Wenz tai Bon Prix verkkokaupoista kokemuksia

196

Oletko tilannut naisten vaatteita www.bonprix.nl tai Wenz - nettikaupasta? Miten toimi maksaminen ja mahdollinen palauttaminen? Toimituskustannukset ja toimitusaika?

35

24883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilasin bonprixiltä, bonprix.fi, eikä paljoa hyvää sanottavaa. Paketti ei koskaan saapunut perille. Asiakaspalvelua sain kyllä soittamalla suomeksi. Aika näyttää tuleeko rahat takaisin...

      • Anonyymi

        Nyt joudun ottaa sanojani sen verran takaisin,että paketin häviäminen oli kuljetusfirman vika. Vaatteet mielestäni hyvä laatuisia. Koot vastaa aika hyvin annettuja mittoja.


      • Anonyymi

        Joo, ei kannatta ikinä maksa etukäteen. Voitte tilata laskulla. Näinhän minä teen aina kaikien kanssa.


    • Anonyymi

      Samoin tilasin laskuun ja lasku oli paketin mukana. Kaikki
      Hoitui hyvin ja vaatteet oli tosi hyviä. Maksoin 3 erässä ja eka erä 1.6 jne. Tilaan seuraavaksi miehelle jotain.

    • Anonyymi

      Bonprixistä tein tilauksen ja maksaminen ei onnistunut. Tilaus meni pieleen mutta rahat sain n.4vrk takaisin. Otin sähköpostitse yhteyttä sekä soitin sinne. Hyvin toimi minulla.

      • Anonyymi

        Veikkaan että huijausfirma...


    • Anonyymi

      Soitin ensin ja kuulostelin yrityksen toimintaa ja tulin siihen tulokseen että tilaan 😀Tilaukset mitä olen tehnyt 😀👌Ole tuotteisiin tyytyväinen ja saapuneet ajoissa sekä ystävällinen henkilökunta.
      Suosittelen ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Ensimmäinen ja viimeinen kokemus tästä ostotapahtumasta, kaikki meni pieleen. Lähetys toimitettiin väärän paikkaan ja laskutuksessa täyttä epäselvyyttä. Asiakaspalvelu epäystävallistä. bon prix!

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä binprixin palautus tehdään?
      Jos vien paketin samaan noutoautomaattiin (Post Nord) mistä sen noudin, tarvitsen varmaankin jonkun koodin millä sen saa palautettua automaattiin jne🤔
      Toivottoman hankalaa..

      • Anonyymi

        Ei yhtään hankalaa, olen tilannut lukemattomia kertoja.Siinähän on mukana viivakoodillinen palautustarra, helppoa kuin mikä.


    • Anonyymi

      Olin kovin skeptinen, mutta tilasin ensin vain yhden neuleen että ei menetä isompaa summaa huonol tuurilla 😬
      Tilauksen tulo kesti 10vrk, mutta olin yllättynyt kun
      vaate oli kaikinpuolin hyvä, koko vastasi numeroaan ja laatukin hyvä vs. kiinakaupat..uskallan tilata Bonbrixiltä kyllä toistekin ..👍☺️

    • Anonyymi

      Olen tilannut Bonprix.fi. Maksoin luottokortilla. Virhe sekin. Palautin mukana tulleella palautustarralla Postnordin toimipisteen kautta niin että sain kuitin palautuksesta. Rahojen palautusta ei ole kuulunut nyt on kulunut kaksi viikkoa ja Suomen huonoa suomea chatissa kirjottava ihminen päivittelee vaaan että kestää ehkä viikkoa. Törkeää rahastusta, kyllähän siitä kertyy valtava summa jo korkoa rahoille. En tilaa IKINÄ. Vaate oli vielä väärän kokoinen. EN suosittele lainkaan. Parempi ehkä ostaa laskulla silloin nillle tulee varmaan kiire....

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä te pösilöt maksatte etukäteen ja kitisette, laskukin on keksitty!!!


      • Anonyymi

        Et vain osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä te pösilöt maksatte etukäteen ja kitisette, laskukin on keksitty!!!

        Kaikki ei saa laskulle! Jos ei luottotietoja maksettava tilatessa. Maksoin paypalilla ja odottanut kuukauden verran rahoja takaisin. Siis tuote oli hyvä, mutta väärän kokoinen vaikka katsoin ja mittailin kokotaulukot mukaan. Toivon saavani rahat palautuksesta. Mutta kun osui oikea koko on tosi hyvä takki ja farkkupaita.


    • Anonyymi

      Olen tilannut monta kertaa. Lasku paketin mukana. Homma hoituu tosi hyvin

    • Anonyymi

      Tilasin sivuverhot. Lupaus toimituksesta 4-6 arkipäivää. Tulivat 6.arkipäivä. Maksoin luottokortilla, enkä tarvitse palauttaa. Verhot mieleisen. Aion tilata muutakin.

    • Anonyymi

      Olen tilannut noin kerran kuukaudessa,yleensä laitan tilauksen su niin paketti tullut to tai pe. Valitsen aina laskun,jonka maksan kerralla viimeistään kaksi viikkoa tilauksesta. Toimituskulut ovat olleet noin 5e ja hyvin toiminut kaikki,suosittelen.

    • Anonyymi

      Tilasin ensimmäistä kertaa lasten vaatteita, ei moittimista, paketti tuli ajallaan ja vaatteet hyvälaatuisia ja vastasi kokoa. Jatkossa tilaan täältä mm. tyttöjen juhlamekkoja!

    • Anonyymi

      Tein tilauksen ja maksoin verkkopankissa. Sitten tuli viesti, että he eivät löydä tilausta, johon maksu liittyy. Aika omituista, kun kuitenkin olin saanut heiltä tilausvahvistuksenkin. Lupasivat palauttaa rahat, sitä odotellessa.

    • Anonyymi

      Kaikki toiminut. Löysin viime vuoden lopulla verkkokaupan. Tilannut liinavaatteita, lapselle ja lastenlapsille vaatteita itselle jo kahdet kengät kesäksi. Jos jotain ongelmaa... Hoitunut sähköpostilla ja hyvä palvelu. 😎

    • Anonyymi

      Ihmettelen Bonprixin asiakaspalvelijoiden kokemattomuutta. Mikään asia ei hoidu. Pyysin esim.ajantasaista tiliotetta, vahingossa lähetetty kuuleman mukaan edellisen kuun tiliote kaksi kertaa. Miksi asiaa ei korjata? Ainut jolta olen saanut hyvää palvelua on vanhempi naishenkilö, joka osaa palvella asiakasta. Tämä siis vain minun kokemukseni. Onko muilla vastaavaa?

      • Anonyymi

        Jos olet saanut vastaan jonkun uuden työn tekijän voi olla että on voinnu sekoittaa. sain tehtyy heidän kanssa tilauksen ja palautuksesta olen saanut maksun takaisin. . myös muut asiakaspalveluhenkilöt auttoivat minua monta kertaa ja olen tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Tilannut usein, nopea lähetys,hyvät tuotteet, kaikki toiminut niinkuin pitää. Ikinä ei ole tarvinnut palauttaa mitään,niin en tiedä miten se toimii

    • Anonyymi

      Uskaltaa tilata, nopea toimitus, mutta järjettömän hidas palautuskäytäntö.

      Jos tekee palautuksen, menee alku ihan normaalisti; palautustarralla maksuton palautus, mutta palautus ei mene suoraan päätepisteeseen. Palautus lähetetään Ruotsiin ja sieltä edelleen varastolle Saksaan. Ja tämä kestää! Lähetin palautuksen 2,5 viikkoa sitten eikä palautusta tilille ole kuulunut.

      Kun tiedustelin asiasta, kerrottiin, että menee vielä ainakin 2 viikkoa.

      Eli jos ostat jotain Bonprixiltä, osu kerralla oikeaan tai odota palautusrahoja yli kuukausi. Nykyaikana aivan älyttömän pitkä aika!

      Toki voi maksaa laskulla, sitten käytäntö toinen, jos hetunsa haluaa antaa.

    • Anonyymi

      Tänää tuli paketti. Ovat ihan kunnon vaatteita ja koot vastaa kokotaulukkoa ja suomalaisten yleisimpiä kokonumeroita. Tilasin laskulla, kun tilasin eka kerran nyt, jotta saa palauttaa tarvittaessa helpommin. Mutta ei tarvitse. Kokoni on 48-50.

    • Anonyymi

      Katsoin takkia mutta koko mietityttää; normaalisti kokoni on 40 mutta tämän kokotaulukon mukaan 46. Mietityttää.

      • Anonyymi

        Ajattelin kanssa tilata vaatteita. Normisti kokoni on 44. Nyt näyttäisi että pitäisi tilata 48/50. Onko vaatteet mitoitukseltaan pienempiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin kanssa tilata vaatteita. Normisti kokoni on 44. Nyt näyttäisi että pitäisi tilata 48/50. Onko vaatteet mitoitukseltaan pienempiä?

        Mä kans joudun tilaamaan 44/46 koon vaatteita, vaikkei missään muussa kaupassa kokoni ole noin iso. Mut mitä sen väliä mitä kokolappu sanoo, jos mittataulukon mukaan se on oikea koko ja istuu nätisti päällä. Tein ekalla tilauskerralla sen virheen, että tilasin ison satsin vaatteita koossa 40 tai 42 mikä on oikea kokoni muissa kaupoissa, ja kaikki oli pieniä ja menivät palautukseen 😂

        Heillä on siis ihan oma kokotaulukkonsa ja kannattaa tarkistaa sieltä oma koko.


    • Anonyymi

      Tänään vuonna vasta löytänyt Bonbrixin. Tilaan noin toinen kuukausi. Hyviä tarjouksia. Kaikki toiminut tosi hyvin. Nopea ja hyvä palvelu. 👍🌟

    • Anonyymi

      Tilasin mekon 978277. Koko oli ainakin pari numeroa liian iso. Kaksi samantyylista ja saman hintaluokan mekkoa vastasivat ihan annettuja kokoja kokotaulukossa.
      Pistin pussiin ja palautin, vähenän vain laskun summasta ko. mekon hinnan.
      Nimim. uskallan yrittää uudelleen

    • Anonyymi

      Mikää ei toimi vaikka olisin maksanut heti! Ihan perseestä koko firma!

    • Anonyymi

      Bonprixillä tilin hoito ei toimi, tulee ylimääräisiä perintäkuluja, jokaisesta tilauksesta peritään erikseen tilinhoitokulut jne. Kun maksoin kaikki loppuun kerralla, kaikki laskutustiedot sivuilla hävisivät kokonaan, eli en pääse enää tarkistamaan, mitä on tapahtunut. Onneksi otin sivuista kopioita aiemmin.

      Mutta tuotteet olivat hyviä ja hintalaatusuhdekin olisi kohdallaan. Harmi, ettei uskalla tilata.

    • Anonyymi

      Bonprixiltä on pelkästään hyviä kokemuksia. Ei ole tarvinnut tehdä palautuksia, koska tuotteet ovat olleet juuri sitä, mitä luvattiinkin.
      Ostan aika paljon verkkokaupoista ja tähän asti kaikkien kanssa on sujunut hienosti. Ainoa, joka saa huomautuksen, on Suomen vähän hidas Posti.

    • Anonyymi

      Kaikki toimii hyvin, omani puolesta kun sanon jos osaa käyttää ja päivityksen tähä sovelluksen kaikki toimii hyvin. Jos et osaa tehdä tilauksen itse nii saat apua asiakaspalvelusta sekä auttavat sinua kaikessa ja ovat todella ystävällisiä. Luin jotkut kommentit, haluan vaa kysyä et miksi syyttätte kaikista, esim. jos on joku palautus viivästytä tai jotain tekninen ongelma. Eks ikinä muka ole muissa netti sivulla tapahtunnu joku ongelma, josta ei oo tullu tulos eteen??Palautukset kestää kyl, koska jos ennen tilausta käytte lukemassa nettisivulla kaikki toimitusaika ja palatustiedot, nii siinähän palautusaikaa lukee kesto ja ym. Kai näette mist maasta tuotteet tulevatkin. Joskus voi viivästyy ja tämä ei oo heidän syy vaan kuljetus yrityksen postnordin ongelma joka on helvetti aina muissa yritys asioissakin viivästyneesti menny perille!! Paketit menevät perille ja jos ei menekkään ne pyytää ilmoittaa nii ne auttavat sinua siinä myös ja ei ne pyydä maksamaan palautuksesta koskaan, kun hän opit säilyttää palautuskuittia se on sun vastuulla tietysti myös kun teetkin tilauksen käy sopimusehdot läpi ennen valituksia nii et jää epäselvenä asioista... Koskaan en oo kuullu kavereilta myös sen etteivät muka saa rahan palautuksen jos tulee jotain maksussa ongelmaa tai kuljetuksessa. Jos osaat kysyä ja ilmoittaa jostakin viivästyksestä nii kyl ne selvittävät asian ja ei se jää roikkumaan minnekään. Bonprixilla on ihanat vaatteet ja ne vastaa kuvan mukaanki, olen joskus tehny yhen palautuksen ja se oli oma mokani kun en osannu valita oikean koon tuotteesta ja se paketti meni perille, odotin sähköpostiilmoituksen siitä ja tein laskulla josta palautuksen aikana pyysin laskua varten jota en maksannu, Koska palautun sen nii lepotila joka on ihan mahtava asia heidän järjestelmässä. Sen avulla ei tullu huomautusta avoinlaskulle ja palautus ehti perille. Muista aina kysyy ja varmıstaa asiat, ennen kuin valittelee jostakin asiasta. Olen itse ollu todella pitkään aikaa elloksessa asiakkaana ja kun löysin bonprixin nii luovuin elloksesta. Suosittelen kaikkille ainaskin käymään sivulla ja lukemassa ehdot ja ohjeet ja katsokaa heillä on ihania tuotteita ja moni laaja valikoima jossa on hinnat ihan sopivat ❤️😍😍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe