Hei!
Onko perheessänne, tai onko ollut lapsi, jonka ADHD:ta ja mahdollista käytöshäiriötä on lääkitty/lääkitään Risperidon (tai Risperdal) lääkkeen ja Concertan (tai muun stimulantin) yhdistelmällä?
Toivoisin näiltä vanhemmilta kommentteja siitä millaisena ovat tämän yhdistelmälääkityksen vaikutukset ja hyödyt kokeneet. Erityisesti pidemmän käytön vaikutukset kiinnostavat.
Lisäksi toivoisin kokemuksia siitä miten lääkitystä on muutettu, tai onko siitä pystytty luopumaan siinä vaiheessa kun lapsi on tullut murrosikään/kasvanut aikuiseksi.
Kiitos!
Kokemuksia lapsen Risperdal & Concerta lääkeyhdistelmästä?
Isä
2
623
Vastaukset
- Riski on donat?
Kuvittele toi omalle lapselle ja lähet siitä sitten miettimään miten haluat jatkaa.
$1.5 Million Award in Child Tardive Dyskinesia Malpractice
Dr. Peter Breggin Testified as the Psychiatric Expert
February 11, 2014
http://www.breggin.com/index.php?option=com_content&task=view&id=308 - Isä
Toivoisin edelleen kannanottoja ihmisiltä joilla on asiasta omia kokemuksia joko itseltää tai perheenjäseniltään. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006