siitä mihin demoni kykenee ja mihin ei. Katso tuo jakso läpi:
http://watchseries.lt/episode/a_haunting_s2_e2.htmlVoitko näyttää Raamatusta, missä kohtaa demonit riehuvat ja hajottavat huoneita? Ei minua nuo videot niin kovasti kiinnosta.
- Iso Q
jan-hus kirjoitti:
Missä kohtaa muuten Raamattu kertoo ns. riivaajahengistä, jotka kolistelisivat huonekaluja ja vaikuttaisivat tuolla tavoin ympäröivään fyysiseen maailmaan? En siis sano tätä mitenkään ivatakseni, vaan en itse muista sellaista kohtaa. Onko sellaista?Veteen piirretty viiva. Entäpä kun keskustelu-kumppanisi, nainen alkaa nauraa ja puhua möreällä miehen äänellä välittömästi, kun mainitset Jeesuksen verestä. Riivaaja vai psykoosi? Tuskin kuitenkaan pelleilyä, koska nainen ei muista mitään tapahtumasta.
- haista paska!
jan-hus kirjoitti:
Voitko näyttää Raamatusta, missä kohtaa demonit riehuvat ja hajottavat huoneita? Ei minua nuo videot niin kovasti kiinnosta.
Siehän sälli oot! Tarjosin sinulle todisteita ja sinä et edes vaivaudu katsomaan videota joka koskee demonin riehumista ihmisen kotona. Toista kertaa en vaivaudu sitten sinun kanssasi keskustelemaan yhtään mistään. PISTE!
- Fgdhjf
KTS:lle
Tämä aika se vasta pimeää on. Ellei tieteeltä saada lupaa olemassaoloon, vastaväitteet ovat turhia. Ei ole vainajahenkiä, ei luonnonhenkiä, ei poltergeistia, eikä varsinkaan demoneja. Elellään kuin haaleassa vedessä tyytyväisinä ulkona kaikista maailman vaaroista. Jos tietoa kaivataan möröistä, psykiatrit kyllä vuolaasti kertovat, mikä on totta ja mikä ei. Tämä ylin auktoriteetti tunnetusti ei haihatteluihin sorru.
Nykyinen fysiikan tuntemus sallisi jo laveammankin tulkinnan, mutta tieteen alemmalla tasolla pitäydytään edelleen tutussa ja turvallisessa. Eli jos esineet lentelevät huoneessa, katsojan mielikuvitus se vain laukkaa äärirajoilla. - KTS (Ei kirj.)
Fgdhjf kirjoitti:
KTS:lle
Tämä aika se vasta pimeää on. Ellei tieteeltä saada lupaa olemassaoloon, vastaväitteet ovat turhia. Ei ole vainajahenkiä, ei luonnonhenkiä, ei poltergeistia, eikä varsinkaan demoneja. Elellään kuin haaleassa vedessä tyytyväisinä ulkona kaikista maailman vaaroista. Jos tietoa kaivataan möröistä, psykiatrit kyllä vuolaasti kertovat, mikä on totta ja mikä ei. Tämä ylin auktoriteetti tunnetusti ei haihatteluihin sorru.
Nykyinen fysiikan tuntemus sallisi jo laveammankin tulkinnan, mutta tieteen alemmalla tasolla pitäydytään edelleen tutussa ja turvallisessa. Eli jos esineet lentelevät huoneessa, katsojan mielikuvitus se vain laukkaa äärirajoilla."Eli jos esineet lentelevät huoneessa" niin kannattaa ottaa yhteys Skepsis ry:hyn, jolla on edelleen tarjolla 10 000 euron palkkio yliluonnollisen ilmiön todistajalle.
- Elä epäile minua !
Jos puhut totta,etkä vain pelleile ,jonkun Elokuvan kautta,mitä sielä on tapahtunut,niin tiedän että käytös on totuuden mukanen!
Minä en pelkää Paholaisija,olen monesti kokenut hyökkäyksijä vähän vastaavallanlaisia ja pelotteltu ja käyty kiinni,mulla kun on se kauhun hetki tullut pystynyt sen ajaan pois,omin voimin,en ole saanut muita Rukoileen siihen,eli omin sanoin olen ne ajanut pois heti kun saan sanan suusta ,kun kurkkustani saan äänen tuleen, eli Jeesuksen Kristuksen nimessä häivy ,mutta joka on heikko hengessään,en suosittele ärsyttään sitä,voi käydä huonosti ,jos on epävarma se tietää sen ja tietää sinun Hengellisen tilankin.
Minä tulisin muutaman kaverin kanssa käymään sielä,missä niitä tapahtuu,olen ollut ajammassa Riivaajia henkilöistä,teidän niiden tavat ja miten ne käytöksen,kuin ne toimiipi,mutta kun ei tiedä kenen kanssa voisi sopia ja asuttako missä. Henkivalta on todellinen ja joku henki vaatii Paaston ja Rukouksen,siihen pitää valmistautua,eikä suuressa luulossa yrittäen, ilman Jeesusta olen voimaton,en pysty eikä kukaan pysty vapauttaan ilman Jeesusta Kristusta ketään.
Jos asutte Seinäjoen läheisyydessä ,menkää tai ottakaa yhteys Timo Närheen,sielä on sellainen Jumalan mies että ei kumartele Siekkareita,se kuuluu Helluntaisaarnaajiin,eli väkevä kaveri,muista Kirkoista elä etes kysele apua,ne on hengettömijä ja kykenemättömiä tekeen asialle mitään. Ari - demoni, evankelista
demoni asuu helluntailaisessa, olen kuullut eräältä hellintaevankelin kertomalla, että hän päivittäin on tekemisessä demonin kanssa. kertoi kun ajaa autolla niin demoni on hänen olkapäällä, vaarantaa kyllä liikenteessä olemista. sillä heitä on 2 kuskinpaikalla, joka on myös laitontakin
- tode*
et ole vastannut kysymykseeni "missä mielestäsi tuo henki asustelee". Kun sitä ollaan ulosajamassa, niin jonkun sisällä sen olettaa majailevan.
Mitä ilmeisimmin et puhu ystäväsi, vaan itsestäsi. On paljon mahdollista, että olet alkanut leikkimään rajatiedon asioilla tai harrastelemaan niitä.
Toinen kysymys on oma terveystilanteesi. Olisiko parasta, että menet ammattilaisen pakeille, ihan ennen mitään ulosajorukoustaisteluita? Seurakunnissakin on (suurimmissa ainakin) nykyään psykiatrian ammattilaisia, jotka osaavat myös ohjata eteenpäin. Ei tässä tarvita Närhen Timppaa sen enempää kuin paloautokaan. Tervettä järkeä tämä tilanne kaipaa!
1. Uskovassa ihmisessä ei voi asua riivaajaa
2. Uskovassa ihmisessä ei voi asua riivaajaa
ja vielä kolmantena pointtina mainittakoon, että
3. Uskovassa ihmisessä ei voi asua riivaajaa
Olen huomannut usein, että "riivajaiset" on helposti karismapiireissä käyttöön otettu pakokanava kun on elämässä muuten niin raskaita juttuja, ettei ole konsteja käsitellä niitä. Tähän kasaan kun lisätään epäraitis "opetus" karismaattisessa seurakunnassa ja vielä sopiva määrä puoskareita osallistumaan mielenterveysongelmaisen harhoihin "hengen karkoittamiseen" saadaan tuettua harhaa ja paettua ongelmaa.
Terveisinä näillä henkien häätäjille tahtoisin sanoa:
KANTAKAA VASTUUNNE JA LOPETTAKAA ROOLILEIKKINNE!!! HÄ-VET-KÄÄ!- ~~tähkäpää~~
En tiedä Närhen Timonkaan koskaan ajaneen uskovaisesta demoneja ulos.
Tiedän kyllä erään tapauksen, missä Timo on ajanut nuoresta naisesta demonit ulos, ja tämä nainen tunnettiin kyllä paikkakunnallaankin siitä, että oli jonkun hengen vallassa, sillä alkaessaan mm. riehumaan, hänellä oli ihan yliluonnolliset voimat,
mutta kysymyksessä ei ollut siis uskovainen nainen.
Timo on loppujen lopuksi hyvin asiallinen tyyppi näissä asioissa, vaikka hänestä annetaan aivan toisenlainen kuva.
- Näin asia on.
Jan Hus kirjoittaa asiaa. Kun uskovainen tekee parannuksen ja tunnustaa syntinsä niin tulee rauha Jumalan kanssa.
Ei Pietari ruvennut ajamaan noita Simonistakaan demoneita kun hän uskoontulemisen ja kasteen jälkeen lankesi lihan tekoihin.
Apostolien teot:
8:22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.- ~~tähkäpää~~
>>"Jan Hus kirjoittaa asiaa. Kun uskovainen tekee parannuksen ja tunnustaa syntinsä niin tulee rauha Jumalan kanssa."
- katsokaa tämä
Tässä on yksi demonitapaus, joka tutkittiin ja todennettin:
https://www.youtube.com/watch?v=BeMJqYQiAKk
Näi käy kun kotona riehuu demoni, pahahenki. Että tuo valhe loppuu joka sanoo ettei uskovissa voi olla demooneja niin lukekaa barry barry kirjaan jossa pariskunta ensin tuli uskoon ,, sitten täytyi Pyhällä Hengellä ja sen jälkeen heistä ajettiin ulos demooneja.
- Johan Pomppas
Antexin mutta mikä luku Rammata barry barry kirjaan on?
Johan Pomppas kirjoitti:
Antexin mutta mikä luku Rammata barry barry kirjaan on?
http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno:ateos_1647
Etsi tuossa sopiva luku itselles.- Bisnes kärsii.
savonarola kirjoitti:
http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno:ateos_1647
Etsi tuossa sopiva luku itselles.Mutta älkää, kuitenkaan niitä demoneja minun sikoihin lähettäkö!
- *Faith*
Aloittajalle,
En ole helluntailainen (vaan evankelis-luterilainen), mutta vastaan sinulle, koska näytät olevan avun tarpeessa. Toivottavasti näistä viesteistä on sinulle apua!
Se, että auttamaasi ihmistä purraan, raavitaan ja tönitään on ULKOISTA riivausta (eli kiusausta/kummittelua), ja sama pätee sinun kokemuksiisi. Lisäksi ulkoinen riivaus voi ilmetä siten, että demonit voivat vaikkapa huutaa kiusaamalleen ihmiselle toisten ihmisten suulla tai kiusata häntä toisten ihmisten kautta. Tämä on monen koulu- ja työpaikkakiusaamisen perimmäinen syy, ja yleensä ihmiset, joita demoniset voimat käyttävät välikappaleinaan, ovat vielä riivatumpia kuin kiusattu.
Demonit kiusaavat jokaista ihmistä. Ne kiusasivat jopa Jeesusta erämaassa. Ja vaikka kiusaaminen on riivauksen lievin muoto, siihen voi liittyä hyvinkin voimakkaita ilmiöitä. Riivaajat pyrkivät PELOTTELEMAAN ja pääsemään pelon avaaman portin kautta ihmisen sisälle: siis RUUMIISEEN ja/tai SIELUUN (eli mieleen). Jos ja kun olette kumpikin kastettuja kristittyjä, ne eivät kuitenkaan voi päästä HENKEENNE saakka, koska henkenne on Pyhän Hengen oma.
Jos auttamallasi henkilöllä ei ole SISÄISEN riivauksen oireita, tilanne ei ole niin paha kuin miltä näyttää. Sisäinen riivaus eli demoninen opressio tai obsessio ilmenee etupäässä siten, että ihminen (1) kammoaa hengellisiä asioita, (2) vaistoaa intuitiivisesti asioita, (3) puhuu demonista kieltä (= kielillä puhuminen tönkköä, paljon toistoa esim. papatusta), (4) hänellä saattaa olla epäinhimilliset voimat, (5) hänellä esiintyy äkillisiä persoonallisuuden muutoksia ja muistinmenetyksiä, tai (6) hänellä voi olla fyysisiä vaivoja/sairauksia, jotka ovat demonista alkuperää ja katoavat, kun demoni/demonit saadaan ulos. Jos auttamallasi henkilöllä on sisäisen riivauksen oireita, hän tarvitsee muiden ihmisten tukea vapautumiseensa. Pelkät oma-apukeinot tuskin riittävät, ja joka tapauksessa on hyvä, että hän saa apua myös pastorilta.
Se, että demonit kiusaavat nyt sinua, johtuu yksinkertaisesti siitä, että auttelet ystävääsi. Minulle sitä sattuu tuon tuostakin. Joskus jopa kirjoittaessani nettipalstalla ihmiselle, jota Paholainen pitää omaisuutenaan. Silloinkin sattavat lamput poksahdella, palovaroittimet mennä ilman syytä päälle, kellot pysähdellä tai vaikkapa kännylöiden akut tyhjentyä äkillisesti. Vaikeimmissa tapauksissa saatan saada yöllä ihooni verinaarmuja, tai herään ja tunnen jonkun olevan huoneessa. Joskus henget ovat myös uhkailleet minua unessa samaan tapaan kuin sinua. Ne haluavat vain pitää meidät erossa auttamistamme ihmisistä. Siinä kaikki. Pelkoon ei ole mitään aihetta. Minä olen vähitellen tottunut kummitteluihin niin hyvin, että esim. viimeksi kun tunsin jonkun olevan yöllä sängyn vieressä, käänsin vain kylkeä ja tuhahdin happamasti, että "Painu tiehesi! Minä haluan nukkua.", ja nukahdin saman tien uudelleen. :)
Kun ystäväsi tilanne paranee, kummittelu loppuu. Parhaimmat tuntemani keinot kummittelun estämiseksi ovat Psalmin 91 lukeminen iltaisin ennen nukkumaan menoa ja jos tilanne on kovin paha, silloin kannattaa pitää yöllä valot päällä. Se vie demoneilta parhaan terän pois. Itse käytän myös ristiriipuksia ja rukousnauhoja. Ne muistuttavat minua siitä, että hätätilanteessa Jeesus on aina turvanani.
Kummittelut johtuvat lähes aina demoneista. Vainajahenki on ehkä kyseessä vain silloin, jos kummittelu tapahtuu jonkun ihmisen kuolinhetkellä tai ihan pian sen jälkeen (ns. "jäähyväiset"). Kaikki muu on demonista aktiviteettia. Jopa poltergeist, mikä on tyypillistä etenkin täydellisissä riivauksissa (eli possessioissa). Olisihan se ihan järjen vastaistakin ajatella, että joku sukulainen tulisi rajan takaa PELOTTELEMAAN omaisiaan. Hyviä tai kilttejä henkiähän ei ole. Joka niin luulee, odottakoon kummitus nurkissaan vähän aikaa. ;)
Riivauksissa rukoilun merkitys on lähinnä siinä, että se saa demoniset henget voimaan pahoin. Samoin tekee ylistys (esim. Psalmien lukeminen tai hengellinen musiikki). Rukoukset eivät kuitenkaan yleensä riitä karkottamaan riivaajia, vaan ne pitää joko NÄÄNNYTTÄÄ NÄLKÄÄN viettämällä tiukan kristillistä elämää (jolloin ne usein lähtevät itsekseen), tai KOMENTAA pois. Jeesuksen esimerkin mukainen nyrkkisääntö on se, että sairaiden puolesta rukoillaan ja riivatut vapautetaan käskemällä riivaajat ihmisestä tai jostain paikasta ulos. Joskus riivaaja voi lähteä myös siten, että riivattu tekee ensin parannuksen synnistä, joka avasi oven demonille, ja rukoilee sitten Jumalaa ottamaan demonin pois. Tämä kuitenkin pätee yleensä vain niihin tapauksiin, joissa Jumala on sallinut uskovassa olevan riivauksen, koska se on ollut hänelle opetukseksi.- *Faith*
... Riivaajista vapauttamisessa on tärkeintä riivatun oma panos. Eli jos hän on valmis yhteistyöhön auttajiensa kanssa ja viettämään vastedes tiukan kristillistä elämää, riivaajat lähtevät ja pysyvät vastaisuudessa loitolla. Tärkeintä on Raamatun lukeminen PÄIVITTÄIN. Lukemisen määrällä tai raamatunkohdalla ei ole väliä. Pääasia on säännöllisyys. Lisäksi myös rukoileminen (eli käytännön suhde Jumalaan) on tärkeää. Muu ei ole niin oleellista.
Sillä, mistä riivaus on tullut, ei ole vapautettaessa väliä. Yleisin syy riivauksiin on nykyään pelkkä Jumalasta vieraantuminen tai jopa Jumalan kieltäminen. Lisäksi sotkeutuminen okkultistisiin asioihin lisääntyy koko ajan ja yhä nuoremmissa ikäluokissa. Riivauksen taustalla voi olla myös syitä, jotka eivät johdu riivatusta itsestään. Näitä ovat lähinnä perisynnit, sukukiroukset ja mustan magian kohteeksi joutuminen. Tällaisia siteitä on monella uskovallakin. Ne pitää saada esim. riivattua haastattelemalla selville, ja ne pitää KATKAISTA. Siis komentaa kirous ja/tai perisynnin verisiteet poikki. Myös valat on rikottava (myös viattomimmilta tuntuvat, esim. ammattivalat). Kaikki valat ovat syntiä! Valan rikkomisen tekee vapautettava itse. Joissakin tapauksissa tämä merkitsee jopa ammatin vaihtamista.
Riivausten vuoksi ei ikinä kannata kääntyä esim. selvänäkijän tai henkiparantajan puoleen, ja myös Hinnin ja Ylivainion kaltaiset hypnoosimaakarit kannattaa kiertää kaukaa! Hypnoosit ja sähköiskut ovat Paholaisesta. Ei Jeesus niitä käyttänyt! Eikä kummitusten metsästäjistäkään ole paljon apua. He voivat vain todeta sen minkä riivauksen kohteena olevat ihmiset itsekin, eli sen, että talossa kummittelee. Kummittelun lopettaminen on sitten Jeesuksen seuraajien työtä, olivatpa he pappeja tai maallikoita. Jeesus opetti opetuslapsilleen kädestä pitäen, miten riivaajia karkotetaan ja sairaita parannetaan, ja sanoi, että ne ovat merkkejä, joista hänen seuraajansa tunnetaan. Niin on tänäkin päivänä.
Riivaajien karkottaminen ei ole muutaman harvan asiaan perehtyneen papin tehtävä, vaan se kuuluu jokaiselle uskossaan elävälle kristitylle. Riivaajien karkottaminen siten kun Jeesus sen opetti tekemään on täysin vaaratonta. Ongelmana on vaan se, että useimmat papitkin tuntuvat nykyään sivuuttavan noin kolmasosan evankeliumeissa kerrotuista Jeesuksen sanoista ja teoista olankohautuksella ja ajattelemalla ylimielisesti, että Jeesus vain sen ajan ihmisenä luuli mielenterveyden ongelmien ja sairauksien johtuvan demoneista! Ei luullut. Kyllä Jeesus Jumalana tiesi, miksi ihmiset sairastuvat ja voivat pahoin. Toki pelkkiä sairauksiakin on olemassa, mutta ne pystytään erottamaan riivauksista. Oireet ovat erilaiset, eikä riivaajien karkottaminen vahingoita sairastakaan. Hän ei vaan sillä tavalla parane. Ihmisillä on myös kummallinen tapa pistää hengellinen apu ja lääketieteellinen apu vastakkain. Ikään kuin ihmisen, joka turvautuu hengelliseen apuun, pitäisi luopua lääketieteellisestä avusta. Ei tietenkään pidä! RUKOUS parantaa ja riivaajat lähtevät JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ KOMENTAMALLA, turvautuipa ihminen hengellisen avun lisäksi lääketieteellisiin hoitoihin tai ei.
Lopuksi haluan vielä kehottaa sinua sinnikkyyteen ja rohkeuteen. Opettele riivaajien karkottamisesta kaikki mitä suinkin jaksat, ja jatka rohkeasti eteenpäin. Koska olet tuollaisen tehtävän saanut, se tarkoittaa yleensä sitä, että niitä tulee kohdallesi jatkossakin. Jumalallahan on tapana antaa uskovalle työ. Useimmat riivaajien karkottajat ovat saaneet "työnsä" hyvin pian uskoon tulonsa jälkeen, ja useimpien kotona kummittelee aina silloin tällöin. Pelottelu on kuitenkin ainut asia, mitä pimeyden voimat voivat sinulle tehdä. Kun uskot ja käytät uskovan auktoriteettia ja Jeesuksen nimeä, voit auttaa monia ihmisiä, eikä sinulla ole mitään pelättävää. :) - *Faith*
*Faith* kirjoitti:
... Riivaajista vapauttamisessa on tärkeintä riivatun oma panos. Eli jos hän on valmis yhteistyöhön auttajiensa kanssa ja viettämään vastedes tiukan kristillistä elämää, riivaajat lähtevät ja pysyvät vastaisuudessa loitolla. Tärkeintä on Raamatun lukeminen PÄIVITTÄIN. Lukemisen määrällä tai raamatunkohdalla ei ole väliä. Pääasia on säännöllisyys. Lisäksi myös rukoileminen (eli käytännön suhde Jumalaan) on tärkeää. Muu ei ole niin oleellista.
Sillä, mistä riivaus on tullut, ei ole vapautettaessa väliä. Yleisin syy riivauksiin on nykyään pelkkä Jumalasta vieraantuminen tai jopa Jumalan kieltäminen. Lisäksi sotkeutuminen okkultistisiin asioihin lisääntyy koko ajan ja yhä nuoremmissa ikäluokissa. Riivauksen taustalla voi olla myös syitä, jotka eivät johdu riivatusta itsestään. Näitä ovat lähinnä perisynnit, sukukiroukset ja mustan magian kohteeksi joutuminen. Tällaisia siteitä on monella uskovallakin. Ne pitää saada esim. riivattua haastattelemalla selville, ja ne pitää KATKAISTA. Siis komentaa kirous ja/tai perisynnin verisiteet poikki. Myös valat on rikottava (myös viattomimmilta tuntuvat, esim. ammattivalat). Kaikki valat ovat syntiä! Valan rikkomisen tekee vapautettava itse. Joissakin tapauksissa tämä merkitsee jopa ammatin vaihtamista.
Riivausten vuoksi ei ikinä kannata kääntyä esim. selvänäkijän tai henkiparantajan puoleen, ja myös Hinnin ja Ylivainion kaltaiset hypnoosimaakarit kannattaa kiertää kaukaa! Hypnoosit ja sähköiskut ovat Paholaisesta. Ei Jeesus niitä käyttänyt! Eikä kummitusten metsästäjistäkään ole paljon apua. He voivat vain todeta sen minkä riivauksen kohteena olevat ihmiset itsekin, eli sen, että talossa kummittelee. Kummittelun lopettaminen on sitten Jeesuksen seuraajien työtä, olivatpa he pappeja tai maallikoita. Jeesus opetti opetuslapsilleen kädestä pitäen, miten riivaajia karkotetaan ja sairaita parannetaan, ja sanoi, että ne ovat merkkejä, joista hänen seuraajansa tunnetaan. Niin on tänäkin päivänä.
Riivaajien karkottaminen ei ole muutaman harvan asiaan perehtyneen papin tehtävä, vaan se kuuluu jokaiselle uskossaan elävälle kristitylle. Riivaajien karkottaminen siten kun Jeesus sen opetti tekemään on täysin vaaratonta. Ongelmana on vaan se, että useimmat papitkin tuntuvat nykyään sivuuttavan noin kolmasosan evankeliumeissa kerrotuista Jeesuksen sanoista ja teoista olankohautuksella ja ajattelemalla ylimielisesti, että Jeesus vain sen ajan ihmisenä luuli mielenterveyden ongelmien ja sairauksien johtuvan demoneista! Ei luullut. Kyllä Jeesus Jumalana tiesi, miksi ihmiset sairastuvat ja voivat pahoin. Toki pelkkiä sairauksiakin on olemassa, mutta ne pystytään erottamaan riivauksista. Oireet ovat erilaiset, eikä riivaajien karkottaminen vahingoita sairastakaan. Hän ei vaan sillä tavalla parane. Ihmisillä on myös kummallinen tapa pistää hengellinen apu ja lääketieteellinen apu vastakkain. Ikään kuin ihmisen, joka turvautuu hengelliseen apuun, pitäisi luopua lääketieteellisestä avusta. Ei tietenkään pidä! RUKOUS parantaa ja riivaajat lähtevät JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ KOMENTAMALLA, turvautuipa ihminen hengellisen avun lisäksi lääketieteellisiin hoitoihin tai ei.
Lopuksi haluan vielä kehottaa sinua sinnikkyyteen ja rohkeuteen. Opettele riivaajien karkottamisesta kaikki mitä suinkin jaksat, ja jatka rohkeasti eteenpäin. Koska olet tuollaisen tehtävän saanut, se tarkoittaa yleensä sitä, että niitä tulee kohdallesi jatkossakin. Jumalallahan on tapana antaa uskovalle työ. Useimmat riivaajien karkottajat ovat saaneet "työnsä" hyvin pian uskoon tulonsa jälkeen, ja useimpien kotona kummittelee aina silloin tällöin. Pelottelu on kuitenkin ainut asia, mitä pimeyden voimat voivat sinulle tehdä. Kun uskot ja käytät uskovan auktoriteettia ja Jeesuksen nimeä, voit auttaa monia ihmisiä, eikä sinulla ole mitään pelättävää. :)LÄHTEITÄ:
Parhaat saatavilla olevat kirjat riivauksista ja riivaajien karkottamisesta:
Gabriele Amorth: An Exorcist Tells His Story (tarkoitettu etupäässä papeille)
http://www.amazon.co.uk/An-Exorcist-Tells-His-Story/dp/0898707102/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1393323988&sr=8-1&keywords=gabriele amorth
Gabriele Amorth: An Exorcist: More Stories (tarkoitettu maallikoille, sisältää myös oma-apuohjeet)
http://www.amazon.co.uk/An-Exorcist-Stories-Gabriele-Amorth/dp/0898709172/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1393323988&sr=8-2&keywords=gabriele amorth
Amorth on roomalaiskatolisen kirkon pääeksorkisti. Kirjoja saa tilaamalla myös useimmista suomalaisista kirjakaupoista.
Myös tämä kirja on lukemisen arvoinen (sisältää mm. hyvät oma-apuohjeet):
Derek Prince: He karkottavat demoneja - Mitä sinun tulee tietää näkymättömästä vihollisesta: http://www.kristillinenkirjakauppa.fi/index.php?sid=30003&tuoteid=9152
Jos joku epäilee riivausten olemassaoloa tai haluaa tutkia mahdollisimman autenttista materiaalia riivaajista vapauttamisesta, suosittelen tämän YouTube-kanavan eksorkismivideoita:
http://www.youtube.com/channel/UCBR4WLqe5fivikfxn9Tcn1A/videos?flow=grid&view=0&sort=da ja lisäkanava http://www.youtube.com/channel/UCDtcBrEbbryNmQHpWxFaDmw
Vaikka kyseessä on tavallinen (taustaltaan roomalaiskatolinen) maallikko, joka on ollut uskossa vasta puolisentoista vuotta, hän on tällä hetkellä ehkä maailman voimallisin riivaajista vapauttaja. Voitte omin silmin ja korvin todeta, että ihmisissä todellakin voi olla sisällä vaikka millaisia henkiä, ja että ne tulevat ulos ja ihmiset paranevat jopa alle tunnissa! Lisää aitoja eksorkismivideoita löytyy YouTubesta esim. hakusanoilla "exorcism", "deliverance from demons" tai "divine healing".
Apostolisen helluntailaisen pastorin (hyvin perusteellinen) riivaajista vapauttamisen oppikurssi:
PARANORMAL 101 - Bible Study - Teaching Series: http://www.youtube.com/playlist?list=PLp_mlrz4YnaGxQtlAy573Fq_akwryMunu
Jaksossa numero 14 pastori vapauttaa katselijat demoneista ja videon lopussa on myös kodin siunaus!
Ja tässä lopuksi myös paras suomenkielinen videokanava riivaajista vapautumiseen:
Polvijärven pastori - Vapauttaminen: http://www.tv7.fi/vod/series/?series=30192 - KTS (ei kirj.)
*Faith* kirjoitti:
LÄHTEITÄ:
http://www.amazon.co.uk/An-Exorcist-Tells-His-Story/dp/0898707102/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1393323988&sr=8-1&keywords=gabriele amorth
Gabriele Amorth: An Exorcist: More Stories (tarkoitettu maallikoille, sisältää myös oma-apuohjeet)
http://www.amazon.co.uk/An-Exorcist-Stories-Gabriele-Amorth/dp/0898709172/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1393323988&sr=8-2&keywords=gabriele amorth
Amorth on roomalaiskatolisen kirkon pääeksorkisti. Kirjoja saa tilaamalla myös useimmista suomalaisista kirjakaupoista.
Derek Prince: He karkottavat demoneja - Mitä sinun tulee tietää näkymättömästä vihollisesta: http://www.kristillinenkirjakauppa.fi/index.php?sid=30003&tuoteid=9152
Jos joku epäilee riivausten olemassaoloa tai haluaa tutkia mahdollisimman autenttista materiaalia riivaajista vapauttamisesta, suosittelen tämän YouTube-kanavan eksorkismivideoita:
http://www.youtube.com/channel/UCBR4WLqe5fivikfxn9Tcn1A/videos?flow=grid&view=0&sort=da ja lisäkanava http://www.youtube.com/channel/UCDtcBrEbbryNmQHpWxFaDmw
Vaikka kyseessä on tavallinen (taustaltaan roomalaiskatolinen) maallikko, joka on ollut uskossa vasta puolisentoista vuotta, hän on tällä hetkellä ehkä maailman voimallisin riivaajista vapauttaja. Voitte omin silmin ja korvin todeta, että ihmisissä todellakin voi olla sisällä vaikka millaisia henkiä, ja että ne tulevat ulos ja ihmiset paranevat jopa alle tunnissa! Lisää aitoja eksorkismivideoita löytyy YouTubesta esim. hakusanoilla "exorcism", "deliverance from demons" tai "divine healing".
Apostolisen helluntailaisen pastorin (hyvin perusteellinen) riivaajista vapauttamisen oppikurssi:
PARANORMAL 101 - Bible Study - Teaching Series: http://www.youtube.com/playlist?list=PLp_mlrz4YnaGxQtlAy573Fq_akwryMunu
Jaksossa numero 14 pastori vapauttaa katselijat demoneista ja videon lopussa on myös kodin siunaus!
Ja tässä lopuksi myös paras suomenkielinen videokanava riivaajista vapautumiseen:
Polvijärven pastori - Vapauttaminen: http://www.tv7.fi/vod/series/?series=30192Sunkin juttus valuu pikemminkin tuonne Taru Sormusten Herrasta örkkiosastolle...
- *Faith*
KTS (ei kirj.) kirjoitti:
Sunkin juttus valuu pikemminkin tuonne Taru Sormusten Herrasta örkkiosastolle...
Reaktiosi perusteella ei valunut. :)
- suurempi kuin <3
*Faith* kirjoitti:
LÄHTEITÄ:
Polvijärven pastori - Vapauttaminen: http://www.tv7.fi/vod/series/?series=30192Kiitos Faith hyvästä ja rohkaisevasta kirjoituksesta!
- Anonyymi
Todella myöhään tämänkin kommentoi mutta siis oltiin kaveriporukalla päätäreinä juoman mut päädyimme manaamaan demonia kavereistani mutta manauksen aikaan koin kaiken riivatun kivun ja sain muistelmia ym onko tämä normaalia??? Tämä tapahtui joskus 2020 mutta en tietä vastausta viekään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942