elämän tavoitteet :)

haaveilija1

Mitä aion tehdä tänä vuonna?

-Kirjoittaa ylioppilaaksi. Tavoitteena on kolme laudaturia, yksi E, yksi M ja kaksi C:tä

-Lähentyä yhden ihmisen kanssa...

-Löytää työpaikka, mieluiten jostain kahvilasta ja kyetä maksamaan vuokra ja elämä

-Lukea paljon kirjoja

-Lähteä ulkomaille välivuodeksi töihin ja tutustua ihmisiin

.... Loppuelämä

- Päästä yhteiskuntatieteelliseen
-Ottaa sivuopintoja ainakin psykologiasta
- Valmistua maisteriksi viidessä vuodessa
-Seurustella
-Löytää ystäviä (olen aika yksinäinen...)
-Löytää oma paikkani
-Oppia soittamaan kitaraa
-Kirjoittaa kirjoja ja runoja
-Oppia pelaamaan biljardia
-Saada arvostusta ihmisiltä joista pidän
-Tienata rahaa
-Saada aikaan merkittäviä asioita työssä ja elämässä
-Oppia hyväksi puhujaksi
-Rakastua ja elää elämäni ihmisen kanssa jota rakastan
-Saada lapsia, vaikka kolmekin
-Olla onnellinen ja nauttia joka hetkestä ainakin jossain vaiheessa elämää
-Pysyä hyvässä kunnossa, vähän nykyistä paremmassa
-Juosta ainakin puolimaraton
-Julkaista kirja tai kirjoja
-Olla ylpeä omista saavutuksista
-Tehdä toinen ihminen onnelliseksi
-Selvitä täysin masennuksesta niin ettei se palaa, eli olla vahva silloinkin kun tuntuu että kaikki sortuu
-Saada arvostusta niiltä ihmisiltä, jotka ovat minua loukanneet, vaikka en halua heihin ystävystyä
-Käydä monta kertaa uimassa järvessä kesäisin
-Pysyä hyvissä väleissä äidin ja koko perheen kanssa vaikkei aina usein nähtäisikään
-Olla hyvä esimerkki tuleville lapsilleni, jos saan joskus lapsia
-Oppia eläytymään ja olemaan avoin
-Tehdä töitä muiden ihmisten hyväksi ja olla avuksi
-haluan oppia puhumaan hyvin englantia ja ruotsia ja saksaa kohtuullisesti niin että selviän hyvin arkisesta keskustelusta
-Haluan oppia uimaan kunnolla
-Haluan nukkua kesällä ulkona taivaan alla :D.. mutten yksin
-Haluan käydä festareilla ja laulaa...
-Haluan interreilaamaan :)
-Haluan soutaa kanootilla tai jollain semmosella

Ei väliä missä järjestyksessä asiat tapahtuvat kunhan tapahtuvat :) Ainoa rajoitus on että lapset haluan saada ennen kuin olen 30.




en keksi enempää.. :D pitäisi olla jotain pienempiäkin asioita, jotka saattaisivat olla lähitulevaisuudessa. Olen vähän haaveiluvaiheessa elämässäni. Olen ihastunut, mutta myös hankalassa vaiheessa elämääni, koska olen ollut jaksoittain masentunut jo muutaman vuoden ajan. Yritin kirjoittaa asioita, joista joskus haaveilen. Unelmat kyllä vaihtuvat usein. Olen sen huomannut, koska muistan vielä mistä haaveilin esim. pari vuotta sitten. Osa asioista kuitenkin säilyy...

6

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilija1

      Heti kirjoittamisen jälkeen näyttää aika hassun positiiviseta tuo lista...
      Itse sen kuitenkin kirjoitin ja siihen meni tunti :D

      Oli kyllä hienoa lukea se itse, koska se on kuin kokoelma kaikista haaveista mitä on joskus mielessäni... välistä on kaikki muu jätetty pois :) Uskon, että tuo on kuitenkin kaikki ihan täysin mahdollista, koska sen on itsestäni kiinni ja olen vapaa tekemään töitä saavuttaakseni ne. :)

    • turult

      Toi lista on melkein ku mun tekemä ;D

    • kateellineniällesi

      Ihan mahdollista. Mut kiirettä pitää.

      • <<<

        MULLA TAAS TÄLLÄSTÄ
        OLLA TÖISSÄ ULKOMAILLA MM RUOTSISSA JA NORJASSA JA TANSKASSA
        TEHDÄ URAA AUTOMAALARINA JA AUTOMYYJÄNÄ
        TEHDÄ TYÖURAA
        OLLA TÖISSÄ MM RUOTSISSA. KESKI-EUROOPASSA JA ITALIASSA
        TEHDÄ URAA KOKKINA
        TEHDÄ URAA VALOKUVAAJANA
        OLLA TÖISSÄ MM RUOTSISSA JOSSA UKKO PELAISI JALKAPALLOA KIRUNA FF. IFK LULEÄ. GÄLLIVARE SK. IFK LULEÄ. KIRUNA FF. JÄÄKIEKKOA UHC KALIX. SALIBANDYA IBK BALROG. JÄÄPALLOA IFK KUNGÄLV


    • haaveilija1

      Haha:D....... Kirjoitin tän listan joskus....

      Asiat ovat hieman muuttuneet... niin..

      Yo tulokset: 2xE, 3xM, 2xC
      Lähes kaikki jäivät yhden tai muutaman pisteen päähän seuraavasta arvosanasta. Kaksi ällää olivat aika lähellä. Voisin sanoa, että olen varma, että olisin kirjoittanut paremmin, jos olisin saanut nukuttua kunnolla ennen ylppäreitä. Heräsin yleensä 3-5 aikaan yöllä ennen kirjoituksia, enkä nukkunut sen jälkeen. Huh...Myös toinen C (pitkä enkku) jäi yöunien päähän Magnasta... siihen olin panostanut eniten. Vaikkakin ehkä väärällä tavalla...

      Mutta ei valittamista. Pääsykokeisiin pitää lukea ja niistä on kaikki kiinni. Minun kohdallani..

      Oikeastaan ainoat kaksi yo tulosta, jotka eivät jääneet naurettavan lähelle seuraavasta olivat ruotsi ja lyhyt saksa. (Toisaalta ne eivät jääneet myöskään lähelle alarajaa. Ja niistä ei saa pisteitä pääsykokeisiin... )

      Asuin yo kirjoitusten aikana itsemurhayksiössä. (15 neliömetrin asunto, jossa ei suihkua eikä keittiötä. Mukavuudet: jääkaappi ja vessanpytty)

      Erosin n. kuukausi sitten tuosta pojasta, johon olin ihastunut. Haluaisin edelleen olla hänen kanssaan... mutta en saa koskaan häntä takaisin. :( Pitää päästä yli hänestä..

      En ollut kesätöissä kahvilassa vaan nyppimässä rikkaruohoja... taas. Mutta työ sekin on, ei valittamista. :)

      En ole lukenut paljon kirjoja... mutta vähän kuitenkin... koneella olen ollut liikaakin. Se on vaan ärsyttävän helppo tapa kuluttaa (tuhlata) aikaa.

      Haaveet opiskelun suhteen ovat vaihtuneet. :D Yritän hakea vielä pari astetta vaikeampaan paikkaan päästä.... :D En uskalla edes kirjoittaa sitä tähän nyt vaikka se onkin suurin tavoitteeni. (Pidän sen pääni sisällä vielä...)

      ps. puolimaraton tuli juostua. Nyt ajattelen siitä että so what.

    • ElämänsäToimari

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe