Ultrassa näkyi pelkkä raskauspussi

mamma1

Kävin ultrassa vatsakipujen takia rv 4 6. Kohdussa näkyi raskauspussi, ei vielä muuta. HCG oli vähän päälle 2000. Olen nyt ihan kauhuissani, sillä pelkään tuulimunatuomiota. Olisiko ultrassa pitänyt näkyä jo viitteitä alkiosta?

5

4886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoikeinosaasanoa

Itse kävin myös ultrassa 5 0 ja silloin näkyi alkio selvästi.

• tuore mami

Ei huolen häivää! Itse kävin varhaisultrassa raskausviikolla 6 ja jotain, silloin näkyi vain tuo ruskuaispussi eikä muuta. Lääkäri sanoi, että odotetaan se 1.5-2 viikkoa lisää ja katsotaan sitten. Näin tehtiin ja ultrassa näkyi sitten viikolla 8 kaikki mitä pitikin. Nyt sylissäni tuhisee viikon vanha maailman ihanin tyllerö.
      Me ihmiset olemme yksilöitä, joten joillakin näkyy tosi varhaisessa vaiheessa syke ja muut, kun taas toisilla ei näy kuin vain tyyliin ruskuais pussi.
      Älä siis vielä ala suremaan, odota hetki vielä :)

• 1vuotiasjo

Ei pidä huolestua,käsittääkseni harvoin noillaviikoilla näkyy.
      Itse kävin ultrassa rv 5 4 eikä näkynyt edes sitä "sikiökaikua" ja annettiin aika viikon päähän, mutta sanottiin että aika varmasti mennyt kesken.
      6 4 sitten kuitenkin näkyi syke ja muu tarvittava:)

• mammax2

Mulla näkynyt tuolloin kans vain raskauspussi, ja hcg 1500, oli muistaakseni 4 3, viikolla 5 6 näkyi raskauspussi ja ruskuainen, ja hcg oli noussut kutenpitikin. ja sitten tehtiin vielä rv 6 2 ultra ja silloin näkyi myös syke.
      Mulle lääkäri sanoi jo tuolloin 4 3 ettei hyvältä näytä, ja sama lääkäri oli tuollooin 5 6, sanoi että on varmaan tuulimuna.

Nykyään tuo tuulimuna on kohta 6vee poika...=)

Toisessa raskaudessa näkyi raskauspussi, ruskuainen ja alkio rv 5 3, ei sykettä.
      Hcg nousua seurattiin kolmasti, niinkuin tuossa aiemassa, hienosti nousi ja hänkin nyt 1.6v poika. =)

Mulla ollut kohdunulkoinen niin siksi noita mun raskauksia seurataan verikokein ja ultrin.
      Tuosta toisesta ultrattiin rv 8 vasta kerran, oli ne piinalliset viikot kun ei tienny ollaanko siä olemassa.

Mut yleisesti sanotaan että rv 6-7 tulisi syke nähdä, eli jos alle tuon ei näy, niin ei kannata panikoida.
      Mutta tiedän tunteen...ei sitä ahistusta voi välttää.

• mammax2

ja niinkuin jo tuossa muutkin kertoi että jopa myöhemmin kuin rv 6-7 on syke vasta löydetty ja silti kaikki on mennyt hienosti!

Uskon että kaikki on ihan kunnossa...=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      312
      3655
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      2016
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1646
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1491
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      97
      1290
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1191
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      96
      1038
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      867
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe