Savon huoltopiste huonoin yritys Pieksämäellä

Pmk huonot yritykset

Pieksämäen huonoin liikeyritys on Savon huoltopiste teollisuusalueella, kerran kaksi olen asioinut ja kolmatta kertaa en käy kyseissä liikkeessä. Muita huonoja liikkeitä ovat Jussin pienkone, Pieksänkirja ja Pieksämäen hydro niissä kanssa ei ole asiakaspalvelu kohdallaan. Mielestäni näitten yritysten omistajien pitäisi katsoa peiliin ja miettiä mitä asiakas tänä päivänä merkitsee.

49

6853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantamatkoja huonompaa et löydä.

      • Sivusta seuraaja

        Ei kanatamatkoissa mitään vikaa ole. Täällä vaan yksi ja sama kirjoittaja aina vetää kantamatkat joka asiaan. Taitaa olla jotain henkilökohtaista kaunaa. Lopeta jo. Kyllästyttää nuo jutut.


    • vakiasiakas

      Ei tämä kyllä ihan Savon huoltopisteen kohdalla pidä paikkansa. Olen asioinut siellä ystävieni kanssa vuosia ja minusta siellä on kaikki ok.

      • Luottotieto

        Yrittäjät muuttuu huonoksi, kun on laskun maksun aika tai luottotiedot tarkistetaan.


      • jijijijijijjnn n
        Luottotieto kirjoitti:

        Yrittäjät muuttuu huonoksi, kun on laskun maksun aika tai luottotiedot tarkistetaan.

        Just hyvin sanottu ilmaiseksi täällä ei saa mitään.


      • Ei sinne

        Eläs nyt liiottele, kyllä se on huonoin yritys Savon huoltopiste. Sinne en mene asioimaan koskaan eivät edes tehneet jako pään huoltotyötä. Pitäkää puljunne ja katsokaa peiliin ja miettikää asiakas lähtöisyyttä.


    • Pienkoneen käyttäjä

      Mitäs huonoo Jussin pienkoneessa on??? Yritys on samalla toimintaperiaatteella toiminut jo kymmeniä vuosia ja on pystyssä edelleen. Asiansa osaava ja hyvän ammattitaidon omaava yrittäjä. Yritys on parhaasta päästä omalla alallansa.

    • putkenpätkä

      "Jussi" vaan ei ihan aina ole työkuntoinen, silloin kun asiakas tarvitsisi. Riippuu aina miten on "putki" jäänyt päälle. Mutta ilmeisesti osaa jotain tehdä koska on vielä toiminnassa. Itse pari kertaa paikan päällä todenneena vienyt muualle korjattavaksi.

    • 1+-7

      Ammattitaitoinen kaverihan Jussi on mutta ihan pikkuisen kun rajoittaisi sitä kupin kallistelua.

    • einari1

      Jussi antaa valohoitoa, kun sattuu sellainen päivä kohdalle. Tulee iltapäivällä pubista ja asiat on vähän niin ja näin. En enää mene. Taitaa löytyä Länsiväylältä vastaava yrittäjä, joka on hiukan virkeämpi. Tuo Savon huoltopistehän on entisiä valtion miehiä? Sieltä lienee tarttunut ajatus, ettei asiakkaalla ole niin väliä.

    • Oeoeoeoeoe

      Kyllä Pieksänkirjassa palvelu on pelannut aina hyvin kun olen siellä käynyt. Ihmettelen komenttiasi.

      • Pieksän entinen kirja

        Ei tarvitse ihmetellä, kerran kävin siellä ja luuli varkaaksi. Ei sellaista kirjakauppaa voi kehua,ostin yhden vihkon Tiimarista ja jotain vielä puuttui poikkesin Pieksänkirjassa ja kun sielläkään ei ollut kyseistä tuotetta ja läksin pois niin siinä tapauksessa luulivat että olin vihkon ottanut niiltä vaikka esitin jo kuitin että olen ostanut Tiimarista sen. Joten ei kyllä ole kehumisen arvoinen liike, en aukaise enää sen liikkeen ovia eipähän tarvitse selvitellä.


      • Entinen asiakas
        Pieksän entinen kirja kirjoitti:

        Ei tarvitse ihmetellä, kerran kävin siellä ja luuli varkaaksi. Ei sellaista kirjakauppaa voi kehua,ostin yhden vihkon Tiimarista ja jotain vielä puuttui poikkesin Pieksänkirjassa ja kun sielläkään ei ollut kyseistä tuotetta ja läksin pois niin siinä tapauksessa luulivat että olin vihkon ottanut niiltä vaikka esitin jo kuitin että olen ostanut Tiimarista sen. Joten ei kyllä ole kehumisen arvoinen liike, en aukaise enää sen liikkeen ovia eipähän tarvitse selvitellä.

        Jussin pienkoneen yrittäjä hallitsee viinan juonnin ja juopottelun muuta ei. Minun sahaa ei Jussi ainakaan huolla,ei takuuta saako sitä milloin pois.


      • En tule
        Pieksän entinen kirja kirjoitti:

        Ei tarvitse ihmetellä, kerran kävin siellä ja luuli varkaaksi. Ei sellaista kirjakauppaa voi kehua,ostin yhden vihkon Tiimarista ja jotain vielä puuttui poikkesin Pieksänkirjassa ja kun sielläkään ei ollut kyseistä tuotetta ja läksin pois niin siinä tapauksessa luulivat että olin vihkon ottanut niiltä vaikka esitin jo kuitin että olen ostanut Tiimarista sen. Joten ei kyllä ole kehumisen arvoinen liike, en aukaise enää sen liikkeen ovia eipähän tarvitse selvitellä.

        Savon huoltopiste voi tunkea sen jarrusatulan sinne missä päivä ei paista.


    • turha puolustella "kanatamatkoja". persiilleen meni tarjoukset kuopion puolessa.

    • ripax

      Pieksänkirjassa olen saanut aina erinomaista palvelua! Olen maksanut ostokseni aina heti ja käteisellä, joten velkaakaan en ole ollut ko.liikkeeseen. Ymmärrän pienyrittäjiä, jotka ovat huolissaan luottotappioista ja hävikistä, josta valtaosa syntyy myymälävarkauksista. Hävikki on huomioitava hinnoittelussa, joten rehelliset maksavat myymälävarkauksista. Minua ei häiritse yhtään valvonta myymälävarkauksien ehkäisemiseksi, koska olen rehellinen.

      • Asiakas aina oikeess

        Asiakas on helppo saada pihalle, kun kytätään minun kohdalla se oli niin törkeästi tehty että en mene enää sinne. Joten turha on puolustella Pieksänkirjaa hyi olkoon mikä liike.


      • Huonot erottuu
        Asiakas aina oikeess kirjoitti:

        Asiakas on helppo saada pihalle, kun kytätään minun kohdalla se oli niin törkeästi tehty että en mene enää sinne. Joten turha on puolustella Pieksänkirjaa hyi olkoon mikä liike.

        Etupäässä on Savon huoltopiste, Jussin pienkone, Pieksänkirja ja Pieksämäen hydro edustavat huonointa toimintaa asiakaspalvelullaan Pieksämäellä.


      • Autotarvikkeet
        Huonot erottuu kirjoitti:

        Etupäässä on Savon huoltopiste, Jussin pienkone, Pieksänkirja ja Pieksämäen hydro edustavat huonointa toimintaa asiakaspalvelullaan Pieksämäellä.

        Unohtui vielä lisätä tuo Taiston autotarvike mukaan kerran kävin siinäkin ja tarjosivat kahvia ei oikein tuoretta ollut, että kehtaa tarjota vielä vanhentunutta kahvia. Varaosa ja autotarvikkeet otan muualta.


      • Raha ratkaisee palvelun
        Asiakas aina oikeess kirjoitti:

        Asiakas on helppo saada pihalle, kun kytätään minun kohdalla se oli niin törkeästi tehty että en mene enää sinne. Joten turha on puolustella Pieksänkirjaa hyi olkoon mikä liike.

        Maksuhäiriöisten määrä on kasvanut ja yrittäjät tarkastavat asiat nykyisin erityisen tarkasti.


      • *hql*
        Autotarvikkeet kirjoitti:

        Unohtui vielä lisätä tuo Taiston autotarvike mukaan kerran kävin siinäkin ja tarjosivat kahvia ei oikein tuoretta ollut, että kehtaa tarjota vielä vanhentunutta kahvia. Varaosa ja autotarvikkeet otan muualta.

        Voi helvatto miten hyvät aamunaurut sain =D Missä vaiheessa Taiston autotarvikkeesta on kahvila tullut? Mielestäni jos omistajat ystävällisesti tarjoavat kahvia asiakkaille ei vaikuta millään tavalla auton osiin ;)
        p.s meneppäs ens kerran heti aamusta niin saat tuoretta kohveeta =D


    • 7+13

      Huonoista tai hyvistä sen enempää mene sanomaan mutta osa paikkakunnan kassaneideistä voisi pikkuisen petrata sitä asennetta siellä kassalla istuessaan. Eihän se varmasti unelmahomma ole mutta kun kerran siinä istumaan joutuu niin pikkuisen sitä naaman ilmettä pirteemmäksi tai edes peruslukemille, melko typerän näköistä kun kauniita tyttösiä istuu hihnan takana naama norsun v*tuillaan heitellen ostoksia hihnalla. Positiivisuutta peliin niin jää kaikille parempi mieli.

    • Nuoret kunniaan

      Kassatyö voi olla nuoren ensimmäinen työpaikka, kannustetaan heitä itsekin muutamalla ystävällisellä sanalla. Nuoret maksaa kuitenkin vielä vanhojen eläkkeitä. Muistelkaa itse miten työuranne aloititti ja miltä tuntui.

      Pieksämäen korjaamoiden taso on hyvä ja ammattitaito kohdallaan kun varsinkin omaan vertaa. Alussa mainuttu huolto yrittää elvyttää toivottomia tapauksia mitkä muut voi heittää sikseen.. Aiinut taitaa olla tuo autosähkö jossa pankkikorttipääte on aina remontissa ja monopoli näkyy

    • asioiva

      Savon huoltipiste ollut vuosia meidän perheen asiointipaikka, hyvä ja mukavat työntekijät!!!!! Pieksän kirjasta en niin pidä.....parhaat muistot perman kirjasta, eritoten siitä kun se siirtyi kahden huippu "tyttösten" omistamaksi..heidän palveluaan on ikävä..ei vedä pieksän kirja lähimainkaan vertoja sille...Jussin pienkone ihan ok, jos omistaja ei kännissä..... kassatytöistä vielä..jokaista väsyttää ja harmittaa välillä.. mitä väsyneemmän näköinen kassa on, sitä enemmän itse hymyilen ja sanon jotain mukavaa..se tepsii..niin metsä vastaa kuin sinne huutaa....

      • En käy piste

        Savon huoltopisteellä kävin kerran ja kysyin jakopään huoltotyötä en saanut palvelua, joten en mene kehumaan liikettä. En tule asioimaan en huolto asioissa enkä tarvike asioissa koskaan enää Savon huoltopisteessä. Savon huoltopiste ei ole huoltopiste vaan pikimmiten romahtamispiste.


    • Missä huolsit autosi

      Missä sait paremman palvelun, tiedätkö Pieksämäen korjaamoita

      • Liike romahtaa

        En ainakaan Savon huoltopisteessä, se ei ole teidän murheen aihe missä huollatin autoni. Mutta en ainakaan Savon huoltopisteessä, taitaa olla enemmän romahduspiste kuin huoltopiste hyvästi Savon huoltopiste.


      • kannattais-hoitaa.velat

        Onko sukunimesi mahdollisesti MOILANEN ?


    • truth_men

      Voi teitä valittajaressukoita. Onneksi teidän päivä paistaa edes silloin, kun pääsette nimimerkin takana aukomaan päätänne. Oli paikka mikä tahansa ei kortilla voi maksaa jos on hankkinut itse häiriöitä! Mitä palvelemattomuuteen tulee niin vilkaiskaapa peiliin! Kuvottaa todellakin noi narisijat.

    • Yrittäjilläyleinenvirhe

      Asiakkaita kytätään vapaa-ajalla ettei mitään mene ohi. Yrittäjän ja akan pää pyörii marketissa ja suu käy. Sitten vielä soitellaan tutut yrittäjäkaverit miten poloilla asiakkailla meneekin huonosti vaikka oma firma on jo verottajan seurannassa. Entäs jos sattuu apteekkiin asiakkaan kanssa. Silloin on pakko tulla iholle ettei mitään mene ohi.

    • vituttaa1

      mp huolto leppänen länsiväylällä olen kaksi kertaa käynyt siinä vasta huono palvelu en saanut osia vaikka se lupasi aina oli joku teko syy sillä. se pyyti osilla noin 150 euroo ja kun hain muuvalta niin 110 euroo.siksi hain kun en voinut uskoa sitä.sillä oli liikoja lupauksia ja petyin pahati siihen.lopulinen syy selvis EN KEHANUT TILATA NIITÄ.onko tämä oikein?

    • länsiväylän_uudet_firmat

      Hävittää muutaman vanhan ylimielisen paskan länsiväylältä

    • kahtaautoahuoltava

      paras korjaamo pieksämäellä. Hyvä ja ystävällinen palvelu. Ja aina on autot pelanneet huollon jälkeen. Osaavat hommansa.

    • Näinsemenee

      Lama tekee asikaista maksukyvyttämiä ja ulos-ottoon laitetut saatavat laittaa valittamaan.

    • Shp_hakee_viinat_Virosta

      Siinäkin kierretään veroja

    • neonniijuoponnäkösii

      Kun hakee virun kankeeta kerran kuukaudessa pakettiautolla Huoltopisteeseen

    • mdc

      Mitä tarvii auto huoltoo. Kun tulee huoltoaika, vaihtaa uuteen. Ei oo jakopäitä huolena. Jos autolla on ajettu yli satatuhatta pakko se on vaihtaa.

    • AlkuperäinenKottis

      Parinkymmenen vuoden kokemus Savon huoltopisteen asiakkuudesta ja tuona aikana huollon tarvetta noin miljoonan ajetun kilometrin verran. Osaavat asiansa.

    • Puuasiakkaistapaska

      Mitä ei i ikinä saa tehdä
      Björk on pahin

    • Optvbj

      Haistakaa pieksämäkeläiset kateelliset ja toisista pask.. puhuvat vit... !! Siinä kaikki kiitos.

      • salaa.kuullut

        optvbj on näköjään asioinut liikkeessä ja jo nyt puhuu heidän asentajien ammatti kieltään


      • Forsgrenjuoruämmä

        taitaa olla pomona


    • Peräpukamia

      Firmassa on liian paljon pomoja

    • PPVR

      Poliisi,Posti ja VR huollattaa autonsa ko paikassa joten työ lienee huippulaatua.....

    • Anonyymi

      Mitenhän nykyään uusien omistajien myötä?

      • Anonyymi

        Tieto taito paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto taito paskaa

        Täysin samaa mieltä. Vaikuttaa nykyään enemmän nuorison karvanoppa/wunderbaum pajalta kun autokorjaamolta. Entiseen aikaan kehtasi autoaan siellä vielä huollattaa, nykyään on onneksi muitakin kunnin korjaamoja kaupungissa.


    • Anonyymi

      Savon Huoltopisteellä olen käyttänyt autoani kolme kertaa ja joka kerralla hyvä palvelu ja hyvä työ!

      • Anonyymi

        HYvä työ ja halleluja.Ite käytin huollossa niin ei oltu edes öljy suodatinta vaihdettu vaikka täys huolto ja entine 13th ollu suodattimena.Että Sillai


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe