Selvännäkijä

sari2

Olen pulassa kun todella hyvä selvännäkijä kuoli ja en nyt tiedä ketään yhtä hyvää ... Auttakaa !! Helsinki

33

190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tobias de luxe

      Selvännäkijät on pelkkää humpuukkia!! Ne osaa vedättää sua minne haluaa, ilman oikeaa päämäärää.

      • sari2

        No minulla on tai oli hyvä selvännäkijä.. Hän auttoi myös poliiseja .. Ja todella tiesi paljon jopa veljeni kuoleman .. On tosi huono että kuoli.. Eli on kokemusta selvännäkijästä .. Ennutaja on sitten ihan eri asia !! Toivon että joillakin on kokemusta hyvästä .., antakaa pls vinkkiä..


      • henrik ijäs72

        minä olen selvännäkijä


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        minä olen selvännäkijä

        ennustan teille


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        ennustan teille

        peace


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        peace

        ennustin joskus asioita mitkä tapahty tvssä
        videovuokraaoleman mo uvdn myyjän kuoleman jölkeeb


      • sari2 kirjoitti:

        No minulla on tai oli hyvä selvännäkijä.. Hän auttoi myös poliiseja .. Ja todella tiesi paljon jopa veljeni kuoleman .. On tosi huono että kuoli.. Eli on kokemusta selvännäkijästä .. Ennutaja on sitten ihan eri asia !! Toivon että joillakin on kokemusta hyvästä .., antakaa pls vinkkiä..

        Rakas ystävä. Älä anna selvännäkijän ohjata elämäsi ratkaisuja. Hän on näköjään saanut sinut sidotuksi niin, ettet enää tunne oloasi varmaksi ilman hänen 'tietojaan'. Suosittelen, että lähdet itsetunnon vahvistuskurssille. Sinä olet riittävän hyvä ja kykenevä tekemään omaa elämääsi koskevat päätökset itse - sinä et siihen tarvitse selvännäkijän ohjausta. Yritä pysyä heistä erossa, sitä tietoa, mitä selvännäkijältä saat, sinä et tarvitse - se ei ole sinulle hyväksi, vaan sitoo sinut. Rakenna elämä omien unelmiesi ja päätöstesi varaan, tee hyviä valintoja, tutki tarkasti vaihtoehtoja ja niiden seurauksia, etsi omat vahvuutesi ja kykysi ja lähde rohkeasti elämään omaa elämääsi. Sinä olet itsenäinen ja vahva, sinä selviät kyllä ja pääset pitkälle. Toivotan sinulle mielenkiintoista elämän seikkailua.


      • henrik ijäs72
        sari2 kirjoitti:

        No minulla on tai oli hyvä selvännäkijä.. Hän auttoi myös poliiseja .. Ja todella tiesi paljon jopa veljeni kuoleman .. On tosi huono että kuoli.. Eli on kokemusta selvännäkijästä .. Ennutaja on sitten ihan eri asia !! Toivon että joillakin on kokemusta hyvästä .., antakaa pls vinkkiä..

        minä olen ennustaja


      • sari2
        tarkkailija47 kirjoitti:

        Rakas ystävä. Älä anna selvännäkijän ohjata elämäsi ratkaisuja. Hän on näköjään saanut sinut sidotuksi niin, ettet enää tunne oloasi varmaksi ilman hänen 'tietojaan'. Suosittelen, että lähdet itsetunnon vahvistuskurssille. Sinä olet riittävän hyvä ja kykenevä tekemään omaa elämääsi koskevat päätökset itse - sinä et siihen tarvitse selvännäkijän ohjausta. Yritä pysyä heistä erossa, sitä tietoa, mitä selvännäkijältä saat, sinä et tarvitse - se ei ole sinulle hyväksi, vaan sitoo sinut. Rakenna elämä omien unelmiesi ja päätöstesi varaan, tee hyviä valintoja, tutki tarkasti vaihtoehtoja ja niiden seurauksia, etsi omat vahvuutesi ja kykysi ja lähde rohkeasti elämään omaa elämääsi. Sinä olet itsenäinen ja vahva, sinä selviät kyllä ja pääset pitkälle. Toivotan sinulle mielenkiintoista elämän seikkailua.

        Ehkä sinulla ei ole kokemusta selvännäkijästä ... Hän ei todellakaan ohjaa elämääni ... Hän tietää eteenpäin asioita !!! Mihin itse ei voi vaikuttaa ... Kun on oikea selvännäkijä ... Eikä huijari ... Niitäkin varmasti löytyy ikävä kyllä !!!kokemusta on. Miten voi tietää esim . Veljeni kuoleman 26v .. Eikä hänellä ollut perus sairautta .. Kuoli tapatumaisesti ... Ja tiesi vaikka mitä muutakin ... Toivon löytäväni yhtä hyvän kun hän oli !!!


      • sari2 kirjoitti:

        Ehkä sinulla ei ole kokemusta selvännäkijästä ... Hän ei todellakaan ohjaa elämääni ... Hän tietää eteenpäin asioita !!! Mihin itse ei voi vaikuttaa ... Kun on oikea selvännäkijä ... Eikä huijari ... Niitäkin varmasti löytyy ikävä kyllä !!!kokemusta on. Miten voi tietää esim . Veljeni kuoleman 26v .. Eikä hänellä ollut perus sairautta .. Kuoli tapatumaisesti ... Ja tiesi vaikka mitä muutakin ... Toivon löytäväni yhtä hyvän kun hän oli !!!

        Rakas ystävä. Asioita ja tapahtumia ei ole edeltä määrätty. Se, että alat uskoa niin, on jo suuri valhe, johon tuo selvännäkijä on sinut johtanut. Ikäänkuin sinä tai muut ihmiset eivät voisi vaikuttaa mitenkään tulevaisuuteen - omaasi tai toisten - se on suuri valhe ja harha, johon hän on sinut jo saanut.

        Kenelle kaikille kerroit tuosta ennustuksesta, kun hän ennusti veljesi kuoleman - oliko tuo ennustus sinusta rohkaiseva ja tulevaisuuden uskoa luova? Koskaan ei lähimmäistä rakastava ihminen anna tuollaisia ennustuksia - ei koskaan. Siitä tiedät, että hän oli väärä - julma!

        Mitä hän on ennustanut sinulle?, ennustanut tulevaisuudestasi, nyt sinä uskot kaikki hänen 'valheensa' ja alat toteuttaa omassa elämässäsi hänen ennustuksiaan. Siinä on se suuri eksytys, juuri siinä, rakas ystäväni. Juuri siten hän on ohjannut elämääsi. Sanoudu irti kaikesta siitä, mitä hän on sinulle ennustanut - sinä itse luot tulevaisuutesi ja se on täynnä mahdollisuuksia ja täynnä hyviä asioita, vaikka elämä monesti satuttaakin.

        Asiat eivät ole ennalta määrätyt rakas ystäväni, sinä itse vaikutat niihin ja kaikki muukin vaikuttaa tuleviin tapahtumiin. Lähde siis rohkeasti rakentamaan omaa tulevaisuuttasi, uskoen ja luottaen omiin kykyihisi ja mahdollisuuksiisi. Ei meidän tarvitse tietää tulevaisuutta, me rakennamme sen.


      • henrik ijäs72

        olen meedio ja ennustukset käynny toteen telkkarissa
        tv ghost


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        olen meedio ja ennustukset käynny toteen telkkarissa
        tv ghost

        jos olen jeesus tai profeeetta


    • Selvän-näkijä

      Nyt joudut etsimään toisen, joka näkee sinut selvänä.

      • henrik ijäs72

        ennustatko naiset jotka radiotaajuuääksia päähän lähettää


    • Selvinpäin katsoja.

      Osasiko se selvänäkijä ennustaa oman kuolemansa? Jos ei niin oli humpuukkia!

      • henrik ijäs72

        ennustan haha ohjelma vasen kulma ylös


    • henrik ijäs72

      olen vain tv selvannäkijä

      • henrik ijäs72

        vitsi holopainen haista sinä vittu
        kerrostalo komediaa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        vitsi holopainen haista sinä vittu
        kerrostalo komediaa

        tulee asemakatu10 mieleen oulu


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        tulee asemakatu10 mieleen oulu

        hernekeittoa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        hernekeittoa

        soitan pekalle haluan vetä turpiin""


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        soitan pekalle haluan vetä turpiin""

        olet apina en ole nyrkillä paukuttaa ovea


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        olet apina en ole nyrkillä paukuttaa ovea

        kerran kävin heinäpääsä kaveri meinas turpiin antaa kaverit esti.
        rauhodu


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        kerran kävin heinäpääsä kaveri meinas turpiin antaa kaverit esti.
        rauhodu

        kaverit esti sitä lyömästä mua


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        kaverit esti sitä lyömästä mua

        baarissa olin rauhassa joku hykkäs.
        molemmat pihalle huusi pokeehtyväärin tehty.


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        baarissa olin rauhassa joku hykkäs.
        molemmat pihalle huusi pokeehtyväärin tehty.

        baareissa hulluja joku sano kuolet


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        baareissa hulluja joku sano kuolet

        sarkassa sano


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        sarkassa sano

        kaukovainion baarissa käydä joku päivä siellä viisasta seuraa.


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        kaukovainion baarissa käydä joku päivä siellä viisasta seuraa.

        heti tulee juttelee hyä pöytärinki
        ei oo tyhmiä


    • totta 1

      Sari2
      Itse tiedät parhaiten elämäsi suunnan ja toiveesi joita kohti pyrit. Miksi haluat että joku muu ryhtyisi arvailemaan tulevia kun eivät he tiedä kuitenkaan. Oma elämä on omalla järjellä rakennettava.

    • henrik ijäs72

      meedio olen tv kummitus

      • henrik ijäs72

        ulkona mies nainen


    • näe selvästi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe