Perjantaina tulee palkka. Käteen n.6500e

Hyvää fiilinkiä

Kyllä on hienoa olla huipulla alle 27 vuotiaana. Onneksi kävin koulut ja perustin yrityksen 25-vuotiaana. Nyt on kiva lähteä juhlimaan viikonloppuna ja vetämään kunnon kännit. Voi olla että jos krapulaltani lauantaina jaksan niin ajan tuohon laakkoselle autokaupoille jos vaikka löytyisi joku sopiva auto huvikäyttöön kesäksi. Haaveissa olisi joku roadster 3litran bensa koneella?! Kiva kun suomessa on hyvä olla ja yrittää. Rahaa valuu tilille ja saa nauttia elämästä. Kaduilla huomaa kuinka talous on kääntynyt taas nousuun ja ihmisillä on taas varaa ostella mitä huvittaa.

100

3996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatka yrittämistä

Ole ahkera poika ja käy koulut loppuun. Voit saada töitä kun oikein yrität.

• juupati-juu

Aika hyvä provo! Joku uunompi voikin uskoa ;) Toisekseen, 2 vuotta pystyssä pysynyt yritys ei ole välttämättä enään pystyssä seuraavan 2 vuoden päästä.Joten, pistähän takataskuun enemmin rahat kuin tuhlailet roadstereihin....

• Pien´yrittäjä.
        juupati-juu kirjoitti:

Aika hyvä provo! Joku uunompi voikin uskoa ;) Toisekseen, 2 vuotta pystyssä pysynyt yritys ei ole välttämättä enään pystyssä seuraavan 2 vuoden päästä.Joten, pistähän takataskuun enemmin rahat kuin tuhlailet roadstereihin....

Aloituksessa ei paljastu, onko yritys yhden miehen makki(huussi)pömpeli vai ihan isommissa puitteissa oleva n ä k y v ä firma, että kuinka hyvin on (olisi) lähtenyt pyörimään.
        Yhden miehen yrityskin pitäisi olla kultamuna, että voisi nostaa jo nyt 6500 euron kuukausiliksoja.
        "Perjantaina (tänään) tulee palkka, käteen 6500€"

Aika outoa. Hänellä on yritys ja kuitenkin hän on palkollinen??? Meinaan kun on yritys, itselleen ei voi maksaa palkkaa.

Yleensähän jokainen on käynyt koulut. Itse tunnen parikin sellaista, joilla on jäänyt kesken jo peruskoulu aikoinaan. Silti heillä molemmilla on yritys ja he pärjäävät tänäkin päivänä.

No trollihan tuo aloitus on, tietenkin. Siksi kommentoin. Melkein hyvä trolli.

• Sukanvarteen
        Pien´yrittäjä. kirjoitti:

Aloituksessa ei paljastu, onko yritys yhden miehen makki(huussi)pömpeli vai ihan isommissa puitteissa oleva n ä k y v ä firma, että kuinka hyvin on (olisi) lähtenyt pyörimään.
        Yhden miehen yrityskin pitäisi olla kultamuna, että voisi nostaa jo nyt 6500 euron kuukausiliksoja.
        "Perjantaina (tänään) tulee palkka, käteen 6500€"

Aika outoa. Hänellä on yritys ja kuitenkin hän on palkollinen??? Meinaan kun on yritys, itselleen ei voi maksaa palkkaa.

Yleensähän jokainen on käynyt koulut. Itse tunnen parikin sellaista, joilla on jäänyt kesken jo peruskoulu aikoinaan. Silti heillä molemmilla on yritys ja he pärjäävät tänäkin päivänä.

No trollihan tuo aloitus on, tietenkin. Siksi kommentoin. Melkein hyvä trolli.

Jos on Oy, voi nostaa palkkaa. Kannattaisi kuitenkin olla retostelematta. Vuoden päästä voi olla toisin. itse myös yrittäjä, jolla mennyt ihan hyvin

• onnea, mikä ala ?

Jaa, millä alalla toimit ? Itselläni menee ihan hyvin vaikka en saa moisia palkkoja, mutta toivoisin, että suomen talous nousee ja työttömyys häviää, hyvinvointipalvelut säilyvät, pohjoismaisuus säilyy yhteiskunnassa ihan alkuperäisväestö mukaan lukien.

• Jykä (kock)

Turhaan taidat toivoa...

Ja jotenkin minusta tuntuu että aloittaja on ammatiltaan perseennuolija, tai vaihtoehtoisesti talousrikollinen. Kukin tyylillään..

• amis 1994
        Jykä (kock) kirjoitti:

Turhaan taidat toivoa...

Ja jotenkin minusta tuntuu että aloittaja on ammatiltaan perseennuolija, tai vaihtoehtoisesti talousrikollinen. Kukin tyylillään..

Mä kävin yläasteen ja amiksen ja tienaan sentään 4000 käteen. Armeijan jälkeen menin heti duuniin ja siellä olen edelleen. Parin vuoden harjoittelun jälkeen sain vakipaikan ja 4000 kuussa palkkaa. Ahkera kouluja käymätönkin voi tienata jos vaan käy duunissa eikä juopottele.

• myös amiksen äiti
        amis 1994 kirjoitti:

Mä kävin yläasteen ja amiksen ja tienaan sentään 4000 käteen. Armeijan jälkeen menin heti duuniin ja siellä olen edelleen. Parin vuoden harjoittelun jälkeen sain vakipaikan ja 4000 kuussa palkkaa. Ahkera kouluja käymätönkin voi tienata jos vaan käy duunissa eikä juopottele.

Hyvä !! Pysy raittiina niin saat vielä kunnon naisenkin ja voit vielä valkatakkin ihan rauhassa. Opettele tanssimaan, niin saat valkata vielä enemmän ;))

GOOD !! Nostan hattua.

• pyörteissä
        myös amiksen äiti kirjoitti:

Hyvä !! Pysy raittiina niin saat vielä kunnon naisenkin ja voit vielä valkatakkin ihan rauhassa. Opettele tanssimaan, niin saat valkata vielä enemmän ;))

GOOD !! Nostan hattua.

Oisko amiksen äiti vapaana valssiin?

• parpmiw

Kuule, jos olet yrittäjä ei sinulla olisi aikaa lähteä juhlimaan saati notkua joutilaana täällä suomi24 foorumilla. Mene edes töihin

• silti henkissä

Minä saan työmarkkinatuen 522eemeliä seuraavan kerran maaliskuun 11-13.pvä

• silti henkissä

Kela maksaa 260e asumistukea ja sossu 30e.

• inssi se on

Kyseessä lienee koneinsinööri joka on soluttautunut meidän veronmaksajien kustannuksella elävien kaartiin.
      Onhan niillä paremmat avustukset kuin normi työssäolijalla palkka.

• jees box

olet Late lapista ja imet vielä äidin tissiä.

• waler

Minäkin haluan tienata tuon verran.

Täytyy huomenna leikata muutama tonni palkastani

• pöljä olet

Ei yrittäjä ota rahaa firmastaan palkkana.

• waler

No muutama tonni osuuksistani ja bonuksistani....

Eheeheehehe

• heh heh

Hienoa! Vielä kun kertoisit, mitä oikeastaan edes teet tai minkäalan hommista on kyse, niin voitaisiin saada vähän sisältöäkin tähän keskusteluun. Mutta ethän ole edes vastannut edellisiin viesteihin, joten tätä lienee turha odottaa?.heh.

Sikäli kuin tiedän ja olen kuullut, niin yrittäjän elämä on kaikkea muuta kuin ruusuilla tanssimista. Ainakin tuntemillani. Mutta viljele toki vain satujasi, niitä on kiva kuulla! =)

• kioddd

Ei kouluja "käynyt" nuori ala yrittäjäksi, Ei sovi yrittäjä profiiliin

• Aloittaja myy persettään kovalla katteella isoille herroille

• Aloittaja taas

Noniin alottaja tässä taas moro! Tulin just kotia. Tilasin tänään uuden maasturin 20 tuuman kiekoilla:) huoppuhifeillä ja toki perusherkuilla kuten 2-väriset nahkapenkit, navit, sähköjakkarat jne. 3.0 diesel X5 Bmw. Toimitus menee tonne touko-kesäkuulle suunnillen. Hyvä fiilis taas päällä:) aamulla töihin katsomaan miten alamaiset jaksaa kun nuori setä tienaa fyffeä heti aamusta. Päivällä olis tarkoitus käydä yhden gimman kanssa "kahvilla" ja syömässäkin jos puuhilta keritään suinkin. Toivottavasti huomenna on puhtaat ajokelit ja aurinko paistaa. Kävin meinaa pesettää shellin happyhour pesussa auton vielä iltamyöhään eikä ole kiva ajella huomenna jos heti auto sotkeentuu. Valkosessa kiesissä tuo lika vaan näkyy ikävästi. Sitten pitäisi laskeskella nuo palkka asiat kuntoon ja katsoa minkä verran osinkoa maksan itselleni yrityksen voitosta:) yks asia mikä vtuttaa vietävästi on tämän päivän kiekko peli kun hifk meni munimaan lapin pojille kotonaan. Pelasin siihen muutaman satasen ja kaik män kankkulan kaivoon. Mutta viihde pitää hereillä ja viikonloppuna tärpättikuuria:)

• Hehheh! Taisit ostaa vain tarjoushintaisen valmisaterian läheisestä supermarketista ja korin halpaa olutta. Huomenna olet krapulassa, kuten yleensä, ja haiset vanhalle hielle. Naapurit haukkuvat sinua selkäsi takana ja naapurin lapset kusevat postilaatikkoosi.

• TimTT

• Hörneillä notkunut

Aloittaja taas
        On sulla kliffat jutut ,taidat olla viihde alalla. Hoh Hoh Hoo!
        Tilasin just nyyan fiuden . Toimitus menee tonne touko-kesäkuulle suunnilleen . Kävin illalla pesettämässä fiuden, toivottavasti huommena on hyvät ajokelit. Mä repeen. Äkkii sulla aika kuluu ku fiude on jo tvetattuna sulla ,vaik sä oot sen tänään tilannu. Taitaa toi gimma juttukin menää nii et se on 5 minuuttia nii siin on puheet ja kaikki.
        Jatka vaa satuiluas samaa tahtii ,kyllä se pönttö siint alkaa vinkuu pahasti , merkit on jo näkyvissä.

• amis 1994

Itse kuljen edelleen polkupyörällä ja vaikka kortti onkin niin autoa en edes omista. Rahaa säästyy hirmu paljon kun ei tarvii ostaa bensaa eikä maksaa autoveroja. Pyörällä kun kulkee töihin niin kuntokin pysyy hyvänä. Oma asunto minulla sentään on, 79 neliöö eikä velkaa tai lainaa ole. Reilu 15 vuotta oon vaki duunissa ollut joten kyllä sitä rahaakin pankkiin säästyy. Kesälläkin on mukava viettää aikaa omalla kesämökillä.

• Totta tai ei

Hauska nähdä että suomalainen osaa kerrankin nauttia menestyksensä hedelmistä.

Onnea ja menestystä myös jatkossa :)

• hifi?

Ei mihinkää autoon saa valmiina kummoisia "hifejä"
        Poikkeuksetta rupua. Tietenkin jos radion tarjontaan tyytyy
        On sama midtä purkeosta kuuntelee.

• Totuus.

Sitten heräsit krapulapaskat housuissa ja päästit kissan ulos. Huomenna puolen päivän aikaan taas sossuun kun heräilet.

• 37v laiskuri

Hölmöä käydä koulua, jotta saisi rupiset 6500 kuussa.

Vai tarkoititko päivässä. Vaikka ei siihen kouluja tarvitse käydä, jotta treidailemalla tuon 6500 päivässä tienaa. Pimeänä tietysti.

Paras koulutus rahahommiin on eläkeläisen paperit. Oppii ajattelemaan paremmin, kun on aikaa.

• Aloittaja taas

Juu tässä mukavasti heräilen vielä kotona..jos tuossa kympin aikaan olisi kahvia riittävästi juonu niin pääsisi sitten töihin hetkeks katselemaan touhuja. Sittenhän mä lähden panemaan yhtä tyttöä:) ja haen jonku noutosafkan. Stressaa vaan hieman että onko tiet kuinka kuraset kun vasta pesty illalla auto ja kuitenkin puhtaalla autolla on aina ilo ajella. Pitää kesäks laihduttaa muutama kilo että saa kaikki 8 vatsalihasta näkyviin kunnolla. Siksi aamupala sisältää vain rahkaa ja marjoja. Kesällä meen ilman paitaa näyttelee lihaksia joka paikkaan missä on seksikkäitä nuoria muijjia aah. Minä tykkään tuoreesta lihasta ja yli 25v on jo kertakäyttöhommiin soveltumatonta, liian käytettyä lihaa.

• ruma mies.

Teillä naisilla on sitten niin helppoa, kun huoraamalla saatte helposti paljon rahaa.

• Hörneillä notkunut

• Late Lapista.

Minulla oli 1970 luvulla työkaverina aloittajan kaltainen haaveilija, hänelläkin pyyhki aina hyvin, naisetkin kuulemma tarjosivat jepelle rahaa läjittäin jos lähtisi naisten mukaan vaikkapa vain yhdeksi yöksi!

Vanhalla Volvolla tuokin jeppe silti ajeli! niin työmatkat kuin vapaa ajallaankin

Late Lapista. SSSS Ry!

• medicaldoctor

Koska kävit viimeksi lääkärissä? Tai unohditko lääkkeet ottaa?

• kaikki tai ei mitään
    • Onnittelut.

Onnittelut aloittajalle. Itse nostan tuollaisia pikkusummia aina silloin tällöin myymällä osakkeitani jos tuntuu, että 15 000 €/kk palkkaa puhtaana käteen ei juuri silloin riitä.

• Aitoja

Mikähän pelleviesti tämä on, haisee oudolta, tekaistulta. Voisi täällä palstoilla julkaista jotain todella kiinnostavaakin joskus ja aitoa.

• Kroisos Pennonen

Just tossa maanantaina tulee minullekin parisataatuhatta palkkaa tilille taas ja osinkoja puoli miljoonaa. Lotossakin tuli, mutta harmittaa, kun joku vei puolet eikä saanut yksin. En tiedä mitä tekisi rahoilla, kun patjakin on pehmustettu jo satasilla. Täytyy varmaan ottaa vaimo, jos sellainen olisi, joka huolisi nuoren menestyvän.

• Hannu Hanhi

Onnea ja menestystä ketjun aloittajalle. Mitä nyt menestyviä yrittäjiä tunnen ja tiedän, niin täsmälleen tuolla tavalla he elämäänsä, yritykseensä, alaisiinsa, varallisuuteensa, ihmissuhteisiinsa... suhtautuvat. Tuo on juuri se menestyksen kaava, jolla raha saadaan poikimaan ja yritys pitkässä juoksussa kasvamaan ja kannattamaan. Veikkaanpa, että yrityksestäsi tulee se Suomen kauan kaipaama uusi Nokia, ellei tietenkin sitä jo ole.

Kun autot ja muut vempeleet on hyvin hallussasi, niin älä kuitenkaan unohda pukeutua kalliisiin luksusmerkkivaatteisiin. Niitä voit käydä hankkimassa vaikka Pariisista, mutta älä kuitenkaan mene sinne alennusmyyntien aikaan, koska silloin siellä on vain köyhiä ja kipeitä.

• Täti

Aivan. Iha varmaan...uskokokoon kuka haluaa..edes yritysjohtajat eivät tienaa noin paljoa. Jos oma yritys ja nostat siellä palkkaa maksat omasta palkastasi kuluja, tosiassa käteen ei jää edes puolta tuosta vai kierrätkö veroja?

• Jatka yrittämistä

Menee kyllä palkkasi autoveroon, = ei riitä autoon asti
      kun menet uuden auton ostamaa. Lopeta se Tinnerin nauttimen työpaikallasi, se aiheuttaa sulle aidsi-harhoja.
      Ja vielä natsi-auto?

• joopa joo

Taitaa olla pilkkuvirhe tuossa. Tarkoitit kai 6,5e, jonka äitis antaa viikkorahaa.

• iloitaan siitäkin

Mukavaa että ketjun aloittanut avohoitopotilas on taas pirteämmällä päällä.

• oujeee

Saateri ku on hyvä ku joku muukin uskaltaa.Ei nää tilit oo kuulkaa ilmaiseksi tulleet--niitten eteen on tehty aikanaan jotaki ja niin nyt sitte saa nauttia hedelmistä!
      Ei se väärin ole!!!
      Jos sen auton lisäksi haluat jotaki kivaa elämään niin täältä Italiasta saat edullisesti veneitä--ei mitään keppiveneitä vaan semmosia joissa on MOOTTORI,klassinen look ja tyyliä ;)

• Niii!

Mutta Ilmarisen äijä saa kuitenkin enemmän kuin sinä!

• Totuuskomissio

Joopa joo, näkyy tosiaan olleen psykiatrinen avohoitopotilas liki pirteässä vedossa, eli kuitannemme jotta lääkitys on nyt sattunut kohilleen? ;)

Tavallisesti hyö laahaavat takakoipiaan mömmöjen ansiosta ja ovat muutenkin kovin perustotisia, mitenkään oikeita sairaita sen kummemmin mollaamatta. Kaikki tauti on pahasta :/

• se on bipopää
        Totuuskomissio kirjoitti:

Joopa joo, näkyy tosiaan olleen psykiatrinen avohoitopotilas liki pirteässä vedossa, eli kuitannemme jotta lääkitys on nyt sattunut kohilleen? ;)

Tavallisesti hyö laahaavat takakoipiaan mömmöjen ansiosta ja ovat muutenkin kovin perustotisia, mitenkään oikeita sairaita sen kummemmin mollaamatta. Kaikki tauti on pahasta :/

Mania vaihe sillä vaan on päällä...

• kuole sika.

Haista vittu porvari,toivottavasti sairastut vakavasti.

• ehe

Mitalli sinulle ja ämpärillinen lanttuja.ole hyvä

• joopa joo...

Älä tuhlaa rahoja, et ole kuitenkaan ihan nuori poika enää.

• Suojatyöpomo

Mitä tarkoittaa noin palkka? Etkö itsekkään tiedä paljonko palkkasi on ja mistä hyvästä sitä sinulle oikein maksetaan?
      Pelkään jotta palkkasi kiertää takaisin minulle erinäisten vaiheitten jälkeen?
      Minä edustan palkan antajaa enkä saajaa.
      Ja siinä on vissi ero josta tuskin tiedät puoliakaan kun sulle ei oo kerrottu.
      Tuo vaan verokorttis meille.

• Renlund

Tolla palkalla ei viitsi edes nousta sängystä!

• .N.O.Hääppönen,yritt

Älkää hyvät ihmiset ottako tosissanne tuollaisten satusetien juttuja! Johan tuo haisee jo kilometrinpäähän että kysymyksessä on mielikuvitusjuttu.Todelliset yrittäjät eivät tuolla tavalla leveile ja kersku,heillä ei ole aikaa ja mielenkiintoa roikkua tällaisilla palstoilla leveilemällä.Mielihyvin ,itsekin yrittäjänä,suon toisillekin menestystä,mutta kukaan tuntemani menestynyt yrittäjä ei tuolla tavalla esiinny.He tekevät kovasti töitä ja antavat työmahdollisuuksia monille,myös kaltaisellesi luuserille.

• YT-Suomi

Kyllä nyt levennellään kunnes aloittajallekin tulee YT:t ja kenkää siinä se sitten on.

• Varakas nuorimies

Elän täsmälleen kuin aloittaja. Bruttotulot yli 10 tonnia kuussa keskimäärin. Lisäksi osingot. Tonni ei ole mulle mikään raha. Saattaa mennä tonni ihan vaan baari iltaan jos on hyvää seuraa. Olen nuori ja yrittäjä. Tottakai jos on itse rahansa ansainnut tai vaikka olisi rahat perinyt niin saa ja pitää leveillä ja niitä näytellä vaikka sitten hienon auton muodossa. Mä ainakin elelee ihan miten haluan ja en pelkää näyttää menestystä. Suomessa on niin valtavasti kateellisia epäonnistujia että suorastaan nautin siitä että pääsen näyttelemään autoa ja materiaalia vihaajille. Vihaajat vihaa! Mut toiset on vaan luotu elämään rahan kanssa ja häviäjät sitten eivät. Kumpaan haluat kuulua?..no se vaatii älyä mitä aika harvalla palstalaiselta löytyy.

• Näin täällä

Yritysjohtajat tienaa usein bruttona 20 tonnia kuussa. Se on jo hyvä palkka. Kyllähän nuo suomen liigakiekkoilijatkin tienaa valtaosa 4-8 tonnia kuussa. Monet 10-15 tonniakin. Eihän nuo 6500 käteen ole kuin joku 10 tonnin brutto. Hyvät tulot kieltämättä. Mulla jää käteen joku 4 tuhatta.

• luulet vaan

Ei se näköjään mitään hirvittäviä lahjoja vaadi, että pääsee tuollaisiin tuloihin.

• Hörneillä notkunut

Varakas nuorimies
      Mitäköhän älyy sullakin on . Ei se todellinen fyrkkajengi tuu tänne hölisee tollast . Ne pitää matalaa profiilii ettei verottaja ja muut kiinnostu likaa,se on viisautta se.
      Saattaa mennä tonni baari iltaan ? Kuka sitä Aku Ankka limua jaksaa baarissa donan edestä divaa vai onks räbbijengi siivellä lysnaamas sun brassailua , kriinaavat sulle ja sun typeryydelles. Tsittaa nyt siin syöttötuolis kunnolla ja dokaa lämmin mölöjuomas loppuu ,sit delsan ääreen tsiigaa Niksulan tv ja goisaamaan .

• Munat suuhun stana

Fiksu yrittäjä tienaa kovasti ja maksaa veronsa tietysti. Kateelliset täällä lässyttää. Tässä kanssa yksi nuorehko tai no 31v mies ja palkka on jo melkeen ministeritasoa. Sillä puhutko täällä netissä paljon rahaa on niin sillä ei ole kuule mitään väliä kun anonyymejä ollaan. Siksi tämä on juuri se paikka missä pitää keroa mitä omistaa ja tienaa. Tosimies ja oikeasti rikas ei pelkää kertoa moten hyvin menee.

• Audi kuski täälä

Taas yksi ylläpidon keksimä trolli. Hauskaa miten ihmiset ovat niin kateellisia kun joku menestyy ja saa fyffee. Mä en kateellinen ole vaan tienaan itse itseni tyytyväiseksi. Taitaa suomen työttömillä olla köntsät housussa kun harmittaa toisen menestys.

• Tsiigaa peilii

• myyntimies

itse olen rivimyyjänä työskenellyt 8 vuotta ja paras kuukaus on käteen 11400. eipähä ole asuntolainaa ja saa tehä 3 päivästä työviikkoa niin pärjää. ei se raha tee onnelliseksi. itellä menee aika hyvin pienten lasten kans ku vaimo käy päivät töissä
      parisuhdekkin mallillaan ku vaimolle ei kaikki kotityöt jää.

• köyhä

myy persettään

• vänä

Talonmiehenä: Nettotulo 1500€/kk josta asuntolainaan 850€/kk, sähkölasku n.150€/kk
      Plus muut laskut riippuen kuusta. Tällä on pärjätty eikä krapulaakaan tarvitse potea.

• Osinkopotti

Olet vain kateellinen, koska verotussyistä pyrin ottamaan mahdollisimman vähän palkkaa.

• Hilsen fra oljerigge

Brutto vai netto..? Hieno koulutus ja kaikki! ;) Minulle riitti peruskoulu aikoinaan senkin meinasin lopettaa kahdeksanteen luokkaan,joitakin kursseja tullut käytyä sen jälkeen.

Työajat 14 päivää töitä ja 28 vapaata,työnantaja maksaa sapuskat,majoituksen,kotimatkat jne.jne.Saan suunnilleen saman palkan sillä 14 päivän kevyellä puurtamisella.

Lycka Till ja masse hilsener!

• Jösses!

Ookkonä töisä Norjan öljylautalla?!? Kova poika!

• Pakko saaha rahaa

Kyllä jos saisin käteen alle 3 tonnia niin sillä ei vaan pystyisi elämään.

• Aika kovaa touhua

Alle 3 tonnin bruttotulot on suoranaista kidutusta jos meinaat jotain elämää rakentaa täälä pk-seudulla. Jo pelkkä asuminen maksaa niin paljon että en tajua miten joku pärjää pikkutuloilla? Onko se elämäksi edes kutsuttavaa vai pelkkää kidutusta sitten? Lapsiperheellä voi olla aika tiukkaa jos on pienet alle 3 tonnin bruttotulot..

• iiddioot

Onko ne toisetkin idiootteja sinun firmassa ..?

• rikassika

Mulle tulee perjataina 4500000000000000000000000
      ja mäkin meen kattoo autoo --kiva kun saaa olla yrittäjä täällä on iin ihanaa tää elämä.

• Björn

Tilisi on jäädytetty ja varasi siirretty Las Vegasiin.

Yst. terveisin. Nalle-pankki

• pääveli

Kuule turha sinun on kehua ja ylpeillä.Muista ylpeys käy lankeemuksen edellä.Toiseksi hyvä aika ei koskaan palaa.Tulee aika jolloin sinäkin olet menettänyt kaiken.Nyt mennään aikakauteen joka oli 20 luvulla.

• xxxxxxxxx
    • OMA KEHU HAISEE

Ei millään pahalla, mutta oma kehu haisee. Mutta mitä voi muuta odottaa 27 v. nuorelta. Siis lähinnä huvittavaa.

• Opiskelijatyttö

Millaista koulua kävit kun et osa edes suomen kielen kielioppia?

• ymmihinaaja

Money is just a piece of paper - and it controls your entire life. Todellakin todellakin todellakin..

• Loistoautolla kevääs

Tilasin just skodan. Tykkään siitä kauheesti. Ja tulot riitti kivasti skodaan. On se loistava auto.

• Sanotaanko näin että yli 80% autoista jotka maksavat yli 50 000 euroa on joko työsuhdeautoja tai vekselivetoisia. On niissä ja kehumisen aiheet vähissä.

Sellainen vai voi saada jotakin huomiota autollaan joka pystyy heittämään esim 100 000 tosta vaan omista rahoista halutessaan kulkuneuvon itselleen.

Itsellä on kyllä rahaa mutta ihan hyvin kelpaa tavallinen 30 tonnin auto tai halvempikin.

Autoharrastajat on erikseen ja niille on ihan ok laittaa rahaa autoihin......mutta noi pikkupellet jotka yrittää esittää jotain rahamiestä lainaraha autoillaan on surkeaa porukka.

Tosin tuo alottaja on vain pelkkä pelle ja siksi myös tulee jäämään.

• konkurssissa

Tuollaisia tuloja minäkin sain yhteen aikaan, kun luulin olevani kunnon yrittäjä. Myöhemmin ymmärsin etten kykene pitämään yritystä 50 vuotta pystyssä ja ajauduin konkurssiin.

Tuollainen tulo ei ole yrittäjälle mitään. Siihen riittää se kun maksaa palkat harmaina ja jättää lakisääteiset maksut maksamatta !!!

• nintsku3

On tää vaan niin SAIRAS foorumi ja SAIRASTA väkeä, eikö tällaiselle ole mitään tolkkua????

• Hyvää fiilinkiä

Minulla on käynyt tuuria siinä, että olen niiden työssäkäyvien köyhien joukossa, jotka pääsevät nauttimaan n. kahden mediaanituloisen ihmisen kuukausipalkasta per joka kuu.

Mutta ennenkaikkea minä pystyn syömään myös seitsemäntoista köyhän edestä, koska käy joka kuussa luksusravintoloissa ja palkkani valuu aina viidentähden ravintoloihin. Joten näiden sikailujen jälkeen olen aivan rahaton.

• Köyhä ja työtön

Se on erittäin fiksua tuhlata pieni palkka tuollaisiin snobiravintoloihin. Soon oikein hyvä sijoitus.

• Bateman

Hienoa, sinun kaltaisiasi tulevaisuuteen katsovia positiivisia nuoria aikuisia veronkantomme tarvitsee! Jes, tsemppiä elämään ja hyvää kevään jatkoa!

• lkuhariö

vaij nin

• huppapuppaa

Siinä taitaa olla samassa lopputili ja lomakorvaukset

• huippuprovo

Vaikuttaa provolta. Tuo palkka ei sinänsä ole paljoakaan, mutta kuka yrityksen omistaja maksaisi itselleen palkkaa yhtään ylimääräistä ?

Siis 6500 netto = n. 11.000 brutto siitä aiheutuvat pakolliset sivukulut n. 40-50 % = 15-17 000 euroa.

Jos olisit yrittäjä maksaisit itsellesi sen 17 000 käteen. Enpä usko että firmasi pyörii kovinkaan pitkään mikäli ei ole provo.

• Rahaa on jes

Se olis palkkapäivä tänään. Yrittäjä myös ja 5 tonnia napsahti tilille tälle päivälle. En nyt niin nuori ole. Mutta kun yritykseen saan kuussa laskutukseen 2-3 sataatuhatta niin kyllä siitä tuon palkan makselee kivasti. Osingot sitten erikseen. Niitä nostan vuosittain 200-400 tuhatta riippuen vuodesta. On rakennettu talo, kesähuvila. On autot vaihtunu vuosittain. On kesäautona vanha klassikko possu:) kyllä raha on se joka rauhottaa ja saa mielen virkeeksi. Tuntee oman arvonsa tässä maailmassa kun kääntää mercedes coupe mallin rattia.

• Juurikin näin

Mitä kalliimpi auto, sitä parempi ihmisarvo. Auto kertoo paikkasi elämän johtoportaissa. Tosi johtajalla on aina kallis auto koska tietää oman arvonsa eikä häpeile näyttää rahojaan sillä tosiajohtaja on oman elämänsä herra eikä kateelliset ja pienisieluiset voi vaikuttaa suuren johtajan touhuin.

• Pönä

Joko se on palkka tullu tilille? Ootko jo ehtiny sikailemaan? Jos et vielä oo aloittanu, niin voitko ottaa mutki mukaan?

• Johtoportaasta

Tässä herralla palkata juossu aamusta tilille. Lähden hakemaan ainakin uuden takin. Ja syön hyvin. Ehkä päiväolut myös. Palkkaa jää kuussa käteen 4-5 tuhannen välillä kun osittain provisio. On kieltämättä kivaa kun pääsi irti 2 tonnin kuukausituloista pari vuotta takaperin.

• Sumpsan Sulttaani
        Johtoportaasta kirjoitti:

Tässä herralla palkata juossu aamusta tilille. Lähden hakemaan ainakin uuden takin. Ja syön hyvin. Ehkä päiväolut myös. Palkkaa jää kuussa käteen 4-5 tuhannen välillä kun osittain provisio. On kieltämättä kivaa kun pääsi irti 2 tonnin kuukausituloista pari vuotta takaperin.

Eläkettäkin tulee tuon verran eikä tarvi nousta, autokaupat tuo pihaan eri värisiä jos joka kuukausi haluaa vertailla. Muuten mukavia juttuja pojilta, joilla elämä on vielä edessä ja eläke kaukana, onneksi olkoon.

• paha painajainen

"Perjantaina tulee palkka. Käteen n.6500e"

Sitten heräsit katuojasta, ja ihmettelit kuka on laatannut päällesi, vienyt vanhan Nokialaisen kännysi ja äidin antaman 20 euron taksirahan.

• h moilannen

Kerrankin mukavaa luettavaa eikä ainaista valitusta. On todella hienoa saada kuulla nuoren ihmisen onnistumisesta elämässään ja saavutuksista vieläpä tuossa iässä. Itse olen jo eläkeläinen. Ikäni olen työtä tehnyt, mutta taloudellista onnistumista ei ole kohdalleni siunaantunut. Lämmittää sydäntä, kun edes jollakin nuorella menee hyvin.

• Maria-Elisabet

Onpa kumma, että olet urasi huipulla ja vielä siellä pysynytkin, kun päässä ei ole muuta, kuin että on perjantai ja pääsee juomaan päänsä täyteen!
      Olisi ehkä parempi olla ostamatta roadstereita, voi vaihtua rullatuoliin pikemmin kuin luuletkaan! Joku muukin voi aivan odottamatta siirtyä "autuaammille" metsästysmaille. Pahimmassa tapauksessa päädyt sinne itsekin!

Lapsi kulta!

• Anaalipentti

Nyt on palkka tilillä. Kohta tilaan ensimmäisen oluen. Meillä työntekijät tekee töitä ja minä kännään. Olen 32 vuotias pienyrittäjä. Mutta olen tämän kaiken ansainnut. Ja känässähän on kivaa ja silloin ihminen on luovimmillaan.

• hahhaaaaaaaaa

hah mikä aloitus! =D eikä nee rahat sinne hautaan taikka helvettiin tule mukaan niin kuin ei mikään maanpäällinen omaisuus! ;)

• Vain rikas pärjää

Hyvä alotus. Elän aikaslailla myös noin. Sulle edelliselle kirjottajalle se nyt on ihan sama kun meet kuiteski helvettiin...joka muita tuomitsee tolleen niin se tuomitaan:) mutta joo ei kukaan mitään saa mukaan mutta kyllä se elämä on paljon parempaa jos rahaa on todella paljon. Köyhähän ei voi tietää mitään tosielämästä.

• TimTT

Miten niin ei voi?
        JOKAINEN! Siis IHAN jokainen "köyhä" voi ottaa koska vaan esim. Pikalainaa vaikka TUPLASTI tuon 6000 € kuukaudessa koska vaan, ja alkaa elämään mainitsemaasi "tosi elämää" ... Tai jopa PAREMPAA tosielämää, kun sinä ja psykoottisessa haavemaailmassanne elävä ystäväsi! :)

Ja kun laskunmaksun aika tulee, niihin voi vallan hyvin pyyhkiä perseensä, sillä: Mitäs ulosmitattavaakaan köyhällä on?! :D

• Blackman

Ja jos oikein hierot niin se kasvaa isommaksi :)

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27