Suljin pankkikorttini, koska epäilin että tiedot on jotunut vääriin käsiin.
Sulkemista seuraavana päivänä oli kortilla tehty 10€ ostos
Voinko siis vaatia pankilta hyvitystä tästä... koska vastuuhan on pankilla sulkemisen jälkeen
Pankki on kyllä OP mikä tekee joka vuosi kiusaa asiakkaille, joten en ihmettele että oli myös velottanut tuon oston tililtäni
Ostot suljetulla kortilla
41
2771
Vastaukset
- Mtusison
Suljetulla kortilla ei ole mahdollista tehdä ostoksia. Joko korttia ei ole ole suljettu ollenkaan ilmoituksestasi huolimatta tai kyseessä on ihan oikea tapahtuma. Korttitapahtumat veloittuvat yleensä päivän pari viiveellä.
Kannattais ottaa yhteys pankin asiakaspalveluun niin saavat selvittää koska se korttiostos on tehty ja onko kortti ylipäätänsä suljettu.- 455646546
Ei ne kaupan maksupäätteet kokoajan ole yhteydessä nettiin ja varmenna depit kortteja
ja tottakai se oli suljettu kun sen kerran itse suljin
- kyllä varmentaa
Kyllä muuten varmentaa aina 100% eli jos ei saa varmennusta ei saa ostosta maksettua oli vaikka 1€ hinta Debid kortilla.
- --**887
No minulla oli kortti suljettu illalla noin 22:00 ja seuraavana päivänä noin 10:00 aikaan oli kortilla tehty ostos S-market Wiklundissa
Ja eikös se ole niin että mikäli kauppa ei taa varmennusta kortilta, väärinkäytössä se jää kaupan tappioksi?? - ei kuulu kaupoille
--**887 kirjoitti:
No minulla oli kortti suljettu illalla noin 22:00 ja seuraavana päivänä noin 10:00 aikaan oli kortilla tehty ostos S-market Wiklundissa
Ja eikös se ole niin että mikäli kauppa ei taa varmennusta kortilta, väärinkäytössä se jää kaupan tappioksi??ja höpöhöpö, kauppa ei varmenna mitään..yli 50 egen ostoissa varmennus tapahtuu automaattisesti...
- Ei sel
ei kuulu kaupoille kirjoitti:
ja höpöhöpö, kauppa ei varmenna mitään..yli 50 egen ostoissa varmennus tapahtuu automaattisesti...
No se katotaan vaikka oikeudessa asti jos ei muuten pankki suostu kumoamaan tuota ostosta
- fasd
Hohhoijaa. Kukaan ei sitten ole viitsinyt lukea sitä pienellä printattua tekstiä aiheesta?
https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat/kortit/ilmoita-kadonneesta-kortista?id=12920&srcpl=8
"Jos korttisi on kadonnut, soita sulkupalveluun mahdollisimman nopeasti. Tämä siksi, että sinun vastuusi lakkaa samalla hetkellä kun ilmoitat korttisi kadonneeksi. Jos joku käyttää korttiasi, et menetä rahojasi."
Eli ratkaiseva asia vastuun kannalta on, onko tuo ostos tehty oikeasti kortin sulkemisen jälkeen vai onko se vain kirjautunut seuraavalle päivälle.- KAtotaan nyt
Ilmoitus tehty ilta kymmeneltä, ja seuraavana päivänä noin 10:00 tehty Wiklundin itsepalvelukassalla 10€ ostos...
Ja kyseessä ei siis ole se että rahat olisi lähtenyt tililtä, ja ostos olisi tehty ennen sulkua...
Saa siis OP luvan palauttaa tuon summan tilille
- Mtusison
No soita sinne aspaan hyvä ihminen jos et ole vielä soittanut!
Ja ekalla kommentilla tarkoitin, että inhimillisiä virheitä sattuu. Pitää varmistaa että sulkupalvelun työntekijä varmasti sulki kortin.- 48879
Tottakai se sen sulki, koska seuraavana päivänä kävin jo tilaamassa uutta korttia ;)
- kysyn vain
48879 kirjoitti:
Tottakai se sen sulki, koska seuraavana päivänä kävin jo tilaamassa uutta korttia ;)
Miten kortin väärinkäyttäjä tiesi korttisi pinkoodin? Jos se on ollut lompakossa mukana, olet itse vastuullinen.
- 1465456456
kysyn vain kirjoitti:
Miten kortin väärinkäyttäjä tiesi korttisi pinkoodin? Jos se on ollut lompakossa mukana, olet itse vastuullinen.
En ole vastuussa, koska kortti oli SULJETTU ja sen jälkeen vastuu ei ole enää mulla...
Kai jossain paikoissa vielä käytetään "korttimankelia" sehän ei ainakaan voi tietää onko kortti suljettu tai eikö ole :) - 18+5
1465456456 kirjoitti:
En ole vastuussa, koska kortti oli SULJETTU ja sen jälkeen vastuu ei ole enää mulla...
Kai jossain paikoissa vielä käytetään "korttimankelia" sehän ei ainakaan voi tietää onko kortti suljettu tai eikö ole :)No kun kerroit paikan olevan S-market niin siellähän on maksupäätteet eikä mitkään korttimankelit.
Alle 10 euron ostoksista ei aina tehdä varmennusta.
Jos ostoksen on tehnyt joku lähipiiriin kuuluvasi, niin se onkin mielenkiintoista, onko vastuu pankin vai sinun. Jos vastuu kaatuu pankille (mikä on hyvin mahdollista), niin pankki voi edellyttää rikosilmoituksen tekemistä tästä kortin käyttäjästä. - 456564654
18+5 kirjoitti:
No kun kerroit paikan olevan S-market niin siellähän on maksupäätteet eikä mitkään korttimankelit.
Alle 10 euron ostoksista ei aina tehdä varmennusta.
Jos ostoksen on tehnyt joku lähipiiriin kuuluvasi, niin se onkin mielenkiintoista, onko vastuu pankin vai sinun. Jos vastuu kaatuu pankille (mikä on hyvin mahdollista), niin pankki voi edellyttää rikosilmoituksen tekemistä tästä kortin käyttäjästä.Ostoksen summa oli 10,35€ tarkistin nettipankista.
Ja osto tosiaan tehty SULJETULLA kortilla...
Joten miten tämä voi olla mahdollista että OP laskuttaa minulta heidän omasta mokasta..
No OP:n uudistukset on muutenkin semmosia että ne lähinnä kiusaa käyttäjää, joten sinänsä en ihmettele tätä lainkaan - justiisa
456564654 kirjoitti:
Ostoksen summa oli 10,35€ tarkistin nettipankista.
Ja osto tosiaan tehty SULJETULLA kortilla...
Joten miten tämä voi olla mahdollista että OP laskuttaa minulta heidän omasta mokasta..
No OP:n uudistukset on muutenkin semmosia että ne lähinnä kiusaa käyttäjää, joten sinänsä en ihmettele tätä lainkaan"Joten miten tämä voi olla mahdollista että OP laskuttaa minulta heidän omasta mokasta.."
Kyse on siitä, että tieto kortin sulkemisesta ei ole mennyt maksujärjestelmään asti ajoissa. Tuo veloitus palautetaan sinulle varmasti, kun otat pankkiin yhteyttä.
Siis: hengitä syvään ja koita edes toimia jotenkin järkevästi. Tuo OP:n jatkuva haukkuminen ilman syytä ei ainakaan auta asiaa. Asiakas ei ole vastuussa korttimaksuista sen jälkeen, kun sulkupalveluun on ilmoitettu. Niitä veloituksia voi tulla, mutta ne kyllä hyvitetään. Tuo on sama systeemi ihan kaikilla pankeilla.
Varaudu kuitenkin selittämään, miten kortinkäyttäjä on tiennyt pin-koodin JOS korttia on pin-koodilla käytetty. - 5465445646565
justiisa kirjoitti:
"Joten miten tämä voi olla mahdollista että OP laskuttaa minulta heidän omasta mokasta.."
Kyse on siitä, että tieto kortin sulkemisesta ei ole mennyt maksujärjestelmään asti ajoissa. Tuo veloitus palautetaan sinulle varmasti, kun otat pankkiin yhteyttä.
Siis: hengitä syvään ja koita edes toimia jotenkin järkevästi. Tuo OP:n jatkuva haukkuminen ilman syytä ei ainakaan auta asiaa. Asiakas ei ole vastuussa korttimaksuista sen jälkeen, kun sulkupalveluun on ilmoitettu. Niitä veloituksia voi tulla, mutta ne kyllä hyvitetään. Tuo on sama systeemi ihan kaikilla pankeilla.
Varaudu kuitenkin selittämään, miten kortinkäyttäjä on tiennyt pin-koodin JOS korttia on pin-koodilla käytetty.Eikös haukkumiselle ole aika monta syytä:
- Poistettiin mahdollisuus käyttää kortinlukijaa nettipankissa... "vähäisen" käytön vuoksi
- Ruvettiin kysymään avainlukuja satunnaisessa järjestyksessä
- Otettiin käyttöön 300 avainluvun lista vanhan muovisen tilalle
- Ruvettiin vaatimaan heti avainluku kun on kirjautunut sisään.. edes saldoa ei näe ilman sitä
- Otettiin käyttöön maksujen vahvistus avainluvulla
- Otettiin käyttöön ns. "mobiilivarmennus" isoissa makuissa
Kaikki noin on siis vain jäynää käyttäjiä kohtaan... seuraavaksi kai estetään viivakoodilukijan käyttö... koska senkin käyttö on niin "vähäistä"
Eli turvallisuuteen nuo uudistukset ei liity mitenkään - ogkkhf
5465445646565 kirjoitti:
Eikös haukkumiselle ole aika monta syytä:
- Poistettiin mahdollisuus käyttää kortinlukijaa nettipankissa... "vähäisen" käytön vuoksi
- Ruvettiin kysymään avainlukuja satunnaisessa järjestyksessä
- Otettiin käyttöön 300 avainluvun lista vanhan muovisen tilalle
- Ruvettiin vaatimaan heti avainluku kun on kirjautunut sisään.. edes saldoa ei näe ilman sitä
- Otettiin käyttöön maksujen vahvistus avainluvulla
- Otettiin käyttöön ns. "mobiilivarmennus" isoissa makuissa
Kaikki noin on siis vain jäynää käyttäjiä kohtaan... seuraavaksi kai estetään viivakoodilukijan käyttö... koska senkin käyttö on niin "vähäistä"
Eli turvallisuuteen nuo uudistukset ei liity mitenkäänTuossa listassa on aika monta asiaa, jotka muistan op:n verkkopankista yli 10 vuoden takaa. Vaihda nyt jo ihmeessä pankkia jos noin harmittaa.
Tosin moni noista sinun harmituksista on käytössä myös muissa pankeissa. - 4545454
ogkkhf kirjoitti:
Tuossa listassa on aika monta asiaa, jotka muistan op:n verkkopankista yli 10 vuoden takaa. Vaihda nyt jo ihmeessä pankkia jos noin harmittaa.
Tosin moni noista sinun harmituksista on käytössä myös muissa pankeissa.Onkohan OP:lla ja Suomi24:llä sama "kehttäjä" tuntuu että kummankin uudistukset on semmosia, että niistä on enemmän harmia kuin hyötyä käyttäjille
Ja jos tuo henkilökorttikirjautuminen olisi käytössä niin seuraavat uudistukset ei haittaisi:
- Ruvettiin kysymään avainlukuja satunnaisessa järjestyksessä
- Otettiin käyttöön 300 avainluvun lista vanhan muovisen tilalle
- Ruvettiin vaatimaan heti avainluku kun on kirjautunut sisään.. edes saldoa ei näe ilman sitä
- Otettiin käyttöön maksujen vahvistus avainluvulla
Koska se henkkari korvasi käyttäjätunnukset ja avainluvut... mutta "vähäisen käytön" vuoksi se toiminto lopetettiin - ptrex
4545454 kirjoitti:
Onkohan OP:lla ja Suomi24:llä sama "kehttäjä" tuntuu että kummankin uudistukset on semmosia, että niistä on enemmän harmia kuin hyötyä käyttäjille
Ja jos tuo henkilökorttikirjautuminen olisi käytössä niin seuraavat uudistukset ei haittaisi:
- Ruvettiin kysymään avainlukuja satunnaisessa järjestyksessä
- Otettiin käyttöön 300 avainluvun lista vanhan muovisen tilalle
- Ruvettiin vaatimaan heti avainluku kun on kirjautunut sisään.. edes saldoa ei näe ilman sitä
- Otettiin käyttöön maksujen vahvistus avainluvulla
Koska se henkkari korvasi käyttäjätunnukset ja avainluvut... mutta "vähäisen käytön" vuoksi se toiminto lopetettiinKuten edellä jo todettikn, vaihda pankkia äläkä ruikuta.
- 6+11
456564654 kirjoitti:
Ostoksen summa oli 10,35€ tarkistin nettipankista.
Ja osto tosiaan tehty SULJETULLA kortilla...
Joten miten tämä voi olla mahdollista että OP laskuttaa minulta heidän omasta mokasta..
No OP:n uudistukset on muutenkin semmosia että ne lähinnä kiusaa käyttäjää, joten sinänsä en ihmettele tätä lainkaanOlet itse nähtävästi rikkonut pankin kanssa tekemääsi korttisopimusta säilyttämällä pinkoodiasi väärin. Kannattaa nyt ottaa asiallisempi linja asian hoidossa, sillä tämä väärinkäytöksesi mutkistaa melkoisesti asiaa. Olethan nyt opetellut uuden tunnuslukusi ulkoa? Ihan perusasia nimittäin :)
- 5+6
5465445646565 kirjoitti:
Eikös haukkumiselle ole aika monta syytä:
- Poistettiin mahdollisuus käyttää kortinlukijaa nettipankissa... "vähäisen" käytön vuoksi
- Ruvettiin kysymään avainlukuja satunnaisessa järjestyksessä
- Otettiin käyttöön 300 avainluvun lista vanhan muovisen tilalle
- Ruvettiin vaatimaan heti avainluku kun on kirjautunut sisään.. edes saldoa ei näe ilman sitä
- Otettiin käyttöön maksujen vahvistus avainluvulla
- Otettiin käyttöön ns. "mobiilivarmennus" isoissa makuissa
Kaikki noin on siis vain jäynää käyttäjiä kohtaan... seuraavaksi kai estetään viivakoodilukijan käyttö... koska senkin käyttö on niin "vähäistä"
Eli turvallisuuteen nuo uudistukset ei liity mitenkäänMikset vaihda pankkia, kun olet noin tyytymätön palveluun?
- 445665465
5+6 kirjoitti:
Mikset vaihda pankkia, kun olet noin tyytymätön palveluun?
Koska ALUNPERIN op oli ok. kunnes, ne alkoi tekemään uudistuksia, joista käyttäjille vain harmia
- Ppankki
Vanhoja tapahtumia tippuu verkkopankiin 3 menkin päivän kuluttua tapahtumasta.
Ja jos oikeasti suljetusta kortista tulee veloituksia joita pankki vaatii maksettavaksi, kannattanee värkätä rikosilmoitus.- 456654565
Johan sanoin että kyse ei ole siitä että on veloitettu myöhässä
ja rikosilmoitus kortin varastamisesta on jo tehty
- sellaaste se on
Pankki velottaa kortin sulkemisesta 10 euroa kerralta. Sitten kun kortin avaa uudelleen niin avausmaksu on muistaakseni 50 euroa. Maksut saattaa vaihdella pankkikohtaisesti sanman ryhmän sisälläkin.
- Ti_04_03_14
Tänä aamuna pankkiasioita hoitaessani huomasin että:
Eräs non 10€ veloitus oli tullut 6 päivää myöhässä ja kirjautunut arvopäivältäänkin 6 päivää myöhään.
Ei silti mitään minua haitannut, mutta maksuja saattaa tulla oikeasti tosi myöhään, ja arvopäivältäänkin myöhässä.- 465566
Mitä tuo liittyy aloitukseen??? sama se vaikka se ostos olisi veloitettu 10 päivää myöhässä
- jjj2
465566 kirjoitti:
Mitä tuo liittyy aloitukseen??? sama se vaikka se ostos olisi veloitettu 10 päivää myöhässä
No liittyy se sikäli, että jos aloittajan maksu on veloitettu myöhässä, niin ostotapahtuma on ollut ennen kortin sulkemista
- 465564
jjj2 kirjoitti:
No liittyy se sikäli, että jos aloittajan maksu on veloitettu myöhässä, niin ostotapahtuma on ollut ennen kortin sulkemista
Sulkemista seuraavana päivänä oli kortilla tehty 10€ ostos
Mitä tossa aloituksessa on epäselvää - Pieni Neuvo
465564 kirjoitti:
Sulkemista seuraavana päivänä oli kortilla tehty 10€ ostos
Mitä tossa aloituksessa on epäselvääNo tappele sitten sen pankin kanssa.
Älälä täällä keuhkoo? - huuuivvvf
Pieni Neuvo kirjoitti:
No tappele sitten sen pankin kanssa.
Älälä täällä keuhkoo?Mihin sun mielestä sitten keskustelupalstoja edes tarvitaan, jos asiat tulee aina hoitaa suoraan asinaomaisten välillä???
Ja hyvä vaan että saadaan yleiseen tietoon miten op tekee tahallista jäynää käyttäjille kokoajan - hohhoijaata
huuuivvvf kirjoitti:
Mihin sun mielestä sitten keskustelupalstoja edes tarvitaan, jos asiat tulee aina hoitaa suoraan asinaomaisten välillä???
Ja hyvä vaan että saadaan yleiseen tietoon miten op tekee tahallista jäynää käyttäjille kokoajanMiten niin jäynää? Minä en näe tässä ainakaan mitää sellaista, missä op olisi toiminut väärin.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että kortin sulkemisen jälkeiset veloitukset hyvitetään asiakkaalle, koska hän on ei ole niistä vastuussa?
Mikä siinä on niin vaikeaa soittaa sinne pankkiin ja sanoa niille, että tällainen tapahtuma näkyy tilitiedoissa? Ja pyytää korjaamaan tilanne mitä pikimmin?
Miksi ihmeessä pitää tulla palstoille haukkumaan pankkia, vaikka siellä ei olla ainakaan tämän tarinan puitteissa tehty yhtään mitään väärin? - 41455511
hohhoijaata kirjoitti:
Miten niin jäynää? Minä en näe tässä ainakaan mitää sellaista, missä op olisi toiminut väärin.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että kortin sulkemisen jälkeiset veloitukset hyvitetään asiakkaalle, koska hän on ei ole niistä vastuussa?
Mikä siinä on niin vaikeaa soittaa sinne pankkiin ja sanoa niille, että tällainen tapahtuma näkyy tilitiedoissa? Ja pyytää korjaamaan tilanne mitä pikimmin?
Miksi ihmeessä pitää tulla palstoille haukkumaan pankkia, vaikka siellä ei olla ainakaan tämän tarinan puitteissa tehty yhtään mitään väärin?Valehtelet!
- ewfrewfewfew
hohhoijaata kirjoitti:
Miten niin jäynää? Minä en näe tässä ainakaan mitää sellaista, missä op olisi toiminut väärin.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että kortin sulkemisen jälkeiset veloitukset hyvitetään asiakkaalle, koska hän on ei ole niistä vastuussa?
Mikä siinä on niin vaikeaa soittaa sinne pankkiin ja sanoa niille, että tällainen tapahtuma näkyy tilitiedoissa? Ja pyytää korjaamaan tilanne mitä pikimmin?
Miksi ihmeessä pitää tulla palstoille haukkumaan pankkia, vaikka siellä ei olla ainakaan tämän tarinan puitteissa tehty yhtään mitään väärin?Tässä muutama jäynää, mistä kiusaa käyttäjille:
- Poistettiin mahdollisuus käyttää kortinlukijaa nettipankissa... "vähäisen" käytön vuoksi
- Ruvettiin kysymään avainlukuja satunnaisessa järjestyksessä
- Otettiin käyttöön 300 avainluvun lista vanhan muovisen tilalle
- Ruvettiin vaatimaan heti avainluku kun on kirjautunut sisään.. edes saldoa ei näe ilman sitä
- Otettiin käyttöön maksujen vahvistus avainluvulla
- Otettiin käyttöön ns. "mobiilivarmennus" isoissa makuissa
- Ei sallita vaihtaa itse pankkikortin tunnuslukua
Noi on aika väärin, ja eniten väärin on se että jos ostellaan suljetulla kortilla, niiin käyttäjää vielä laskutetaan sitä....
Sekin on aika väärin että aina tuputetaan kaikkea "säästämistä" oli sitten hakemassa lainaa tai tilaamassa uutta korttia, tai soittamassa pankkiin muissa merkeissä - huuuivvvf
ewfrewfewfew kirjoitti:
Tässä muutama jäynää, mistä kiusaa käyttäjille:
- Poistettiin mahdollisuus käyttää kortinlukijaa nettipankissa... "vähäisen" käytön vuoksi
- Ruvettiin kysymään avainlukuja satunnaisessa järjestyksessä
- Otettiin käyttöön 300 avainluvun lista vanhan muovisen tilalle
- Ruvettiin vaatimaan heti avainluku kun on kirjautunut sisään.. edes saldoa ei näe ilman sitä
- Otettiin käyttöön maksujen vahvistus avainluvulla
- Otettiin käyttöön ns. "mobiilivarmennus" isoissa makuissa
- Ei sallita vaihtaa itse pankkikortin tunnuslukua
Noi on aika väärin, ja eniten väärin on se että jos ostellaan suljetulla kortilla, niiin käyttäjää vielä laskutetaan sitä....
Sekin on aika väärin että aina tuputetaan kaikkea "säästämistä" oli sitten hakemassa lainaa tai tilaamassa uutta korttia, tai soittamassa pankkiin muissa merkeissäMiten nuo liittyvät tähän kyseiseen asiaan? Aivan, ei mitenkään.
Avainlukuja kysyttiin satunnaisessa järjestyksessä jo joskus vuoden 2000 kieppeillä. Satunnainen järjesteys on käytössä myös s-pankissa ja ainakin aikaisemmin säästöpankissa.
Silloin toistakymmentä vuotta sitten op käytti sellaista ohuesta paperista tehtyä melkein a5 kokoista numerolistaa, joka oli muuten todella surkea.
Suurin osa nettipankeista taitaa vaatia "avainluvun" heti alussa. Nordeaan on kuulemma tulossa kevään aikana muutos, eli jatkossa ainakin tilisaldo olisi pelkän salasanan takana.
Mobiilivarmennus on käytössä myös ainakin Nordeassa
Kaikki pankit tuputtaa tuotteitaan aina kun pääsevät kosketuksiin asiakkaan kanssa. Siis niitä tuotteita, joista pankki itse käärii voitot.
ON SE NIIIN VÄÄÄÄÄÄÄRIN kun op toimii ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin pankit. Mitäpä jos nostat rahasi ja pidät niitä jatkossa vain tyynyn alla? - efwfef e
huuuivvvf kirjoitti:
Miten nuo liittyvät tähän kyseiseen asiaan? Aivan, ei mitenkään.
Avainlukuja kysyttiin satunnaisessa järjestyksessä jo joskus vuoden 2000 kieppeillä. Satunnainen järjesteys on käytössä myös s-pankissa ja ainakin aikaisemmin säästöpankissa.
Silloin toistakymmentä vuotta sitten op käytti sellaista ohuesta paperista tehtyä melkein a5 kokoista numerolistaa, joka oli muuten todella surkea.
Suurin osa nettipankeista taitaa vaatia "avainluvun" heti alussa. Nordeaan on kuulemma tulossa kevään aikana muutos, eli jatkossa ainakin tilisaldo olisi pelkän salasanan takana.
Mobiilivarmennus on käytössä myös ainakin Nordeassa
Kaikki pankit tuputtaa tuotteitaan aina kun pääsevät kosketuksiin asiakkaan kanssa. Siis niitä tuotteita, joista pankki itse käärii voitot.
ON SE NIIIN VÄÄÄÄÄÄÄRIN kun op toimii ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin pankit. Mitäpä jos nostat rahasi ja pidät niitä jatkossa vain tyynyn alla?Se liittyy siten, että OP tekee uudistuksia, mistä on vain HAITTAA käyttäjille.
Ja tosiaan 300 avainluvun lista olisi OK, jos ne kysyttäisi järjestyksessä...
Ja etkö ymmärrä. ENNEN op oli täydellinen, pieni muovikortti missä oli avainluvut... annettiin kerran koko nettikäynnin aikana, kysyttiin järjestyksessä, jolloin lista voisi olla lompakon "ikkunassa"
Ja jos oli kotikoneella, niin henkilökortti pesään ja tunnusluku perään ja kaikki käytössä
Jos halusi tarkistaa saldon, annettiin käyttäjätunnus ja salasana
Onkohan Suomi24:llä ja OP:lla sama kehitysryhmä.... kummaskin tehdään parhaasta huonoin :)
Voisin lyödä vetoa että viivakoodin lukijan käyttö estetään lähiaikoina... vedoten samaan syyhyn kuin henkilökortin käytön esto... eli "vähäinen käyttö" - öyhk
efwfef e kirjoitti:
Se liittyy siten, että OP tekee uudistuksia, mistä on vain HAITTAA käyttäjille.
Ja tosiaan 300 avainluvun lista olisi OK, jos ne kysyttäisi järjestyksessä...
Ja etkö ymmärrä. ENNEN op oli täydellinen, pieni muovikortti missä oli avainluvut... annettiin kerran koko nettikäynnin aikana, kysyttiin järjestyksessä, jolloin lista voisi olla lompakon "ikkunassa"
Ja jos oli kotikoneella, niin henkilökortti pesään ja tunnusluku perään ja kaikki käytössä
Jos halusi tarkistaa saldon, annettiin käyttäjätunnus ja salasana
Onkohan Suomi24:llä ja OP:lla sama kehitysryhmä.... kummaskin tehdään parhaasta huonoin :)
Voisin lyödä vetoa että viivakoodin lukijan käyttö estetään lähiaikoina... vedoten samaan syyhyn kuin henkilökortin käytön esto... eli "vähäinen käyttö"Jos ei op:n käytännöt kelpaa, vaihda pankkia. Muista toki antaa asiallinen palaute lähtösi syistä.
Tuo jatkuva vinkuminen anonyymin nimimerkin takaa vertautuu lähinnä uhmaikäisen itkupotkuraivareihin.
Eikä tuo valituslistasi todellakaan liity mitenkään ketjun aiheeseen. - 5456456456
öyhk kirjoitti:
Jos ei op:n käytännöt kelpaa, vaihda pankkia. Muista toki antaa asiallinen palaute lähtösi syistä.
Tuo jatkuva vinkuminen anonyymin nimimerkin takaa vertautuu lähinnä uhmaikäisen itkupotkuraivareihin.
Eikä tuo valituslistasi todellakaan liity mitenkään ketjun aiheeseen.No op ei ole perustellut millään tuota, että miksi ne tekee uudistuksia joista on HAITTAA käyttäjille
Ja minä kirjoitan rekisteröityneenä. toisin kuin SIN
- Siis aivan laitonta
Eikö niin,että suljetun MasterCard Credit -Debit kortin käyttöä on kiellettyä.
- Kielettyä toimintaa
Kaikkien suljetuissa kortin on kiellettyä.Koskee myös kaikkia Credit-Debit Yhdistelmäkortteja.
Kielettyä toimintaa kirjoitti:
Kaikkien suljetuissa kortin on kiellettyä.Koskee myös kaikkia Credit-Debit Yhdistelmäkortteja.
Mutta jos kauppa myy tällaisella, kenen piikkiin se menee...kaupan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847