Kirkon ulkomaanapu , Uganda

weqjkö

Kirkon ulkomaan apu avasi vähän aikaa sitten toimiston Ugandassa.
Kuinka sattuikaan sitten Uganda sääti homolain

Tässä näkyy taas suomalaishyysäri akkojen järjenjuoksu
Nyt suomi tukee homojen vainoamista

5

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoohyysärikyl

No aikamoinen järjenjuoksu vaaditaan siihenkin, jos kytkee mielessään apua tarvitsevien ihmisten auttamisen, kunkin maan politiikan edistämiseen ja tukemiseen. Tuolla logiikalla ihmisten välinen kanssakäyminen olisi melko mahdotonta.

• Se Avarakatseinen

Otetaan ME vaan etäisyyttä täällä Suomessa.
        Eihän tuosta saa ANTIRISTUSKAAN selvää pitäisikö rukoilla, siunailla vai kiroilla?

Konsultti tarvitaan?

• Tempp

Ihan hyvä, että jossainpäin maailmaa tuollaiset likaiset riesat saadaan vankilaan. Siellä saavat sitten nuolla toisiaan.

Joskus näitä hyviäkin uutisia kuulee, mutta nykypäivänä harvemmin..

• Siellä

Afrikassa ja Ugandassakin noihin lakeihin ovat vaikuttaneet amerikkalaiset uskonnolliset järjestöt .

"Dokumentaristi: Yhdysvaltalaiset evankelikaalit ajoivat homolakia Ugandaan

Yhdysvaltalaisilla evankelikaaliaktivisteilla oli merkittävä rooli Ugandan uuden homolain hyväksymisessä, väittää yhdysvaltalainen anglikaanipappi Kapya Kaoma. Hän kuvasi Ugandassa salaa lakia kannattavien yhdysvaltalaisaktivistien kampanjointia.

Brittilehti Guardianin mukaan Kaoman kuvaama dokumentti God Loves Uganda osoittaa, että homoutta vastustavat evankelikaaliset aktivistit olivat merkittävässä asemassa lain läpiviemisessä. Guardian on julkaissut sivuillaan osia elokuvasta.

– Huomasin, että uskontoa käytettiin demonisointiin ja itse asiassa tappamiseen, Kaoma sanoo elokuvassa."

http://www.kotimaa24.fi/artikkeli/dokumentaristi-yhdysvaltalaiset-evankelikaalit-ajoivat-homolakia-ugandaan/

• enoohyysärikyl

Jos todella noin olisi, niin amerikkalaisilta pitäisi varmaan kieltää kokonaan pääsy maansa ulkopuolelle, sillä eihän ne sieltä tuo kuin omat homoriitansa muihin maihin riideltäväksi. Toinen puoli ajaa homoja avioliitoon ja toinen vankilaan???

Onkohan tämä koko homotouhu c i a juoni muiden maiden yhteiskuntajärjestelmien hämmentämiseksi. (ei uskalla enää kirjoittaakaan n s a, n s a...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe