Ärsyttää kun päivä kaupalla hehkutetaan pronssia ja selännettä. Laji jota harrastetaan tosissaan viidessä maassa ja saavutat kolmannen sijan, ei paljon juhlimista. Suomalaiset on aivopesty että kyseessä on isokin laji. Taitaa olla pienin talvilaji.
Uppoaa agressiivisiin ja tyhmiin suomalaisiin, kun pelissä ei tarvitse älyä, ja vastustajan saa vaikka hakata verille, todellista urpojen urheilua.
Kiekko päätyyn tai maalille, täysillä perään, jos vastustaja kerkeää ensin, lyödään poikittainen maila naamaan. Vapaa-ajalla voi ottaa viinaa ja tuprutella tupakkaa, todellista huippu-urheilua.
Turhaa vouhotusta
5
124
Vastaukset
- HOPEAA SAATIIN 2014
JÄÄKIEKOSSA OLEMME HYVIÄ.HIENO KATSOA TODELLA TAITAVIEN PELAAJIEN MENOA.SELÄNNE ANSAITSEE TODELLA KAIKEN KUNNIAN PITKÄN URANSA HUIPPU PELAAJANA TEHNEENÄ. MEILLE KUULUISI VÄHINTÄÄN HOPEAMITALLIT RUOTSIN DOUPPAUKSEN TAKIA.
- 14+13
Esimerkiksi Jukka Keskisalo on sata kertaa kovempi urheilija kun selänne, suomessa ei vaan tajuta mikä taso missäkin lajissa on. Ei urheiluhullu kansa, vaan menestyshullu. Pärjätään jossain pilipali sarjoissa ja hullaannutaan jostain saappaanheiton maailmanmestaruudesta.
- niin1
Mitä vikaa saappaanheitossa on? Saapas saattaa lentää sinullakin 10 metriä, mutta luistimilla et pystyssä pysy saati sitten pääse vesiestettä yli. Jaksatko edes juosta sataa metriä? Ja taitaa tuo 10 metriäkin olla utopiaa.
- haistakaavittu
Ärsyttää kun ihmiskunta innostuu yhtään mistään. Maapallo on maailmankaikkeudessa yksi kärpäsen pieru, ei minkään veroinen. Käytännössä ei olemassa. Silti ihmiset kuvittelee että maapallon asioilla on maailman mittakaavassa jotain merkitystä. Ihan pelleilyä kaikki olympialaiset ja potkupallo-mm ja ihan kaikki mitä ihminen tekee.
Joo eivittu kannata tehdä mitään eikä kannata elää kun kaikki on niin pientä. hakekaa apua - 15+19
Ja minkään muun lajin huiput ei vedä viinaa?
Mikä siinä nyt niin ärsyttää? Selänne on hieno urheilija ja lajinsa huippuja, mikä siinä nyt on niin väärin? Mun mielestä on hienoa, että suomalainen menestyy maailmalla ja häntä arvostetaan. Ja eiköhän jokainen menestystä haluava urheilija joudu tekemään kovaa työtä menestyksensä eteen.
Ehkä jääkiekko on marginaalilaji verrattuna vaikka jalkapalloon tai lentikseen. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Suomen kokoisessa maassa 1) huippuja ei riitä joka lajiin 2) jääkiekko (talvilajit yleensäkin) näillä leveysasteilla on nyt sattumoisin vaan suositumpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808