, voi että olisin tosi tyytyväinen, voi sitä ilonmäärää mitä siitä vois seurata, tähän harmaaseen arkeen
Mahtava juttu, vihreät uhkaa lähteä hallituksesta
9
83
Vastaukset
- oikun
Lähtis Helsunginvaltuustostakin tyrimästä!
- hus, hus,'¨¨''*¨'*¨¨
Vau, kuinka hyvä, lähtisivät nyt nopeesti, eivätkä vaan
uhkailis, olis Suomen etu.
Ovat rikkidirektiiveillään möhlineet kaikki työpaikat Suomesta
ulos.
Ja nyt vielä h. hautala havittelee komissaarin paikkaa, anna
mun kaikki kuulla!
Hautala puhui televisiossa, että yritämme muuttaa eu:n
suuntaa, tietysti että joka paikassa tulisi samanlainen työttö-
myys kuin Suomessa.
Ja kaikki somalit Suomeen eläteiksi. - vautsivau ja hau
En saanut unta, kun olen niin innoissani, olis se vaan niin mahtava juttu ja suomen etu saatais työpaikkoja ja kaikilla olis niin mukava olla, toivotaan että onni suosis, eikä olis vaan tyhjiä lupauksia..
- Tepu 4
Jep mitä viheriät on saaneet aikaan, ei yhtään mitään. Heidän aivoituksensa on pyörineet homojen asialla jo 10 vuoden ajan ja edelleenkään homomies ei synnytä.todella hyvä jos lähtisivät hallituksesta ei ikävä tule.kalliiksi on näiden vihreitten kommunistien toilailut tulleet.
- borkkana
Oon pitänyt käsiä ristissä asian puolesta että sormia särkee, voi kun olis hienoa ..on heillä niin erikoisia ehdokkaita ja ideoita
- talouskasvu
Lähteehän vihreät hallituksesta. Näkevät kai, että hallitusvastuusta vapaana tulee seuraavissa eduskuntavaaleissa suuri voitto. Epäilen kuitenkin, kyllä kansa näkee, että ei vihreiden politiikalla työpaikkoja luoda - menetetään vain. Ennen, kun tehtaan piipusta nousi savu, tiesi se työpaikkoja. Nyt vihreiden opeilla se ei tiedä muuta kuin saastetta vaan.
- lyön jo
Ylä vitosia.. Tunarit lähtee..
- : )
Vihreät saa lähteä.Toivottavasti Saamelaiset tulevat tilalle.Siinä on luonnonläheinen kansa.
- tudu
Mihin hallitus on menossa ja toimiiko se edelleen
"hyvässä hengessä" kuten rahaministerin vakiosanonta kuuluu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882