Lemmikkistore.com

Nainen 26v

Oletteko käyttäneet Lemmikkistorea?
Tilaustani odotin yli kuukauden. Ensin olivat unohtaneet lähettää ja loppujen lopuksi tuli väärä tuote. Yhteydenottopyyntöihin sähköpostin ja facebookin kautta ei vastata mitään.
Firmaa pyörittää yritystietojen mukaan kaksi nuorta likkaa jolla ei taida nyt aivan olla homma hallussa. En suosittele kenellekkään.

240

6800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirunen123

      Lemmikkistore.fi on mulla ainakin ollut toimiva ja nopeasti saan tuotteet. Tilasin terraarioon kasvin ja viikon sisällä tulee eli tänään saan sen.

      Mikset oo kokeillu soittaa sinne ? Siellähän on sen verkkokaupankin numero sivuilla. :-)

      • Närkästynyt

        Minäkin olen yrittänyt tavoittaa toimittamattoman tilaukseni johdosta firman vastaavia, vaan enpä ole saanut ketään kiinni ja maksettua tilausta en ole saanut! Olen odottanut jo pari kuukautta. Ymmärtäisin jos saisi edes jonkun selityksen, mikä viivästyttää. Ennenkin olen tilannut ja silloin toimi, mikä nyt vikana?


      • uittoyhdistys

        Minä olen kokeillut soittaa kaksi päivää ja automaatti vastaa aina. huonoa palvelua tällainen. Ei kannata lähteä kaukaa ajamaan kauppaan ellei tuotetta ole ja se on sovitettava. Parantakaa palveluanne.


    • tilaus myöhässä

      pieni pettymys tuli...s.postissa ilmotettiin että minulle on lähetetty tilaus to ja sen piti olla perjantaina minulla...eipä silti vaan näkynyt. Jos ei maanantaina tule niin soitan sinne.

    • ninnu2

      Olen lähettänyt sähköpostia ja olen yrittänyt soittaa, mutta mihinkään ei vastata. Mksu on suoritettu 7.3. ja pakettia ei kuulu.

      • Tessa2

        Tilasin 1.6., tilausta ei näy ei kuuluu. NELJÄ eri viestiä olen lähettänyt, vastauksena hiljaisuus. Mietin voiko tehdä rikosilmoitusta, sehän on varkautta ottaa rahat muttei toimita tavaraa.


    • Nainen 26v

      Minä olen myös soittanut ja viestitellyt usemman kerran toimittamattoman jo maksetun tuotteen perään mikä loppujen lopuksi toimitettiin eri tuotteena mitä tilasin, saaman minkäänlaoista vastausta. Puhelimesta asiaa luvataan selvittää ja siihen palata, kuitenkaan palaamatta. Itse en tilaa kyseisestä paikasta enää mitään.

    • Nainen 49

      Sama täällä pakettia odottlen minäkin...taidanpa alkaa soittaamaan sinne.....erittäin huonoa palvelua ja hidasta!

    • GrouponDeal

      Olisinpa löytänyt tämän viestiketjun aiemmin :(
      Saapa nähdä miten käy lahjakortin kanssa

    • Zinna

      Itsekin ostin tuon lahjakortin, mikä oli virhe. Tilasin tuotteita 40 € ja maksoin lahjakortilla ja silti loppusummaan lisättiin "pientoimituslisä". Mainostetttiin vielä, että ilmaiset toimituskulut. Olisi pitänyt tilata yli 50 €, että toimituskuluja ei olisi tullut. Eipä tarvitse toista kertaa tilata mitään. Asiakaspalvelukin oli huonoa.

    • tittanen

      Täälläkin odotellaan lemmikkistoren pakettia. Sähköpostiin ja puhelimeen eivät vastaa.

      • fmoaoc

        Meillä oli myös ongelmia ko. verkkokaupan kanssa. Tilaus on tehty noin kuukausi sitten. Jätettiin sähköpostitse tiedusteluja/ yhteydenottopyyntöjä sekä koitimme tavoitella puhelimitse tuloksetta. Mihinkään yhteydenottoihin ei vastattu. Nyt vihdoin sain asiakaspalvelijan kiinni, lupasivat lähettää uudelleen pakettimme. Toivotaan, että lähetys tulisi pian ja oikeasti tulisi meille asti. Asikaspalvelija kuulosti kontaktissa hyvin kuormittuneelta, puhelun aikana mm. oli itkuinen ja kertoi valvoneensa puoli kolmeen aamulla yrityksen asioita hoitaessaan... huoli heräsi tämän yrityksen osalta kaikin puolin.
        En suosittele tilaamaan täältä, hyvin epävakaa vaikutelma jäi kaikennkaikkiaan. Huono kokemus jäi.


    • tyhmeliini

      Minulla myös on tilaus ollut tulematta nyt kolmisen viikkoa. Maksoin tyhmänä vielä suoraan ison ruokatilaukseni. Sähköpostiin eivät vastanneet, kun ensin yritin tiedustella sitä kautta.

      Sain puhelimella kiinni heidät tällä viikolla ja he lupasivat selvittää asian seuraavaan päivään mennessä, kun tilaus on kuulemma "mennyt suoraan maahantuojalle", mutta ei ole kuulunut. Täytyy yrittää soittaa uudestaan ja alkaa uhkailla kuluttajansuojeluvirastolla tai jollakin ja vaatia rahat takaisin. Koira tarvitsee ruokansa ja minä rahani siihen.

    • Petitcom

      Peten Koiratarvike pelaa, hyvät nettisivut ja uutuuksien esittelyt! Olen huomanut että siellä osataan hommat. Mielestäni Suomen paras nettikauppa. Todella paljon valikoimissa tavaraa.

      • hömmppähurtta

        Olen samaa mieltä Peten koiratarvikkeelta saa nopsaan tuotteet samoin Lahdesta Delivet nimisestä paikasta.Ei kannata tilata Lemmikkistoresta tosiaan mitään.olen viikon odotellut maksamiani koiratuotteita.


    • koiranomistaja

      Täälläkin huonoja kokemuksia Lemmikkistoresta. Tilauksen tuleminen kesti reilun viikon ja siitä puuttui yksi tuote, jonka kuitenkin olin maksanut. Puhelimessa ihan asiallisesti luvattiin palauttaa rahat puuttuneesta tuotteesta, mutta useista yhteydenotoista ja lupauksista huolimatta en ole vieläkään saanut rahojani. Tilauksen tein maaliskuussa.

      Jos yrityksellä on ongelmia tilausten kanssa, se ei ole asiakkaan vika vaan yrityksen sisäinen asia, mikä pitää ratkaista. Jos asiakkaat eivät ole tyytyväisiä, pian ei ole koko yritystä. En suosittele Lemmikkistoresta tilaamista, enkä ainakaan suoraa maksua verkkopankin kautta.

    • hohhoijaa3

      Täälläkin yksi pettynyt. Tilasin tavaraa ja tyhmänä maksoin suoraan tililtä, yli puolet tavarasta vääriä ja toimitus kesti 3 viikkoa. Paketti lähetettiin vasta kun olin muutaman kerran ollut yhteydessä, ihmetellyt kun ei pakettia kuulu. Palautin kaiken sitten samantien mutta ei ole tullut sieltä päästä vieläkään mitään että olis palautus perillä :( toivottavasti rahat saan takaisin kuitenkin, suht iso summa kuitenkin meni. Onkohan koiratarvikkeetnetistä.fi samaa firmaa jotenkin, siellä paljon samaa tavaraa kun lemmikkistoressa, eikä ole sitäkään pakettia näkynyt taikka asiakaspalvelussa vastattu, kun oon koittanut olla yhteydessä :/

    • minä vaan

      Olisimpa huomannut nämä viestit aikaisemmin....kolme viikkoa odotin koiranruokia,ei tullut. Sähköposteihin ei vastata. Puhelimeen vastataan ja luvataan lähettää-mitään ei tapahdu. Luvataan soittaa takaisin-ei soiteta. Älkää vaan erehtykö ostamaan sieltä mitään !!!!

      • tyhmeliini

        Uhkailin soittaessa kuluttajansuojalautakunnalla ja vaadin rahojani takaisin, jos ei seuraavan päivän aikana ilmestyisi jonnekin luotettavaan kuljetuspalveluun tikettiä, jonka minulle saapumista voin seurata ko. kuljetuspalvelun sivuilta... ja seuraavana päivänä tuosta oli onneksi VIPStorelta suoraan tilattu ruokalähetys pihassani.

        Vaatimaani selitystä siihen, mikä hommassa mätti, ei tullut koskaan. En voi itsekään näillä näytöillä suositella firmaa kenellekään. Päinvastoin.

        Pikkuisen haastavaa, kun oli isolla rahalla erehtynyt tilaamaan safkaa ja rahat on sisässä noilla... millä rahalla jostain muualta sitten tilaisin ne sapuskat?


    • odottaa..

      Eipä ole täälläkään tilausta kuulunut tähän päivään mennessä. Tilaus tehty yli kuukausi sitten. Harmittaa, etten googlaillut firmaa ennen tilausta....

    • pahasti pettynyt

      Voi hitto, miksen löytänyt tätä keskustelua ennen kuin tilasin... Ainoa paikka, josta saa meidän koiranruokaa joten vaihtoehdot loppui, kun Musti ja Mirri ei enää sitä myy.

      FB:ssä ei voi kirjoittaa Lemmikkistoren seinälle, aika kiero tapa estää negatiivinen palaute.

      • enolerobottienole

        Näemmä poistavat negatiiviset kommentit vauhdilla facebook sivuiltaan. Huh, onneksi en kerijnnyt maksamaan tilaustani..


    • huokaus :(

      Meillä myös ruokasäkit odottavat tulemista,, mennyt viikkoja.

      • Synergie

        19.6.2014 tilattu, vieläkin odottelen pakettia. Lähetystunnuksen perusteella viimeisin tieto 3.7. Laitoin sähköpostitiedustelun asiasta, saa nähdä koska vastaavat ja mitä tulee paketissa mukana. Suomalaiseksi nettikaupaksi huono toimitusaika, en tilaa täältä enää koskaan.
        Zooplus on paras paikka tilata tavaraa, tulee Saksasta 5pvän toimitusajalla ja 1€ postikuluilla ovelle asti.


    • jp...

      Itse tilasin myös täältä. 8 arkipäivää kesti tulla. En taida toista kertaa tilata nyt kun lukee näitä kommentteja.

    • että silleen..

      Kylläpä tuli sitten tehtyä tilaus aivan onnettomasta paikasta kun Lemmikkistoresta tilasin. 02.08. tilaus tehty ja saman tien maksettu ja eipä näy pakettia..ei vastauksia yhteydenotoihin.. En kyllä suosittele tilaamaan täältä yhtään mitään!!

    • pskaa

      Elkää tilatko Lemmikkistoresta mitään. Tavaraa puuttui, noh lupasivat palauttaa summan tilille mikä puuttui. Ei ole näkyny rahoja. Eivät vastaa sähköposteihin ennen kuin uhkaat riitauttaa asian kuluttajasuojaan. Puhelimella ei saa kiinni. Kun loput tilattavat tuli kuukauden päästä tilauksesta, paketista puuttui tavaraa. En todellakaan suosittele. Zooplussasta saat saksasta varmemmin kaiken ja halvemmalla, toimitusaikakin on siellä lyhyempi kuin lemmikkistorella.

    • Ei enää täältä

      No voihan...
      Minä olen tilannut helmikuussa n 50 eur edestä tavaraa, jota odottelen vieläkin.
      Yhteydenottopyyntöihin ei vastata.
      Maanantaina laitan viestiä ja koitan soittaa sinne. Ei ole iso summa, mutta haluan sen takaisin, on se sitten kuluttajasuojalla tai poliisilla uhkaamista.

    • tyytyväinen

      Täälläkin meni toimituksessa melkein kaksi viikkoa, mutta oikeat tuotteet tuli kuitenkin lopulta perille. Yrityksen sivuilla lukeekin, että toimitusaika voi olla jopa 10 arkipäivää, eli tämän ajan puitteissa oma pakettini tulikin perille.

      • Vonzu89

        Hei minulla on kans käynyt näin että tilasin sieltä tiettyjö tuotteita, sain kaikki vasta 4 viikon jälkeen, sain 2 ihan oikeeta tuotetta, ne oli kissanpantoja, sitten oli tilauksessani 2x 4 kpl vuovivaahto kissan palloja hintaan 5,80 lukee tilauksessa mutta sivuilla niit ei löydy enää ja sain vain 2 kpl eli puuttuu 6 kpl jne, sitten yks toinen kissanlelu piti tulla kaukosäätimel mutta ei tullut eikä se lelu toiminut kunnolla jne. Sain tämmönen vastaus vaan et olenko oikeasti saanut kaikki oikeat tuotteet et saan kyllä tämän tuotteen palauttaa mikäli se ei toimi kunnolla, mutta ne ei mitään ottanut huomioon mitään noista palloista ja kun lähetin lisää valituksia/kysymyksiä niistä niin ei mitään vastausta. Sain muuten kans alennuskuponki mikä on voimassa 20.10.2013 saakka eli vanha semmoinen Olis kiva tietää mitä vikaa tässä niitten toiminnassa on.


      • Vonzu89
        Vonzu89 kirjoitti:

        Hei minulla on kans käynyt näin että tilasin sieltä tiettyjö tuotteita, sain kaikki vasta 4 viikon jälkeen, sain 2 ihan oikeeta tuotetta, ne oli kissanpantoja, sitten oli tilauksessani 2x 4 kpl vuovivaahto kissan palloja hintaan 5,80 lukee tilauksessa mutta sivuilla niit ei löydy enää ja sain vain 2 kpl eli puuttuu 6 kpl jne, sitten yks toinen kissanlelu piti tulla kaukosäätimel mutta ei tullut eikä se lelu toiminut kunnolla jne. Sain tämmönen vastaus vaan et olenko oikeasti saanut kaikki oikeat tuotteet et saan kyllä tämän tuotteen palauttaa mikäli se ei toimi kunnolla, mutta ne ei mitään ottanut huomioon mitään noista palloista ja kun lähetin lisää valituksia/kysymyksiä niistä niin ei mitään vastausta. Sain muuten kans alennuskuponki mikä on voimassa 20.10.2013 saakka eli vanha semmoinen Olis kiva tietää mitä vikaa tässä niitten toiminnassa on.

        Ai juu ja sain hyvityksenä jopa 6kpl kissoille tarkoitettu liha tikkuja.. mutta haluan vieläkin saada kaikki pallot mitä mun kuuluu, ei niitä kiinnostanut vaikka sanoinkin että haluan nimenomaan just semmoiset pallot mitä löysin niitten nettisivuilta.. suututtaa tänmöstä:/


    • Uusiko?

      Minä tein ensimmäisen ruoka tilauksen tällaisesta kaupasta http://www.lemmikkitukku.fi/ ja säkki tuli kahdessa päivässä. Vaikuttaa uudelta verkkokaupalta, mutta ihan asialliset hinnat näyttäisi olevan, ainakin kun pikaisesti vertailin.

    • Tyytymätön asiakas

      En suosittele Lemmikkistorea!

      Tuotteita saat odottaa kuukauden verrran, ilman minkäänlaista viestiä mahdollisesta viivästymisestä. Asiakaspalvelussakaan ei ole kehumista, kun ei edes viesteihin saa vastausta.

      Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tuolta tilasin. Tästä lähtien suosin vain ja ainoastaan jo hyväksi todettua Peten Koiratarviketta :-)

      • koira ilman petiä

        Olen nyt kuukauden odottanut tilaustani... Sähköpostiviesteihin ei vastata, puhelimessa lupasivat selvittää asian ja soittaa takaisin mutta eipä ole kuulunut. Jää kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi tilaukseksi!


    • Toimitusaika

      Sama juttu täällä! Lähetin tilauksen 16.9. Kyselin jo kerran paketin viipymisestä, siihen vastattiin että ruuhkaa on ollut. Nyt jo päiviä sitten sain lähetystunnuksen, vaan mitään ei ole tapahtunut sen jälkeen. En tilaa enää.

    • älytöntä

      Käykää kaikki arvostelemassa Lemmikkistoren FB-sivuilla!!

      Löytyy: Lemmikkistore Heinola

      Täytyy nämä kokemukset saada muidenkin tietoon, ja FB on siihen hyvä väylä!

      Toiminta on kohtuutonta.

    • Rippis78

      Tilasin 17.9 tuotteita koiratarvikkeetnetistä.fi-verkkokaupasta.Huomasin vasta jälkeenpäin ettei sivustolla ollut asiallisia yhteystietoja,ainoastaan sähköpostiosoite jonka kautta jouduin kyselemään tuotteiden perään.Vastaukset sähköposteihini tuli viiveellä tai oli automaattiviestejä.Arvioitu toimitusaika tuli ja meni,eikä tuotteita näkynyt.Lopulta jouduin uhkailemaan rikosilmoituksen tekemisellä mikäli maksettuja tuotteita ei ala kuulumaan enkä saa selvitystä miksi tuotteet ovat niin paljon myöhässä.Tästä viestistä kesti vielä neljä päivää,kun tuli viesti,että tuotteet on lähetetty.Pahoittelivat tuotteiden myöhästymistä,mutten saanut mitään selvitystä minkä takia. Tilausvaiheessa nettisivuilla näkyi että tuotteita oli saatavilla joten sekään ei selittänyt myöhästymistä.Tuotteet saapuivat 20.10 ja olivat samat mitkä tilasinkin.Olen hyvin pettynyt kyseisen firman tapaan hoitaa asiakaspalvelua.Kirjekuoressa,jossa tuotteet tuli oli Lemmikkistore.fi osoitetiedot.Eli nähtävästi sama taho pyörittää kyseisiä firmoja.En suosittele.

    • erittäinpettynyt

      Oliskohan niin, että lemmikkistoren jouduttua vaikeuksiin, on perustettu uusi.. Saakohan uuteen firmaan esim. jotain lainaa tai vastaavaa..?
      Mutta onhan noiden kotisivutkin ihan kopioita toisistaan.
      Todella harmillista, että tälläistä edes voi olla! :((

    • Toimitusaika

      Ei vieläkään pakettia. Tänään soitin kyseiseen puljuun, koska sähköpostiin ei vastattu. Asiakaspalvelija ei tiennyt paketistani, eikä myöskään toinen paikalla ollut henkilö. Lupasivat kysellä varastolta ja soittaa takaisin. Olen 99 % varma etteivät soita! Sanoin, että jos paketti ei lähde sieltä nyt, niin koko tilaus perutaan ja en todellakaan maksa mitään, laskullahan tuotteet jo oli! (Klarna) Tämän firman toiminnassa on jotain niin uskomatonta, että en voi käsitää. Kun saisi edes jonkin selityksen, etenkin kun huomaan etten ole ainut, jolla on tämmöisiä kokemuksia paikasta! Joo ja näiden Facebook -sivulle ei voi kirjottaa, paitsi kommentoida, mutta eipä kommentteihinkaan reagoida! HUONOINTA JA HITAINTA PALVELUA IKINÄ! Toimitusaika n. 10 päivää on nyt jo 6 viikkoa!!!

    • oivoioi

      Ei oo totta, nyt on näköjään onnistuttu tekemään niin, että firman nimi on: Lemmikkistore.FI entisen Lemmikkistoren sijaan..

    • cbbcg

      Ääh, nyt vähän jännittää kun eilen lähti paketti tilaukseen. Tänään olivat yrittäneet itte soittaa mulle mutta en ehtinyt vastata. Taidan soitella takasin päin tän päivän aikana, jos jotain ongelmia sun muuta on syntynyt...

      Kaksi kertaa oon tilannut tuolta, eikä oo ongelmia ollut. Molemmat tilaukset tullut oikein, tosin toimitusaika on aika hidasta mutta kotiin on paketit kuitenkin saatu. Tuotteiden laatu nyt on mitä on, mutta ihan tyytyväinen oon ollut. Toivotaan, että hyvä tuuri nyt jatkuu ja saan tavarani kotiin. Itse oon kaikki tilannut muistaakseni klarnan laskulla.

      Toivottavasti firma saadaan kuntoon tai sitten ne lopettaa kokonaan, jos toiminta on noin hankalaa. En kyllä ymmärrä ikinä sitä, miksi on niin vaikea vastata viesteihin.

    • Ei ikinä enää

      Joo. Tuo toimitusaika ja tiedottaminen tökkii pahasti. Ehdottomasti huonoin verkkokauppa tähän mennessä. En tilaa enää mitään tuolta.

    • pettynyt ikuisesti

      Mulla jäi viimeksi saamatta yksi tuote. Odotin kaksi viikkoa koko tilausta. Avasin paketin ja sieltä oli vain lyöty kynällä tuote yli, että loppunut.

      Ei mitään ilmoitusta hyvityksestä, ei mitään ilmoitusta etukäteen, että tuotetta ei enää ole. Nyt odotellaan hyvitystä pitkin hampain.

      Meni kyllä luotto nyt niin, etten enää tilaa mitään tuosta paikasta. Muista paikoista on tullut ilmoitus etukäteen, ettei tuotetta ole hyvitys tulee tilille mukisematta.

      Älkää ainakaan maksako etukäteen vaan vasta tavaraa noudettaessa.

      • pettynyt ikuisesti

        Siis Lemmikkistoresta oli mun tilaus ja viimeistä kertaa.


    • lisbeth3
    • anzu1988

      Itsellänikin kävi lemmikkistoren kanssa niin että odotin ensin pakettia ainakin 4 viikkoa. Kyselin perään. Lopulta tuoteet saapuivat minulle kotiin (piti saapua smartpostiin). Noh kaikki tuotteet eivät saapuneet. Luki vain loppu. Noh sain asiakaspalvelusta tietooni, että minulle on lähetetty sähköpostiin alennuskoodi hyvitykseksi asiasta ja rahat palautuvat 14 päivän kuluessa. Noh siinä koodissa ei kerrottu, että on hyvitys siitä etten saanut koiran talvitakkia. Mitään viestiä ei lähettetty ja hävyttömän pitkät toimitusajat.

    • jajajaja

      Voi että.. olisimpa googlannut ennenkuin tilasin. Tilasin 6 päivää sitten n. 50 eurolla tuotteita. Sain sähköpostin heti tilauspäivänä tilauksesta, mutta siinä ei kerrottu toimitusajasta mitään. Neljäntenä päivänä tilauksesta lemmikkistore yritti soittaa minulle, mutten voinut vastata. En uskaltanut soittaa takaisin, sillä en tiedä onko 020-alkuinen puhelinnumero maksullinen. Tästä ei tietoa nettisivuilla..

      lähetin nyt sähköpostia, että missä tilaus viipyy ja jos siinä on ongelmia niin hyvittäisivätkö tililleni.

      seurataan tilannetta....

    • hippu2

      Minulla 11.12 tehty tilaus. Eilen laitoin sähköpostia ja kyselin tilaukseni perään, jää kolme koiraa ja pari näätää ilman joululahjoja jos paketti ei saavu sovittuun määräaikaan mennessä. Vakuuttivat sähköposti viestillä, että ehtii jouluksi, mutta vielä ei ole kuulunut mitään paketin lähettämisestä. Jos perjantaihin mennessä ei ole kuulunut pakettikoodia tai lähetystunnusta, vaadin rahani takaisin.

      Itsekin toivon että olisin hoksannut lukea kokemuksia ennen tilausta.

    • tassut jäässä

      Ihan p***a! Koiran töppöset tilasin, siis minimaalisen pieni kirjetoimitus ja nyt kahden viikon päästä tuli ilmoitus, että tilaus vihdoin siirtynyt toimitukseen, arvioitu aika viikko ja rapiat. Hyvänen aika, Australiastakin tulee tilaukset nopeammin perille, ei mitään tolkkua. Luultavimmin tulee kuukausi täyteen ennen kuin ehtii perille...

    • harmittaaaa

      voi perkele. Ja minäkun aattelin että se paikka vaikuttaa varmalta ja turvalliselta.
      tilasin hamsterilleni mökin,riipputikkaat johon kuuluu joitain juttuja ja kookospesän
      tein siis tilauksen tiistaina 20.1 ! katsotaan kauanko kestää. 1-5 päivää luvattiin.
      Hohhoijaa

    • Kyrsii

      Hitto, meninpäs halpaan. Aina tulee googlattua ulkolaiset tilauspaikat kokemukset, mutta nyt uskoin Suomalaiseen liikaa! Yli kuukausi odottelua ja nyt ilmeisesti pakettini on "kadonnut". Olen jo maksanut tuotteen, joten sinne meni rahat, heippa.
      Taidan mennä käymään Heinolassa pikku vierailulla.

      • pettynyttampereella

        Lemmikkistore on poistettu aputoiminimenä kaupparekisterissä ja nyt sitten jatkavat koiratarvikkeetnetistä osoitteella. Olkaa varovaisia kun tilaatte ettei rahat jää seuraavaksi sinne.


      • pettynyttampereella

        Poistettu aputoiminimenä kaupparekisterissä ja nyt sitten jatkavat koiratarvikkeetnetistä osoitteella. Olkaa varovaisia kun tilaatte ettei rahat jää seuraavaksi sinne.


    • pitkäpinna

      Tilasin ja maksoin koiratarvikkeita 27.1. Kahden viikon odottelun jälkeen kyselin sähköpostilla tilauksen perään, tuli vastaus, että on ruuhkaa ja tilaus toimitetaan mahdollisimman pian. Tänään tuli sähköpostiin lähetystunnus, että paketti lähtenyt. Toivottavasti on tilaamani tuotteet oikein, jos ei ole niin ei hyvä heilu. Valitettavasti erittäin huonoa toimintaa ja asiakkaat "äänestää" jaloillaan! Luvattoman pitkä toimitusaika! Jos saan maksamani tuotteet viimein en asioi koskaan enää tämän yrityksen kanssa!!

    • Turon

      Vaikuttaisi taustatietojen perusteella sille, että tämän firman taru on loppumassa. Kannattaa välttää ostamista ellei halua ottaa riskiä rajohen menettämisestä. Onhan noita muitakin nettikauppoja.

    • dooris2017

      Tilasin tuotteet kun ei kuulunut otin yhteyttä, NYT olen odottanut jo lähemmäs kuukauden rahojen palautusta yhteys Checkout Finland Oy ja kuluttajansuojaan tehty! TODELLA HUONO JA HIDAS!

    • Mickeynemäntä

      Tilasin 11.2.2015 Royal Canin Maine Coon Kitten raksuja 10 kg ja pari kissan palloa ja maksoin saman tien tilauksen. Parin viikon kuluttua tuli kissanpallot ja 2 kg raksuja ja loput jäi jälkitoimitukseen. Pari kertaa jälkitoimituksesta tuli että lähetystunnus on muodostettu, mutta tavaraa ei tullut eikä kuulunut. Muutama sähköpostiviesti tuli laitettua kun puheluihin ei vastattu. Kiirehdin tilausta kun firman sivuilta huomasin, että Royal Canin tuotteet oli poistomyynnissä. Sähköpostiin ei tullut enää mitään ilmoituksia tilauksesta, kunnes 16.3.2015 illalla tuli tekstari että Matkahuollossa olisi paketti. Lähetystunnus ei vastannut aikaisemmin tiedoksi laitettuja, joten luulin että on tullut väärä toimitus ja jonkun muun tavarat. 17.3. kun hain niin paketissa oli se 10 kg raksuja mitä olin tilannut. Että aika pitkä toimitusaika ja paljon vaivaa kun yritti firmaan saada yhteyttä. No tosin vaivan palkaksi tuli 2 kg ylimääräisiä raksuja. Joten eipä mitenkään kehuttavaa asiakaspalvelua tuossa firmassa pitkään jo pelkäsin että rahat meni hukkaan.

    • 6612

      Todella outoa toimintaa. Rahat kyllä kelpaa, mutta tavarasta ei tietoakaan.Seuraavaksi siirtyy asia kuluttaja-asiamiehelle tai poliisille, josta kaiketi vielä raastupaan. Jos esim. tilaat Saksasta kissantarvikkeita ja ruokia, ne ovat ovellasi jo parin päivän sisällä, miten Heinolasta kestää kuljetus viikkotolkulla.

      • 505050

        itellä tuli tilauksesta perjantaina viikko, taitaa jäädä chincupojat lman ruokaa, näyttää vähän siltä, ihmettelen tätä toimintaa että saavat nimeä vaihtamalla jatkaa ja myyvät vielä tuotteita jota ei edes ole, täytyy olla melkoisia pahvi päitä nämä jotka sitä pitää, levitän kyllä sanaa parhaani mukaan ettei kukaan haksahda samaan kauppaan tilaamaan olemattomia tavaroita.


    • 4798

      ei tullut tilaamani tavaraa ja rahatkin jäi ilmeisesti saamatta, ei taida firman tilillä olla katetta niin paljon että saisi maksettua, meinaan kun on noita ulosottovelkojakin eri tavaran toimittajille.

    • ärrierinomistaja

      Olin just tilaamassa kyseisestä paikasta tavaraa parilla kympillä, mutta päädyin kuitenkin googlettamaan kokemukset lemmikkistoresta. Jäi tuotteet tilaamatta.

    • Lapintyvär

      Minäkään en googlettanut ennenko tilasin ja reilun kuukauden niitä tavaroita sai odottaa ja parit sähköpostit laittaa.. Tuli kaikki onneksi ja vielä jotain puruluita korvaukseksi ilmeisesti.

      Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta ko tuosta puljusta menin tilaamaan, pysyn näissä luotettavemmissa nettikaupoissa jatkossa...

    • Nöffis

      Mulla toiminut aina hyvin. Verkkokaupallahan on toimitusehdoissa ilmoitettu toimitusaika ja aina olen saanut tuotteet luvatussa ajassa. Itse suosittelisin!

    • Mannawee

      En missään nimessä suosittele, todella töykeä asiakaspalvelu.Maksettu tilaus ei koskaan saapunut!

    • lisbeth3

      Talousvaikeuksien vuoksi Heinolassa ollut kivijalkaliike lopetettu ja siirretty myymälä teollisuusalueelle varaston yhteyteen. Luotto ei pelaa ja tilaavat tavaran toimittajalta vasta kun asiakas sen maksaa, siksi toimitusajat pitkät, saas nähdä kuinka pitkään pyörii...

    • Pettynyttä

      Tilailin itse parikin tuotetta.. Aloin jo ihmettelemään missä paketti viipyy kun on tilattu ja maksettu jo viikko sitten.. Laittelin sähköpostilla kyselyä niin vastaukseksi tulee samana päivänä "on ruuhkaa" ja pyritään toimittamaan mahdollisimman pian 2-7 ja osa 10 päivää tilauksesta..
      Jännää siinä mielessä että mitä olen tilaillut niin suomen sisäiset tilaukset tullut viikossa ja saksastakin tulee luultavasti nopeammin kuin lemmikkistoresta..
      Nyt potuttaa etten itsekään tehnyt taustahakua ja löytäny tätä triidiä miten lemmikkistoressa palvellaan..

      Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilailen lemmikkistoresta.. Ei siinä mittään ois voinukkin odotella päivän jos toisen jos olisi saanut jotain ilmoitusta tilauksen vaiheesta.. En vain tykkää odotella huvin vuoksi ja pelätä tuleeko koskaan pakettia..

    • huijausta

      Surkea putiikki. Eivät toimita eivätkä vastaa kyselyihin. Älkää tilatko!

    • outoa

      Tilasin yli viikko sitten active-valjaat ja mitään ei ole maksuvahvistuksen jälkeen kuulunut.Laitoin sähköpostilla kyselyä ja odotan vastausta.Jos olisin sattunut lukemaan näitä kokemuksia, olisi tilaus jäänyt kyllä tekemättä..

    • Arrgh

      Minäkin tilasin trimmauspöydän yli viikko sitten ja maksoin etukäteen, eikä puljusta ole kuulunut mitään. Siis suomalaisten firmojen kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia niin hyväuskoisena nytkin jätin kokemukset hakematta ennen kuin tilasin... Taisi olla virhe.

    • pärkele

      Minä kans tilasin valjaat koiralle 29.4 ja vapun takia ajattelin että toimitus kestää mutta odotin kyllä että olisi viime viikolla edes lähetetty. Kaksi sähköpostia laittanut muttei ole vastattu. Viimenen kerta kun tilaan mitään tuolta putiikista!

      • outopulju

        Ei ole tullut valjaat edellenkään perille, tilasin siis 24.4 jo.Ilmoittivat 5.5 olevan hieman ruuhkaa.Tänään olen purkanut kaupat.


      • pärkele

        Minä ilmoitin heille että jos ei tänään lähde tilaus matkaan niin perun koko homman! Saapa nähä saako rahat takaisin..että ottaa pattiin tollanen!


      • outopulju2

    • Harmittaa2

      Kaupan ilmoittama toimitusaika ei pidä ollenkaan paikkaansa, edelleen saa odottaa.Eivät ilmoittele, eikä viestiin vastata.Fb-sivulla laittavat kuitenkin myynti-ilmoituksia päivittäin.Sinne kommentointi ei näköjään onnistu.
      Toivottavasti saa kaupan purusta rahat takaisin, kun julkisella protestilistallakin näyttää merkintöjä olevan.
      EN SUOSITTELE KENENKÄÄN TILAAVAN TÄÄLTÄ!!!!

    • pärkele

      Eivät saaneet tilausta matkaan siihen päivään mitä ilmoitin odottavani.
      Tapauksessani tuotteiden toimitusaika oli yli 2viikkoa. Peruin kaupat ja jään nyt odottamaan rahojeni palautusta.
      En voi suositella kenellekkään ko kauppaa. Onneksi on paljon muitakin kauppoja jossa homma hoituu!

    • Kaikkimukana

      Löysin tämän viestiketjun tilaukseni jälkeen. Tilaukseni kesti kolme viikkoa, mutta kaikki tavarat kuitenkin sain näin raumalaisena kotoisasti Oraksen pahvilaatikossa =)

    • Arrgh

      Kerroinkin tuolla aiemmassa viestissä tilanneeni trimmauspöydän. Ilmoittivat kahden viikon odottelun jälkeen, että pöytää ei ole varastossa ja voin vaihtaa se toiseen, tarjosivat alennusta muista pöydistä, joten ajattelin vielä antaa mahdollisuuden. Olisi kyllä vaan tässä vaiheessa pitänyt perua koko kauppa... Sen jälkeen ei ole puljusta kuulunut yhtään mitään ja tilauksesta on siis kohta kulunut kuukausi. Kyllä nyt alkaa keittää.

      • Arrgh

        Noniin, kaupat peruttu. Jään odottelemaan rahojani.

        Kiertäkää tämä kauppa kaukaa ihan suosiolla.


    • Hyväneuvo

      Kannattaa tehdä ilmoitus kuluttajavirastoon...

    • pärkele

      Sain rahani takaisin tilauksestani. Toivottavasti saavat myös muut jotka ovat peruneet kauppansa. Tästä lähin asioin muissa nettiliikkeissä! :)

    • varmavalinta1

      Itse suosittelen PetenKoiratarviketta ja Zooplussaa, niihin en ole kertaakaan vielä joutunut pettymään. Valinnan varaa on reilusti, hinnat hallussa ja palvelu pelaa viimeisen päälle. Kaikki tuotteet on laadukkaita ja tuttuja brändejä on helppo löytää kummankin sivbuilta. Eikä tuo 30 päivänpalautusaikakaan ole pahasta...

      Lisää kummastakin kannattaa lukaista sivulta:
      http://www.vertailussa.com/lemmikkitarvikkeet

    • sieltätäältä
    • Hidas

      Olen vuosien varrella käyttänyt eri nettikauppoja koiratarvikkeisiin ja tämä on ehdottomasti hitain, tilasin kaksi kertaa ensimmäisen ja viimeisen. Muut kaupat toimivat paljon nopeammin ja varmemmin. Ehdoton suosikkini on www.petnap.fi mutta satuin ikävä kyllä huomaamaan tuon Lemmikkistoren. Lemmikkitukku on myös nopea mutta valikoima on todellakin vielä suppea.

    • Ilmotar

      Näyttäisi verottaja hakevan 17 668,00euron verovelkoja tältä yritykseltä:

      http://yritys.taloussanomat.fi/protestit/kaariainen-kaariainen/heinola/2391253-9/

      Mikäli velkoja ei makseta, niin verottaja hakee yrityksen konkurssiin. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli siihen mennessä asiakas ei ole saanut tilaamiaan tuotteita tai rahojaan takaisin, niin sitten ne jää myös saamatta.

      Itse en tuolta uskalla enää tilata.

    • Huonoja kokemuksia täälläkin. Toimitus kesti aivan älyttömän kauan, ja sähköpostikyselyyni sain vastauksesi vain töykeän "tutustu toimitusehtoihimme sivuillamme" tyylisen tokaisun. Toimituksen viipymisestä aiheutui kovasti vaivaa, sillä olisin tarvinnut tavarat heti. Ei minkäänlaista pahoittelua. Lisäksi sähköpostiin suoltivat koko ajan tarjouksia ja kampanjoita. Kyllä ärsytti lukea niitä, kun eivät saaneet edes tilattua pakettiani toimitettua. En tilaa enää.

    • VoihanVitalis

      Voihan vitalis! Menin sitten tilaamaan enkä tajunnut googlettaa ensin... Sinne hujahti 50e:llä rahoja, mutta joo mua ei kannata suututtaa.. Voi olla firmalla sen jälkeen paljon hankaluuksia lisää, sellaisia mitä ei oo edes osannut ajatellakaan. Täytyy varmaan perustaa facebookkiin boikotoikaa em. yritystä sivut jossa tästä asiasta valistettaisiin kuluttajia. Ideaa perustaa sellaista ryhmää missä listattaisiin näitä ongelma yrityksiä?

    • Rolex7

      Toimivat jo nimellä koiratarvikkeetnetista.fi, älkää menkö halpaan..

    • MistäKaasunaamari

      Tilasin sieltä kerran gerbiilin, mutta lähettivätkin vahingossa sansibarilaisen ruostegueretsan, joksa piereskelee aivan uskomattoman hajuisia leijoja! En kyllä toista enää tilaa!

    • ÄlyHoiJaSilleen

      Älkää pöllöt tilatko mistään verkkoputiikista yhtään mitään, ellei putiikin kaikki yhteystiedot ole selvästi näkyvissä, mukaanlukien ja ennen kaikkea käyntiosoite, jossa voi persoonakohtaisesti käydä selvittämässä reklamaatiot tarvittaessa pesäpallomailan kera.

    • Sami123456543

      2 viikkoa mennyt. ei näy pakettia. Harmi kun ei tullut googleteltua aiemmin ko firmaa.

    • halpaajanopeaa
    • Jury222222

      Yritys on poistettu ennakonpidätys rekisteristä elokuun lopussa. En voi suositella kenellekkään tätä yritystä. Olen soittanut ko. Yritykseen 18.7.2015 lähtien. Nyt on 22.9.2015 ja vielä ei ole kukaan vastanut puhelimeen. Sähköpostissa luvataan vain toimittaa tuotteet, mutta ei kuulu tuotteita eikä muuten vastata mitään viesteihin. Selvittelin ton yrityksen taustoja ja vastuu henkilöitä sain kiinni Tampereella asuvan Sarianne Kääriäisen joka ei suostunut mihinkään keskusteluihin, koska ei kuulema ole mukana enään yrityksen toiminnassa. Kuitenkin kaupparekisteritietojen mukaan on yhtiön hallituksen jäsen ja nimenkirjoittaja. Tilattuja yuotteita en ole saanut, enkä varmasti saakkaan. Mutta varmaakin varmempaa on käynti Tampereella.

    • juuujajooo

      Sain kaikki tilaamani tuotteet, mutta meni noin kolme viikkoa toimitukseen.

    • 8puppies8

      Jep...tilasin 15.9.2015...enkä tilaustani ole vielä saanut...yhteen sähköpostiviestiini on vastattu ja luvattu, että tilaus saapuu jo viime viikolla...Ketään ei saa mistään kiinni eikä niihin sähköposteihinkaan vastata kovin aktiivisesti. Ei ole kyllä suosittelemisen arvoinen paikka... tilaus oli kyllä iso 150 kg koirien raksuja, onneksi en maksanut etukäteen. Lemmikkitukku näköjään toimii, tuli tilausvahvistuksen mukana jo lähetystunnus, että voi seurata saapumista. Eilen tilasin, huomenna ehkä jo postissa : ).

    • Gerrigerbiili

      Nyt löytyy jo tämä Lemmikistoren taustalle perustettu uusikin yritys protestilistalta ja samaan aikaan myös edellisen yhtiön protestit lisääntyvät. Aikamoista meininkiä.

      Älkää nyt ihmeessä tilatko tuolta mitään, koska ihan väkisin on kohta se tilanne, että he eivät saa tavaroita toimitettua. Vai onko jo nyt?

    • Petetty-asiakas

      Nyt on huijattu olo, 4 viikkoa olen odottanut pakettia lemmikkistoresta.
      Puhelimella ei saa yhyteyttä ja sähköposteihin ei vastata. Mistä saa apua asian selvittämiseen? Voiko poliisille tehdä rikosilmoituksen?

      • todellatyytyväinenasikas

        Tein tilauksen ma 19.10 lähetys tuli to 22.10 oli nopea ja kaikki tavarat tuli mitä tilasin. Teen tilauksen myös jatkossa:)


      • hiukanspektinen

        Tein tilauksen samana päivänä ja odottelen tässä edelleen. Saapa nähdä näiden kommenttien perusteella että tuleekohan ollenkaan...


      • Petetty-asiakas

        Edelleenkään en ole saanut yhteyttä lemmikkistoreen. Tänään asia siirtyi poliisille. Kävin tekemässä tutkintapyynnön. Tuskin se mitään auttaa...


    • 007juu

      Koiratarvikkeetnetista.fi ei ole sama kuin lemmikkistore.fi......

      • 007jaa

        Hetkinen 007juu? Jaa, että ei ole sama? Miten ne on eri, jos sama yritys omistaa molemmat?


      • 007pihalla

        Kyllä kaupparekistrin mukaan on samat omistajat. Kun vanha yritys on menossa nurin, niin perustetaan uusi ja sama meno jatkuu. Vanhassa jätetään sitten tavarat toimittamatta ja laskut maksamatta.


    • Jutta80

      Tämän yrityksen taustatiedot on kyllä ihan käsittämätöntä luettavaa. Miten tällainen toiminta on edes mahdollista? Vaikuttaa sille, että ei minkäänlaista moraalia toiminnassa. Älkää hyvät ihmiset tukeko tällaista toimintaa.

    • Turre18

      Ajattelin suosia kotimaista kauppaa, joka taisi olla virhe.
      Tavaroita ei ole kuulunut, seuraavaksi koitan saada rahat takaisi checkout.fi palvelulta , jonka maksupalvelun kautta rahat menivät. Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin :(

    • fhasiutrpahnsfb

      Täältä kans negatiivista palautetta kyseisestä puljusta. Ja oli viimeinen kerta kun kyseisestä firmasta mitään ostan. Kolme viikkoa sitten tein tilauksen ja maksoin eikä mitään kuulu. Sähköpostiin vastataan vain että varastolla ruuhkaa... Piti jo käydä ruuat kaupasta ostamassa kun toimitus vain venyy ja venyy.

    • pipopäässä

      Huhhuh, enpäs itsekään tajunnut varmistaa kaupan luotettavuutta, tyhmänä luotin että suomalainen kauppa asiansa hoitaa. Ehkä minulla kävi tuuri? Viimeviikolla tilasin kissanminttua ja koiran töppöset ja nyt viikon päästä tuli ilmoitus että ovat laittaneet tulemaan. En olisi uskonut! Odotellaanpa tässä vielä että paketti tulee ja katotaan sainko oikeat tarvikkeet. Jos nyt oikiat vermeet tulee, en silti osta toiste kun saa pitkään odotella ja vaikuttaa tosi hämyiseltä paikalta.

    • staessi

      Tilasin alkukuusta tavaraa yli 400 €. Ainut mitä sain oli aptus tehobact, muut tilausvahvistuksen mukaan tulevat suoraan tukusta. No kk tässä mennyt ja pentuaitauksen käyttöön otto alkaa olla jo ajankohtaista mutta eipä vaan kuulu. Sähköpostiin eivät vastaa, heidän sivuillaan olevan keskustelupalvelun kautta sain yhteyden tiistaina ja lupasivat ensitilassa laittaa sähköpostilla tiedon tiolauksen kulusta, mutta edelleenkään ei ole kuulunut ja nyt on jo su. Taidankin tästä lähin googlettaa ennen tilausta.

    • VihainenÄiti

      Älkää missään nimessä tilatko mitään tästä kaupasta. Itse tilasin tyttäreni koiralle ruokaa ja valjaat. Tilauksesta on kulunut kohta jo kuukausi, eikä mitään ole kuulunut. Ketään ei saa kiinni. Uskomatonta ettei viranomaiset puutu tämmöiseen toimintaan. Tämähän on huijausta!

      Karttakaa kaukaa näitä huijareita.

    • Pystykorva

      http://www.lemmikkitarvikkeet.net toimii ainakin luotettavasti ja siellä on facebook tarjous -20% kaikki normaalihintaiset tuotteet. Kannattaa katsoa keneltä tilaa, netti huijaukset lisääntyy koko ajan valitettasti.

    • Kyselijäymmyrkäinen

      Mielenkiinnosta kyselen, että ne ketkä eivät ole tuotteita saaneet ajallaan ja siitä tänne ovat kirjoittaneet, niin oletteko jo tuotteet saaneet vai miten asiat on hoituneet?

      • Petetty-asiakas

        Itse odotan poliisilta jotain tietoa asiasta, jätin tutkintapyynnön.
        Ei taida tämmöiset huijaukset polisiia kiinnosta.
        Eikä siis tavaroita ole kuulunut tähän päivään mennessä, saati saanut vastausta yhteydenottoihini.

        Toivottavasti kukaan ei erehdy tilaamaan joululahjoja tuolta, ainakaan täksi jouluksi on turha odottaa tavaran saapuvan.


      • Kyselijäymmyrkäinen
        Petetty-asiakas kirjoitti:

        Itse odotan poliisilta jotain tietoa asiasta, jätin tutkintapyynnön.
        Ei taida tämmöiset huijaukset polisiia kiinnosta.
        Eikä siis tavaroita ole kuulunut tähän päivään mennessä, saati saanut vastausta yhteydenottoihini.

        Toivottavasti kukaan ei erehdy tilaamaan joululahjoja tuolta, ainakaan täksi jouluksi on turha odottaa tavaran saapuvan.

        Sivuilla näyttää olevan, että 17.12 mennessä tehdyt tilaukset ehtivät jouluksi perille. Tulee monelle sitten ilmeisesti pettymys joululahjan kanssa, jos paketti ei tulekkaan. Todella härskiä ja suorastaan törkeää mikäli nämä jutut pitävät paikkansa.

        Ihmetyttää myös, että Checkout ja Klarna tarjoavat vielä maksupalveluaan sivustolle, koska heidän niskaansa tämä lysti lopulta kaatuu mikäli asiakkaat eivät saa tuotteitaan tai rahojaan takaisin lemmikkistore.fi yritykseltä.

        Tai sitten tämä kaikki on vain tuon sivuston mustamaalausta.


      • näintoimii

        Ei tämä Checkoutin tai Klarnan niskaan tule. Myyjä aktivoi näille yhtiöille tilauksen vasta kun tavarat lähtevät ja tästä noin 3 viikon päästä myyjä saa rahat. Mikäli myyjä aktivoi laskun ennen kuin tavarat lähtevät, niin silloin hän on syyllistynyt petokseen. Tätä likat varmasti varovat tekemästä. Seuratkaa ihmiset lähetyspäiviä ja laskujen päiviä, jos poikkeavat niin ilmoittakaa maksuyhtiöille. Loppuu sitten tämäkin pelleily.


      • Triiiiii
        näintoimii kirjoitti:

        Ei tämä Checkoutin tai Klarnan niskaan tule. Myyjä aktivoi näille yhtiöille tilauksen vasta kun tavarat lähtevät ja tästä noin 3 viikon päästä myyjä saa rahat. Mikäli myyjä aktivoi laskun ennen kuin tavarat lähtevät, niin silloin hän on syyllistynyt petokseen. Tätä likat varmasti varovat tekemästä. Seuratkaa ihmiset lähetyspäiviä ja laskujen päiviä, jos poikkeavat niin ilmoittakaa maksuyhtiöille. Loppuu sitten tämäkin pelleily.

        Jouduin juuri perumaan klarnan laskun! Siis otin yhteyttä, etten halua maksaa senttiäkään sille paskafirmalle, tavarat odottaneet yli 3 viikkoa eikä vieläkään mennyt pakattaviksi. Stoppasivat laskun ja sanoivat olévansa yhteydessä lemmikkistoreen


    • toivotonta

      Mustamaalauksesta en tiedä mutta meidän perheeseen tuolta ei enää koskaan tilata mitään. Yli kuukausi mennyt eikä kaikkia tuotteita ole toimitettu. Onneksi ei ollut iso tilaus. En tajunnut tarkistaa kaupan taustoja, vaan luotin suomalaiseen kauppaan. Ei olisi pitänyt, yritys pyörii protesti ja tratta listoilla ja jokin velkomustuomiokin oli jo tullut.

    • Pipopäässä

      No näin päivityksenä, tavarat tulivat sitten ajallaan, mutta töppöset piti laittaa vaihtoon kun olivatkin liian pienet. No laitoin lomakkeen menemään ja lähetin tavarat. Asiakaspalvelu oli minun kohdallani mukavaa ja nopeaa. Noin viikon parin päästä sain sopivat tossut postissa :)

      Minun kohdallani kaikki onneksi toimi ihan hyvin, vaikka yleisesti ottaen negatiivista palautetta on saanut. Ei silti, kannattaa tästä lähin tarkistaa ne suomalaisetkin nettikaupat hyvin ja kiertää tämmöiset putiikit kaukaa.

    • näin

      Pettynyt ostaja täälläkin ilman tuotetta. Tilasin 04.11.2015 näyttelyteltan ja maksoin saman tien pankkitililtä. S- postiin tuli tilausvahvistus tilausnumeroineen ja siihen sitten kaikki loppuikin. Olen nyt viidesti lähettänyt sähköpostia heille, ja kahdesti on lyhyesti ilmoitettu, että selvittävät asiaa, mutta muuta ei ole tapahtunut. Puhelinpalvelua yrityksellä ei enää ole. Lähetin kuluttajaviraston viivästymisilmoituksen kaski viikkoa sitten, ja sama aika heillä oli ottaa yhteyttä. Arvatkaa, ovatko ottaneet? Nyt sitten vissiin uudelleen yhteys kuluttajavirastoon. Ärsyttää, että päivittäin kyseinen firma lähettää sähköpostiin ilmoituksia, mutta asiallisiin kyselyihin maksetun tavaran saamiseksi ei vastata. Onko joku saanut tuotteensa tai rahansa takaisin kuluttajaviraston avulla?

    • Petetty_asiakas

      11.12 2015 on viimeisen velkomustuomio Dogcenter Oy:lle joka pyörittää lemmikkistore.fi ja koirantarvikkeetnetista.fi kauppoja. Yli 4000 euron lasku(t) jäänyt maksamatta. Harkitkaa tarkkaan uskallatteko tilata, ei puh palvelua saati postiennakolla tilausmahdollisuutta.

    • Varoituksensananen

      Vaikuttaisi sille että Checkout on lopettanut maksupalvelun tarjoamisen lemmikkistore.com ja koiratarvikkeetnetista.fi kaupoille. Mikäli tämä on sitä miltä näyttää niin en ikimaailmassa tilaisi näistä kaupoista enää mitään. Rahat menee mutta tuotetta ei tule koskaan.

    • hhjhhg

      Olisinpa lukenut tämän ensin. Kuukauden odottanut tilausta ja maksoin ennakkoon. Ei ikinä enää

      • ex--asiakas

        Kannattaa olla yhteydessä checkout.fi. Sitä kautta sain itse puretua kaupat.


    • Coton

      Olen saanut hyvää ja ystävällistä palvelua. Vastaavat nopeasti sähköpostitse viesteihin. Olen ollut tyytyväinen itse, hyviä tarjouksia ja hyvä valikoima.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Iso kiitos sinulle positiivisesta palautteestasi! Olethan yhteydessä meihin vielä sähköpostitse ([email protected]), niin toimitamme tästä mukavasta palautteesta sinulle valoa pimeään syksyyn ;)

        Lemmikkistore


      • EiMeeLäpi
        Vastaus_palautteeseesi kirjoitti:

        Hei,

        Iso kiitos sinulle positiivisesta palautteestasi! Olethan yhteydessä meihin vielä sähköpostitse ([email protected]), niin toimitamme tästä mukavasta palautteesta sinulle valoa pimeään syksyyn ;)

        Lemmikkistore

        Se tunne kun lemmikkistore tekaisee positiivisen palautteen, ja vastaa siihen itse. Hah!


    • Xasse

      Olen ollut tyytyväinen palveluun, suosittelen!

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Iso kiitos sinulle positiivisesta palautteestasi! Olethan yhteydessä meihin vielä sähköpostitse ([email protected]), niin toimitamme tästä mukavasta palautteesta sinulle valoa pimeään syksyyn ;)

        Lemmikkistore


    • Bendra

      Itse erehdyin myös tilaamaan kahdelle kissalla yli 140 eurolla tarvikkeita ja kissanhiekkaa. Kuukauden verran odottelin, aina vain käsittelyssä tilaus. Sähköpostiin ei saanut vastausta. Checkout.fi:n kautta laitoin viestiä sekä lemmikkistoreen kaupanpurusta tiedon. Pari viikkoa meni, Checkoutista tuli viesti että rahat pitäisi olla tilillä 15.3. Mikäli ei olisi loppuviikosta vielä näkynyt, olisi pitänyt ottaa Checkout.fi:n yhteyttä. Rahat sain takaisin, enkä toista kertaa erehdy tilaamaan täältä!

    • Ärsyyntynyt

      Ihme puulaaki. Tilasin tavarat ja maksoin. Ei alkanut kuulua. Valittelivat että on pakkaamossa ruuhkaa ja toimistus tulee toimitusehtojen mukaisesti. Ja v......tut sieltä mitää tullut. Olen laittanut useita tiedusteluja , mutta ilmoittaavat että on käsittelysssä mutta ei pakattavana. Ilmoittavat kun tilaus on pakattu lähdössä minulle . Eipä ole kuulunut ja aikaa on kulunut kuukauden.

    • Muutamahuomio

      Aikamoisia summia velkojat odottelevat... yksi mm. yli 30t€. Vaikea käsittää miten noinkin pieni firma saa tuollaisia summia aikaiseksi. Tavarantoimittajat ei näköjään liioin tarkastele yrityksien taustoja, joka taas mahdollistaa tällaisen toiminnan. Tästä on hyvä moraali kaukana.

    • Osopardo

      Viimeisin kokemus tältä päivältä, pelkästään myönteinen. Tilaus netissä ennen Pääsiäistä, tiistaina jo kolme sähköpostia. Tänään nouto Matkahuollosta, joka käytti pakettipostin lähetykseen pari päivää. Suosittelen lämpimästi.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Iso kiitos sinulle positiivisesta palautteestasi! Olethan yhteydessä meihin vielä sähköpostitse ([email protected]), niin toimitamme tästä mukavasta palautteesta sinulle valoa pimeään syksyyn ;)

        Lemmikkistore


    • sesiitä

      Tilasin lokakuussa koiratarhan. Tilauksesta ei kuulunut tammikuussakaan mitään. Tiedusteluihin ei vastattu mitään, ainoastaan Klarnalta tuli myöhästymislasku tilauksesta, jota en ollut saanut. Onneksi en maksanut tilausta etukäteen.Tilasin Petstorelta samanlaisen tarhan, joka tuli viikossa.

    • Verokyylä
    • rahattakaisin

      Kannattaa tehdä suoraan (sähköinen) rikosilmoitus, checkout.fi myös lopettanut yhteistyön kyseisen firman kanssa. Ja levittäkää sanaa somessa ettei uusia uhreja enää tulisi.

    • oppiraha

      Erehdyin tilaamaan täältä firmasta ennenkuin nyt ongelmien tullessa vasta googlasin tämän. Rahojani en tule varmasti pois saamaan, saati tavaroita.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Kertoisitko jotakin lisätietoa tilaukseesi liittyen, niin voisin yhdistää sinut johonkin tilaukseen ja vastata palautteeseesi. Kiitos jo etukäteen!

        Olethan saanut tuotteet perille toimitusehtojemme toimitusajassa? Olisimme kiitollisia lisätiedoista, jotta ikäviin palautteisiin keskustelupalstalla olisi mahdollista vastata tarkemmilla tiedoilla.

        Oletamme, että olet saanut tilauksesi mainitussa toimitusajassa, mikäli emme saa lisätietoja vastausta varten.

        Oikein mukavaa loppusyksyä ja alkavaa talvea!


    • tutkivajournalisti

      Maksu palautettiin hyvin nopeasti rikosilmoituksen jälkeen. Sähköinen rikosilmoitus Heinolan poliisille petoksesta, sähköpostit liitteeksi.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Tämä on myös yksi ainoaansa, joten voimme vastata julkiseen palautteeseesi tarkemmilla tiedoilla. Pyydämme raporttia asian etenemisestä Heinolan poliisilta sekä lisäämme sähköpostiviestittelymme sekä tilauksen etenemisen tiedoksi tälle kommentille vastaukseksi. Emme tietenkään julkaise henkilö- tai pankkitietoja.

        Tästä kommentista valitettavasti saadaan lukija ymmärtämään, että olisit maksun palautuksen saanut vasta kun olet asiasta tehnyt rikosilmoituksen. Näin on kyllä ollut, että olet ollut Poliisiin ensin yhteydessä ennenkuin maksun palautus on voitu suorittaa, mutta syy tälle järjestykselle ei löydy rikosilmoituksesta, vaan tästä Poliisinkin tiedossa olevasta syystä > meille eikä Poliisille ole ilmoitettu tilinumeroa jonne maksun palautus olisi voitu suorittaa.

        Täydennämme vastaustamme kun saamme kerättyä vastausta varten kaikki dokumentit kirjallisesti.

        Mukavaa syksyä!


    • ex-asiakas
    • Petettyyyy

      Lemmikkistore.com / Koiratarvikkeetnetista on samaa Dogcenter Oy -huijariyritystä. Mulla kanssa mennyt kohta kuukausi kysellessä missä tilaamani tuotteet. Mitään vastausta ei saa tiedusteluihin. Ajattelin itse kanssa tehdä rikosilmoituksen petoksesta. Ihmettelen että miten kaiken näiden reklamaatioiden jälkeen yritys voi edelleen harjoittaa = huijata ihmisiä?

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Kertoisitko jotakin lisätietoa tilaukseesi liittyen, niin voisin yhdistää sinut johonkin tilaukseen ja vastata palautteeseesi. Kiitos jo etukäteen!

        Toivoisimme, että meillä palautteen kohteena olisi mahdollisuus vastata palautteeseen tarkemmilla tiedoilla, jotta tästä ei jäisi lukijalle sellaista makua, että toimitus ilman erillistä yhteydenottoa olisi kestänyt yli kuluttajasuojalain mukaisen toimitusajan tai myöhemmästä toimitusajasta ei olisi sovittu tilaajan kanssa. Voit lähettää lisätietoja myös sähköpostitse [email protected], mikäli et halua antaa niitä julkisesti.

        Jäämme odottamaan lisätietoja, jotta voimme osaltamme vastata palautteeseesi keskustelupalstalle.

        Oikein mukavaa loppusyksyä ja alkavaa talvea!


    • enenääikinätuolta
    • pettynytKusetukseen

      Joo ei kannata tilata!!! Yhden kerran erehdyin tilaamaan tossa keväällä 2016. Sain tuotteen mutta pitkien valituksien kautta. Toimitus myöhästyi pari kuukautta! vaikka heidän sivuillaan muistaaksnii luvataan lähettää 14päivän sisällä. Älkää erehtykö tilaamaan sieltä mitään.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Kertoisitko jotakin lisätietoa tilaukseesi liittyen, niin voisin yhdistää sinut johonkin tilaukseen ja vastata palautteeseesi. Kiitos jo etukäteen!

        Toivoisimme, että meillä palautteen kohteena olisi mahdollisuus vastata palautteeseen tarkemmilla tiedoilla, jotta tästä ei jäisi lukijalle sellaista makua, että toimitus ilman erillistä yhteydenottoa tai ilmoitusta olisi odottanut toimitustaan paria kuukautta. Voit lähettää lisätietoja myös sähköpostitse [email protected], mikäli et halua antaa niitä julkisesti.

        Jäämme odottamaan lisätietoja, jotta voimme osaltamme vastata palautteeseesi keskustelupalstalle.

        Oikein mukavaa loppusyksyä ja alkavaa talvea!


    • Hulkester

      Tulipa tilattua kun määrättyä ruokaa piti olla... Normisti tilannut Peten Koiratarvikkeesta tai Lahden nykyinen Rahula.... Alkoi ihmetyttään kun ei mitään kuulunut. Sitte ilmoitus että rahat on tullut ja tilaus käsittelyssä... Odottelen se 10 päivää mistä itse puhuvat ....Jos on kusetus niin kohta Heinolassa jyrää.... Loppuu se kusetus..... Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...isot velat on perässä ja tuo DogCenter firmana jo ajettu alas

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Kertoisitko jotakin lisätietoa tilaukseesi liittyen, niin voisin yhdistää sinut johonkin tilaukseen ja vastata palautteeseesi. Kiitos jo etukäteen!

        Olethan saanut tuotteet perille toimitusehtojemme toimitusajassa? Olisimme kiitollisia lisätiedoista, jotta ikäviin palautteisiin keskustelupalstalla olisi mahdollista vastata tarkemmilla tiedoilla.

        Oletamme asian olevan kunnossa, mikäli emme saa lisätietoja vastausta varten.

        Oikein mukavaa loppusyksyä ja alkavaa talvea!


    • paskameininki

      Lemmikkistore.fi ei ole enää yritysrekisterissä. Tilasin koiratarvikkeita 32 eurolla. Teen ilmeisesti rikosilmoituksen. Miten yritys, jota ei ole edes olemassa, voi toimia netissä monien sivujen kautta?

      • Kyttääjä

        Kyllähän tuo dogcenter näyttää olevan toiminnassa ainakin www.ytj.fi palvelun mukaan.
        Tosin samaisessa paikassa näyttää että verovelkaa on yli 10 000e.


      • paskameininki

        Ytj.fi:stä googlasin lemmikkisorea, mutta en tiennyt, että taustayritys on tämä dogcenter. Laitoin heille postiakin, että ette ole yritysrekisterissä. Takaisin laittoivat toimimattoman linkin. Tänään lupasivat lähettää tilaukseni, mutta on nyt usko mennyt tähän huijaripuljuun. Tein ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.


      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        En tiedä miten sinulle sähköpostitse lähetetty linkki ei ole toiminut vastaanottavalla tietokoneella. Tarkistin linkin toimivuuden vielä uudelleen tuolta lähetetyltä sähköpostiviestiltä. Lisään tämän sinulle lähetetyn sähköpostiviestin vielä tähän kommentin jatkoksi, jos se toimisi tätä kautta.

        "Hei Rxxxx,

        Kiitos lisäselvityksestäsi. Yrityksemme on täysin kotimainen ja olemme yritysrekisterissä kuten yrityksen kuuluu. Linkitän tähän alle tiedot:

        https://tietopalvelu.ytj.fi/Yritystiedot.aspx?yavain=2451409&tarkiste=C0C624D9A4C69232413D9869BC257749826893F9"

        Vastaus palautteeseesi tilauksestasi:
        Tilauksesi on siirtynyt Matkahuollolle 17.8.2016 ja kuljetus eteenpäin on kirjautunut 18.8.2016, 11. arkipäivänä tilauksen saapumisesta. Pahoittelemme kovasti, että tilauksen toimitusaika on ollut keskimääräistä pidempi (keskimäärin 1-10 arkipäivää). Olet kuitenkin lähetystunnuksen mukaan saanut tuotteet perille, mukava kuitenkin huomata, että olet ollut tilaamiisi tuotteisiin tyytyväinen.

        Oikein mukavaa syksyä Sinulle :)


    • Vinkkivitonen

      Kuluttaja-lehdessä oli kirjoitus Lemmikkistore.fi nettikaupasta. Siinä kerrottiin, että kuluttajavirastoon oli valitettu yrityksestä tänä vuonna kuusi kertaa elokuun alkuun mennessä. Kirjoituksessa mainittiin, että laskut löytävät perille, mutta tuotteita ei kuulu. Mikäli tämä Kuluttaja-lehdestä luettu pitää paikkansa, niin omaan korvaani tämä kuulostaa petokselta ja kuluttajavirastoon yhteydenoton lisäksi kannattanee olla yhteydessä myös poliisiin sekä Klarnaan mikäli laskut tulevat heidän kauttaan.

      Se kannattanee huomioida, että yritys ei ole varsinaisesti tuo Lemmikkistore vaan taustalla oleva yritys on Dogcenter Oy. Tällä yrityksellä on verovelkaa yli 10 000e, joten todennäköisesti verottaja hakee yrityksen lähitulevaisuudessa konkurssiin ja silloin käy asiakkaille ns. Anttilat, eli tavarat jäävät saamatta ja rahat menevät.

      Mikäli tuolta kuitenkin tilaatte, niin älkää missään tapauksessa maksako tavaroita ennakkoon.

      Koiratarvikkeetnetista.fi verkkokauppa on saman Dogcenter Oy yrityksen, joten sitä tietysti koskee sama kuvio.

    • aikaontullut

      24.8 ko. yritystä haetaan velkojan toimesta konkurssiin

      • e-asiakas

        Tiedätkö missä käräjäoikeudessa hakemus on vireillä?

        Luulisi kaupan maksupalveluntarjoajia kiinnostavan tämä asia.
        Tuskin hirveän hyvää mainosta tarjota maksupalveluita tässä tapauksessa...


      • aikaontullut
        e-asiakas kirjoitti:

        Tiedätkö missä käräjäoikeudessa hakemus on vireillä?

        Luulisi kaupan maksupalveluntarjoajia kiinnostavan tämä asia.
        Tuskin hirveän hyvää mainosta tarjota maksupalveluita tässä tapauksessa...

        Eiköhän se ole Päijät-Hämeen käräoikeudessa?

        Lähde:
        http://asiakastieto.fi/pdf/konkurssilista.pdf


      • Vastaus_palautteeseesi
        aikaontullut kirjoitti:

        Eiköhän se ole Päijät-Hämeen käräoikeudessa?

        Lähde:
        http://asiakastieto.fi/pdf/konkurssilista.pdf

        Hei,

        Hakemukselle on vihdoin saatu ratkaisu, jonka näette alla:

        25.10.2016 KJS ( = konkurssihakemus jäänyt sillensä tai peruttu)
        Keskinäinen Eläkevakuutusyhitö Ilmarinen
        Konkurssihakemus jäänyt sillensä tai peruttu

        Lisätietoja voimme antaa tarvittaessa, ilmoittakaa pyynnön yhteydessä sähköpostiosoitteenne tai puhelinnumeronne vastausta varten.

        Mukavaa syksyä kaikille!


    • Just_joo

      Kuukausi sitten tilasin tuolta ja aika hiljaista on ollut sen jälkeen. Onneksi kyse ei ole kuin muutaman kympin tilauksesta, eli en putoa korkealta, vaikka tavarat jäisi tulematta.

      Periaatteesta kuitenkin, varsinkin näitä palautteita luettuani, käyn tekemässä rikosilmoituksen, mikäli en saa tavaroitani.

      Kehotan myös muita "olemattoman ostajia" tekemään samoin. Eihän tälläinen pulju saa jatkaa toimintaansa ja lieväkin petos on rikos. Tarpeeksi ilmoituksia rikos ilmoituksia, niin eiköhän virkavalta herää asiaan.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Kertoisitko jotakin lisätietoa tilaukseesi liittyen, niin voisin yhdistää sinut johonkin tilaukseen ja vastata palautteeseesi. Kiitos jo etukäteen!

        Olethan saanut tuotteet perille toimitusehtojemme toimitusajassa? Olisimme kiitollisia lisätiedoista, jotta ikäviin palautteisiin keskustelupalstalla olisi mahdollista vastata.

        Oletamme asian olevan kunnossa, mikäli emme saa lisätietoja vastausta varten.

        Oikein mukavaa loppusyksyä ja alkavaa talvea!


    • eiikinäenää

      Tilasin 150e tilauksen kesäkuussa. Maksoin samantien verkkopankissa. 8 päivää tilauksesta ilmoittivat, että osa tuotteista on loppu. Käskin lähettää tilauksen silti ja vähän äkkiä, mutta lopulta sain pakettini 3 viikon päästä. Koiranruokasäkki oli vielä kaiken lisäksi rikki. Reklamoin yritykselle, mutta en ole saanut vastausta toistuvista yhteydenotoista huolimatta. Asia on nyt kuluttajaneuvonnan käsissä. Opin virheestä ja tähän puljuun en enää sekaannu.
      Peten koiratarvikkeesta saa samat tavarat halvalla ja luotettavasti max kahden päivän toimitusajalla.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Osasin yhdistää kirjoituksesi yksittäiselle tilaukselle, sillä käsittelyssä ei ole ollut muita tilauksia joissa tilatun koiranruokasäkin uudelleen suljettava vetoketju on ollut rikki. Yritys, josta olet tilannut ko. ruokasäkin, on pahoitellut että olet saanut viallisen tuotteen (uudelleensuljenta rikki). Kyseessä on ollut jo tehdasvalmistuksessa syntynyt viallisuus. Tuotteen hinnasta on hyvitetty sinulle 50% maksun palautuksena tilille ja olet voinut hyödyntää tuotteen ilman uudelleen suljentaa.

        Loppuneiden tuotteiden osalta sinuun on oltu yhteydessä siinä vaiheessa kun tilauksesi on ollut pakattavana. Valitettavasti osa tuotteista on ollut loppu ja sinuun on oltu yhteydessä välittömästi kun asia on varastollamme huomattu. Asiaa on myös pahoiteltu ja tuotteiden hinnat on hyvitetty sinulle maksun palautuksena tilille.

        Tilauksesi on siirtynyt toimitukseen heti kun vastauksesi loppuneiden tuotteiden osalta on käsitelty. Tilaus siirtyi toimitukseen 8 arkipäivänä (kun vastaus yhteydenottopyyntöön on saatu), joka osuu keskimääräisen toimitusaikamme 1-10 arkipäivän sisään.

        Tilaustasi on kuljettanut Matkahuolto 23.6.-27.6. välisen ajan (tähän on valitettavasti osunut viikonloppu väliin, jolloin Matkahuolto ei kuljeta lähetyksiä). Pahoittelemme, että kuljetukseen Matkahuollolla on mennyt torstaista maanantaihin. Tilauksesi saapui perille 2 viikon sisällä (sisältäen kuljetusajan sekä yhteydenoton loppuneiden tuotteiden osalta).

        Pahoittelemme suuresti tilaustapahtumasta jäänyttä ikävää mieltä ja toivotamme sinulle mukavaa syksyä!


    • Ninuuzz

      Voi pe***le!!
      Minä menin ja tilasin tuolta eläimille ruokia eilen.
      Enkä tyhmänä googletellut kokemuksia kaupasta.
      Voi s****tana!! Toivottavasti saan tilaukseni!
      Noin 100e tilaus ja maksoin vielä etukäteen.
      Kovasti ainakin facebook sivuilla mainostaa.
      Sivuilla lukee
      Keskimäärin tilaukset toimitetaan 1-10 arkipäivän sisällä, ajoittain toimitusaika voi olla keskimääräistä pidempi. Tilaathan tuotteet tarpeeksi ajoissa. Mikäli tarvitset tuotteet tiettyyn päivään mennessä, varmistathan toimitusaika-arvion asiakaspalvelustamme ennen tilauksen tekemistä.
      No sähköpostivahvistuksessa lukee:
      Tilaukset siirtyvät toimitukseen keskimäärin 2 viikon sisällä tästä päivästä lukien. Ruuhkaisempina aikoina tai kampanjoiden aikaan, toimitusaika voi olla pidempi. Noudatamme kuluttajasuojalain mukaista toimitusaikaa
      Onko kenelläkään toiminut tuo toimitusaika??
      Kyllä saakeli hirvittää saanko koko tilausta. JOS en, nii miten saan rahan takaisin.
      Maksoin sen saakelin paypalin kautta, eli voiskohan maksun vielä perua, kun näkyy pankin sivuilla katevarauksissa??

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Pahoittelemme, että olet saanut ymmärtää, että tilauksen tai mahdollisen rahanpalautuksen saaminen olisi hirveän ison työn ja tuskan takana. Pahoittelemme säikähdystäsi minkä kirjoitukset ovat saaneet aikaan.

        Olet perunut perjantaina tehdyn tilauksesi seuraavana maanantaina, joten se ei ole ehtinyt vielä toimitukseen tässä ajassa. Maksun palautus näyttäisi olevan kirjautunut PayPal-tililtä palautetuksi 29.9.2016.

        Saimmekin sinulta positiivista palautetta varastollemme tämän tilauksen peruutuksen jälkeen. Kiitos siitä ja oikein mukavaa syksyä ja alkavaa talvea sinulle :)


    • Ninuuzz

      Peruin tilaukseni.
      Raha ehti lähtee katevarauksista.
      TOIVON todellakin, että saan rahani takaisin.

      • Vastaus_palautteeseesi

        Hei,

        Maksun palautus on kirjautunut 29.9.2016 PayPal-tilille ja sieltä oletkin sen positiivisen tekstiviestipalautteesi mukaan saanut tilillesi / kortillesi. Mukavaa jatkoa!


    • Akaalainen

      Olen tehnyt tilauksen viikko sitten. Tämän jälkeen tiedustellut, milloinkohan pakettini on tulossa ja mikä vaihe siinä on menossa. Minusta oon ikävää, kun liikkeestä ei vastata sähköposteihin. Minulla on facebookissa yli 4000 seuraajaa ja tekisi mieleni nyt reagoida liikkeen toimintaan. Minä vasta sentään kyselen, milloin pakettini, joka on suoraan maksettu, tulee. Sellaiseen sähköpostiin kuvittelisi asiakasvastaavan laittavan vastauksen. Olen äärettömän pettynyt. Sain samaan aikaan tilaamani lähetykset Zooplussalta, koiratarvike kivuton, peten koiratarvike ja findogs jo eilen kotiin. Lemmikkistorelta en ole saanut edes sähköpostivastausta.

      Anne Uravuori

    • Öötsi

      Välttäkää tätä liikettä. Tuotteita ei toimiteta, mihinkään yhteydenottoihin ei vastata. Olen tehnyt rikosilmoituksen.

    • Triiiiiii

      Tilasin 5.1. Tuotteet eivät ole vieläkään menneet pakattavaksi. Toivon että lemmikkistore lukee tämänkin, koska jos homma ei ala pelittään niin kuulevat kyllä. Odotan vielä viikon, mutta sitte lähtee.

    • Kyllä_kestää

      Kolme viikkoa odotettu jo koiran ruokaa, laitin kyselyä menemään johon ei vastattu. Nyt sitten odotellaan rahojen palautusta, toivottavasti tämän kuitenkin hoitavat kunnialla.

    • beegar

      Tämä firma on yksi suuri kusetus. Ostin viime vuoden lopulla heiltä koiranruokasäkin (laadukas merkki), joka oli tarjouksessa. Mutta sisältö olikin vanhaa paskaa. Reklamoin heitä, mutta en ole vielä tähänkään päivään mennessä saanut vastausta vaikka olen useamman viestin laittanut. Asia lähtee nyt eteenpäin. Kun vähän viitsii googlettaa tätä yritystä, niin huomaa, että kuluttaja-asiamiehellä pukkaa hommaa tämän kanssa, niin kuin myös verottajallakin. Eikös tämän yrityksen takana ole Kärkkäinen&Kärkkäinen... Älkää missään nimessä tilatko täältä mitään. Kyseiselle yritykselle terveisiä, että haistaa pitkän paskan..

      • Vihtori_007

        Oho, aika kova väite ja mikäli pitää paikkansa, niin kyseessähän on petos. Kannattaa varmasti ottaa yhteyttä poliisin tässä tapauksessa.

        Lemmikkistore.fi toimii Dogcenter Oy nimisen yrityksen alla ja välillä tuon Kääriäinen&Kääriäinen nimenkin turvin. Asiakastiedon protesti- ja velkomustuomiolista on Dogcenter Oy:n osalta aika karua luettavaa. Outoa, että tällainen toiminta on mahdollista.


    • beegar

      Korjaus ylimmäiseen: siis KÄÄRIÄINEN&KÄÄRIÄINEN.

    • Odottavanaikaonpitkä

      Mikä muuten virallisesti edes on tuo "kuluttajasuojalain mukainen toimitusaika", mitä ko firma jaksaa ylpeydellä mainostaa noudattavansa? Itse olen jättänyt tilauksen kuun alussa ja tilaus edelleen käsittelyssä -> sama selitys "pakkaamossa ruuhkaa". Inhimillistä, vaan ei se pitäisi olla asiakkaan ongelma tai huolenaihe.

      Hieman risoo, että samaan aikaan kun tilaus junnaa varastolla kuukauden päivät paikallaan, s-postiin tulee JOKA PÄIVÄ samat kampanjamainosviestit ja liikkeen henkilökunta notkuu tälläkin keskustelufoorumilla "vastaamassa palautteisiin"!? Se, että ihmiset jakavat kokemuksiaan keskenänsä ei ole sama kuin palautteen antaminen suoraan yritykselle. Useampi täällä onkin kertonut, ettei ole saanut yritykseen yhteyttä lukuisista yhteydenotoista huolimatta. Nähtävästi yrityksen saa parhaiten kiinni keskustelufoorumilta - ironista.

      "Hienoa", että vastaavat näihin palautteisiin täältä käsin. Valitettavasti on ilmiselvää, että yrityksen vastaaminen tänne ei ole asiakaslähtöistä, vaan motiivina on vain ja ainostaan oman maineen puhtaanapito.

      Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tältä yritykseltä. Tilausta odotellessani olen ennättänyt tehdä jo kolme tilausta Mustilta ja Mirriltä, joista jokaisen olen saanut jo 1-3 arkipäivän kuluttua tilauksesta.

      Boikottiin menee - laajasta valikoimasta ja kilpailukykyisistä hinnoista huolimatta. Ikävä kyllä. :/

    • Toimitustaodotellessa

      Onko kukaan käynyt heidän osoitteessa Tekeväntie 3, Heinola?

    • Nytriittikusetus

      Ehkä pitäisi tehdä marssi juurikin sinne varastolle. Ja joukkokanne tätä petkuttajaryhmää vastaan. Jos kiinnostusta olisi voisin vaikka ihan omalla ajallani ryhtyä tätä hanketta vetämään. ?

      • odottavanaikaonpitkä

        Onhan tuossa toimintamallissa jo vähän petkutuksen jos ei miltei petoksen tunnuspiirteitä ja kaikkien pitäisi vaan aktiivisesti ilmoittaa tapauksista kuluttaja-asiamiehelle ja ääritapauksissa ihan poliisillekin. Toimisiko paremmin monta yksittäistä ilmoitusta vai adressi-tyylinen joukkokanne? Täytyyhän tuollaiselle tulla loppu! Nämä neidit ovat saaneet pyörittää tätä showta aivan liian pitkään. Näin epäammattimaisesti toimiva, täysin organisointia vailla olevilta yrityksen omistajilta pitäisi ottaa toimiluvat pois!


    • Triiiii

      Tilasin 5.1. Laitoin MONIA tiedusteluja, 2 ollaan nyt vastattu. Otin klarnalla, kun siellä muutenkin on itellä tili. Facebook-sivuilla näkyi jossain vaiheessa "varmistamattomat" vierailijoiden julkaisut, nappasin kuvakaappauksen monista, ku oli 99% pelkkää huonoo palautetta. Ovat piilottaneet taas kaikki. Odoteltuani sen reilun 3 viikkoa pelkässä "käsittelytilassa", kävin klarnan sivuilla. Yllätyin, kun oli lemmikkistorelta lasku jo tullut, sisältyen mun kuukausilaskuun. Olin yhteydessä klarnaan, ja sanoin etten halua maksaa senttiäkään sille paskafirmalle ennen ku oon saanu tavarani. Laittoivat stoppiin sen laskun ja sanoivat olevansa yhteydessä lemmikkistoreen. Lasku on nyt kiistetty, ja laitoinkin palautetta, paljon ja rumasti lemmikkistorelle... 30.1 ei ollut vieläkään tilaukseni siirtynyt pakattavaksi, joten laitoin tiedustelua, että jos ei 2 päivän sisällä mee tavarat eteenpäin niin peruutan koko tilauksen. Ylläripylläri, seuraavana päivänä oli tuotteet siirtynyt pakkaukseen. 8.1 tuli viesti, että "Tilauksesi on nyt siirtynyt Matkahuollon kuljetettavaksi ja se saapuu Sinulle 1-2 arkivuorokauden sisällä. Lähetystunnuksen seurantatiedot ilmestyvät Matkahuollon lähetysseurantaan noin arkivuorokauden sisällä." Sainkin lähetystunnuksen samalla minuutilla. Tosin vieläkin kun katson missä paketti menee, lukee vain "08.02.2017, 13:19 Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu". Ennakkotieto? Melkein Vuorokauden jälkeen se ei siis vieläkään ole matkahuollon hoivissa, vaikka toisin sanottu?
      On tää niin paska perkele kauppa. Yrittivät saada maksamaan laskun ihan liianajoissa. Kysyinkin, että täytyykö niiden maksaa tukkureille ensin vanhat velat pois uusien asiakkaiden rahoilla, jotta saavat vanhoihin tilauksiin kerättyä tuotteet kasaan... Mutta eipä asiaa kommentoitu. Ainut mitä on 2 kertaa vastattu mun varmaan yli kymmeneen tiedusteluun, on " pahoittelemme ruuhkaa".
      ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO

      • Odottavanaikaonpitkä

        Täysin identtinen tarina kuin minulla! Lukuisia tiedusteluita, joihin lopulta ei enää vastattu. Ne harvat kerrat kun joku vastasi, olivat ne ympäripyöreitä "ei pitäisi mennä enää kauaa", "toivottavasti saat tilaamasi tuotteet pian", "pakkaamossa on ruuhkaa". Kun sitten lopulta laitoin yli kuukauden odottelun jälkeen melko tiukkasanaisen viestin ja ilmoitin peruvani koko tilauksen, tuli seuraavana aamuna automaattinen "tilaus on siirtynyt pakattavaksi eikä tilaukseen voi enää tehdä muutoksia"-viesti. Tästä 4 arkipäivää myöhemmin tuli ilmoitus, että tilaus toimitettu ja MH seurantatunnus liitettynä viestiin. 2 päivää lähetys on nyt ollut tilassa "sähköinen ennakkotieto vastaanotettu". Itsellänikin otettuna lukuisia kuvakaappauksia yrityksen fb-sivuilta. Härskiä kuinka aivan aiheesta kirjoitetut ja asialliset, vaikkakin negatiiviset, kommentit halutaan välittömästi poistaa. Se antaa yrityksestä vielä kehnomman kuvan kuin se, että palautteet jätettäisi kaikkien nähtäväksi. Poistaisivat sitten koko kommentointi-mahdollisuuden sivuiltaan ja näin saisivat enemmän aikaa tilausten pakkaamiseen kun siellä pakkaamossa tuntuu aina olevan "ruuhkaa". Aikamoinen kapasiteetti käytetään nyt täysin vääriin asioihin (fb-sivujen sensurointi, keskustelupalstojen lueskelu ja sinne kirjoittelu). Koskaan en ole näin vastenmielistä ostokokemusta kokenut enkä muista, että olisin ikinä ajatellut yhdestäkään yrityksestä niin voimakkaasti, että olisin sanonut etten ikinä enää jossakin asioisi. Nyt ei ole kahta sanaa. Kierrän kyseisen puljun jatkossa kaukaa ja olen jo levittänyt sanaa laajalle ettei kukaan erehtyisi tämän yrityksen kanssa ikinä asioimaan. Työni puolesta tapaan päivittäin useita kymmeniä lemmikinomistajia, joten omalta osaltani asian tietoon saattaminen kuluttajille on hyvinkin helppoa. Mitä enemmän Lemmikkistore yrittää ns. "peitellä jälkiään" ja "pitää pesänsä puhtaana", sitä enemmän se motivoi minua jakamaan omaa kokemastani yrityksestä. Mitta on täynnä!


      • Triii

        Mulla oli koko ajan semmonen fiilis, että jaan tietoa firman käytännöistä, ettei kukaan enää tilaisi.. "Mulle ei vittuilla tai huudan perkele ja teen kaikkeni ettei kukaan osta sieltä enää mitään"-fiilis. Avauduin jo aikasemmin sinne seinälle yhteen julkaisuun, ei sie vastattu. Muttei poistettu kommentteja :D ilmota kun pakettis lähtee eteenpäin, odotan mielenkiinnolla että kauanko oma on siinä "ennakkotieto vastaanotettu"-tilassa. Ja jumankauta helvetti repee jos tuotteita puuttuu tai tuotteista joku on rikki. Löysin lemmikkistoren tj:n henk.koht profiilin facesta aikasemmin, mietin jo ihan tosissani että meenkö häiriköimään hänen seinälleen niin pitkäks aikaa kunnes laittaa eston. Siis ihan asiallisia juttuja, ja päivittelyjä siitä firman toimintatavasta. Kesti kauan, että löysin netistä edes kyseisen ämmän nimen.. mutta joo, jääkööt se ajatus ny seuraavaan kertaan ku menee hermot kunnolla. Olikohan se tässä ketjussa, tuola aikasemmin, kun lemmikkistore on vastaillut ihmisille ihan täälä ketjussa. Ja pari "kehujaa", joille lemmikkistore on silmäniskuhymiöin vastannut "kiitos, muistamme sinua pienellä kiitoslahjalla ;)", jotain tällasia. Nauratti makeesti, paisto niin läpi, että ovat itse ne kehut kirjoitelleet, ja niihin vastailleet noin :D :D


      • odottavanaikaonpitkä

        Minulle tuli siis viikko takaperin viesti, että tilaus on siirtynyt pakattavaksi - tällöin tilauksenjättöpäivästä oli tullut kuluneeksi tasan 4 viikkoa. Eilen, 8.2 sain ilmoituksen, että tilaus on toimitettu ja Matkahuollon lähetysseurantatunnus oli liitettynä viestiin. Matkahuollon sivuille mentäessä pvm ja kellonaika sähköisen ennakkotiedon kirjaamisesta ovat identtiset Lemmikkistorelta saamani toimitusvahvistusviestin lähetysajankohdan kanssa. Ainakaan vielä, vuorokautta myöhemmin, ei näy muutosta seurannassa vaan lähetys on yhä tilassa "sähköinen ennakkoilmoitus vastaanotettu". Kuinkakohan massiivinen tilaus sieltä oikein on tulossa kun tilauksen käsittely kesti kuukauden ja pakkausvaihekin 4 arkipäivää. Nyt sitten odotellaan kuinka kauan tätä verenpainetta nostattanutta kädenvääntöä joutuu vielä sietämään.


    • Turhauttaa

      Minulla myös merkattu tuote Matkahuollolle "Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu" jo kaksi päivää. Soitin asiasta Matkahuoltoon ja heidän mukaan tämä ei tarkoita sitä että tuote olisi toimitettu heille.

      Muut joilla on tuote tässä tilassa, kauan olette odottaneet tai oletteko saaneet tuotettanne?

      Olen ollut asiasta myös yhteyksissä kuluttaja-asiamieheen ja sanoivat "Olemme saaneet paljon ilmoituksia mutta ei meillä ole mahdollisuutta puuttua asiaan. Suosittelemme kääntymään asiassa poliisin puoleen."

    • Päitävadille

      Jos nyt jollakulla on tietoa näistä liikkeen omistajista niin eikö heidän tietonsa voisi täällä julkaista? Saisi palautteen ainakin menemään suoraan kohteelle eikä suoraan sensuuriin. Onhan tämä ihan naurettavaa että tällainen toimintatapa on edes tänäpäivänä mahdollista!

    • Mitätäänynyon

      Onko mut vaan blokattu tuolta lemmikkistoren fb-sivuilta vai onko sivu muka poistettu?
      "Sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä
      Seuraamasi linkki on voinut vanheta tai se saattaa näkyä vain yleisölle, johon et kuulu."
      Voi vittu mä sanon...

      • Paniiikkinappulaaa

        Se sivu on laitettu kiinni tänään perjantaina. Liekö syy siinä, että sivun sisältö ei ollut enää kauhean kaunista katseltavaa, niin helpointa lakaista asia maton alle on sulkea koko facebook-sivu. Näin niitä asioita hoidellaan! Suoraselkäistä toimintaa kerrassaan.


      • Odottavanaikaonpitkä

        Joo, nähtävästi ovat sulkeneet fb-sivunsa. Aivan uskomatonta vastuun pakoilua! Nyt pitäisi firmalta löytyä selkärankaa ja antaa julkinen vastine annettuun palautteeseen. Mikäli taustalla on taloudellinen ahdinko tms, se täytyisi tässä kohtaa rehdisti myöntää sekä itselle, että asiakkaille eikä ottaa enää yhden ainoata uutta tilausta kun ei kerran vanhojakaan saa hoidetuksi. Syvemmälle suohon yritys vain tällä menetelmällä itseään ajaa. Kertakaikkisen käsittämätöntä!


      • Triiiii
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Joo, nähtävästi ovat sulkeneet fb-sivunsa. Aivan uskomatonta vastuun pakoilua! Nyt pitäisi firmalta löytyä selkärankaa ja antaa julkinen vastine annettuun palautteeseen. Mikäli taustalla on taloudellinen ahdinko tms, se täytyisi tässä kohtaa rehdisti myöntää sekä itselle, että asiakkaille eikä ottaa enää yhden ainoata uutta tilausta kun ei kerran vanhojakaan saa hoidetuksi. Syvemmälle suohon yritys vain tällä menetelmällä itseään ajaa. Kertakaikkisen käsittämätöntä!

        http://www.protestilista.com/?yritys=Dogcenter&kaupunki= sie ainaki näkyy , että viimevuoden puolella ollu "hieman" ahdinkoo rahan kans.


    • nolojuttu

      Firma mainostaa itseään " Luotettava ja suomalainen verkkokauppa". Kyllä nyt hävettää suomalaisuuden puolesta. Tämä on eka kerta kun mua on kusetettu ihan kunnolla verkkokauppaostoksissa. Ostan tuotteeni jatkossa ameriikoista.

    • Huijarifirma

      http://www-fi.com/domain/lemmikkistore.fi
      Verkkotunnuksen tiedot
      Rekisteröity: 17.02.2011
      Päättyy: 17.02.2017
      Vapautuu haettavaksi: 17.03.2017 öööö mitä nää käytännössä tarkoittaa? Ja dog centterillä on ilmeisesti muitaki verkkosivuja, kun kattoo kohdan "muut verkkotunnukset"

    • Turpaanvaan

      Joko nyt alkaisi löytyä sitä kiinnostusta siihen joukkokanteeseen tätä firmaa vastaan?

      • Odottavanaikaonpitkä

        Poliisille joukolla tutkintapyyntöä jos ei kerran kuluttaja-asiamies kykene asiaan puuttumaan?


      • Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Poliisille joukolla tutkintapyyntöä jos ei kerran kuluttaja-asiamies kykene asiaan puuttumaan?

        Väitän että ryhmäkanne on tehokkaampi kuin yksittäiset poliisille tehdyt ilmoitukset. Tosin tämä ryhmäkanne vaatii jonkun henkilön "veturiksi" ja ilmeisesti myös yhteistyötä kuluttajaneuvonnan kanssa. Mutta eihän mitään tapahdu jos ei edes yritä. Eli nyt selvyyttä siihen kuinka paljon meitä huijattuja on ja kuinka monen tavarat ovat jääneet tyystin saapumatta ja kuinka monen muun, minun lisäkseni, tuotteet seisovat vieläkin jossakin välitilassa.


      • KukaPerustaa

        2 päivää odotti oma paketti tilassa "sähöinen ennakkotieto vastaanotettu" (matkahuollon sivuilla), tänään päivällä siirtynyt ainakin seurannan mukaan kuljetukseen Heinolasta. En tiedä olisinko odottanut kauemmin (1.5 tilaus) jos en olisi uhannut tilausta peruuttaa, ja tosiaan lasku on klarnalla "kiistetty", ilmeisesti aktivoivat sen paaaaaljon ennemmin kuin olisi pitänyt. Eli jos olisin kiltisti maksanut olemattomista tuotteista, niin olisinko saanut pakettiani ollenkaan? Joka osaavampi vois tehdä facebookissa ryhmän tai sivun "Lemmikkistore boikotti" tai "DogCenter Oy boikotti" esim. niin löydettäis ainaki toisemme. Voipi olla että joku paskanaama(lemmikkistoren omistaja itse) sen ilmiantaisi, mutta voi sitä aina kokeilla.


    • Turhauttaa

      Minä olen ainakin mukana ryhmäkanteessa. Olen tehnyt tilauksen kuukausi sitten, toimitus vain avattu Matkahuollolle kolme päivää sitten ja tilassa "Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu" eli ei ole toimitettu Matkahuollolle. Tilaukseni arvo on 35€ ja olen maksanut sen ennakkoon, eivätkä vastaa sähköpostiini kun vaadin rahoja takaisin. T: Mika

    • Boikottiryhmä

      Mutta olisko tosiaan joku innokas perustaan sen fb-ryhmän?

    • Minä perustaisin mutta kun en ole facessa. ..

    • Eppäilenpä

      Onkohan toi Sarianna liike Zina.fi yhtä epäluotettava?

      • Triiii

        Vaikkei oliskaan, boikotoisin silti sitäkin. Facebookissa ei näkyny vierailijoiden julkaisut, joten olisko samaa ongelmaa ku lemmikkistorella


    • VilmaNie

      Kävin pistämässä viestiä facessa molemmille sisaruksille ja kyselin lemmikkistoren perään. Sini ei ole vastannut mutta Sarianne vastasi ja varoitteli huutelemasta julkisesti kunnianloukkauksia. Vähästäpä sitä loukatuksi tulee jos vain kysyy että mikä mättää? Zinan sivuilla on ihme ja kumma annettu kommentin olla...

      • justjooo

        Hah :D Koitin käydä kattomassa, yhessä kuvassa näkyy "1 kommentti", mutta kun sen aukasee, niin ei näy mitään kommenttia... joko ei näy julkisesti, tai kommentti poistettu/piilotettu


    • Triiiii

      Ilouutisia! 5.1 tilatut tavarat ovat nyt mulla! Kahdet ale-valjaat tuli tosin erikseen kirjeenä, mutta pakettina loput. Tilasin sellaset led-valovaljaat, ladattavat. Edessä (rintakehän yli) menee yksi valo"nauha", ja tuossa olkapää-olkapää selän yli menee toinen valo. Molempia voi säätää erikseen nopeelle vilkulle, hitaammalle vilkulle, jatkuva valo tai pois päältä. Aluks luulin että toinen valo on paskana, kun en saanu toimiin. Sain toimiin, kun painoi napista tarpeeks lujaa ja pitkään. Toimii siis kuitenkin, vaikkei niin helposti kuin toinen valo. Mua niin kyrsi ja vitutti odotella yli kuukausi, nyt kuitenkin ilonen noista tavaroista! Tosin ei varmaan liikaa odotettu, että yli kuukauden odottamisen jälkeen tilatut tavarat olis kunnos...

      • Odottavanaikaonpitkä

        Itselläni edelleen "sähköinen ennakkotieto vastaanotettu", päivätty 8.2. Jos ei tämän viikon keskiviikkoon mennessä (tuolloin viikon ollut tuossa tilassa) ala paketti edetä, lähtee kyllä juttu aivan taatusti eteenpäin. Mitta on totaalisen täynnä!


      • Triiiii

        Oho, jännä että niinki kauan ollu siinä tilassa. Mulla tais olla 2vrk samassa tilassa, ja sekin oli päivätty 8.2. Ärsyttää sinänsä, että toihan tarkoittaa, ettei matkahuolto oo vielä saanut sitä pakettia. Varmaan yrittävät jostain tukkurilta vielä saada jotain sun tilaamaa tavaraa, ja laittoivat vaan matkahuollolle ton hemmetin ennakkotiedon, että menis tilaus MUKAMAS eteenpäin. Sinuna laittaisin jo heti nyt kiukkusta viestiä lemmikkistorelle...


      • Minun paketti myös kirjattiin sähköiseen ennakkotiedon vastaanottoon 8.2. Sunnuntaina laitoin viestin jossa uhkasin rikosilmoituksen tekemisellä. Paketti lähti matkaan maanantaina 13.2. Iltapäivällä. Mutta jotta tästä tulisi entistä mielenkiintoisempaa niin matkahuolto sitten sössi paketin edelleenlähetyksessä ja se on nyt sitten palannut osan matkaa takaisinpäin ja yrittänevät nyt sitten tänään uudelleen josko nyt sitten sattuisi oikeaan kyytiin....


    • Turhauttaa

      Minulla 1,5kk odotuksen jäljkeen tuote noudettavissa matkahuollosta. Heidän toimintansa vaikuttaisi perustuvan tilauksien vastaanottoon ja niiden edelleen toimittamiseen eli heillä ei ole tuotteita itsellään varastossa vaan tilaavat sen vasta kun ovat saaneet tilausvahvistuksen asiakkaalta. Tämä ei kyllä lievennä yhtään heidän toiminnan vääryyttä sillä eivät sitoudu kohtuulliseen toimitusaikaan. /Mika

    • Minunkin paketti näyttäisi olevan matkalla (tilattu 10.1. Siirtyi pakattavaksi 1.2. Ja matkahuollon tunnus tuli 8.2.) Ihmeellisiä viivytyksiä. Jännä nähdä mitä paketista löytyy. Oletteko te saaneet tilaamanne tavarat? Ja minkälainen sota siitä syttyykään jos kaikki ei olekaan ok?

      • Odottavanaikaonpitkä

        Tilanteeni nyt: kulunut 1vko 2pv siitä kun sain seurantatunnuksen, Matkahuoltoon soitto vahvisti ettei lähettäjä ole vielä luovuttanut tavaraa Matkahuollon kuljetukseen. Lasku Klarnalta tuli nyt ja lasku laitettu Klarnan toimesta tauolle. Laitoin myös viestiä poliisin neuvontapalveluun ja kehottivat tekemään rikosilmoituksen. Kylläpä voi nettishoppailu mennä monimutkaiseksi!


      • Teepä se sama kuin minäkin. Laita storeen maili jossa kerrot odottavasi hetken ja sitten tekeväsi rikosilmoituksen. Minulla tämä toimi kuten jo edellä kerroin. Ja jos ei toimi, niin tee ihan oikeasti se rikosilmoitus. Onnistuu helposti poliisin verkkosivuilla sähköisesti tunnistautumalla.


      • Odottavanaikaonpitkä

        Laitoin kyllä Lemmikkistorelle taas tiukkaa viestiä toissapäivänä ja sanoin vieväni asian eteenpäin jos ei ala tapahtua. Ei vastausta ja paketti ei esim eilisen päivän aikana edelleenkään siirtynyt Matkahuollolle.


      • Odottavanaikaonpitkä

        Sainpa minäkin vihdoin miltei 2kk odottelun jälkeen pakettini perille ja onneksi tuotteet olivat sentään mitä pitikin. Kuitenkin hieman näreissäni olen yrityksen aivan selkeästä valehtelusta. Minähän sain 8.2 ilmoituksen, että tilaukseni on toimitettu. Kuitenkin kun avasin pakkauksen, sisällä oli muovikääre ja postin saapumisilmoitustarra, mistä ilmeni että Lemmikkistore on tilannut tavarat toiselta yritykseltä ja vastaanottanut tavarat itselleen vasta 20.2 eli vasta 12 päivää sen jälkeen kun minulle on jo lähetetty seurantatunnus. Suoraselkäistä olisi rehellisesti kertoa asiakkaalle, että tilaus viivästyy koska tavaraa ei ole varastossa eikä valheellisesti sanoa, että tilaus on toimitettu. Suoraan sanoen hieman huvitti, etteivät olleet poistaneet tuota aiempaa saapumisilmoitustarraa sillä se oli konkreettinen todiste siitä, etteivät puhuneet totta.


    • Hommajatkuu

      Facebook-sivut palautuneet näkyviin. Nettikaupan puolella sama touhu jatkuu, eli myydään tuotteita puoli ilmaiseksi, vaikka niitä ei ole edes mitä toimittaa. Täysi kusetus koko homma. Uskomatonta, että mikään taho ei lyö tälle stoppia.

    • Huijafirma

      Tilaavat muista verkkokaupoista... brava koirien suojatossuissa lappu, josta näkyvästi käy ilmi, että ovat toisesta verkkokaupasta tilatut.

    • AsiakkaanKusetusta

      Harmittaa, että menin tilaamaan mitään tästä paikasta. Olisi pitänyt lukea nämä kommentit ensin.

      Tilasin 15.2. tuotteita ja sain vahvistuksen 17.2. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään (tänään 3.3.). Yritin etsiä tilausta tilausnumerolla heidän järjestelmästään, mutta sitä ei löytynyt.

      Nyt olen ilmoittanut heille, että vaadin luottokorttiyhtiöltä maksun palautusta mikäli he eivät ota minuun yhteyttä seuraavan arkipäivän aikana. Näin aion myös toimia.

      • Jii-Ii

        Joo, ärh sama homma, harmittaa että tilasin tuolta paikasta yhtään mitään, ja munkin olisi pitänyt lukea näitä kommentteja täältä, mutta kun typerästi pidin tätä sivustoa luotettavana. Tein tilauksen 16.2 (koiranruokasäkki), mailia tuli 20.2 että maksusuoritus perillä. Nyt jännäilen miten käy, juuri äsken laitoin kyselyä tilauksestani. Olisinpa edes valinnut sen vaihtoehdon, että maksaa tilauksen kun on saanut tuotteet. No, onneksi on nyt ainakin sitten tiedossa tän sivuston "luotettavuus" ja neuvoja mitä tehdä jos tilaus/rahoja ei saa.


      • Jii-Ii
        Jii-Ii kirjoitti:

        Joo, ärh sama homma, harmittaa että tilasin tuolta paikasta yhtään mitään, ja munkin olisi pitänyt lukea näitä kommentteja täältä, mutta kun typerästi pidin tätä sivustoa luotettavana. Tein tilauksen 16.2 (koiranruokasäkki), mailia tuli 20.2 että maksusuoritus perillä. Nyt jännäilen miten käy, juuri äsken laitoin kyselyä tilauksestani. Olisinpa edes valinnut sen vaihtoehdon, että maksaa tilauksen kun on saanut tuotteet. No, onneksi on nyt ainakin sitten tiedossa tän sivuston "luotettavuus" ja neuvoja mitä tehdä jos tilaus/rahoja ei saa.

        Jatkoa tähän mun tilaukseen: tällainen vastaus tuli lemmikkistorelta äsken: Kiitos yhteydenotostasi!
        Verkkokauppapohjamme on muuttunut ja ennen 20.2. tehtyjä tilauksia ei valitettavasti pysty seuraamaan omalta tililtä.
        Saat kuitenkin normaalisti viestit sähköpostiisi kun tilauksesi pakataan ja lähtee toimitukseen.
        Varastolta saamieni tietojen mukaan tilauksesi on toimituksessa Sinulle kuluvalla viikolla, valitettavasti tarkempaa toimitusajankohtaa ei henkilökunta osannut kertoa.
        Pahoitteluni ruuhkan aiheuttamasta toimitusviiveestä varastollamme.
        Toivottavasti tilauksesi on pian perillä!

        ----
        Jos joku on tilannut 20.2. jälkeen, niin olisi kiva kuulla toimiiko tuo tilauksen seuranta omilta sivuilta.


      • 653

        Lemmikkistoren facebook sivua päivitellään tiuhaan uusin tarjouksin.


      • ttllhh
        Jii-Ii kirjoitti:

        Jatkoa tähän mun tilaukseen: tällainen vastaus tuli lemmikkistorelta äsken: Kiitos yhteydenotostasi!
        Verkkokauppapohjamme on muuttunut ja ennen 20.2. tehtyjä tilauksia ei valitettavasti pysty seuraamaan omalta tililtä.
        Saat kuitenkin normaalisti viestit sähköpostiisi kun tilauksesi pakataan ja lähtee toimitukseen.
        Varastolta saamieni tietojen mukaan tilauksesi on toimituksessa Sinulle kuluvalla viikolla, valitettavasti tarkempaa toimitusajankohtaa ei henkilökunta osannut kertoa.
        Pahoitteluni ruuhkan aiheuttamasta toimitusviiveestä varastollamme.
        Toivottavasti tilauksesi on pian perillä!

        ----
        Jos joku on tilannut 20.2. jälkeen, niin olisi kiva kuulla toimiiko tuo tilauksen seuranta omilta sivuilta.

        Ei toimi!!!


    • Jaanu78

      Tein kaksi tilausta 16.2.2017 Toisen maksoin suoraan (tyhmä teko!!!) ja toisen otin Klarnan kautta. No tilauksia ei kuulunut, lähetin useamman kyselymailin aiheesta, ja tiistaina 7.3.2017 tuli viestiä, että tilaukseni on toimituksessa tuolla samaisella viikolla. No eipä kuulunut tuotteita taaskaan. Odottelin perjantai-iltapäivään 10.4.2017 eikä tuotteistani ollut tullut noutoilmoitusta tai edes että olisi lähetetty mullepäin. Peruin kummatkin tilaukseni ja tuli peruutus-vahvistusmailit. Eivät ole sitten voineet ilmoittaa Klarnalle, että peruin tilaukseni vaan jouduin ottamaan sinne itse yhteyttä ja kertomaan että olen perunut tilauksen. Myöskään tähän päivään mennessä 4.4.2017 en ole saanut rahojani takaisin ostoksestani eikä lemmikkistore ole vastannut moniin maileihini. Äsken laitoin kyselyä, ja ilmoitin tekeväni ilmoituksen kuluttajavirastoon ja tekeväni rikosilmoituksen jos heistä ei kuulu mitään perjantaina 7.4.2017 mennessä. Että joo, älkää vaan kukaan vahingossakaan tilaa MITÄÄN IKINÄ KOSKAAN lemmikkistoresta!!!

    • ttllhh

      Aina pitäis näköjään ottaa etukäteen selvää firman toiminnasta, kun on ollut näköjään jo vuosia sitten epäluotettavaa palvelua. Nyt vasta löysin nämä jutut kun selvittelen täällä oman maksetun pakettini olinpaikkaa, enkä saa firmaan mitään yhteyttä...!

    • Lemmikkihuijaus

      Jep,jep... Aina se näköjään pitäsi googlettaa ennekuin tilaa mitään yhtään mistään :( Itse tilannut aikasemminkin tuolta ja tavarat tulleet viikon sisällä perille mutta ei enää näköjään. Sähköpostiin ei vastata, pari tiedustelua laitettu kun tilauksen tiedoissa lukee yhä viikon jälkeen " tilaus vastaanotettu, odottaa käsittelyä". Odottelen vielä viikon ennenkuin rupean jatkotoimiin, paypalin kautta maksettu joten rahojani ( muutama kymppi) en luultavasti saa takas mutta joku joka tätä lukee niin tietää välttää kyseistä firmaa ja hassaamasta rahojaan tuonne!!

    • SanNun7

      No erehdyinpä minäkin tilaamaan ja maksamaan 28.4, uskomatonta että nää voi vielä jatkaa. Kun mihinkään ei vastattu niin googlailu tuotti tämän ketjun, nyt molemmille likoille fb kautta viestiä ja myös kuluttajasuojaan, nyt odottelen viikonlopun yli ja sitten rikosilmoitusta. Ihme ellei nämä johonkin kuseen tule joutumaan

    • Jii-ii

      Joopa joo, tein siis tilaukseni 16.2.2017, en saanut tuotteita, peruin tilauksen kohtuuttoman odotusajan jälkeen ja vaadin rahoja takaisin. Ei tapahtunut mitään, ei vastauksia mihinkään yhteydenottoihin. Kuluttajasuojaan oon ottanut yhteyttä. En oo vieläkään saanut rahoja takaisin (tänään on 6.5). Näemmä ovat poistaneet FB:stä sivunsakin.

    • Surullista_mutta_totta

      Surullinen tapaus taitaa olla koko Lemmikkistore. Olisi pitänyt itsekin lukea näitä kommentteja ennen tilausta. Yritys- ja yhteisötietopalvelusta y-tunnuksella hakemalla selviää, että yrityksellä on verovelkaakin ja postiosoite on muu kuin nettisivuillaan ilmoittavat. Ja Facebookista ei löydy ollenkaan enää.

    • Kuluttajaviranomainen
    • Huijat

      Tosi huonot kokemukset minulla lemmikkistorean toimitus nopeudesta? Tilaamiani tuotteita saapui meille paketti 2 kk tilauksesta ja n. 1 kk siitä kun olin jo perunut tilaukseni, Sain kyllä kyseiseltä firmalta peruutukesta vastauksen. Siitä huolimatta lähettivät paketin minulle kuukauden päästä siitä kun olin peruuttanut heidän peruutusilmoituksella peruuttamani tuotteet.

      • ärsyyntynyt_likka

        Peruutin myös tilaukseni aikoja päiviä sitten ja nyt minulle tuli ilmoitus sähköpostiin, että tilaus on lähetetty (parin kuukauden toimitusaika, joka taitaa olla ennätys omassa lajissaan). Viranomaisten täytyis laittaa nää tyypit ruotuun kunnolla. Suomi on lakien ja asetusten viidakko mutta tälläset saa hillua näköjään loputtomiin ilman seuraamuksia.


    • Eienääikinä

      2kk odotin kissankiipeilypuuta turhaan ja 4 X laitoin kyselyä sähköpostilla, ei mitään vastausta! Otin Klarnaan yhteyttä ja lupasivat selvittää asian. Tänään tuli sähköpostilla viesti Lemmikkistorelta, että tilaus peruttu, eikä edes pahoitteluja, ei selityksiä ei mitään. Uskomatonta!!

    • VoihanPazka

      Kylläpä ottaa päähän kun tein tilauksen, maksoin samana päivänä ja vasta viikon päästä löysin tämän keskustelun. Olisin todellakin jättäny tilaamatta jos olisin tiennyt että tähän jamaan on menty. Olen nyt 3 viikkoa odottanut eikä ole tullut muuta viestiä kuin tilausvahvistus. Maksukin on mukamas avoinna vaikka maksoin samantien. Olen tilannut täältä muutamia kertoja ennenkin ja aina toimittivat noin viikossa, nykyään homma on vissiin lähtenyt kusemaan oikein urakalla. En tilaa Lemmikkistoresta mitään enää koskaan.

      • Akvaarioharrastelija

        Et saa rahojasi takaisin, jos maksoit luottokortilla, ota pankkiin yhteys. Minulle toimitti tuotteet n. 3vko tilauksen jälkeen, sain sirpaleisen akvaarion enkä ole saanut palautettua enkä rahojani takaisin. Olen vienyt asian eteen päin, mutta tuskin saan koskaan rahojani. Sinne meni 75€ roskikseen...


      • VoihanPazka
        Akvaarioharrastelija kirjoitti:

        Et saa rahojasi takaisin, jos maksoit luottokortilla, ota pankkiin yhteys. Minulle toimitti tuotteet n. 3vko tilauksen jälkeen, sain sirpaleisen akvaarion enkä ole saanut palautettua enkä rahojani takaisin. Olen vienyt asian eteen päin, mutta tuskin saan koskaan rahojani. Sinne meni 75€ roskikseen...

        Maksoin suoraan verkkopankissani. Peruin tilaukseni kun olin odottanut 35päivää. Siitä kyllä tuli samana päivänä viesti että on ilmoitus on otettu vastaan. Rahojani en ole saanut takaisin. Odotan vielä 7päivää jotta se 14vrk tulee täyteen ja sitten olen yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. En kyllä tiedä onko siitä mitään apua kun ei ole kokemusta. Tähän asti jokainen käyttämäni firma kun on ollut luottamuksen arvoinen!


      • VoihanPazka

        Tein rikosilmoituksen. Rahojani tuskin näen enää koskaan, mutta toivottavasti mokoma huijari saa edes jonkinlaisen tuomion.


    • Huonojakokemuksia

      Älkää vain tilatko mitään! Myyjä kadonnut maan alle. Ei ota vastaan asiakaspalautuksia, reklamaatioita, ei vastaa viesteihin ja puhelin on suljettu. Kuluttajapalveluun tehty useita ilmoituksia ja lautakunnallakin varmaan näitä käsiteltävänä useita.

    • hurtta79
    • Nyttäänilkkikuriin

      Toivotaan että kosahti!!

    • minuakinpetettiin

      Hieno juttu!

    • eioikeintiedämitä

      Hidasta on asian virallinen hoito. Itse heräsin 2 pv pienen tilauksen jälkeen ja olen tehnyt niin saiteille kuin viranomaisillekin ilmoituksia. Jotta yksikään ei enää tulisi huijatuksi. Aik. kirjoittajalle "kysykää Siniltä suoraan", on harhaan johtava. kuluttaja asiamiehellekään hän ei vastannut.

    • Siniuurainen
    • huonojakokemuksia

      sain rahani takaisin Paypalin kautta. En edes uskaltanut uskoa mutta niin kävi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe