Minulla on sellainen 3-v Sony tv. HDMI liitin toimii vain Sony laitteiden kanssa. Olkaa tarkkoja ostaessanne telkkaria ja miettikää mihin merkkiin sitouduttu. Inhottaa koko asia.
Sonyn tv:ssä ei HDMI liittimet toimi!
1
341
Vastaukset
- Missä vika on?
Ihanko totta? Minulla on ollut Sonyn televisioita ja nytkin viimeisin vajaat vuosi sitten ostettu. Sony on AINA toiminut kaikkien laitteiden kanssa ja nytkin siinä on mm. digiboksi kiinni, jos joskus jotain sattuu tallentamaan.
Oletko ostanut halvimman kaapelin, mitä löysit? Käytä kunnollisia 1.4. tason kaapeleita, ja katso, että se HDMI-liitin menee riittävän syvälle laitteen liittimeen. Tuttavalla oli Topfieldin digiboksi, johon kookas HDMI-liitin ei mennyt kunnolla paikalleen, sillä liittimen kuoren muovit ottivat kiinni digiboksin runkoliittimen kiinnitysruuviin.
Mikä Sonyn malli on kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876