tämän maan nuorista jos tosipaikka tulisi. Mitä heillä on puolustettavaa tässä maassa? En ihmettele sivareitten määrää ollenkaan. Kysykää joku sitä politikoilta, minä kun en tunne yhtään ja kukaan ei vastaa sivuillaan olevissa kyselyosissa.
Suuri osa
7
<50
Vastaukset
- Ei mitään.
Rahanvalta määrää niin ei näillä ole mitään puolustettavaa, itsenäisyyskin on mennyt Euroopan jutkupankkiireille.
- valkoinen lippu
Suomen miehitys on lepsu juttu. Kukaan terve ei lähde itseään tapattamaan.
Puuttuu syy, puuttuu motivaatio, ylivoima on liian iso. Sotikoon kapiukot nehän sitä suursuomeakin himoitsi. - suurselittäjä
No, tulishan sitte parempi homolaki. Ja jos eurot vaihtuis rupliin, niin eihän siinä kurjuus suurenisi, muuttuisi korkeintaan, ei ne mihkään riittäisi sittenkään. Pakkoruotsi loppuisi, da! Khl:llää seurattaisiin karvalakit päässä ja juotaisiin vodkaa. Nuuskaa sais kioskilta ja lomalle pääsis siperiaan.
Juri gagariinin päivänä sais ylimääräisen liebuskan ja tansittaisiin torilla ripaskaa. Emmätiiä, voishan se olla vaihteeks ihan eksoottista.- TimTT
Nii ja mites eks venäjäl saa vetää mahorkkaaki missä vaa? Jopa kapakoissa!? :P
ÄKKIÄ tänne! Ruskie soldat!!
- ....................
Kuka tätä maata puolustaa? Eihän täällä pian ole muita kuin homoja, vihervasureita, sivareita ja mamuja.
- länteen, itään...
En aio asettaa henkeäni alttiiksi puolustaakseni
eläkeyhtiöiden johtajien sikamaisia palkkoja ja lisäeläkkeitä
Fortumin Johtajan ja nykyisen Mehiläisen hallituksen jäsenen Liliuksen jättipalkioita
Finnairin johdon asuntokeinottelua
Soneran Relanderin ja poliitikkojen suhmurointia
sivuraiteelle joutuneiden poliitikkojen lahjavirkoja , kuten Kela, Veikkaus, Sairaanhoitopiirit, kunnat jne.
viimeisenä kenraalien asuntotukikeinottelu
näitähän riittää hyväveli kerholaisille, mutta minä en halua olla siinä mukana
Pitäkää lafkanne, mulle kiitti, riitti. - suurselittäjä
Mitäpä tässä enää on puolustettavaa. Talokin on pankkilainalla, pihaki kasvaa kesällä voikukkaa ja nokkosta. Jos sotimaan olis hinku, menisin israelin armeijaan. Sais potkia muhamettia hanuriin niin että sävelet kaikuis jerusalemin vuorelta iloksi ihmiselle, yli koko maanpiirin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064