ERICK JON

Jouni

Mitä mieltä olette Erick Jonistä?

13

2825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demi

sil on hyvä laulu ääni

• mä..

se äijä ois hyvä siihen bändiin, ku sillä on jo tota ikää ja kokemusta, se nauttis ainakin! :) noi kymmenen vuotta nuoremmat ei välttämättä kestä, ku paine on noinki kova koko touhussa.

• mirri

ois kiva nähdä, moniko muu sinne pääsis vaan hyräileen suoma. ehkä sille on bändissä tilausta, voi hymistä ain välillä, kun ei kieltä hallitse.

• mirri

ois kiva nähdä, moniko muu sinne pääsis vaan hyräileen suoma. ehkä sille on bändissä tilausta, voi hymistä ain välillä, kun ei kieltä hallitse.

• looser...

Mun mielestä sen ericin vai mikä lie lurituksessa ei oo mitään tekemistä laulamisen kanssa...kuka vaan kenellä on pokkaa voi mennä telkkariin kiekumaan...enkä sano tätä mitenkään rasistisesti, koska jackson on mun suosikki!

• Mica
        looser... kirjoitti:

Mun mielestä sen ericin vai mikä lie lurituksessa ei oo mitään tekemistä laulamisen kanssa...kuka vaan kenellä on pokkaa voi mennä telkkariin kiekumaan...enkä sano tätä mitenkään rasistisesti, koska jackson on mun suosikki!

www.erickjon.com

• Jouni
        looser... kirjoitti:

kateellinen

• Mica
        Mica kirjoitti:

www.erickjon.com

No... Mitä mieltä oot?

• hälösuu
        looser... kirjoitti:

mä inhoon sitä jacksonii,se on nii yököttävä! hyh hyi! ja ne on ihan saitraan huonoja laulajii kaikki siel poppareissa! ettäs tiiätte!

• mandy

Olenko ainoa, jonka mielestä eric kuulostaa ihan naiselta? Varsinkin sen lauluääni.

• koo

Erick jon on ainoa jolla näyttää koko ajan olevan hauskaa. muut valittaa väsymystä ja epäonnistumisia, mutta erick jon on vaan aurinko.
      Hänellä on niin erikoinen lauluääni, että on ihme, jos hänet saadaan bändiin sovitettua. Näyttää että miekkonen nauttii kaikesta mitä saa tehdä. Erickin ei tarvitse kuin kävellä ja näyttää, että hän tanssisi. Tuollaisia elämästä kaiken irtiottavia tarvittaisiin enemmänkin.

• ihan seko

Ericillähän on aivan huippu lauluääni! Pääsee korkealle ja matalalle.. Mutta laulaa huonosti suomea, mikä ehkä estää sen pääsyn bändiin :( Mutta Eric on niin persoonallinen että se erottuu joukosta ja se on niin naurava että sitä katellessa alkaa naurattaan itteäänkin :D

• Uma

eric on katso lehdessa!!! ja nettivideossa katso lisäohjeet www.katso.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe