2.Tess.2
1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Uskon että tässä puhutaan siitä kuinka nyt viimeisinä päivinä Jumala on sallinut saa.tanan johtaa monet ihmset harhaan tieteen avulla. "valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä"
"että kaikki ne tuomittaaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen"
Viimeinen valhe
8
91
Vastaukset
"Uskon että tässä puhutaan siitä kuinka nyt viimeisinä päivinä Jumala on sallinut saa.tanan johtaa monet ihmset harhaan tieteen avulla. "valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä""
Sitten vain odotellaan. Tässä aikaa tappaakseni kysyisin, että onko siis sähkö ja hehkulamppukin Saatanan keksintöä ja Jumalasi haluaisi meidän ihmisten oikeasti elävän pimeässä?- porinpojka
Ei tiede itsessään ole hyvää eikä pahaa. Mutta ihmiset voivat käyttää sitä kumpaankin. Tarkoitan sitä että kun tiedettä käytetään selittämään pois tarve Jumalasta. Silloin ihminen sanoo itsellensä käytännössä että "minä olen Jumala" ihminenhän on Jumalan temppeli niinkuin raamatussa sanotaan. Jos ihminen julistaa itse itsensä Jumalaksi, niin silloin hän ei ole enää käytännössä vastuussa esim. Teoistansa kellekään muulle kuin esivallalle. Nyt hän voi itse päättää mikä on oikein ja mikä väärin ja toteuttaa minkä tahansa hirmuteon ja sen jälkeen tappaa itsensä ja hänen vastuunsa päättyy siihen.
xxxxx Sitten vain odotellaan. Tässä aikaa tappaakseni kysyisin, että onko siis sähkö ja hehkulamppukin Saatanan keksintöä ja Jumalasi haluaisi meidän ihmisten oikeasti elävän pimeässä? xxxxx
Ihminen, joka ei ole uskossa, on pimeydessä. Sähkölampulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.porinpojka kirjoitti:
Ei tiede itsessään ole hyvää eikä pahaa. Mutta ihmiset voivat käyttää sitä kumpaankin. Tarkoitan sitä että kun tiedettä käytetään selittämään pois tarve Jumalasta. Silloin ihminen sanoo itsellensä käytännössä että "minä olen Jumala" ihminenhän on Jumalan temppeli niinkuin raamatussa sanotaan. Jos ihminen julistaa itse itsensä Jumalaksi, niin silloin hän ei ole enää käytännössä vastuussa esim. Teoistansa kellekään muulle kuin esivallalle. Nyt hän voi itse päättää mikä on oikein ja mikä väärin ja toteuttaa minkä tahansa hirmuteon ja sen jälkeen tappaa itsensä ja hänen vastuunsa päättyy siihen.
"Ei tiede itsessään ole hyvää eikä pahaa. Mutta ihmiset voivat käyttää sitä kumpaankin.."
Eikö tällöin ole vaarana, että sinä käytät tiedettä pahaan, jos jaottelet tieteen tulokset oikeisiin ja vääriin omista mielipiteistäsi tai aatemaailmastasi riippuen? Onko muuten joitain rajoituksia, joita haluat asettaa hehkulampun valon käytölle - valo on tarkoitettu vain Raamatun lukuun, kaikenlainen muu käyttö on pahasta?
"Tarkoitan sitä että kun tiedettä käytetään selittämään pois tarve Jumalasta"
Entä jos sitä käytetään selittämään pois Allahista tai Krishnasta? Sopiiko sellainen tiede sinulle?
"Nyt hän voi itse päättää mikä on oikein ja mikä väärin ja toteuttaa minkä tahansa hirmuteon ja sen jälkeen tappaa itsensä ja hänen vastuunsa päättyy siihen."
Toivotko, mielestäni kostonomaisesti, rangaistusta heille, jotka ovat rangaistuksen ulottumattomissa? Jospa meidän elossaolevien on vain sopeuduttava siihen, että elämä ei mene niin kuin Strömsössä.Jaakob kirjoitti:
xxxxx Sitten vain odotellaan. Tässä aikaa tappaakseni kysyisin, että onko siis sähkö ja hehkulamppukin Saatanan keksintöä ja Jumalasi haluaisi meidän ihmisten oikeasti elävän pimeässä? xxxxx
Ihminen, joka ei ole uskossa, on pimeydessä. Sähkölampulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.Kommentaaria. 2. Tess 2
(Sinä et ole onneksi tuo laiton, olit pistänyt ihan oikein tuon Raamatun lainauskohdan)
Jos otamme puheeksi Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemuksen ja sen, että meidät kootaan hänen luokseen.
- Me olemme kirjaimia samaistellen istuksimassa järjestelemässä satunnaisuutta sanalogiikoissamme nyt... Luuleko joku, ettei Kristus Jeesus ole luonamme? "Jos kristus ei ole teissä sisällisesti läsnä, edes ainoanakaan muistanamanne puheena, ette kestä koetusta".
"Jos Paavali selitystä Jeesuksen elämästä ja puheistaan ette muista, ette ole saaneet ymmärtää ensimmäistäkään oppituntunita pakanasta kristityksi, jokainen on vapaa silti tekemään sen lain, ettei vaadi itseltään ja muilta enempää, mitä uskoo itsensä tai muiden kantamaan.
Me pyydämme, veljet, ettette heti menetä malttianne ja säikäjdä, jos joku vedoten Hengen ilmoitukseen tai meidän puheeseemme tai kirjeesemme väittä että Herran päivä on jo käsilllä.
Herran päivä on vanhan testamentin mukaan Pimeä päivä, ei valoisa... "Peli maaliman mestaruuden ystävyyttä" vain ymmärtämässä kaiken aikaa, on silloin Jeesuskin, ja miettimissä, milloin on aikansa tulla maailmaan, mutta sen hetken paljastaa Isä ensin Enkeli Mika(el)ille.... Jonka tuo Jumalolento, suoritta ottamalla jonkun matsin Saattanaa vastaan... Sillä sitä tapahtumaa Jumalat eniten Rakastavat....
Ennen tuota päivää tapahtuu se luopumus, että luullaan Paavaliakin vain valehteljaksi, eikä varmoista asioista perillä olleeksi Kristuksen seurakunnan pää-paaviksi....
Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopiminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, tuo kadotuksen rohkea ihminen.
"Hän, Vastustaja, koroittaan, jonkun itseistään, kaiken Jumalana pidetyn yläpuolelle(se on silti vain se, ettei sanoilla ole mitään merkityksiä koskaan ollutkaan).... (Tuo viittaisi enemmän naiseen, minun mielestä?)
Ja Julistaa olevansa Jumala....kuten Moosesta sitareten:"Minä olen Herra, sinun Jumalasi..." Tuo Antikristus on Mestari niille, joille sanat ovat vain sattumaa, eikä logiikkaa, löytää oikeat merkitykset olisi olemassa kenellekään. Kaikki sen tietää valheeksi, jopa tuo laiton itse.... Joten se on siis lähinnä vain viihdettä...
Jos ette silti totuutta unohda, mietitte vain, että onko nyt kielteisen vai myönteisen asian aika, ettekä luule voivanne valita ikuisesti vain myönteistä, jos kielteiseksi olette muita vain sillä tuominneet....
Ja totuus liittyy Raamatun mukaan myös siihen, ettei ruveta pitkiä puheita kuuntelemaan lainkaan(Unta ja turhuutta, sanoi Salomo), tai sitä kuin musiikkia, äänenpainoja, kummallisia sanoja ja äänteitä, se kieli ei ole Suomi ainakaan, mutta jos ette halua enää ymmärtää mitään puhetta, tuhlaatte aikaanne vain, ja viihdytätte minäänne vain äänien soinnista tulevilla tunnevirtauksilla...
Monet Pyhät kirjoitukset, tietävät minkä näköinen on Antikiristus:
Lainaus:"Hoikka mies, pitkähköt laihat jalat, kulmakarvat paksut, kuten ihmissudella tai Mauno Koivistolla ja spitaalista muistuttava syntymämerkki otsassaan(kuten olI Gorbatshovilla) ja kädessään hänellä on Pedon merkin poisrepimisestä kertova arpi kuten Stalinilla oli, joka rikkoi venäläsen juorun mukaaan tahallaan rannekellonsa.
Hänen koroittumisensa peurstuu siihen, että hän kykenee muuttelemaan kaikkia käyttämiään sanoja, täysin päinvastaisesta ääripäihin, ja kaikki joutuvat silkkaan kaaokseen järjesssään yrittäessään ymmärtää häntä, koska toisessa virkeessä hän sanoo toista, ja toisessa virkkeessänsä hän saattaa kumota kaiken puhumansa... "Mutta päänsä merkkejä hän ei muuta". Eli käyttämänsä kirjaimet ovat hänellä kovana muistissa, ja se ennustus valitettavasti viittaisi suomalaiseen tai italialaiseen tai espanjaiaiseen, enemmän kuin minkään muun maan kansalaiseen? Hän vihaa englannin kieltä, koska hän ei tullut oppimaan kirjoittamaan englantia tai ranskaa täysin oikein.... Suomen kieltä hän osaisi silti lukea helposti, mutta jos olisi ulkomaalainen versio Antikristuksesta, hänen laittomuutensa estäisi häntä oppimasta puhumaan tai kirjoittamaan suomea oikein kielioppisääntöjen mukaan....
Se, että hän tulee siis yhdeksännestä taivaasta, tarkoittaa silti, että hän on etevä todennäköisyyslaskija, vaikkei laskekaan niiitä kovin suurella todennäköisyydellä oikein, hänelle kaikki on vain sattumaa, jossa mikä tahansa voisi tapahtua koska tahansa, jos todennäköisyyttä olisi edes rahtunen olemassa, mutta hänen laittomuutensa paljastuu siinä, että hän kutsuu esiin epätodennäköisen tapahtuman tapahtumaan liian usein. Siitä saatta olla kyse silloinkin, jos luulet, että esim. oma tietokone toimisi ikuisesti kuin uusi.... Ei kannata silti osta uuutta konetta vain sen vuoksi, että oma on jo hieman vanha ja hidas ja hasardeja tekee prosessori yhtenään...
>Uskon että tässä puhutaan siitä kuinka nyt viimeisinä päivinä Jumala on sallinut saa.tanan johtaa monet ihmset harhaan tieteen avulla.
Jumala on suuri mulkku, jos kaikkivaltiaana tuolla lailla sallii Saatanan huseerata ja vokotella ihmisiä Helvetin tuleen. Vai näetkö tuossa jollain ihmeellisellä mekanismilla jotain hyvää ja kaunista?
Joo. Haluat siis elää kuin amishit, mutta ei ota millään onnistuakseen, vai mitä?
Tragikoominen tapaus olet, vaikka meikäläinenkin myöntää helposti että tiede ei ole tuonut sataprosenttisesti pelkkää hyvää. Kuten ei ole mikään muukaan juttu, sillä maailmahan ei ole mustavalkoinen vaan lähes pelkkiä harmaan sävyjä.
Toisaalta se tieteen 80-90-prosenttinen hyvyys riittää mulle, sillä vaihtoehto eli paluu 200 vuoden taakse tarkoittaisi noin alkajaisiksi miljardien nälänhätää ja perkeleenmoisen sotimisen alkamista.- Totuudentorvettaja
Tieteen avulla ihmisiä ei ole harhaan johdettu, vaan pseudotieteellisen kreationismin, joka yrittää näyttäytyä tieteenä, vaikka ei tiedettä olekaan.
Aika outo olisi sellainen jumala, joka tarkoituksella harhauttaisi ihmisiä saadakseen nämä päätymään helvettiin. Se että joku tuollaiseen vielä uskoo, on vielä oudompaa.>Aika outo olisi sellainen jumala, joka tarkoituksella harhauttaisi ihmisiä saadakseen nämä päätymään helvettiin.
Useiden kymmenien palstaviestien mukaan kretujumala toimii juuri noin. Sokaisee ja paaduttaa, tarkoituksenaan saada onnettomat käristymään ikuisesti.
Tietenkään tuollaista jumalaa ei ole olemassa, se nyt on päivänselvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3755005Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542880- 762541
- 932163
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4691889MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331614Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301446Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271402"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661243