HUOMIO uusi vakkari

tyttö10w

Moi haluun uudeksi vakkariksi!
Pidän: isac elliotista, robinista.
Vaatteista: minishortseista ne on ihkut, tosin äiti valittaa AINA että ne on liian lyhyet vaik ne on melkee reiden puoleenvälii. Haluisin et tääl ei puhuttas enää niin paljon politiikast ja sellasest tooosi tylsäst kute ne mitä eräs tortkilainen kirjottaa. En myöskään pidä trolleista!

33

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä edes kuvittele

• tyttö10w

Sinä, preppertowz älä oo tollane kiusaaja!
        Mul on oikeus olla tääl

• tyttö10w kirjoitti:

Sinä, preppertowz älä oo tollane kiusaaja!
        Mul on oikeus olla tääl

lähinnä meinaan sitä et joku 10v pentu tulee tänne sanomaan mitä palstalle kirjoitellaan? naa nigga.

itse määrittelisin vakkarin näin: pitempään palstalla pyörinyt aktiivisesti kirjoitteleva henkilö, ja kirjoittaa yhdellä nimimerkillä.

• pepperonisalami
        preppertowwz kirjoitti:

lähinnä meinaan sitä et joku 10v pentu tulee tänne sanomaan mitä palstalle kirjoitellaan? naa nigga.

itse määrittelisin vakkarin näin: pitempään palstalla pyörinyt aktiivisesti kirjoitteleva henkilö, ja kirjoittaa yhdellä nimimerkillä.

lifemocker olis hyvä, jos olis vielä maisemissa...

• Haluut olla vakkari? Ei saatana. Reps. Huomio uusi vakkari! Minä tulin ja päätin, että olen uusi vakkari. Vakkari=vakiokävijä eli ei se niin vaan mene, että tulet ja päätät olla vakkari. Minkä pakkomielteen ihmiset tästä vakkariasiasta kehittävät? Miks sä haluut olla nolifer nörtti, joka liikkuu täällä hullujen seurassa?

• tyttö10w

No haluun olla tääl ku kaikki meiän luokan pojat sanoo et tä on paras paikka

• Tule vaan vakkariksi, jos haluat. Kuten siiliö sanoi: vakkari=vakiokävijä, eli käy täällä usein kirjoittelemassa samalla nimimerkillä. Kannattaa rekisteröityä, sillä vakkarien nimimerkkejä pöllitään usein.

• tytto10w

En oo rekisteröitymäs ku sit jos äiti sais tietää ni se varmaa ottais kännykän pois ainaki päiväks. En sais käyttää varmaa tablettiakaa tai läppärii

• VeH(näleipä)
        tytto10w kirjoitti:

En oo rekisteröitymäs ku sit jos äiti sais tietää ni se varmaa ottais kännykän pois ainaki päiväks. En sais käyttää varmaa tablettiakaa tai läppärii

Sori, että haluan tunkea nimimerkkiehdotukseni tännekin:
        -Nimetönyt
        -Tulijuoksija
        -Ruoho hypinja
        -Ommakaakaa
        -Nanjapa
        -Nesnaell
        -Mawwanssi
        -Issanra
        -Goorip
        -Lama-tikka
        -Pyörövör
        -Halkeino
        Toivottavasti sinulla on jo hyvä nimimerkki. :) Tuo nimimerkki, jolla olet kirjoittanut, sitä ei erota kovin hyvin vakiokäyttäjäksi, joten suosittelen nimimerkin vaihtamista. Nimimerkissä kannatta olla joitain erikoismerkkejä tai esimerkiksi kirjaimia ä,ö tai å sekä muitakin kirjaimia, jottei nimimerkkivarkaat pysty varastamaan nimimerkkiäsi. ;)

• En usko, että saat muut muuttaa puheenaiheita. Näin ihan btw vaan: Oletko trolli?

• Jos haluat puhua muusta kuin politiikasta, aloita keskusteluja itse. Jos vain Israelin tutkija aloittaa niin varmasti puhe on politiikasta. Tämän vinkin annan palstaa pitkään seuranneena anonyyminä kirjoittelijana, joka vastikään uskaltautui reikisteröimään pysyvän nimimerkin.

Kannattaa muuten keksiä jokin kunnollinen nick tai ainakin rekisteröidä tuo.

• Joo ehkä tosiaan kannattaa keksiä joku helpommin tunnistettava nimimerkki, koska muuten sut sekoitetaan kaikkiin muihin tyyppeihin, joilla on sama tai samankaltainen nimimerkki.

• Eräs trotskilainen

Hei, eikös Korpillakin (nyk. Swastiikkakirurgilla) ollut joskus pakkomielle vakkariudesta ja Wanhoista Legendoista? Työhän voisitte perustaa kerhon! Vakkariksi pääsee kirjoithelemalla täällä pidemmän aikaa samalla nikillä; ennen pitkää muut käyttäjät alkavat tunnistaa sinut vakkariksi.

Politiikasta mie jauhan niin paljon juuri sen takia, etten mie pääse puhumaan siitä missään muualla. Kuten Prepperi sanoi, sie et voi oikein valita puheenaihetta muuten kuin keksimällä itse tarpeeksi hyvä sellainen.

• Oli sillä...

• Ai korpilla on taas joku vakituinen nikki? En tiennyt. Mun mielestä se leffoihin liittyvä aloitus oli aika hyvä, koska siinä sitten päädyttiin suosittelemaan toisillemme kauhuleffoja. Se oli kivaa. Ja tietysti kaikki roolipelikeskustelut. Miks mä en nyt saa aivoja starttaamaan? Se on siis ihan saatanan ärsyttävää, että aivot lyö yli puolet ajasta tyhjää.

• Minun ajatukseni taas liikkuvat jatkuvasti pikavauhtia, mutta eivät useimmiten missään aiheeseen liittyvässä...

• Tiberius Auditore

Roolipelit ovat parhaita! Tosin joskus ne sammuvat pitkäksi aikaa ja joskus joku ei osaa pelata.

• No mullakin on usein aivot semmosella tehokkaalla vauhdilla, mutta nyt on vaan niin pää tyhjä ja silleen. Mun tekstikin muuttuu epäselväksi ja tarkoituksettomaksi.

• seriffi (yhden tähden jaloviina) on hyvää polttoainetta aivoille.

tankki eli pää täyteen nii ei pitäis ideat loppua!

• Musta tuntuu, että nyt en tähän hätään saa viinaa mistään, kun huomenna on koulu ja satun olee vasta 13-v. Tai en ainakaan niin paljoa, että se vaikuttaisi aivotoimintaani mitenkään.

• tyttö10w

Meiän luokkalainen poika sanoo et se on juonu kaljaa je vetäny röökii. Se on tosi cool poika

• tyttö10w kirjoitti:

Meiän luokkalainen poika sanoo et se on juonu kaljaa je vetäny röökii. Se on tosi cool poika

nice!

• tyttö10w kirjoitti:

LOL

• VeH'.'.`,`,'.`',.`,',',,
        tyttö10w kirjoitti:

Trollihan tuon on kirjoittanut...

• Kyllä tämä trollilta haiskahtaa tosi pahasti...

Vetäny röökii ja kaljaa. Sanonu. Valehdellut? Ehkä. Mietippä sitä. Mun aivot melkein toimii jo. Kaljaa ny on melkein kaikki maistaneet. Kai? Röökistä en tiedä, mutta en mää ainakaan aio röökii vetää. Passiivinen tupakointi vie aikaa, rahaa ja luonnonvaroja. Kyllä. Aivot toimivat tavallaan. Silti tämä sekava monologi viittaa siihen, että en ole vielä kykeneväinen kehittämään kokonaisuutta.

• Samaa mieltä! Hän todisti olevansa trolli, sanoessaan: "Meiän luokkalainen poika sanoo et se on juonu kaljaa je vetäny röökii. Se on tosi cool poika".

• Eräs trotskilainen

Ihte asiassa mie en ole maistanut kaljaa. Hui, nyt en olekaan 'cool.'

• HeKeKee~
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Joo, trolli. 10-vuotiaat leikkii vielä leegoilla ja keräilee hienoja keppejä metsässä. (Tai niin me tehtiin kolmosella :D) Ei juo.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Täällä taitaa olla meidän uncoolien kokoontumisajot meneillään.

Eläissäni en ole juonut edes lasillista skumppaa, kaljasta nyt puhumattakaan ja mulla sentään olisi oikeus juoda kumpaakin. No ollaan noloja ja pitkäikäisiä kaikki yhdessä ;)

Tällä likalla oli muuten toinenkin epäilyttävä kirjoitus: "En oo rekisteröitymäs ku sit jos äiti sais tietää ni se varmaa ottais kännykän pois ainaki päiväks. En sais käyttää varmaa tablettiakaa tai läppärii"

Melkonen rangaistus jos oikeen otetaan känny oikeen päiväks pois. Mä oon nuorempana viettänyt viikkoja tietokonekiellossa kun en osaa / jaksa aina totella :D Kännykkää ei koskaan otettu kun sitä on aina tarvinnu kun nappulana ravannu treeneihin yksikseen. Ekassa luurissa ei ollut mitään pelejä, eikä kyllä mahdollisuutta tekstareihinkaan... Upeita aikoja.

• No voi perse, mieki oon varmaa joku perkelleen fossiili ku en juo tai polta, voi ei, nyt mie varmaan kuolen.
      Jostain kumman syystä meä luokan pojjat suhtautuu ihmeen hyvin siihen etten mie juo tai polta, mie oon saanu yhenki melkein lopettaan ja usiammat harkitteen sitä.

• Tä tosiaan paljastui ikävä kyllä trolliksi. Ois ollut sinänsä kiva saada tänne joku, jonka ikäluokkaa täällä ei juuri yhtään pyöri vakkarina.

• Itse en saanut aloiteksusessa kauhean hyvää kuvaa sinusta.
      Sen olisi voinut kirjoittaa: "Moi suolistolaistet haluaisin ryhtyä uudeksi vakkariksi ja esittelen itseni. Olen 10-vuotias tyttö ja pidän Iscac Elliotista ja Robinista. Pukeudun minishortseihin, koska ne ovat minusta hienot, mutta äitini ei oikein pidä niistä koska ne ovat lyhyet :/ En tykkää politiikasta,koska se on minusta tylsää,en myöskään pidä trolleista ja Eräästä trotskilaisesta, koska hän kirjoittaa minusta tylsästi."

Tosin kun ottaa huomiion iän niin ymmärrän miksi kirjoitat noin, mutta tuosta minun tekemästä tekstistä olisi saanut varmasti paremman kuvan sinusta. Äskösen kirjotuksen poistin kirjotus virheen takia :/

• Hei nappula! Se on trolli itse. Etkö huomannut vielä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4463
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3321
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      123
      2426
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      101
      2385
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2065
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2007
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1657
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe