Todella tarpeellinen ohjelma! Täyttää kaikki tv ohjelmistojen puutteet.
Odotan vain jännityksella uusia jaksoja ja seuraavaa tuotantokautta.
Täyttä jatkoa HS ja tv4 linjalle.
P.s. Saiskos lisää sukupuolisesti erikoistuneita vähemmistöryhmien henkilöitä tähän jännittävään sarjaan?
Miten olen voinut elää ilman Farmia!?
10
252
Vastaukset
- ääääööööl
Olen ilmeisesti kuuroumassa kun en saa selvää farmilaisten puheesta? Näkökin on heikentynyt kun kuva on niin tumma ja pimeä? Ei nämä kotimaiset tositvt oikein toimi muutenkaan.
- Ihan ok
Harvoin katson telkkaria, mutta kerrankin tulee edes hieman mielenkiintoinen televisiosarja. Katso sinä vain big brotheria ja salkkareitasi.
- Nynnerö
Onneksi farmi on älykköjen ohjelmaa. Katselen mieluumin kynsien kasvua.
- Cityjärkeä
Voi jösses mitä p askaa koko sarja.
- HäätöJenni
Harvinaisen tyhmä 2-naamainen Jenni on pilannut turkulaisten mainetta yhä enemmän ja enemmän.
- ynnäynnä
Jennillä on ruma nariseva ääni. Korvia vihloo sen juttujen kuuleminen.
- kaksnaamanen
Jennistä ei tiedä, onko hän alkamassa itkeä vai nauraa - ilme on ihan samanlainen kummassakin tapauksessa.
Osaakohan tuo hymyillä aidosti ollenkaan, kun sillä on aina sellainen vi...mainen ilme - varsinkin kun Tuulikki sanoo jotakin!- Jenni-täti
Tykkään ohjelmasta mutt Jenni pilaa kaikella mahdollisella tavalla koko ohjelman ja alan jo pelätä että se naamanvääntelijä voittaa koko homman :( Ei kunnioita vanhempaa ihmistä ollenkaan ja on emäntänä liian komenteleva-varsinkin Tuulikille...Ihan oikein Tuulikki tekee,tietää asioista mutta ei välttämättä neuvo niitä kun eivät ota kuuleviinkorviin. Jenni kaiken tietävä muka oikeuden-mukainen, p---at!
Joku muu voittoon ei Jenni-täti :D - Jenni-Fanny
Jenni-täti kirjoitti:
Tykkään ohjelmasta mutt Jenni pilaa kaikella mahdollisella tavalla koko ohjelman ja alan jo pelätä että se naamanvääntelijä voittaa koko homman :( Ei kunnioita vanhempaa ihmistä ollenkaan ja on emäntänä liian komenteleva-varsinkin Tuulikille...Ihan oikein Tuulikki tekee,tietää asioista mutta ei välttämättä neuvo niitä kun eivät ota kuuleviinkorviin. Jenni kaiken tietävä muka oikeuden-mukainen, p---at!
Joku muu voittoon ei Jenni-täti :DJenni on juuri sellainen henkilö, jota en koskaan, enkä missään haluaisi tavata. Jennin käytös on juuri sellaista,mikä aiheuttaisi ongelmia esim. työyhteisössä. Mielistelijä, selkään puukottaja, kiero kuin korkkiruuvii... hyi kauhistus! Toivottavasti ei voita! Joka viikko on joku kilpakumppani hänen hampaissaan. Eniten oli Tuulikki ja tämä ärsytti todella. Miten joku voi olla NOIN IKÄRASISTI. Paha teki katsoa neidin halveksivaa ilmettä, kun Tuulikki avasi suunsa asiasta kuin asiasta. Toivottavasti tään neidin perhepiirissä ei ole vanhempia ihmisiä.
Nyt neidillä on pelko takamuksissa, kun entiset kilpakumppanit pääsevät valitsemaan suoraan finaaliin menijän. Mutta eipä huolta, ei häivää tuolla selän takana puhumisella yrittää taas kalastaa ääniä itselleen. Tämä neiti ei todellakaan ole ansainnut voittoa!
Ärsytti myös se omahyväisyys, jolla hän totesi erään kilpakumppanin putamisen. "Olen iloinen kun itse pääsin vaikuttamaan hänen putoamiseensa" Jat ätä tämä älynjättiläinen kutsuu REILUUDEKSI. Kaikki muut ovat epäreiluja, muttä hänän, HÄN, HÄN on niin REILU!
- Kiintiöhomo
Hyvä kun loppui. Voisivat näyttää homostelua enemmän nelosen trendin mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882